De kern van zijn melding:quote:It is with a heavy heart and a determined spirit that I stand, under oath, before you today..

Niet alleen op het internet, ook inquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef Simmertje het volgende:
Moet zeggen dat ik het zelf ook pas weer sinds 1 a 2 jaar volg omdat ik nu pas weer de bronnen een beetje serieus durf te nemen. Er zijn teveel mensen op het internet die hier misbruik van maken voor eigen (financieel) gewin.

Ik verwacht niet dat er veel uit gaat komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:42 schreef Simmertje het volgende:
Nou, ik ben benieuwd vandaag. De mainstream media lijkt nu wel een beetje wakker te worden:
https://edition.cnn.com/v(...)earing-cnntm-vpx.cnn

Met andere woorden, we moeten ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk daadwerkelijk gezegd wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:08 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit wel een interessante opmerking op een tweet van CNN.

Huh, wat? Bron?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:01 schreef Sjemmert het volgende:
Mogelijk nog 3 andere tot nog toe onbekende getuigen vandaag.

We rekenen er maar op, dan kan het altijd mee vallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Wat spannond
Als het nu uitdraait op een anti-climax, word ik echt naar

Gisteravond alle drie de opening statements gelezen. Goede startpunten, en ik hoop echt op doortastende vragen. Zeker gezien de beantwoording onder ede.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Opening statement van Grusch van morgen.
[..]
De kern van zijn melding:
[ afbeelding ]
Wat hij hoopt dat eruit voortkomt
[ afbeelding ]
[ twitter ]

Mja en als ze het wel uitgebreid rapporteren is het weer een cover up om iets wat Biden heeft gedaan oid. Zo is er altijd wel wat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
We rekenen er maar op, dan kan het altijd mee vallen.
Ik denk dat het de bedoeling is dat de main-stream media wordt bewogen dit groter op te pakken.
Ik gok dat morgen rond deze tijd behoorlijk wat Nederlandse kranten er verslag van hebben gedaan.
----
Nederlandse media en dit onderwerp? Sowieso om te lachen ........

Hier ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |