abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210027520
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha. Ik verstond Dog Gammit.
Ik lig in een deuk om die vent :)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 24 juli 2023 @ 21:05:23 #102
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210027798
Heb zelf eigenlijk nooit zo'n zin om dit soort filmpjes te kijken, maar deze geeft een aardige samenvatting van wat er in de Schumer amendment staat. En dat is toch niet niks hoor.

Voor de net zo luie kijker als ik, dit staat er zoal in:

- er zijn UAP files die onterecht niet zijn vrijgegeven
- vanwege te losse interpretatie van nucleaire geheimen
- Non Human Intelligence komt maar liefst 22x voor in de wet
- alle UAP records van 25 jaar of ouder moeten openbaar worden gemaakt bij inwerkingtreding van deze wet.
- dus alles van 1933 (of eerder?) tot aan 1998 (Phoenix Lights ongeveer)
- tenzij de president het alsnog blokt.
- of tenzij mensen of middelen erdoor in gevaar kunnen komen, die files komen in 'the protected records'.
- een groep van 9 personen wordt aangesteld als 'the UAP record review board'
- zij worden verantwoordelijk voor 'the Controlled Disclosure Campaign Plan'
- zij checken of 'the protected records' voldoen aan de eisen, en geven ze anders alsnog vrij.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 24 juli 2023 @ 21:48:02 #103
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210028563
Er gebeurt zoveel, en het gaat zo snel momenteel.

De opmerking van Coulthart uit de laatste Need to Know zit me daarin eigenlijk niet lekker.
quote:
"I've got a pretty clear idea of what the government knows, and I understand why they are moving to expedite [= versnellen].
Yes, there is a constraint of time.
The government knows that it really does have to tell the truth to the public."
Elizondo gaf dat ooit in een interview ook aan:
quote:
"Yes, there is a sense of urgency. People have said 'Why now?'. Well, because it is not on our timescale, not our timeline. It is not up to us. They're here, whether we want to acknowledge them or not"
Maakt me gewoon een beetje nerveus eigenlijk. Hoezo zit er een tijdslimiet aan, wtf.
pi_210029197
quote:
"Yes, there is a sense of urgency. People have said 'Why now?'. Well, because it is not on our timescale, not our timeline. It is not up to us. They're here, whether we want to acknowledge them or not"
Ja hij zegt tussen de regels door soms rake dingen waaruit je je conclusies kan trekken.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Er gebeurt zoveel, en het gaat zo snel momenteel.
Maakt me gewoon een beetje nerveus eigenlijk. Hoezo zit er een tijdslimiet aan, wtf.

Geen idee. Maar ik zie ook al een paar jaar haast.
Of de wil tot haast en niet altijd maar kunnen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 24 juli 2023 @ 23:53:59 #105
307622 Perox
(niet de echte)
pi_210029697
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mellon en Elizondo zijn volledig neutraal mbt wat er allemaal bij gehaald wordt. Nooit heb ik hen ook horen spreken over goed of kwaadaardigheid.

Greer volg ik dan niet, maar als er over intenties gesproken wordt haak ik gelijk af. Dat gaat veel te veel de conspiracy kant op.

National security treat, idd gevaar van de objecten zelf, dat is het punt waar we vandaan moeten komen.
Dat én het onttrekken van programma's aan het toezicht van het congres.

Dat zijn gewoon valide argumenten zonder dat je meteen over intenties hoeft te spreken.

Zonder disclosure weet gewoon niemand waar ie het over heeft. En de mannetjes die wel zeggen iets te weten blijven mij te vaag of draven meteen door.
pi_210032085
https://www.dailymail.co.(...)-Union-Cold-War.html

Opvallend veel komt er naar buiten de laatste tijd. Veel officiële documenten ook, niet het zweverige gedoe.
pi_210033589
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 12:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ah niet goed gelezen. Niet echt objectief dus. Greer is gewoon ontevreden.

De insteek volgens mij die Mellon en Elizondo in 2017 hebben gekozen is om te focussen op National Security. 'Nuts and bolts' bedreigingen in het luchtruim. En dan bedreigingen als in dat het onacceptabel is dat er onbekende objecten mogelijk piloten in gevaar brengen. Sommige trainingen moesten immers stilgelegd en enkele piloten meldden near-misses met de objecten.

Dat speelt m.i. in op het gevaar van de aanwezigheid van de objecten zelf, niet zozeer op de intentie van eventuele NHI daarachter. Dat was een slimme zet, want onder het mom van National Security kom je in Washington veel verder dan 'the people have a right to know'.

Wat Grusch betreft, hij antwoordde dacht ik bevestigend op een vraag van Coulthart of er gevallen bekend zijn dat er mensen zijn gedood door NHI. En er zitten wat gradaties tussen mensen doden (als onbekend is onder welke omstandigheden) en kwaadaardig zijn. Misschien zit er net zo'n onverschilligheid achter als dat wij per ongeluk een spinnetje meenemen bij het stofzuigen.

Ben wel benieuwd of Grusch daar woensdag vragen over krijgt.
In het Forbes artikel wordt er gezegd dat Grusch zei dat sommige van de aliens 'malevolent' (kwaadaardig) zijn, dat kan je in mijn ogen niet anders interpreteren.

Ik vind het achteraf gezien wel verdacht dat de getuigen van Greer, ook uit het leger, inlichtingen en regering compleet genegeerd werden/worden, maar dat Grusch en die anderen nu opeens wel alle aandacht krijgen, en dat kort nadat het Pentagon met wat beelden naar buiten kwam. Het voelt voor mij een beetje gedirigeerd aan. Ik wil niet al te conspiracy klinken, maar als ik dan ook denk aan wat president Reagan ooit zei:

“… Perhaps we need some outside, universal threat to make us recognize this common bond. I occasionally think how quickly our differences worldwide would vanish if we were facing an alien threat from outside this world. …” Bron: UN 42d session

Als ik nadenk in het verlengde hiervan: het Pentagon die opeens met wat beelden naar buiten komt en meteen kort daarop Grusch naar voren komt en ze als een gevaar en 'malevolent' neerzet, denk ik niet dat het vergezocht is dat er misschien toch een agenda achter zit. Greer wordt waarschijnlijk genegeerd omdat hij misschien niet te sturen is en de aliens als goedaardig neerzet (denk ik dan). Maar goed, het klinkt idd wat BNW-achtig, maar het is wel goed om iig hiervan bewust te zijn dat dit ook mee kan spelen.
pi_210033973
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef Faceman_ het volgende:

[..]
In het Forbes artikel wordt er gezegd dat Grusch zei dat sommige van de aliens 'malevolent' (kwaadaardig) zijn, dat kan je in mijn ogen niet anders interpreteren.

Ik vind het achteraf gezien wel verdacht dat de getuigen van Greer, ook uit het leger, inlichtingen en regering compleet genegeerd werden/worden, maar dat Grusch en die anderen nu opeens wel alle aandacht krijgen, en dat kort nadat het Pentagon met wat beelden naar buiten kwam. Het voelt voor mij een beetje gedirigeerd aan. Ik wil niet al te conspiracy klinken, maar als ik dan ook denk aan wat president Reagan ooit zei:

“… Perhaps we need some outside, universal threat to make us recognize this common bond. I occasionally think how quickly our differences worldwide would vanish if we were facing an alien threat from outside this world. …” Bron: UN 42d session

Als ik nadenk in het verlengde hiervan: het Pentagon die opeens met wat beelden naar buiten komt en meteen kort daarop Grusch naar voren komt en ze als een gevaar en 'malevolent' neerzet, denk ik niet dat het vergezocht is dat er misschien toch een agenda achter zit. Greer wordt waarschijnlijk genegeerd omdat hij misschien niet te sturen is en de aliens als goedaardig neerzet (denk ik dan). Maar goed, het klinkt idd wat BNW-achtig, maar het is wel goed om iig hiervan bewust te zijn dat dit ook mee kan spelen.
Maar even realistisch gezien, een eventueel kwaadaardig alien ras had toch allang iets kunnen doen als ze hadden gewild? Waarom wachten op disclosure vanuit aards perspectief?
pi_210034226
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:29 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Maar even realistisch gezien, een eventueel kwaadaardig alien ras had toch allang iets kunnen doen als ze hadden gewild? Waarom wachten op disclosure vanuit aards perspectief?
Dat is het punt die Steven Greer maakt, die stelt dat de aliens niet kwaadaardig zijn en dat als ze dat waren ze met hun vergevorderde technologie ons allang aangevallen en overwonnen hadden. Hij zegt dat Grusch door het Pentagon gestuurd wordt om aliens als kwaadaardig neer te zetten zodat er nog meer geld naar defensie gaat en waarschijnlijk ook andere belangen spelen. Maar goed, ik laat het hierbij want die gaat meer de BNW kant op.
pi_210034325
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:51 schreef Faceman_ het volgende:

[..]
Dat is het punt die Steven Greer maakt, die stelt dat de aliens niet kwaadaardig zijn en dat als ze dat waren ze met hun vergevorderde technologie ons allang aangevallen en overwonnen hadden. Hij zegt dat Grusch door het Pentagon gestuurd wordt om aliens als kwaadaardig neer te zetten zodat er nog meer geld naar defensie gaat en waarschijnlijk ook andere belangen spelen. Maar goed, ik laat het hierbij want die gaat meer de BNW kant op.
Klinkt inderdaad erg vergezocht. Denk niet dat defensie een kwaadaardig alien verhaal nodig heeft om meer geld te krijgen. Gezien de oorlog nu tussen Oekraïne en Rusland zal er genoeg extra geld naar defensie gaan de komende jaren.

Het blijft speculeren. Ik vind vooral interessant hoeveel personen die toch behoorlijk hoge functies bekleden (of hebben bekleed) nu naar buiten komen. Kan natuurlijk eigen (economisch) belang zijn, maar het zijn in mijn ogen net iets teveel mensen.
pi_210034710
Nieuw (kort) interview met Chirstopher Mellon bij News Nation

https://www.reddit.com/r/(...)ation_ive_been_told/
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210035624
Mellon is echt mijn go to persoon. Fantastisch werk doet hij, vooral omdat hij alle conspiracy en woo stuff achterwege laat en zich daar vooral niet mee bemoeid.
pi_210035731
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 10:45 schreef Simmertje het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)-Union-Cold-War.html

Opvallend veel komt er naar buiten de laatste tijd. Veel officiële documenten ook, niet het zweverige gedoe.
Ik vraag me af of het allemaal zo zweverig is. Nog even en een aanzienlijk deel van de uitingen in BNW kunnen bij wijze van spreken zo naar hier worden overgeheveld. Alles in dit (NWS) topic was 10 jaar geleden nog "zweverig" en werd er om gelachen. Maar nu wordt er een keer geluisterd door een overheid, en ook nog bevestigt dat UAP's werkelijk een ding zijn en dan pas durft men er pas een keer wat aandacht aan te besteden.
Mensen zijn wat dat betreft echt meelopers. Hier had ik het 10 jaar geleden nog over klokkenluiders maar daar werd toen nog om gelachen op dit forum.
De meeste mensen hebben houvast en zekerheid nodig en hebben zoals ook hier weer blijkt een overheidsbeslissing nodig om er over te durven praten zonder erover te lachen. Echt erover na te kunnen denken, of dit soort zaken uit te willen zoeken. Ik doe dat uitzoeken allemaal liever zelf voor het grootste deel.

Ik weet nog waardoor ik "om" was destijds en er aandacht aan begon te geven.
Dat was bij mij bij dit evenement met klokkenluiders dat in 2010 live werd uitgezonden door CNN.

Ik verwachtte destijds na het bekijken van dit evenement dat het wereldwijd helemaal "los" zou gaan in de media.

:')

Dus de realiteit is: Als de overheid of iemand met een witte jas er geen stempel op zet en er geen aandacht aan geeft ........ dan is het dus niet waar en waait het voor de meeste mensen over. Maar ik besloot 10 jaar lang eigenwijs naar al die klokkenluiders te luisteren.
― Thomas Sowell
pi_210035917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 16:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik vraag me af of het allemaal zo zweverig is. Nog even en een aanzienlijk deel van de uitingen in BNW kunnen bij wijze van spreken zo naar hier worden overgeheveld. Alles in dit (NWS) topic was 10 jaar geleden nog "zweverig" en werd er om gelachen. Maar nu wordt er een keer geluisterd door een overheid, en ook nog bevestigt dat UAP's werkelijk een ding zijn en dan pas durft men er pas een keer wat aandacht aan te besteden.
Mensen zijn wat dat betreft echt meelopers. Hier had ik het 10 jaar geleden nog over klokkenluiders maar daar werd toen nog om gelachen op dit forum.
De meeste mensen hebben houvast en zekerheid nodig en hebben zoals ook hier weer blijkt een overheidsbeslissing nodig om er over te durven praten zonder erover te lachen. Echt erover na te kunnen denken, of dit soort zaken uit te willen zoeken. Ik doe dat uitzoeken allemaal liever zelf voor het grootste deel.

Ik weet nog waardoor ik "om" was destijds en er aandacht aan begon te geven.
Dat was bij mij bij dit evenement met klokkenluiders dat in 2010 live werd uitgezonden door CNN.

Ik verwachtte destijds na het bekijken van dit evenement dat het wereldwijd helemaal "los" zou gaan in de media.

:')

Dus de realiteit is: Als de overheid of iemand met een witte jas er geen stempel op zet en er geen aandacht aan geeft ........ dan is het dus niet waar en waait het voor de meeste mensen over. Maar ik besloot 10 jaar lang eigenwijs naar al die klokkenluiders te luisteren.
Ik volg het onderwerp al sinds ik in aanraking kwam met het internet en heb ook echt heel veel onzin voorbij zien komen (niveau medium Robbert van den Broeke). Denk dat door deze vervuiling veel mensen zijn afgehaakt bij het topic ufo's/buitenaards leven.

Moet zeggen dat ik het zelf ook pas weer sinds 1 a 2 jaar volg omdat ik nu pas weer de bronnen een beetje serieus durf te nemen. Er zijn teveel mensen op het internet die hier misbruik van maken voor eigen (financieel) gewin.
pi_210036028
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik volg het onderwerp al sinds ik in aanraking kwam met het internet en heb ook echt heel veel onzin voorbij zien komen (niveau medium Robbert van den Broeke). Denk dat door deze vervuiling veel mensen zijn afgehaakt bij het topic ufo's/buitenaards leven.
Afgehaakt. Haha. Als men zich gelijk het bos in laat sturen door een vd Broeke en serieuze klokkenluiders naïef laat schieten dan is men al niet serieus en geef ik bij deze vd Broeke een high five.

quote:
Moet zeggen dat ik het zelf ook pas weer sinds 1 a 2 jaar volg omdat ik nu pas weer de bronnen een beetje serieus durf te nemen. Er zijn teveel mensen op het internet die hier misbruik van maken voor eigen (financieel) gewin.
Ja maar daar loop je toch dwars doorheen of omheen? Die serieusheid en consensus tussen allerlei 'roepers der waarheid' moet je zelf opzoeken en niet op wachten. Ik betaal helemaal nergens voor. :s)
― Thomas Sowell
pi_210036115
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 16:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Afgehaakt. Haha. Als men zich gelijk het bos in laat sturen door een vd Broeke en serieuze klokkenluiders naïef laat schieten dan is men al niet serieus en geef ik bij deze vd Broeke een high five.
[..]
Ja maar daar loop je toch dwars doorheen of omheen? Die serieusheid en consensus tussen allerlei 'roepers der waarheid' moet je zelf opzoeken en niet op wachten. Ik betaal helemaal nergens voor. :s)
Graancirkels, Reptillians etc. ik kan nog wel even doorgaan met zaken waardoor het onderwerp enorm vervuild is geraakt hoor.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi om te zien dat het onderwerp nu eens serieus onder de aandacht komt.
pi_210036193
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Graancirkels, Reptillians etc. ik kan nog wel even doorgaan met zaken waardoor het onderwerp enorm vervuild is geraakt hoor.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi om te zien dat het onderwerp nu eens serieus onder de aandacht komt.
Ja aliens in alle soorten en maten.

Be carefull what you wish for. ;)

Want als UAP's bestuurd worden. Door wie dan? :wtf:

Je hebt gelijk maar ik ben de laatste tijd steeds voorzichtiger geworden met het totaal uitsluiten van wat dan ook.
Ik zou wel willen weten door wat het bestuurd wordt.

David Grush had het over "bodies".

Het wordt steeds vreemder hoor.
― Thomas Sowell
pi_210036554
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 17:03 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja aliens in alle soorten en maten.

Be carefull what you wish for. ;)

Want als UAP's bestuurd worden. Door wie dan? :wtf:

Je hebt gelijk maar ik ben de laatste tijd steeds voorzichtiger geworden met het totaal uitsluiten van wat dan ook.
Ik zou wel willen weten door wat het bestuurd wordt.

David Grush had het over "bodies".

Het wordt steeds vreemder hoor.
Ik neem aan dat je ufo-incidenten als Voronezh (Rusland), Travis Walton (VS), Ariel (Zimbabwe), Westfall (Australië), Varginha (Brazilië), etc. wel kent, bij elk incident zijn er meerdere getuigen geweest die niet alleen ufo’s hebben gezien, maar ook de bestuurders ervan. Het zijn zaken met meerdere getuigen die ik wel serieus en betrouwbaar acht. Over bovengenoemde incidenten zijn er documentaires gemaakt die best wel interessant en de moeite waard zijn om te bekijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210036631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 17:44 schreef Faceman_ het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je ufo-incidenten als Voronezh (Rusland), Travis Walton (VS), Ariel (Zimbabwe), Westfall (Australië), Varginha (Brazilië), etc. wel kent, bij elk incident zijn er meerdere getuigen geweest die niet alleen ufo’s hebben gezien, maar ook de bestuurders ervan. Het zijn zaken met meerdere getuigen die ik wel serieus en betrouwbaar acht. Over bovengenoemde incidenten zijn er documentaires gemaakt die best wel interessant en de moeite waard zijn om te bekijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb alles wat je noemt al wel gezien en kan het er ook nog over gaan hebben, (lol) maar ik denk dat (NWS) er nog niet aan toe is.
― Thomas Sowell
pi_210037333
Ben even nieuwe Weaponized aan het luisteren met Chad Underwood, de man die de tic-tac gefilmd heeft. Het Pentagon FLIR filmpje; zie hieronder,

Ik wist het nog niet, maar hij legt ook uit waarom het in zijn ogen waarschijnlijk niet een black box project is van defensie, want er was namelijk niks qua debriefing, helemaal niets. Hij vertelde dat hij eerder in airspace gevlogen heeft waar ze toevallig bezig waren met een black box project. Hij kreeg toen gelijk via de intercom een bericht van "Ga onmiddellijk terug en land weer op het vliegveld" waarna hij opgewacht werd door wat mensen om vervolgens gebriefed te worden en dingen te tekenen dat hij daar nooit meer over mag praten, want juridische stappen, etc.
pi_210038184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:
Hoe onwaarschijnlijk zijn reptillians nog in het licht van aliens die hier mogelijk rondvliegen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210038325
Zullen we de reptilian onzin hier achterwege laten?
pi_210038665
Stel nou even dat de verhalen die rond gaan kloppen en de aliens vredig zijn. Dan hebben we het eigenlijk al een beetje verneukt voor onszelf toch ? Want wat doen wij, we schieten ze neer en houden dat geheim zodat we hun technologie kunnen bestuderen zodat we betere wapens kunnen maken om elkaar de tent uit te vechten hier op aarde. Wat zullen die aliens wel niet van ons denken dan ?
pi_210038687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:05 schreef Sjemmert het volgende:
Stel nou even dat de verhalen die rond gaan kloppen en de aliens vredig zijn. Dan hebben we het eigenlijk al een beetje verneukt voor onszelf toch ? Want wat doen wij, we schieten ze neer en houden dat geheim zodat we hun technologie kunnen bestuderen zodat we betere wapens kunnen maken om elkaar de tent uit te vechten hier op aarde. Wat zullen die aliens wel niet van ons denken dan ?
Hetzelfde als hoe wij denken over dieren die ons en lkaar (willen) aanvallen. We begrijpen hun angsten en instincten en kiezen er daarom niet (altijd) voor om met gelijke munt terug te slaan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 25 juli 2023 @ 21:13:06 #125
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210038762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 14:26 schreef Discombobulate het volgende:
Nieuw (kort) interview met Chirstopher Mellon bij News Nation

https://www.reddit.com/r/(...)ation_ive_been_told/
Mellon:
quote:
"I suspect Dave will provide some new information that we have not heard before."
quote:
"I have been told that we have recovered technology that did not originate on this earth."
En hij geeft aan dat ze moeten zorgen dat ze de info die de IGIC info (Inspector General van de Intelligence Community) heeft achterhaald erbij hebben.

En daar lijkt naar geluisterd te worden, zoals afgevaardigde Luna hier aangeeft.
twitter
  dinsdag 25 juli 2023 @ 21:34:44 #126
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210039000
Opening statement van Grusch van morgen.

quote:
It is with a heavy heart and a determined spirit that I stand, under oath, before you today..
De kern van zijn melding:

Wat hij hoopt dat eruit voortkomt

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 25-07-2023 22:06:33 ]
pi_210039677
Hoe laat morgen NL tijd?
pi_210039690
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe laat morgen NL tijd?
16:00
pi_210040014
Ik verwacht nu toch wel dat dit wat meer opschudding gaat geven. Ook in de Nederlandse media.
Want de agendapunten van morgen zijn natuurlijk te gek voor woorden. :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Monomeism op 25-07-2023 23:33:41 ]
― Thomas Sowell
pi_210041054
Nou, ik ben benieuwd vandaag. De mainstream media lijkt nu wel een beetje wakker te worden:

https://edition.cnn.com/v(...)earing-cnntm-vpx.cnn
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:38:18 #132
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210041990
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef Simmertje het volgende:

Niet alleen op het internet, ook in
Pentagon -> Meer budget, want het is/kan een dreiging zijn
Politiek -> Profilering, stemmen, aandacht, funding
Media -> Alles voor de clicks en de oplages

Tijdens de koude oorlog was er ook de ene hype na de andere, de Sovjets hadden een hele vloot atoom aangedreven bommenwerpers, kanonnen waarmee ze satellieten konden afschieten wat niet meer.
Saddam had WMD,
Allemaal leuk en aardig, maar wat zijn nu de feiten. Zolang de informatie die er over verspreid wordt niet meer dan spannende verhalen zijn, is het niet meer dan dat, spannende verhalen.
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:54:52 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210042177
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:42 schreef Simmertje het volgende:
Nou, ik ben benieuwd vandaag. De mainstream media lijkt nu wel een beetje wakker te worden:

https://edition.cnn.com/v(...)earing-cnntm-vpx.cnn
Ik verwacht niet dat er veel uit gaat komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210042301
twitter

Ik vind dit wel een interessante opmerking op een tweet van CNN.
  woensdag 26 juli 2023 @ 10:12:08 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210042340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 10:08 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]

Ik vind dit wel een interessante opmerking op een tweet van CNN.
Met andere woorden, we moeten ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk daadwerkelijk gezegd wordt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210042860
Mogelijk nog 3 andere tot nog toe onbekende getuigen vandaag.
pi_210042985
Is de hearing alleen vandaag of wordt het uitgesmeerd over meerdere dagen?
  woensdag 26 juli 2023 @ 12:13:20 #138
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210043740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:01 schreef Sjemmert het volgende:
Mogelijk nog 3 andere tot nog toe onbekende getuigen vandaag.
Huh, wat? Bron?
pi_210043774
Wat spannond

Als het nu uitdraait op een anti-climax, word ik echt naar :')
pi_210043917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Wat spannond

Als het nu uitdraait op een anti-climax, word ik echt naar :')
We rekenen er maar op, dan kan het altijd mee vallen.
Ik denk dat het de bedoeling is dat de main-stream media wordt bewogen dit groter op te pakken.
Ik gok dat morgen rond deze tijd behoorlijk wat Nederlandse kranten er verslag van hebben gedaan.

----
Nederlandse media en dit onderwerp? Sowieso om te lachen ........ :')
― Thomas Sowell
pi_210044570
twitter

twitter
I want to believe...
pi_210044653
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Opening statement van Grusch van morgen.
[..]
De kern van zijn melding:
[ afbeelding ]

Wat hij hoopt dat eruit voortkomt
[ afbeelding ]

[ twitter ]
Gisteravond alle drie de opening statements gelezen. Goede startpunten, en ik hoop echt op doortastende vragen. Zeker gezien de beantwoording onder ede.
I want to believe...
pi_210045974
  woensdag 26 juli 2023 @ 15:38:26 #145
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210046004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
We rekenen er maar op, dan kan het altijd mee vallen.
Ik denk dat het de bedoeling is dat de main-stream media wordt bewogen dit groter op te pakken.
Ik gok dat morgen rond deze tijd behoorlijk wat Nederlandse kranten er verslag van hebben gedaan.

----
Nederlandse media en dit onderwerp? Sowieso om te lachen ........ :')
Mja en als ze het wel uitgebreid rapporteren is het weer een cover up om iets wat Biden heeft gedaan oid. Zo is er altijd wel wat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210046009
twitter

Pas de TT even aan oid voor vandaag.
  woensdag 26 juli 2023 @ 15:38:54 #147
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_210046011
Zal wel weer met een sisser aflopen allemaal. Zolang er geen tastbaar bewijs op beeld (nee niet van die gare 1mpixel foto's of video's van mensen met Parkinson die de de camera vasthouden) is blijft het allemaal hetzelfde gespeculeer en getuigenverklaringen van "hooggeplaatste" functionarissen uit het jaar kruik.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_210046221
Livestream staat aan!
I want to believe...
  woensdag 26 juli 2023 @ 16:01:07 #149
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210046228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef NoFoksGiven het volgende:
Livestream staat aan!
Hier ook!
pi_210046353
Statements van Knapp en Corbell, onderdeel van the official record!
I want to believe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')