Ff de EPO jaren ‘90 romantiseren haha.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat komt zo wel als het over Italië gaat.
Nou is Vingegaard natuurlijk wel een fysiologisch monster en freak of nature, maar dit gaat er bij mij nog steeds niet in. Het is nog geen 3 maanden geleden dat de beste man 2 weken plat lag op de IC en een week lang een drain in zijn longen had.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Frans eigenlijk dat Vingegaard 100% is.
Inderdaad en Tom schroomt ook niet om ergens tegenin te gaan/ zijn eigen mening te geven en dromers met beide benen op de grond te zettenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:18 schreef Remco het volgende:
Wat een ontdekking is Tom Dumoulin op tv ook, het is te hopen dat die er elke avond zit. Stelt nuttigerer vragen aan gasten dan Dione en kan haar nationalisme en eeuwige zoektocht naar valse romantiek temperen vooral toen ze vroeg hoe mooi Tom Italië vond(gewoon een leuk vakantieland dus) en hoe Tom vroeger altijd naar de koers keek(ja nooit dus wat in alle boekjes staat).
Ik vind haar verhalen wel leuk, probleem is alleen dat het elk jaar terugkeert en dan ken je die verhalen wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Tom ook een fijne prater ja.
Renate met haar eeuwige gesop op Italië ja, niet.
Oké Jan.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:47 schreef JanGroen het volgende:
Voor het eerst in alle jaren dat ik niet mee doe met de rebus. Een tas hoef ik niet. Ik wil een wielershirt winnen bij de Avondetappe, geen handtas.
Kan heel leuk imitaties doen in de Dikvoormekaar podcastquote:
Kennerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou is Vingegaard natuurlijk wel een fysiologisch monster en freak of nature, maar dit gaat er bij mij nog steeds niet in. Het is nog geen 3 maanden geleden dat de beste man 2 weken plat lag op de IC en een week lang een drain in zijn longen had.
Heel erg benieuwd naar morgen. Zelfs een Vingegaard in absolute topvorm zou het lastig krijgen tegen Pogacar op zo'n steile muur. Als hij morgen ook maar een beetje in de buurt kan blijven zou ik al heel erg verbaasd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |