Jouw bias richting Dave van den Bergh daargelaten kan er toch niemand meer aan hun top niveau tippen? Mits geen chokende Dirk natuurlijk.quote:
Humphries heeft op TV ook nog veel te veel zwakke dagen erbij zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw bias richting Dave van den Bergh daargelaten kan er toch niemand meer aan hun top niveau tippen? Mits geen chokende Dirk natuurlijk.
Goed ik was Surrel in de equation vergeten, maar die heeft minstens hetzelfde probleem als Humphries. Maar buiten dat zie ik in Luke of Dirk de topfavoriet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Humphries heeft op TV ook nog veel te veel zwakke dagen erbij zitten.
Van den Bergh en Wright.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed ik was Surrel in de equation vergeten, maar die heeft minstens hetzelfde probleem als Humphries. Maar buiten dat zie ik in Luke of Dirk de topfavoriet.
We shall see. Wright pick is een tikkeltje opportunistisch.quote:
Ik vond Wright tegen Gilding tekenen van herstel vertonen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We shall see. Wright pick is een tikkeltje opportunistisch.
Vooral die nadruk op het geforceerde lollig doen. Je kan misschien hetzelfde zeggen van dooie Dimitri met zijn depressieve dansje maar die doet tenminste iets wat ie echt leuk vindt en waar hij goed in is. Bij Heta is het echt een act, alsof ie er zelf ook geen zin in heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De opkomst is iets vermakelijker maar de uitkomst hetzelfde, lollig doen bij de walkon en daarna als een dooie aan de okkie staan. Vervelend.
Clayton en vdBergh moeten echt heel vaak tegen elkaar naar mijn idee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kleeten aast natuurlijk op revanche na de kwartfinale op het WK.
Jammer dat DartsDatabase het niet doet, maar dit gaat al een paar jaar terug ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clayton en vdBergh moeten echt heel vaak tegen elkaar naar mijn idee.
Woont in Papendrechtquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:MANI89 Johan Wesseling kleppert aan je brievenbus. https://www.facebook.com/(...)nOn5emXt&__tn__=R]-R
WK-duel was wel een leuke ja. Jammer van die jezuspreek van Dimitri daarna, dat was alle schaamte voorbij. Dat en die act met Kim afgelopen landenWK hebben er wel ingehakt bij mij.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat DartsDatabase het niet doet, maar dit gaat al een paar jaar terug ja.
Waar heeft die rechtsbuiten gespeeld dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Ene Michel Mulders moet je aanspreken op zijn Brendan Dolan-fanclubclaim.
Surrel gaat hem slachten, daarmee jouw 2 stokpaardjes achter elkaar slachten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wat zeg je ervan? Gaat Searle als een mak lammetje naar de slacht?
Nee, jouw stokpaardjes zijn leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Surrel gaat hem slachten, daarmee jouw 2 stokpaardjes achter elkaar slachten.
Die zijn nog in leven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, jouw stokpaardjes zijn leuk.
De leprapijlen die de inleiding van Whitlock's untergang waren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Hahahha Wrright gooit met Whitlock pijlen.
Zal Dirk dan eindelijk zijn kans gaan grijpen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag onzekere Peter
Bizarre WMP aan t worden dit qua seeds eruit voor kwartfinale
Überhaupt een waanzinnige stat dit:quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag onzekere Peter
Bizarre WMP aan t worden dit qua seeds eruit voor kwartfinale
Beetje de Djokovic, Nadal en Federer van t darts geworden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Überhaupt een waanzinnige stat dit:
[ tweet ]
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Voor Dirk hoef je nooit meer te juichen. Teleurstelling op teleurstelling.
Fijn dat de nieuwe garde zich meldt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dobey - Aspinall
Cullen- Gurney
Ook maar iemand die hier interesse in heeft?
Dobey v Aspinall vind ik een prima wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dobey - Aspinall
Cullen- Gurney
10-16quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dobey - Aspinall
Cullen- Gurney
quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Kloten stream weer eens offline.
Onzin begint ook pas om 21:10. DIEP IN DE NACHT.
Raymond Smith!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie was ook al weer die gast waar dat kunstgebit er uit flikkerde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Tot diep in de nacht!quote:
Bij Barney ging dat ook niet lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die haartransplantatie op het achterhoofd van Cullen lijkt me niet erg geslaagd
Ja die heeft een mooie haartatoeagequote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rod Harrington gooide met stropdas. Nicholson soms.
Dat keelgebaar bij de World Cup en de rel die erop volgde was ook wel leukquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie act was dat, inclusief zonnebril bij opkomst
Na afloop nog even knokken, ja dat is lekker.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:08 schreef GwaiLow het volgende:
Altijd moeilijk om je te vermaken bij een wedstrijd van twee boezemvrienden. Dan krijg je bij een finish van 76 naar 3-2 alweer een vuistje. Verschrikkelijk. Twee spelers die het elkaar totaal niet gunnen is toch wel veel interessanter.
Na een heerlijk voorafmomentje had het ook wel stom geweest als dit een flopshow was geworden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is nu al leuker dan de complete vorige wedstrijd
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie act was dat, inclusief zonnebril bij opkomst
"Doordat hij zo goed scoort, creëert hij kansen voor zichzelf"quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aspinall gaat erop en erover
Dit is wel een prima wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
Verdomme weer twee spelers die te vriendschappelijk met elkaar omgaan. Ik zet 'm af.
ja het is een hele lekkere wedstrijd. Maar ik wil ook haat en nijd zien. Binnen de perken dan..quote:
Dat krijg je nooit met Claytonquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
ja het is een hele lekkere wedstrijd. Maar ik wil ook haat en nijd zien. Binnen de perken dan..
Ik denk niet dat we A Lewis en M King veel gaan zien.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
ja het is een hele lekkere wedstrijd. Maar ik wil ook haat en nijd zien. Binnen de perken dan..
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we A Lewis en M King veel gaan zien.
Nee, maar ik wacht vooral op big boss Corey Cadby. Wat een geweldenaar is dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we A Lewis en M King veel gaan zien.
Dat heb ik onlangs ook gedaan, het is bevrijdend.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik laat mijn Clayton-haat varen. @:slobeend
Noquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Cullen eigenlijk nieuw haar? Of loop ik gigantisch achter? Meende dat hij eerder veel kaler was op de kruin
Ik zag het, en heb 'm gelijk uitgezet. Dat was maar goed ook, want het niveau was bedroevend zag ik aan de stats.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Boxje tussen Aspinall en Cullen na knappe finish
@:GwaiLow ziedend
quote:Op zondag 23 juli 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bob_greaves/
Hij weet zelf heel goed dat het een act is én dat hij voor een draaiende camera zijn vloerniveau niet haalt. Het is een poging om meer ontspannen op het podium te staan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral die nadruk op het geforceerde lollig doen. Je kan misschien hetzelfde zeggen van dooie Dimitri met zijn depressieve dansje maar die doet tenminste iets wat ie echt leuk vindt en waar hij goed in is. Bij Heta is het echt een act, alsof ie er zelf ook geen zin in heeft.
White is tenminste nog een lieve sullige opa als ie probeert cool te doen, Heta heeft dat niet eens.
Voor Aspinall en iedereen die niet voor Asp juicht neem ik dus totaal niet serieus.quote:
Dan komt ik goed weg, want ik juich voor de Asp.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Aspinall en iedereen die niet voor Asp juicht neem ik dus totaal niet serieus.
Ik ook, want ik blijf je graag serieus nemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan komt ik goed weg, want ik juich voor de Asp.
Neen.quote:
The Asp, maar ik denk dat Sjonnie gaat winnen.quote:
Ik gun dit The Asp wel.quote:
Je bent maar aan het reizen voor zo’n toernooi en dan is het na één potje weer klaar. Nogmaals, dat is gewoon een ‘bokshandschoentje’ die hard aankomt.”quote:
Vervolgens vraag je je af: Ja, waar ligt het dan aan? Had ik met de boot moeten gaan? Lag het aan het eten? Is de indeling van de dag niet goed geweest, want ja, je komt dan 3-4 uur van te voren aan op de venue, is dat niet te vroeg? Er komt zó veel bij kijken en het zit zó dicht bij elkaar. Ja.. zeg het maar.. soms wéét je het gewoon niet. Het valt dan allemaal net even niet en dan vraag je jezelf wel eens af: waar doe ik dit allemaal voor?quote:Op zondag 23 juli 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar aan het reizen voor zo’n toernooi en dan is het na één potje weer klaar. Nogmaals, dat is gewoon een ‘bokshandschoentje’ die hard aankomt.”
Exact, ik miste ook nog eens precies de bus richting de stad waar ik zit waardoor ik een uur moest wachten, en precies in dat uur is de finale uitgespeeld.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar aan het reizen voor zo’n toernooi en dan is het na één potje weer klaar. Nogmaals, dat is gewoon een ‘bokshandschoentje’ die hard aankomt.”
‘Als ik verlies is het alsof er een dierbare van me is overleden. Die pijn, dat verdriet, dat voel ik intens, ja, dat is dus wekelijks. Je faalt. Je schaamt je kapot tegenover je familie en je vrienden. Ik vind van mezelf dat ik nog steeds zou moeten kunnen meedraaien met wereldtop, maar joh, dat is al vijf jaar niet meer zo. Het plezier in spelen raak je kwijt, de motivatie raak je kwijt, je staat weer in kleine vloertoernooitjes waar je eigenlijk niet wil zijn. Jaco zag natuurlijk ook dat het een lijdensweg werd, dus hij zei vorig jaar november: moet je na volgend jaar niet eens stoppen, want zo meteen doe je jezelf of een ander nog wat aan. Dat hele dartsgebeuren hangt als een… een juk om me heen. Ik heb de laatste jaren het gevoel dat er acht man aan mijn arm hangen als ik sta te gooien, zo veel stress en druk ligt erop. En ik krijg het niet meer goed. Er is maar één medicijn en dat is winnen, maar wat ik ook probeer, dat gebeurt niet meer.’quote:Op zondag 23 juli 2023 22:36 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vervolgens vraag je je af: Ja, waar ligt het dan aan? Had ik met de boot moeten gaan? Lag het aan het eten? Is de indeling van de dag niet goed geweest, want ja, je komt dan 3-4 uur van te voren aan op de venue, is dat niet te vroeg? Er komt zó veel bij kijken en het zit zó dicht bij elkaar. Ja.. zeg het maar.. soms wéét je het gewoon niet. Het valt dan allemaal net even niet en dan vraag je jezelf wel eens af: waar doe ik dit allemaal voor?
Zo heerlijk dit.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Als ik verlies is het alsof er een dierbare van me is overleden. Die pijn, dat verdriet, dat voel ik intens, ja, dat is dus wekelijks. Je faalt. Je schaamt je kapot tegenover je familie en je vrienden. Ik vind van mezelf dat ik nog steeds zou moeten kunnen meedraaien met wereldtop, maar joh, dat is al vijf jaar niet meer zo. Het plezier in spelen raak je kwijt, de motivatie raak je kwijt, je staat weer in kleine vloertoernooitjes waar je eigenlijk niet wil zijn. Jaco zag natuurlijk ook dat het een lijdensweg werd, dus hij zei vorig jaar november: moet je na volgend jaar niet eens stoppen, want zo meteen doe je jezelf of een ander nog wat aan. Dat hele dartsgebeuren hangt als een… een juk om me heen. Ik heb de laatste jaren het gevoel dat er acht man aan mijn arm hangen als ik sta te gooien, zo veel stress en druk ligt erop. En ik krijg het niet meer goed. Er is maar één medicijn en dat is winnen, maar wat ik ook probeer, dat gebeurt niet meer.’
‘Mensen zeggen: je bent zo hard voor jezelf. Dan zeg ik: zo ben ik gemáákt. De hele maatschappij is alleen maar bezig met winnaars en verliezers. Moet je je voorstellen: ik kom in 2007 bij mij de straat inrijden nadat ik het WK had gewonnen, er staat drie-, vierhonderd man. Er is een patatkraam, mijn koffertje wordt gedragen, het is één groot feest. Twee jaar later word ik tweede en er staat niemand, hoor. Tweede is the first loser’s place.
Aan de buik van Jonny te zien verliest ie erg veel.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
Als ik dat interview met Jonny zo zag leek het wel alsof hij in de pauze bij grote achterstand een hoop gezopen had. Zo kon hij wat makkelijker blijven lachen en vriendelijk blijven.
Man man, ik heb toch meer met mensen die gewoon doodziek zijn als ze verliezen hoor. Gewoon een goede hand en een felicitatie. En verder doodziek zijn. En zeker als je zo'n enorm pak op je broek krijgt.
quote:Op zondag 23 juli 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de buik van Jonny te zien verliest ie erg veel.
Het is verschrikkelijk die man. Ik was altijd wel voorstander van Aspinall, maar die deed ook zo raar in zijn wedstrijd tegen Noppert. Vaag gedrag. Al met al was dit gewoon een kut toernooi met een enkel interessant duel.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de buik van Jonny te zien verliest ie erg veel.
Zie jij liever die Belgen tegen elkaar spelen, die HATEN elkaar echt.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Het is verschrikkelijk die man. Ik was altijd wel voorstander van Aspinall, maar die deed ook zo raar in zijn wedstrijd tegen Noppert. Vaag gedrag. Al met al was dit gewoon een kut toernooi met een enkel interessant duel.
Ja, zij is het type schijn bedriegt.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze doet het verder wel goed toch?
Ja, dat is wel interessante televisie. Je moet het elkaar niet gunnen. Wel sportief als de wedstrijd klaar is, maar voor de rest gewoon killersmentaliteit. Beetje zoals v Gerwen. Als hij ooit nog eens tegen Vd Voort in een major finale komt te staan, dan zal Mike gewoon dood en doodziek zijn als hij die verliest.quote:Op zondag 23 juli 2023 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zie jij liever die Belgen tegen elkaar spelen, die HATEN elkaar echt.
Nounounounouquote:Op zondag 30 juli 2023 22:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Snelle reactie. Een week zitten rukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |