Jouw bias richting Dave van den Bergh daargelaten kan er toch niemand meer aan hun top niveau tippen? Mits geen chokende Dirk natuurlijk.quote:
Humphries heeft op TV ook nog veel te veel zwakke dagen erbij zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw bias richting Dave van den Bergh daargelaten kan er toch niemand meer aan hun top niveau tippen? Mits geen chokende Dirk natuurlijk.
Goed ik was Surrel in de equation vergeten, maar die heeft minstens hetzelfde probleem als Humphries. Maar buiten dat zie ik in Luke of Dirk de topfavoriet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Humphries heeft op TV ook nog veel te veel zwakke dagen erbij zitten.
Van den Bergh en Wright.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed ik was Surrel in de equation vergeten, maar die heeft minstens hetzelfde probleem als Humphries. Maar buiten dat zie ik in Luke of Dirk de topfavoriet.
We shall see. Wright pick is een tikkeltje opportunistisch.quote:
Ik vond Wright tegen Gilding tekenen van herstel vertonen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We shall see. Wright pick is een tikkeltje opportunistisch.
Vooral die nadruk op het geforceerde lollig doen. Je kan misschien hetzelfde zeggen van dooie Dimitri met zijn depressieve dansje maar die doet tenminste iets wat ie echt leuk vindt en waar hij goed in is. Bij Heta is het echt een act, alsof ie er zelf ook geen zin in heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De opkomst is iets vermakelijker maar de uitkomst hetzelfde, lollig doen bij de walkon en daarna als een dooie aan de okkie staan. Vervelend.
Clayton en vdBergh moeten echt heel vaak tegen elkaar naar mijn idee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kleeten aast natuurlijk op revanche na de kwartfinale op het WK.
Jammer dat DartsDatabase het niet doet, maar dit gaat al een paar jaar terug ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clayton en vdBergh moeten echt heel vaak tegen elkaar naar mijn idee.
Woont in Papendrechtquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:MANI89 Johan Wesseling kleppert aan je brievenbus. https://www.facebook.com/(...)nOn5emXt&__tn__=R]-R
WK-duel was wel een leuke ja. Jammer van die jezuspreek van Dimitri daarna, dat was alle schaamte voorbij. Dat en die act met Kim afgelopen landenWK hebben er wel ingehakt bij mij.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat DartsDatabase het niet doet, maar dit gaat al een paar jaar terug ja.
Waar heeft die rechtsbuiten gespeeld dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Ene Michel Mulders moet je aanspreken op zijn Brendan Dolan-fanclubclaim.
Surrel gaat hem slachten, daarmee jouw 2 stokpaardjes achter elkaar slachten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wat zeg je ervan? Gaat Searle als een mak lammetje naar de slacht?
Nee, jouw stokpaardjes zijn leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Surrel gaat hem slachten, daarmee jouw 2 stokpaardjes achter elkaar slachten.
Die zijn nog in leven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, jouw stokpaardjes zijn leuk.
De leprapijlen die de inleiding van Whitlock's untergang waren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Hahahha Wrright gooit met Whitlock pijlen.
Zal Dirk dan eindelijk zijn kans gaan grijpen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag onzekere Peter
Bizarre WMP aan t worden dit qua seeds eruit voor kwartfinale
Überhaupt een waanzinnige stat dit:quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag onzekere Peter
Bizarre WMP aan t worden dit qua seeds eruit voor kwartfinale
Beetje de Djokovic, Nadal en Federer van t darts geworden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Überhaupt een waanzinnige stat dit:
[ tweet ]
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Voor Dirk hoef je nooit meer te juichen. Teleurstelling op teleurstelling.
Fijn dat de nieuwe garde zich meldt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dobey - Aspinall
Cullen- Gurney
Ook maar iemand die hier interesse in heeft?
Dobey v Aspinall vind ik een prima wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dobey - Aspinall
Cullen- Gurney
10-16quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dobey - Aspinall
Cullen- Gurney
quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Kloten stream weer eens offline.
Onzin begint ook pas om 21:10. DIEP IN DE NACHT.
Raymond Smith!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie was ook al weer die gast waar dat kunstgebit er uit flikkerde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Tot diep in de nacht!quote:
Bij Barney ging dat ook niet lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die haartransplantatie op het achterhoofd van Cullen lijkt me niet erg geslaagd
Ja die heeft een mooie haartatoeagequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |