Het vreemde is dat BILD dat een tijdje terug meldde, maar dat het inmiddels niet meer in hun liveblog staatquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom schieten ze dan niet? Eventueel met verdovende kogels.
maar eerst moesten die joggers wegrennen, zie je het al voor jequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom schieten ze dan niet? Eventueel met verdovende kogels.
Doe nou nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
@:OotjeKatootje
@:StaceySinger
@:Tengano
Voor je het weet gaan ze zitten puzzelen of die leeuw vorige week nog in Frankrijk kan zijn geweest, ofzo.quote:
Ok, en nu? Want dat al die dieren bestaan en hoe ze heten wist ik al.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:38 schreef nomina het volgende:
Ben n.a.v. dit verhaal eens gaan googelen op wild cat, en kwam deze leuke site tegen
https://www.thewildlifedi(...)-where-to-find-them/
Ook van deze site
https://www.thewildlifediaries.com/cheetah-vs-leopard/
Bij ons heet een Cheetah jachtluipaard, acinonyx jubatus (potjeslatijn met een j) .
En een Leopard is een Luipaard/Panter (panthera pardus)
En dan hebben we ook nog de Amerikaanse Panter, de Jaguar, panthera ocar. Dat is het Amerikaansedikke neefje van de Luipaard https://nl.wikipedia.org/wiki/Jaguar
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze zitten puzzelen of die leeuw vorige week nog in Frankrijk kan zijn geweest, ofzo.
Waarom niet een versgedrukte Telegraaf ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou mijn Teckel ook binnenhouden als hier een leeuw los zou lopen![]()
Dan doet ze haar ding maar op een oude krant of zo
quote:Vertaald vanuit het Duits door
#Info
De waarschuwing van een vrij rondlopende, gevaarlijke #Wildtier in het gebied van de zuidelijke deelstaatgrens van Berlijn, die vanmorgen om 06:07 uur werd geüpdatet, is nog steeds actueel.
#Bitte blijf de aanbevelingen voor actie naleven:
Die vertaling kan (stukken) beterquote:
Ja oke, het is een beetje off topic. Maar een leuke aanleiding om je weer eens te verdiepen in who's who.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en nu? Want dat al die dieren bestaan en hoe ze heten wist ik al.
En het dier in het filmpje lijkt van alle genoemde dieren nog steeds het meest op een leeuw(in).
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het vreemde is dat BILD dat een tijdje terug meldde, maar dat het inmiddels niet meer in hun liveblog staat
En waarom is dat beest niet door de politie gefilmd ook. Ze hebben 2x de kans gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:49 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja oke, het is een beetje off topic. Maar een leuke aanleiding om je weer eens te verdiepen in who's who.
Leren over natuur/dieren is sowieso altijd leuk.
On topic tja ik neig toch naar grap. Misschien is het een leeuwin, maar wie zegt dat ze in Berlijn is? Misschien komt deze vage korzelige opname uit Afrika. Het lijkt trouwens een oude VHS opname.
Leuke tijden voor redacteuren. Komkommertijd++quote:
-krijgt meteen deuntje in haar hoofd-quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |