Laat maar komen die regen, weer van die kunstmatige rotzooi waar niemand om gevraagd heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als het regent zal dit uitprobeersel niet doorgaan denk ik.
Die 11 sets wel waarschijnlijk, maar niet de verplichte bandenkeuze inderdaad. Daarvoor krijgen ze daneen extra set intermediates.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als het regent zal dit uitprobeersel niet doorgaan denk ik.
Je zou alle kasthomo's te eten moeten geven, dus het ene sluit het andere nog niet uit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:33 schreef shiz het volgende:
F1Tv live warm-up... zonder Lawrence Barretto.
Trouwde met zijn Sabrina... ik was vrij overtuigd dat 'ie van de andere kant was.
Eens keer een nette en normale outfit voor Lewisquote:
De zonnebril van Kruidvat is dan wel weer wat minderquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef Jane het volgende:
Prima outfit. Staat hem goed (voor zover ik hem kan zien).![]()
Ik zal ook eens een positieve reactie plaatsen, als daar aanleiding voor is
Aan gort geredenquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:04 schreef Newone82 het volgende:
Dat gehype van Ricciardo is wel lachwekkend aan het worden.
2 seizoenen aan gort gereden door Norris. Die gaat geen topper meer worden.
Net iets beter in 2021 misschien (al was het verschil toen ook al behoorlijk) maar in 2022 liet Norris geen spaan heel van Ricciardo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Aan gort gereden![]()
Lando was net iets beter, dat is heel wat anders
Ja maar hij heeft nu Yuki tegenover zich, wel een iets andere klasse.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net iets beter in 2021 misschien (al was het verschil toen ook al behoorlijk) maar in 2022 liet Norris geen spaan heel van Ricciardo.
Punten 116-34
Q 20-2
Als Ricciardo Yuki niet compleet zoek rijdt, dan is het klaar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft nu Yuki tegenover zich, wel een iets andere klasse.
Het probleem bij Ricciardo was vooral dat hij niet kon omgaan met de karakteristieken van de McLaren. Met name de instabiele achterkant, waardoor hij te weinig vertrouwen had in het insturen en daardoor neigde naar onderstuur.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net iets beter in 2021 misschien (al was het verschil toen ook al behoorlijk) maar in 2022 liet Norris geen spaan heel van Ricciardo.
Punten 116-34
Q 20-2
Yuki ziet komst Daniel iig met veel goede moed tegemoet:quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Ricciardo Yuki niet compleet zoek rijdt, dan is het klaar.
quote:Yuki Tsunoda on Daniel Ricciardo arrival: “The slower guy won’t make it to Red Bull”
Voor z'n komst bij McLaren liet hij zich ook al enorm hypen door z'n pr team, nu laat ie zich hypen op het walgelijke af, alsof hij de Messias is. Gaat hem nog flink opbreken vermoed ik.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:04 schreef Newone82 het volgende:
Dat gehype van Ricciardo is wel lachwekkend aan het worden.
2 seizoenen aan gort gereden door Norris. Die gaat geen topper meer worden.
Norris zette Ricciardo compleet voor lul, dat werd op een gegeven moment echt pijnlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Aan gort gereden![]()
Lando was net iets beter, dat is heel wat anders
Was de storyline niet altijd dat Ricciardo alleen Vettel het snot uit de ogen reed, omdat Vettel niet met een instabiele achterkant kon omgaan?quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het probleem bij Ricciardo was vooral dat hij niet kon omgaan met de karakteristieken van de McLaren. Met name de instabiele achterkant, waardoor hij te weinig vertrouwen had in het insturen en daardoor neigde naar onderstuur.
Laat die instabiele achterkant ook een karakteristiek van de huidige AT zijn
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het probleem bij Ricciardo was vooral dat hij niet kon omgaan met de karakteristieken van de McLaren. Met name de instabiele achterkant, waardoor hij te weinig vertrouwen had in het insturen en daardoor neigde naar onderstuur.
Laat die instabiele achterkant ook een karakteristiek van de huidige AT zijn
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:44 schreef XL het volgende:
[..]
Was de storyline niet altijd dat Ricciardo alleen Vettel het snot uit de ogen reed, omdat Vettel niet met een instabiele achterkant kon omgaan?
Het is iets wat hij zelf gezegd heeft (in Beyond the Grid een tijd geleden), maar een instabiele (of weak) achterkant is wat anders dan losse achterkant. Het is meer dat de auto juist niet, of laat, wil insturen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Red Bull heeft niets anders dan een losse achterkant, een auto die juist heel erg on the nose is.
https://www.planetf1.com/(...)ss-daniel-ricciardo/quote:The late-breaking Aussie, known for his dashing passes, wasn’t able to put in a repeat performance while racing for McLaren due to a lack of confidence in corner entry due to rear-end weakness.
He explained to the Beyond the Grid podcast last season that it “all starts there.
“If you struggle with a corner on the exit, normally it’s a product of what’s happened through the corner that’s put you in a position of, let’s say, difficulty on the exit.
“Most difficulties start on the entry. Maybe not all, but most.”
That, worryingly for Ricciardo, is a problem he’s going to have again when he puts in the laps at the Hungaroring with AlphaTauri’s head of trackside engineering Jonathan Eddolls acknowledging that it is one of the AT04’s weaknesses.
“The late entry, let’s say rear instability, which was the bigger weakness, that’s the area we’ve been working on,” FoxSports quotes Eddolls as having said.
Dit ja, los is wat anders dan instabiel, maar goed we gaan het zien, slechter dan Nyck kan niet hoe lullig dat ook klinkt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Het is iets wat hij zelf gezegd heeft (in Beyond the Grid een tijd geleden), maar een instabiele (of weak) achterkant is wat anders dan losse achterkant. Het is meer dat de auto juist niet, of laat, wil insturen.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ss-daniel-ricciardo/
Dit is een van de bronnen. Ben er meer tegengekomen de afgelopen week.
Duitser dan dit kan gewoon niet.quote:
Heeft Hulk teveel aan de bratwurst gezeten de laatste tijd of valt dat shirt gewoon ruim?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Duitser dan dit kan gewoon niet.
Of je moet met Oliver Kahn aan willen komen.
Denk dat hij gewoon veel in de sportschool heeft gezeten want je ziet duidelijk contouren van een prima afgetrainde buik in dat shirt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Hulk teveel aan de bratwurst gezeten de laatste tijd of valt dat shirt gewoon ruim?
Het is zo erg in spreektaal en zo weinig technisch dat er geen chocola van valt te maken...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Het is iets wat hij zelf gezegd heeft (in Beyond the Grid een tijd geleden), maar een instabiele (of weak) achterkant is wat anders dan losse achterkant. Het is meer dat de auto juist niet, of laat, wil insturen.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ss-daniel-ricciardo/
Dit is een van de bronnen. Ben er meer tegengekomen de afgelopen week.
quote:
Vond ik wel leukquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vond ik wel leuk
En Stig is mijn held![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vond ik wel leuk
En Stig is mijn held![]()
Dat weet je tochquote:
Ik was El_Thijsquote:
En toen viel ie weer binnen.quote:
dat kan een zolderkamer autist toch niet aan !!!quote:
Sorry mopquote:
GMTAquote:
Ja, om de 5 minuten 5 minuten stilte.quote:
Ja, spot maarquote:
En heeft de Viaplee commentaar gefixtquote:
Dat is wel duidelijkquote:
DAT!quote:
Kan de druk niet aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben Perez fan zeg maar, maar dit is wel echt een rookie fout.
klap na klap vandaagquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben Perez fan zeg maar, maar dit is wel echt een rookie fout.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
klap na klap vandaag
eerst je naam
nu zeg je dat je Perez fan bent
Haha dat zou wat zijn. Voor Mexico vervangenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vragen aan Marko of Perez in Mexico nog in de Red Bull zit
Blijkbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had @:Zipportal de voodoopop al geactiveerd?
Te vroeg en voor de verkeerde.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:
Zal wel des Helmut Marko zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha dat zou wat zijn. Voor Mexico vervangen
euhhhquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tot zover de taktiek om perez sneller te maken door RIC in een auto te zetten
Mission failed
"When iz that race? We will see"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vragen aan Marko of Perez in Mexico nog in de Red Bull zit
Mission Impossiblequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tot zover de taktiek om perez sneller te maken door RIC in een auto te zetten
Mission failed
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
Bijzonder dat die Pérez zich zo gek laat maken. Hij heeft wat, 13 jaar ervaring?
Ik heb een css regeltje voor die naamquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
klap na klap vandaag
eerst je naam
nu zeg je dat je Perez fan bent
Kan meer achter zitten, of hij is de updates niet gewend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
Bijzonder dat die Pérez zich zo gek laat maken. Hij heeft wat, 13 jaar ervaring?
Druk, als je voor een kampioenschap wilt vechten moet je een ijskonijn zijn, of zoals Lewis een auto hebben die 2sec per ronde sneller is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een css regeltje voor die naam
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een css regeltje voor die naam
Maar juist zo'n ervaren rijder weet toch wel beter dan niet gelijk bij FP1 het gras op te rijden. Kom op hey.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan meer achter zitten, of hij is de updates niet gewend.
Dat was ook wel te voorspellen. Niemand gaat buiten zijn eigen kunnen presteren door de druk van het moeten op te voeren.quote:
Vanwege de AVG mag ik hier niks over zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omgekocht door Toto?!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
Perez is wel degene die de budgetcap van RBR om zeep helpt
Dat wordt weer surimi ipv echte krab op de kampioensreceptie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
Perez is wel degene die de budgetcap van RBR om zeep helpt
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is. Wat is er met die gast aan de handquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
Wat een debiel is het ook, cracked under pressure
En om die reden zal RB hier absoluut niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Nu moet Max alle updates testen, in minder tijd.
Max kan dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Regenquote:
Beter nu crashen ipv in de Qquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Afgelopen 5 races kwam die niet verder dan Q1, zal die dit keer de Q nog wel halen
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is.
Diverse personen op dit forum. Ik heb namelijk geen contact met mensen bij RBRquote:
Zelfvertrouwen in de putquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Rianne84 het volgende:
Welk excuus heeft Perez? "Nieuwe updates werken niet"
Die zal het inmiddels wel gewend zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Toch best gek. Max hoeft zich nergens druk om te maken, die maakt het niks uit wie er naast hem rijdtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.
Door Charles of Carlosquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook nog regen.
Inb4 de volgende rode vlag.
misschien de druk om hem nog meer fouten te laten makenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Diverse personen op dit forum. Ik heb namelijk geen contact met mensen bij RBR
Die updates hebben er geen moer mee te maken. Hij pusht gewoon alsof-ie drie keer paars in Q3 voor pole position aan het rijden is, terwijl-ie op koude banden staat op een compleet groene baan. Een fout die rookies maken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Rianne84 het volgende:
Welk excuus heeft Perez? "Nieuwe updates werken niet"
Begrijp het ook niet zo goed, ik dacht dat hij mentaal wel sterk was maar dit jaar lijkt hij dat kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is. Wat is er met die gast aan de hand
Niet als je het beste met hem voorhebtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien de druk om hem nog meer fouten te laten maken
maar dat zou wel heeeel stom zijn
Wie zegt er dat die het daar ook niet doetquote:
Dat kan. Perez verstond alleen: bringbackdebrisquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om die reden zal RB hier absoluut niet blij mee zijn.
#bringbackdevries
en meer dan terecht......quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Met dit tempo zit Ricciardo na de zomerstop in de RBR
welk team wel dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je het beste met hem voorhebt
Maar Red Bull Racing staat niet bepaald bekend om hun humane personeelsbeleid.
Dat noemt zichzelf F1 modquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver VT1. Zie jullie vanavond weer
GRUWelijk NAt.quote:
Hallo zeg, het is topsport, dit soort fouten kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je het beste met hem voorhebt
Maar Red Bull Racing staat niet bepaald bekend om hun humane personeelsbeleid.
Doe maar niet, demissionair verder en zo.quote:
Op Bali, op dit moment aan het cammen met Totoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zou Nyck nu kijken om te zien hoe Daniel het doet of zit hij op Bali de klap te verwerken?
Dus als je niet kijkt, dan kunnen wij hier rellen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, deze F1 mod weet dat er niks meer gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe maar niet, demissionair verder en zo.
ja want hij is dan ergens anders aan het rellen op FOK!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus als je niet kijkt, dan kunnen wij hier rellen?
Dat doet ie nu ook alquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe maar niet, demissionair verder en zo.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus als je niet kijkt, dan kunnen wij hier rellen?
Want jij weet nu al hoe RIC het gaat doen in de AT?quote:
Laat Ricciardo eerst maar eens zien of hij zijn oude niveau kan benaderen.quote:
secondequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5mm dus. Per uur? Per kwartier? Per minuut?
er zit een knopje opquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ALLARD BEN NOU GEWOON EENS STIL JOH. GA JE VALIUM NEMEN.
Per m2, dat zegt-ie tochquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5mm dus. Per uur? Per kwartier? Per minuut?
De rest, relatief gezien.quote:
Ja dat is waar. Wel terug bij Red Bull, dus misschien ligt dat beter en geeft die wat extra’squote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laat Ricciardo eerst maar eens zien of hij zijn oude niveau kan benaderen.
Dátquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laat Ricciardo eerst maar eens zien of hij zijn oude niveau kan benaderen.
Perez in de muur Ricciardo niet, duidelijk toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want jij weet nu al hoe RIC het gaat doen in de AT?
En 1,5 sec later lacht hij ontspannen..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Perez heeft echt zo'n "Ik ben in gevaar" blik.
Hamilt-on, Hamilt-off.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Perez heeft echt zo'n "Ik ben in gevaar" blik.
Maar die druk voel je toch niet tijdens de eerste ronde in vrije training 1 met nog tien races tot einde seizoen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar die druk voel je toch niet tijdens de eerste ronde in vrije training een met nog tien races tot einde seizoen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez in de muur Ricciardo niet, duidelijk toch?
Smokin'.quote:
Maar tot nu toe een correcte conclusiequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eh, dat is wel een hele snelle conclusie
Zo snel gaat het wel ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Dat commentaar is vandaag wel een beetje alsof je de Tour de France zit te kijken
Sommige mensen lachen uit spanning.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En 1,5 sec later lacht hij ontspannen..
Je kiest toch echt zelf Viaplayquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Dat commentaar is vandaag wel een beetje alsof je de Tour de France zit te kijken
Nico Slim Shadyquote:
Ik vind dqt wel leuk eigenlijkquote:
Heino Hulkenbergquote:
Is fan Geert Wildersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly in beeld.
"Kapsel van Hulkenberg..."
Koffie drinken en stil zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dqt wel leuk eigenlijk![]()
En je moet toch wat als er niks gebeurt op de baan.
Zit gewoon op F1TV hoorquote:
Ja, maar al die anekdotes dat hij dan weer met Verstappen en zijn manager uit eten ging mag hij wel weglaten. Beperk het maar tot het sportieve verleden, ik hoef niet elke week te horen dat Allard met iedereen uit de paddock matties was in de jaren 90.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dqt wel leuk eigenlijk![]()
En je moet toch wat als er niks gebeurt op de baan.
Is de Leeuw in Berlijn al gevangen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga het journaal kijken, dan gebeurt er nog wat.
Zo zag het er niet uitquote:
Nouja laat ik het zo zeggen, hij kan zich dit ook niet echt veroorloven na alle gedoe van de laatste kwalificaties.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eh, dat is wel een hele snelle conclusie
Is mogelijk een wild zwijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de Leeuw in Berlijn al gevangen?
Vermomd als Leeuw?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is mogelijk een wild zwijn.
https://www.ad.nl/buitenl(...)d-zwijn-is~a70c659e/
Asterix en Obelix roepen.
Ja blijkbaarquote:
ik zag toch echt wat andersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dit. Misschien ook een idee voor Allard:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja het Engelse commentaar is nu alleen Skyquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dit. Misschien ook een idee voor Allard:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de Leeuw in Berlijn al gevangen?