Een historisch onderzoek naar UAPquote:Dit creëert een "veilige methode" waarmee huidige of voormalige overheidsmedewerkers of aannemers UAP-gerelateerde informatie kunnen indienen bij AARO.
Informatie waarin ze geïnteresseerd zijn omvat "elke activiteit of programma [..] gerelateerd aan UAP, inclusief met betrekking tot het ophalen van materiaal, materiaalanalyse, reverse engineering, onderzoek en ontwikkeling, detectie en tracking, ontwikkelings- of operationele testen, en beveiliging en handhaving."
Podcastquote:De reikwijdte van dit historische verslag is verbreed en gaat om de betrokkenheid van de inlichtingengemeenschap bij UAP-aangelegenheden, die teruggaat tot 1 januari 1945.
In dit verslag moet staan:
- overzicht van alle geheime programma's rond UAP
- geslaagde of niet-geslaagde pogingen om UAP te identificeren en op te sporen
- alle pogingen om de publieke opinie te verdoezelen, te manipuleren, te verbergen [..]
Maar het blijft een spel waarbij de 'nitty gritty' (in whatever richting je dat zou kunnen zoeken) achterwege blijft.quote:
Gisteravond gezien, inderdaad wat een uitspraken, publiekelijk...soms klinkt het als niet veel...maar ook mevr. Luna (als ik de naam goed herinner) doet wat zeer stellige uitspraken over positie en rol van Pentagon.quote:
David Grusch, who made public claims about "intact and partially intact craft of non-human origin," will testify next week at a House UFO hearing.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:34 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Gisteravond gezien, inderdaad wat een uitspraken, publiekelijk...soms klinkt het als niet veel...maar ook mevr. Luna (als ik de naam goed herinner) doet wat zeer stellige uitspraken over positie en rol van Pentagon.
Het gaat hier echt op openheid (dislosure : ?) en transparantie. Goed gevoel over.
Representative Moskovitch (D) tijdens de persconferentie:quote:Multiple members of the group say they’ve gotten pushback from multiple corners as they’ve tried to plan the hearing, including having potential witnesses drop out.
“We’ve had a heck of a lot of pushback on this hearing. … There are a lot of people who don’t want this to come to light” Burchett said.
Twitterdraadje met wat meer samengevat uit de persco:quote:“Why are they over classifying this? Why are they not being transparent?”
“Are we ok with the federal government keeping information from the American People because they are trying to prevent us from having anxiety…
“So the idea that the human brain can’t tolerate the idea that there might be life somewhere else, I just can’t accept that.”
quote:"I have seen very interesting things that I am not allowed to speak publicly about quite yet. I have not an approval from Defense Office of Prepublication and Security Review. [..]"
Lijkt me sterk dat hij daar dan woensdag wel over mag spreken, maar wie weet..quote:"[..] I certainly viewed some things with my own eyes but I can't give too much details yet."
Als er ergens een moment is om al je bewijs op tafel te leggen als whistleblower....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Lijkt me sterk dat hij daar dan woensdag wel over mag spreken, maar wie weet..
Grusch luidt de noodklok over een criminele coverup van zijn werkgever maar zijn werkgever bepaalt wat hij wel en niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Als er ergens een moment is om al je bewijs op tafel te leggen als whistleblower....
Dat zijn wel twee verschillende lijnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:11 schreef Naqin het volgende:
[..]
Grusch luidt de noodklok over een criminele coverup van zijn werkgever maar zijn werkgever bepaalt wat hij wel en niet mag zeggen.
Daar klopt natuurlijk iets niet helemaal.
Klinkt niet echt veelbelovend die getuigen eerlijk gezegd...quote:
quote:After a series of disclosures in recent months, however, Republicans and Democrats now appear to be lining up to inquire into the question of extraterrestrial life, as the world seems closer than ever to finding out whether we are alone in the universe.
Dat is ook eigenlijk waar dit soort hoorzittingen vooral voor zijn, de aandacht vestigen op een bepaald onderwerp. Ik verwacht eigenlijk niet zoveel nieuwe informatie. Maar dan nog maakt het wel verschil of je een tv interview geeft of een onder ede verklaring aflegt aan congress. Aagenomen dat ze onder ede zullen staan, volgens Garry Nolan wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De hearing helpt momenteel wel om het onderwerp meer in mainstream nieuws te krijgen.
Klopt als iemand een scheet laat en hij laat het niet weten en je weet niet waar het vandaan komt is het een UAP.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
UAP = ' unidentified aerial phenomenon'
Je bedoelt natuurlijk Unidentified Anomalous Phenomenon.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:02 schreef Discombobulate het volgende:
UAP = ' unidentified aerial phenomenon'
Niets meer. Niets minder. That's it, that's it.
quote:"One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."
quote:In the coming months, we can expect more high-ranking professionals to come forward, all making more or less the same claims: there are craft operating in U.S. airspace with capabilities far exceeding any earthly nation, and there is a monumental cover-up relating to retrievals and reverse engineering programs involving such craft.
quote:At that Hearing, expect new revelations. Expect anger. Expect an escalation in rhetoric from political representatives who are ready for a fight with unelected bureacrats.
Das mooi als je vrij bent.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Interessant artikel van Chris Sharp.
[..]
[..]
[ twitter ]
Ik ga klaarzitten woensdag om 16 uur.
Wat ik mijzelf afvraag: geloven jullie hier in dit topic in de verhalen van mensen die beweren door aliens ontvoerd te zijn of dat aliens ook tussen de mensen hier op aarde leven?quote:Op zondag 23 juli 2023 08:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Interessant artikel van Chris Sharp.
[..]
[..]
[ twitter ]
Ik ga klaarzitten woensdag om 16 uur.
Zuiver statistisch kan niemand een inschatting maken of buitenaards leven bestaat. We hebben daar 0 aanknopingspunten voor, dus dan zou je in je statistiek uitkomen op een deling door 0, wat niet kan.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:16 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat ik mijzelf afvraag: geloven jullie hier in dit topic in de verhalen van mensen die beweren door aliens ontvoerd te zijn of dat aliens ook tussen de mensen hier op aarde leven?
En geloven jullie voor de volle 100% dat aliens/buitenaards leven bestaan? Oftewel: hebben jullie daar geen enkele twijfels meer bij?
Ik probeer oprecht te begrijpen wat jullie nou precies zo aantrekt in dit onderwerp.
Zelf sluit ik niks uit, maar omdat ik er tijdens dit leven toch niet achter ga komen hou ik mij er niet mee bezig.
Ik geloof in principe niets dat niet gedragen wordt door bewijs. Dus mensen die beweren ontvoerd te zijn, maar daar geen bewijs voor kunnen leveren geloof ik niet op hun woord. Er zijn immers genoeg motieven te bedenken om zoiets te verzinnen, net zoals er genoeg verklaringen te bedenken zijn waarom iemand oprecht zou geloven dat hem/haar dat overkomen is.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:16 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat ik mijzelf afvraag: geloven jullie hier in dit topic in de verhalen van mensen die beweren door aliens ontvoerd te zijn of dat aliens ook tussen de mensen hier op aarde leven?
En geloven jullie voor de volle 100% dat aliens/buitenaards leven bestaan? Oftewel: hebben jullie daar geen enkele twijfels meer bij?
Ik probeer oprecht te begrijpen wat jullie nou precies zo aantrekt in dit onderwerp.
Zelf sluit ik niks uit, maar omdat ik er tijdens dit leven toch niet achter ga komen hou ik mij er niet mee bezig.
Dank je wel voor je eerlijke en uitgebreide uitleg. Hier kan ik wat mee. Klinkt heel zinnig. Nogmaals bedanktquote:Op zondag 23 juli 2023 11:36 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Zuiver statistisch kan niemand een inschatting maken of buitenaards leven bestaat. We hebben daar 0 aanknopingspunten voor, dus dan zou je in je statistiek uitkomen op een deling door 0, wat niet kan.
Daarnaast is het ook niet bekend hoe groot de kans is dat leven spontaan uit zichzelf ontstaat. Het leven op aarde is ooit begonnen vanuit eencellige organismen, maar dit ontstaan heeft men nog nooit weten na te bootsen in een lab, of computer simulaties.
Dus vergeet de argumenten: “statistisch gezien is de kans op buitenaards leven a of b”, want dat is gelul: er is niets over te zeggen. Delen door 0 kan niet.
Het enige wat we erover kunnen zeggen, is dat wanneer de kans op leven om spontaan te ontstaan gelijk aan of kleiner is dan het aantal mogelijke plekken in het heelal waar dit kan, we alleen zouden zijn ik het universum. Als die kans groter is, dan zouden we niet alleen zijn.
Maar nogmaals: statistiek gaat hierbij niet op, want we hebben 0 datapoints.
Het komt dus werkelijk neer op over je erin gelooft of niet.
Ikzelf geloof er wel in dat er wel buitenaards leven is. En als er ook maar ergens ooit iets aan bewijs voor gevonden gaat worden, al is het eencellig, dan verandert dat alles. Want niet alleen zijn we dan kennelijk niet meer alleen in het heelal: het veranderd ook ons perspectief in het grotere geheel, en het zegt wat over de verre toekomst van ons als soort.
En als er daadwerkelijk buitenaards leven naar onze planeet is afgereisd, dan zal niets ooit meer hetzelfde zijn. Want dat is namelijk bewijs dat interstellaire reizen mogelijk zijn, en dat dit mogelijkerwijs kan buiten de wetten van de algemene relativiteitstheorie om. Dan opent letterlijk het universum zich voor onze ogen, want dan zijn er ineens ontelbare mogelijkheden voor ons als soort en onze verantwoordelijkheid binnen het grotere geheel.
De implicaties daarvan zouden wat mij betreft echt niet te overzien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |