gaan voor de uitdaging, spreekt wel voor hem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef Black-Death het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)ax-blijven~a4408d0e/
Bassey wil vooralsnog blijven.
Risico wel voor Ajax. Nog een jaar banken, zo nu en dan foutjes maken en je krijgt nooit meer 20 miljoen voor hem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Het is een prima gozer verder maar nog een paar miljoen erbij en hij is voor kostprijs weg, dat lijkt me toch het beste.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:38 schreef Malavita het volgende:
[..]
gaan voor de uitdaging, spreekt wel voor hem.
Het is een van de grootse miskopen allertijden van ajaxquote:
De vraag is of er scoutingsrapport van hem was, ze zijn na het toch wel plotselinge vertrek van Martinez nog snel gaan schakelen, dit was wat je een paniekaankoop noemt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is een van de grootse miskopen allertijden van ajax
Ik snap niet hoe deze gast ooit door ajax gescout kan zijn
Hoe dan
iedere blinde kan na 5 minuten kijken naar hem al gewoon de conclusie trekken dat het technische een kreupele is
het niveau van scouts bij ajax is niet meer wat het geweest is
En wat willen wij?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik behoor tot de beste scouts van de wereld. Vraag het na.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De vraag is of er scoutingsrapport van hem was, ze zijn na het toch wel plotselinge vertrek van Martinez nog snel gaan schakelen, dit was wat je een paniekaankoop noemt.
Het lijkt mij dat een club als Ajax voor iedere speler een lijstje van 3-5 spelers moet hebben die hem kunnen vervangen, misschien was er wel een lijstje maar al de spelers rond die datum niet meer te halen, geen idee.
Jammer klaas dat er na 1 redelijk normale post er weer 99 debiele posts moeten komen, we tellen maar weer af....quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik behoor tot de beste scouts van de wereld. Vraag het na.
Als hij voor me neus zou staan zonder dat ik hem ooit zou hebben spelen had ik hem al afgewezen.
Hij zou gewoon kwa uiterlijk al niet in het profiel passen van een Ajax verdediger
De man ziet er gewoon lomp uit. Ik zou al na 10 seconde al de conclusie trekken dat het gewoon geen technische begaafde speler zou kunnen die in het functieprofiel van een ajax verdediger zou kunnen passen om vanuit achteruit opbouwend voetbal te kunnen spelen.
In mijn scoutingsrapport zou ik alleen noteren: dit is een rugbyspeler.
Heb je iets tegen negers ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij voor me neus zou staan zonder dat ik hem ooit zou hebben zien spelen had ik hem al afgewezen.
Hij zou gewoon kwa uiterlijk al niet in het profiel passen van een Ajax verdediger
De man ziet er gewoon lomp uit. Ik zou al na 10 seconde al de conclusie trekken dat het gewoon geen technische begaafde speler zou kunnen zijn die in het functieprofiel van een ajax verdediger zou kunnen passen om vanuit achteruit opbouwend voetbal te kunnen spelen.
Het is geen debiele post.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer klaas dat er na 1 redelijk normale post er weer 99 debiele posts moeten komen, we tellen maar weer af....
Het heeft helemaal niets met negers te maken.quote:
Gelukkig waren Tonnie Pronk, Barry Hulshoff en Jaap Stam van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij voor me neus zou staan zonder dat ik hem ooit zou hebben zien spelen had ik hem al afgewezen.
De man ziet er gewoon lomp uit. Ik zou al na 10 seconde al de conclusie trekken dat het gewoon geen technische begaafde speler zou kunnen zijn die in het functieprofiel van een ajax verdediger zou kunnen passen om vanuit achteruit opbouwend voetbal te kunnen spelen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is geen debiele post.
Het is de keiharde waarheid over bassey
De man voldoet gewoon niet kwa uiterlijk aan een ajax verdediger
Wat bedoel je hiermeequote:
Mijn God.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee
was toch gewoon een technische begaafde speler die 20 kilo lichter was dan Bassey![]()
ik ga even wat anders doen
al die persoonlijke aanvallen hier moet ik van huilen
niets aan toe te voegenquote:
Bij jou weet ik dat het vanaf dag n dat ik fok dat het het eerste isquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God.
Ik twijfel nu. Ben je een complete randdebiel of een briljante troll![]()
over klaas is de vraag anders wel terechtquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat het vanaf dag n dat ik fok dat het het eerste is
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik behoor tot de beste scouts van de wereld.
Bij jou wist ik bij de eerste post dat je je username terecht hebt gekozen. Blijft jammer, dat je m'n advies om een LOI-cursus Nederlands te gaan volgen in de wind hebt geslagen. Verder is het FOK! en U voor jou.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat het vanaf dag n dat ik fok dat het het eerste is
Ik zal nooit en te nimmer u tegen jou zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:48 schreef dubbele tong80 het volgende:
[..]
Bij jou wist ik bij de eerste post dat je je username terecht hebt gekozen. Blijft jammer, dat je m'n advies om een LOI-cursus Nederlands te gaan volgen in de wind hebt geslagen. Verder is het FOK! en U voor jou.
Nou, maak maar eens een screenshot voor ons wanneer je weer ingelogd bent bij football manager!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop dat de leiding je telefoon afpakt als je meegaat op kamp.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Modereren op fok ‘werk’ noemenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je werk dan eens en haal die domme zooi weg
Dat roept iedere supporter over zijn club.quote:
Als je de wereld Johan Cruijff, Marco van Basten en Dennis Bergkamp hebt geschonken heb je het voetbal uitgespeeld wat mij betreft, daar komt geen club ooit meer over heen.quote:
Ik verbaas me altijd over dit handgebaartje dat mensen in pak menen te moeten maken. "Vroeger" had dat nog te maken met het fatsoeneren van je manchetknoop, maar dat doet hij ook niet. Even het middenhandsbeentje masseren.quote:
Pakken zijn sowieso voor mensen die gebrek aan inhoud moeten compenserenquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over dit handgebaartje dat mensen in pak menen te moeten maken. "Vroeger" had dat nog te maken met het fatsoeneren van je manchetknoop, maar dat doet hij ook niet. Even het middenhandsbeentje masseren.
Verder: @:klaasweetalles heeft per definitie gelijk.
Mwa, ik heb de tijden nog meegemaakt dat het min of meer verplicht was, gelukkig is dat wel voorbij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pakken zijn sowieso voor mensen die gebrek aan inhoud moeten compenseren
Heel knap hoe ze de shirts dit jaar hebben weten af te stemmen op de status van onze club momenteel. Dan te bedenken dat een shirt 2 jaar voor oplevering klaar moet zijn, het riekt bijna naar doorgestoken kaart.quote:
Ongezien en mij onbekend, maar gewoon veel te duur. Hoe goed hij misschien ook is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Southampton-verdediger
Misschien wordt Armel Bella-Kotchap wel de opvolger van Jurrin Timber bij Ajax. De 21-jarige verdediger degradeerde afgelopen seizoen met Southampton en kan naar verluidt dankzij een speciale clausule voor zo'n 28,8 miljoen euro vertrekken. Bella-Kotchap is tweevoudig international van Duitsland en ging afgelopen december ook mee naar het WK. (Bron: The Athletic)
Balen dat net nu mijn bagagedrager kapot is!quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:56 schreef Oriente het volgende:
Everton is genteresseerd in de diensten van Brian Brobbey, zo meldt journalist Vinny O'Connor van het Engelse Sky Sports. De spits van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Toffees, die echter nog geen formeel bod hebben uitgebracht. Wel zouden de Amsterdammers op de hoogte zijn van de interesse vanuit Liverpool.
[ twitter ]
2 jaar? Dat is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heel knap hoe ze de shirts dit jaar hebben weten af te stemmen op de status van onze club momenteel. Dan te bedenken dat een shirt 2 jaar voor oplevering klaar moet zijn, het riekt bijna naar doorgestoken kaart.
Bij VfL Bochum was hij lekker op dreef voor hij naar de PL vertrok, Bochum had ook aardig problemen zijn positie in te vullen (sanko blunderde veel, Ordets en Masovic wisselden elkaar daarna af, mits ze niet tegen een schorsing aan liepen)quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Southampton-verdediger
Misschien wordt Armel Bella-Kotchap wel de opvolger van Jurrin Timber bij Ajax. De 21-jarige verdediger degradeerde afgelopen seizoen met Southampton en kan naar verluidt dankzij een speciale clausule voor zo'n 28,8 miljoen euro vertrekken. Bella-Kotchap is tweevoudig international van Duitsland en ging afgelopen december ook mee naar het WK. (Bron: The Athletic)
Voorlopig is het bij Sven een beetje zo dat als een naam in de pers genoemd wordt die niet komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bij VfL Bochum was hij lekker op dreef voor hij naar de PL vertrok, Bochum had ook aardig problemen zijn positie in te vullen (sanko blunderde veel, Ordets en Masovic wisselden elkaar daarna af, mits ze niet tegen een schorsing aan liepen)
Hier pakken ze gelukkig wel goed op door de laatste tijd. Godts, Aertssen en Vos dus nu voor langer vastgelegd. Alleen Hato dan nog toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Contractverlenging Vos zit er aan te komen aldus AS. En terecht.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:56 schreef Oriente het volgende:
Everton is genteresseerd in de diensten van Brian Brobbey, zo meldt journalist Vinny O'Connor van het Engelse Sky Sports. De spits van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Toffees, die echter nog geen formeel bod hebben uitgebracht. Wel zouden de Amsterdammers op de hoogte zijn van de interesse vanuit Liverpool.
[ twitter ]
Jammer.quote:Brian Brobbey vertrekt deze zomer niet bij Ajax. Reon Boeringa, clubwatcher van Ajax en journalist bij Voetbal International, meldt donderdagochtend dat ‘een zomers vertrek bij Ajax niet op de agenda van de speler in kwestie staat'.
Brobbey is een matige spits.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom jammer? Geef die jongen het vertrouwen en het komt echt wel goed
Dan moet hij dat vertrouwen eens terugbetalen door elke wedstrijd te spelen met de instelling van de bekerfinale. Daarnaast vind ik hem trouwens ook gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Brobbey gaat het wel weer later zien, geduld en je hebt een prima spits aan hem.quote:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld maar heb bij hem toch wel het idee dat het erin zit, al is het ook hoog tijd dat het er een keer uitkomt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet hij dat vertrouwen eens terugbetalen door elke wedstrijd te spelen met de instelling van de bekerfinale. Daarnaast vind ik hem trouwens ook gewoon niet goed genoeg.
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld maar heb bij hem toch wel het idee dat het erin zit, al is het ook hoog tijd dat het er een keer uitkomt.
Als hij alleen al meer rust zou hebben bij het afmaken zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.
van wat ik van Vos gezien heb is het wel een heel solide en all round middenvelder. Technisch ook wel heel behoorlijk, heb daar eigenlijk meer verwachtingen van dan van Misehouy.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Contractverlenging Vos zit er aan te komen aldus AS. En terecht.
Verkeerde instelling die jongen. Was zogenaamd God op zijn blote knien dankbaar dat hij weer naar Ajax mocht, maar als hij dan een half jaar later nog steeds geen conditie heeft om 90 minuten vol te maken op je 21e dan is dat toch wel een teken dat hij liever lui dan moe is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
3 wedstrijden van de 50 ofzo de 90 minuten volgemaakt. Gewogen en veel te licht bevonden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.
Als een 40 jarige een steunpilaar is is er inderdaad iets mis met een club.quote:
Ach zo’n miskoop van bijna 20 miljoen zit er wel eens tussen. Ajax had ook niet echt kunnen weten dat het fysiek zo matig met hem gesteld is natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
3 wedstrijden van de 50 ofzo de 90 minuten volgemaakt. Gewogen en veel te licht bevonden.
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach zo’n miskoop van bijna 20 miljoen zit er wel eens tussen. Ajax had ook niet echt kunnen weten dat het fysiek zo matig met hem gesteld is natuurlijk
Ik kijk eigenlijk altijd liever naar wat een speler sportief bijdraagt, maar soitquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
Hij begon ook vrij goed onder Ten Hag 2e seizoenshelft 21/22, dus niet zo vreemd dat ze hem terug haalden even los van hele gebeuren of je dat zou moeten doen of niet, maar toen keek je nog geen Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd liever naar wat een speler sportief bijdraagt, maar soit
Ook vooral als invaller toch? Al was het inderdaad wel heel bijzonder dat je voor zo’n bedrag een jeugdspeler terughaalt die je enkele maanden daarvoor lachend in de reet heeft geneukt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begon ook vrij goed onder Ten Hag 2e seizoenshelft 21/22, dus niet zo vreemd dat ze hem terug haalden even los van hele gebeuren of je dat zou moeten doen of niet, maar toen keek je nog geen Ajax natuurlijk.
Dus vrijwel alle oudere spelers zijn een miskoop? Of hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
Hij was wel belangrijk voor dat kampioenschap.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook vooral als invaller toch? Al was het inderdaad wel heel bijzonder dat je voor zo’n bedrag een jeugdspeler terughaalt die je enkele maanden daarvoor lachend in de reet heeft geneukt.
Als ze niet leveren wel ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus vrijwel alle oudere spelers zijn een miskoop? Of hoe bedoel je dat?
Uiteraard, maar ik vind Brobbey dus (nog) geen miskoop, de hele gang van zaken was niet zo netjes maar z'n terugkomst heeft hij wel min of meer verdiend met zijn bijdrage in die huurperiode van 22.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oke dus toch een mix van wat ze laten zien en het geld wat ze opleveren
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind Brobbey dus (nog) geen miskoop, de hele gang van zaken was niet zo netjes maar z'n terugkomst heeft hij wel min of meer verdiend met zijn bijdrage in die huurperiode van 22.
We gaan het zien of hij gaat leveren, hij was tenslotte niet de enige die dat niet deed afgelopen seizoen.
Als hij het goed doet gaat hij voor 40-45 de deur uit dus teleurstellend zou dat wel zijn, maar miskoop vind ik dan wel te ver gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Is Weghorst geen goedkope optie voor erbij?
Denk je Tadic gehad te hebben..quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Je weekend is vroeg begonnen zie ikquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Misschien kunnen ze Steek terug uit de mottenballen halenquote:
Waarbij?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Judas.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Onana voor 50 miljoen naar United, die prijs is ook aardig omhoog gegaan
Hem gratis wegdoen en er daarna ruim 17 miljoen voor betalen, dan heb je dus al 17 miljoen verlies.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 miljoen salaris per jaar.. Dan ben je komend seizoen dus al 23 miljoen kwijt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.
Dat zei Geelen toen in een interview na het Bob Marley of oude logo shirt meen ik.quote:
Nou….quote:
Het duurt zeker lang, voor productie en shipping neem je zo'n half jaar maar om dan van ontwerp tot aan de productie 1,5 jaar te nemen is wat overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou….
https://willemwever.kro-n(...)etbaltenue-ontworpen
Dit bericht moet dan wel via meerdere wegen worden goedgekeurd, maar ik denk dat het alsnog wel wat tijd in beslag zal nemen.
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurt zeker lang, voor productie en shipping neem je zo'n half jaar maar om dan van ontwerp tot aan de productie 1,5 jaar te nemen is wat overdreven.
https://www.volkskrant.nl(...)lling-gaat~b25c91e4/quote:In plaats van een conflict ontstond er toenadering, en al snel kwam vanuit Adidas de vraag of ze binnen drie weken een ontwerp wilden maken voor het Champions League-uitshirt. Na een traject van twee jaar project-, product-, en campagneontwikkeling werd het resultaat afgelopen woensdag gepresenteerd. Het shirt wordt het derde shirt voor Europese wedstrijden.
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn om het vuile werk voor Branco op te knappen hou ik mijn hart vast. Hopelijk kan Tahirovic dat wel. Wellicht dan met Vos het middenveld compleet?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.getfootballne(...)m-the-ajax-midfield/
Goed artikel over ons aller Branco van den Boomen.
Dit is een samenwerking tussen 3 partijen, dus logisch dat dit wat langer duurt, maar verder prima hoor als jij denkt dat het altijd zo werkt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)lling-gaat~b25c91e4/
Inb4 premium artikel bla bla bla. Refresh en meteen stoppen en je ziet dat mijn quote klopt.
Die Menno Geelen heeft dat een keer helemaal uitgelegd bij Pak Schaal. Precies herinner ik me niet, maar het was idd iets van 1,5 - 2 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is een samenwerking tussen 3 partijen, dus logisch dat dit wat langer duurt, maar verder prima hoor als jij denkt dat het altijd zo werkt.
Meest armoedige middenveld sinds jaren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn om het vuile werk voor Branco op te knappen hou ik mijn hart vast. Hopelijk kan Tahirovic dat wel. Wellicht dan met Vos het middenveld compleet?
Ik heb zelf voor adidas geproduceerd, geen shirts maar wel trainingspakken, toen ging het allemaal wat sneller qua doorloop, al haak je als producent pas in als het ontwerpproces nagenoeg klaar is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef manny het volgende:
[..]
Die Menno Geelen heeft dat een keer helemaal uitgelegd bij Pak Schaal. Precies herinner ik me niet, maar het was idd iets van 1,5 - 2 jaar ofzo.
En ja, als er vandaag iets ergs gebeurd en er moet een memorial shirt komen dan zal het sneller kunnen. Maar gewoon voor 1 van de honderden clubs waar adidas de shirts voor doet, kan ik wel geloven dat het zo veel tijd kost van eerste idee naar levering in de winkel.
Hier de quote van een knip en plak site. https://www.ajax1.nl/geel(...)al-besteld-en-klaar/quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb zelf voor adidas geproduceerd, geen shirts maar wel trainingspakken, toen ging het allemaal wat sneller qua doorloop, al haak je als producent pas in als het ontwerpproces nagenoeg klaar is.
had leuk geweest, maar we worden verregend op een festival morgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:51 schreef Simmertje het volgende:
Mensen morgen nog gezellig naar Brussel? Lekker vroeg het treintje pakken.
Dit is gewoon een onwetend zinnetje van een Franse voetbalautist. Klein detail in een verder goed artikel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn
Oh was zeker interessant hoor. Ben erg benieuwd, krijg wel een beetje Febo Janssen vibes. Hoe zie jij dat?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon een onwetend zinnetje van een Franse voetbalautist. Klein detail in een verder goed artikel.
Klinkt een beetje als Lasse Schne, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh was zeker interessant hoor. Ben erg benieuwd, krijg wel een beetje Febo Janssen vibes. Hoe zie jij dat?
En dat kwam min of meer toevallig tot stand, want ook hele goeie trainers hebben af en toe zoiets nodig.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Schne en Frenkie als dubbele zes.Wat een tijden.
Alle problemen bij ajax zijn nu opgelost met deze aankoop wat wereldnieuws is bij viquote:Ajax heeft met Abildgaard (16) nieuw toptalent uit Denemarken binnen
14.15,
Vandaag
3 Reacties
Ajax heeft de jeugdopleiding versterkt met Lasse Abildgaard. De zestienjarige Deen komt over van Silkeborg IF, waar hij ondanks zijn jonge leeftijd al in het hoogste jeugdelftal speelde. In Amsterdam komt hij met een driejarig contract bij Ajax Onder-17 terecht. Ajax meldt dat de overgang onder voorbehoud van enkele formaliteiten is.
Aan z'n voornaam gaat het niet liggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alle problemen bij ajax zijn nu opgelost met deze aankoop wat wereldnieuws is bij vi
Prima, gun die man het beste en dat is niet een plek op de bank bij Ajax. Hopelijk kan onze Thoden dan eindelijk een nieuwe verdediger strikken.quote:
Eigenlijk is elke positie achterin ondermaats. Enige lichtpuntje is Hato en die gaat ook door het ijs zakken als er geen versterking komt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima, gun die man het beste en dat is niet een plek op de bank bij Ajax. Hopelijk kan onze Thoden dan eindelijk een nieuwe verdediger strikken.
Hij is ermee bezig toch, denk niet dat het van vertrek Bassey afhangt, die RCV was sowieso nodig geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke positie achterin ondermaats. Enige lichtpuntje is Hato en die gaat ook door het ijs zakken als er geen versterking komt.
Lassequote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan z'n voornaam gaat het niet liggen.
Financieel wordt het wel een stuk makkelijker als je Bassey kwijt bent voor 20 miljoen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is ermee bezig toch, denk niet dat het van vertrek Bassey afhangt, die RCV was sowieso nodig geweest.
Dat zeker maar ik denk niet dat het daarvan afhangt want je moet nu ook weer een lcv halen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel wordt het wel een stuk makkelijker als je Bassey kwijt bent voor 20 miljoen.
Het is pas 21 juli h, tijd zat. Het is niet alsof we binnen een maand al een competitiewedstrijd spelen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke positie achterin ondermaats. Enige lichtpuntje is Hato en die gaat ook door het ijs zakken als er geen versterking komt.
Misschien wel het feit dat we de afgelopen jaren meerdere verdedigers hebben laten gaan die vervolgens in het buitenland wel slagen (Schuurs, Botman, Kristensen). Ajax speelt voor de verdediger best wel een lastig spelletje.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zien die Engelse clubs toch wat wij niet zien.
Bij engelse clubs onder de middenmoot moeten verdedigers de bal afpakken en ergens heen trappenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgende week ook nietquote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2685867/6/25#p209984676]vrijdag 21
Geen nieuwe aanwinst dus deze week,
Maarrr, is deze vos relaxed?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vos definitief vastgelegd tot 2028 maar liefst.![]()
Geen nieuwe aanwinst dus deze week, maar nog wel dit nieuws. En nu maar weer schnell wochenende feiern Sven.
Uitstekende indruk achter gelaten bij jong en ook bij 1 eind vorig seizoen.quote:
Is deze Vos... at ease?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitstekende indruk achter gelaten bij jong en ook bij 1 eind vorig seizoen.
Nee... deze vos is niet relaxed en niet at ease, want hij wordt achterna gezeten door een meute bloeddorstige honden en jagers!quote:
Puur als mandekker was het ook wel prima, hij kan alleen niet voetballen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hato en Kaplan kunnen daar wel voldoen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeker maar ik denk niet dat het daarvan afhangt want je moet nu ook weer een lcv halen lijkt me.
Oh leuk dat je het laatste zinnetje heb toegevoegd nadat ik gepost heb.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Bassey voor 21 miljoen en doorverkooppercentage naar Fulham. Da's prima schadebeperking
Schuimbekkende Feyenoorders en PSV'ers incoming
Misschien gaat ie nog naar AC Milanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Willen ze Owen Winedale er niet ook bij hebben?
Fulham wil in elk geval niet gaan voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stront in de ogen bij Fulham waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Begroting lijkt me al een heel eind gered zo, zeker als we Alvarez ook nog kwijtraken.
Exclusief dus kan nog meer worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Verkoopt Ajax nu serieus Bassey voor 21 miljoen inclusief doorverkooppercentage. Dat is wel echt legendarisch als je hem zag afgelopen seizoen. Verkoop je hem bijna voor even veel geld als Kkc.
Tot nu toe vind ik deze transferperiode dikke prima.
Hier staat ook een gigantische fout.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Telegraaf artikel heeft al 1 gigantische fout dat de 30% regeling zou inhouden dat je 30% belasting betaald
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En het lijkt me sterk dat Fulham niet minimaal 10-20% extra betaald aan salarissen
quote:"Volgens de zaakwaarnemer van Bassey is het nog maar de vraag of dat akkoord er berhaupt gaat komen, omdat Bassey niet staat te springen om een overstap naar Engeland te maken", schrijft ESPN. Het Algemeen Dagblad stelt zelfs dat het management van de Nigeriaan 'verbolgen' reageert.
Kleedkamer B incoming, maar ik gok dat Bassey eieren voor z'n geld kiest.quote:
Per i lurkers italiani: Owen Wijndal il nuovo Rijkaard!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien gaat ie nog naar AC Milan
Lui il nuovo Dijks!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Per i lurkers italiani: Owen Wijndal il nuovo Rijkaard!
De beste transfer in 30 jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef KingRoland het volgende:
21 miljoen plus doorverkoop geloof ik geen ene reet van. Anders is dit wel de beste transfer dit seizoen.
En @:klaasweetalles @:psvcl die erover gaan janken
Ook een klassieker. Mooi rijtje eigenlijk, de over hun top Ajacieden naar Feijenoord......Rep, Ling, Tahamata, Cruijff, Witschge, Haan etc. Geweldige voetballers. Op hun slechtst nog de besten bij Feijenoord.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Charisteas naar Feyenoord was de mooiste avond op VBL ooit.
Als de resultaten goed zijn en het voetbal ook nog eens goed dan maakt het me weinig uit wat een trainer tegen het journaille zegt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Steijn wel echt een verademing voor de camera in vergelijking met z'n voorgangers.
Het moeilijkste voetbal ter wereld zelfs…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Misschien wel het feit dat we de afgelopen jaren meerdere verdedigers hebben laten gaan die vervolgens in het buitenland wel slagen (Schuurs, Botman, Kristensen). Ajax speelt voor de verdediger best wel een lastig spelletje.
Nog steeds kapot.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Kan die Kaplan al spelen? Of nog steeds kapot?
Verdediging is echt ronduit matig. Hato is de enige die een beetje kan voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
Aertssen is een kloon van Kik Pierie.
Haal alsjeblieft twee CV's.
Dat zou niet erg zijn als ze dan maar goed verdedigen (quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdediging is echt ronduit matig. Hato is de enige die een beetje kan voetballen.
Nee. Die doen het huilen vooral in dit topicquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:59 schreef KingRoland het volgende:
En iedereen in het feyenoordtopic ook. Gaat lachen worden dan
Gelukkig is het pas 22 juli en hebben we nog tijd zat om transfers te doen en in te passen in het systeemquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou niet erg zijn als ze dan maar goed verdedigen (), maar dan moeten de twee zessen wel allebei de bal willen hebben (geen Taylor dus).
Maar backs die wat met een bal kunnen zou wel handig zijn ja.
Minder crimineel dan John de Wolf en Jantje Mulder samen in de verdediging.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Een middenveld met Taylor en Klaassen. Dat is gewoon crimineel.
Steijn maakt er een schopploeg van.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:10 schreef Wertha het volgende:
Het regent weer gele kaarten voor Ajacieden.
Raar, na de vorige oefenpot had ik het idee door dit topic dat de galacticos back waren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Anderlecht op 2-0. Ajax is niet zo best vandaag.
Haalt Steijn de Kerst?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Vind het meevallen. Vooral in het afmaken is het matig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Daramy ook niet. We hebben veel brandhout.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:20 schreef Wertha het volgende:
Dat Portugese dravertje lijkt zich ook niet te ontwikkelen, wel?
Nou Bassey, Daramy, Conceicao, Aertssen, is toch allemaal niet het niveau wat we bij Ajax zouden moeten halen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:31 schreef Wertha het volgende:
Nou ja.. als je al geen beste selectie had en die wordt nog verder uitgekleed..
[ afbeelding ]
We gaan voor een top5 notering Klaasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is een hoop werk aan de winkel bij ajax![]()
het wordt er allemaal niet beter op
Dat zullen Ajacieden ook in het Feyenoordtopic komen posten na het aanstaande 0 uit 6 in de Champions League voor je cluppie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Je verliest zelf ook...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
met een b opstellingquote:
Kan jij niet gewoon beter een hond nemen en daar je mening mee delen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met een b opstelling
dit zal de opstelling worden vermoed ik bij 010 en dat zal gewoon als een huis staan
-------------------Bijlow---------------
geertuida-trauner-hansco-hartman
wiefer- zerrouki-timber of ivanusic
alireza-gimenez- paxao
Bij ajax zal het gewoon weer een puzzel moeten worden die goed moet vallen....er is nog niets zeker waar op je kan baseren dat het beter zal gaan dan vorig seizoen
klaassen kan echt niet meer....
Mensen aansporen tot dierenmishandeling is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon beter een hond nemen en daar je mening mee delen?
Ze mogen in de gesloten vleugel geen huisdieren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat je met dit brandhout iets bereiken kan in Europa straksquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Shit een oefenwedstrijd verloren, ik denk dat we 8e worden.
Wie heeft het over iets kunnen bereiken in Europa?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Denken dat je met dit brandhout iets bereiken kan in Europa straks
Kampioen worden gaat al een hele opgave worden, in een van de zwakkere competities in Europa.
Genoeg mensen hier die nog steeds denken dat Ajax iets voorstelt in Europa. Die gloriejaren zijn voorlopig weer voorbij. Jammer dat het zo gelopen is, en dat ze zoveel kapitaalvernietiging hebben gepleegd met diverse miskopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie heeft het over iets kunnen bereiken in Europa?
Precies. De missie is minimaal 2e worden (begrijp me goed: het doel is uiteraard kampioen) en een redelijke EL campagne.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie heeft het over iets kunnen bereiken in Europa?
Dor houtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daramy ook niet. We hebben veel brandhout.
Een redelijke EL campagne, wat is Ajax diep gezonken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:47 schreef manny het volgende:
[..]
Precies. De missie is minimaal 2e worden (begrijp me goed: het doel is uiteraard kampioen) en een redelijke EL campagne.
Veder vooral weet een elftal dat een eenheid is en zich en defensief niet zo kwetsbaar, dus daar was vandaag weer een goede waarschuwing voor.
Laten we dan maar idd doorpakken en zoveel mogelijk beuren voor deze spelers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dat gaat wederom een tussenjaar worden.
Ho Ho het is pas 22 juli he ! Er is nog HELEMAAL NIKS aan de hand.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die nog steeds denken dat Ajax iets voorstelt in Europa. Die gloriejaren zijn voorlopig weer voorbij. Jammer dat het zo gelopen is, en dat ze zoveel kapitaalvernietiging hebben gepleegd met diverse miskopen.
En tja, je sarcastische ‘nu zullen ze wel 8e worden’…. Kampioen worden gaat lastig genoeg worden, zeker met deze matige selectie.
Nou, begin eens met een echte spits kopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho Ho het is pas 22 juli he ! Er is nog HELEMAAL NIKS aan de hand.
Of mensen zijn gewoon rustig omdat ze weten welke oorzaken eraan ten grondslag liggen. Ajax speelde mt CL al op een verlies van 40.000.000 euro. Dat werd gedicht met CL-gelden, die we nu niet hebben. Dus dan dicht je dat gat met Timber, en moeten er spelers als Bassey/Kudus worden verkocht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
wow stijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of mensen zijn gewoon rustig omdat ze weten welke oorzaken eraan ten grondslag liggen. Ajax speelde mt CL al op een verlies van 40.000.000 euro. Dat werd gedicht met CL-gelden, die we nu niet hebben. Dus dan dicht je dat gat met Timber, en moeten er spelers als Bassey/Kudus worden verkocht.
Het is niet leuk dat de selectie momenteel vergelijkbaar is met een door kanker uitgeleefde terminale patint. Maar het heeft redenen. Dan kun je wild gaan rondrennen, maar ook de logica accepteren.
'We zijn op dit moment dicht bij een aantal spelers, maar het is lastig. Ze hebben andere keuzes, financieel betere keuzes. In het verleden kon je die jongens dan over de streep trekken met Champions League-voetbal, maar dat kan nu niet. We willen heel graag, het is nu even de finishing touch afwachten.'
Jij als fijnproever moet Steijn vs Slot vs Bosz wel leuk vinden toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ok, dit was een overdreven hyperbool. Ik trek dit terug.
Boven hun stand geleefd dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of mensen zijn gewoon rustig omdat ze weten welke oorzaken eraan ten grondslag liggen. Ajax speelde mt CL al op een verlies van 40.000.000 euro. Dat werd gedicht met CL-gelden, die we nu niet hebben. Dus dan dicht je dat gat met Timber, en moeten er spelers als Bassey/Kudus worden verkocht.
Het is niet leuk dat de selectie momenteel verschrikkelijk dramatisch is. Maar het heeft redenen. Dan kun je wild gaan rondrennen, maar ook de logica accepteren.
'We zijn op dit moment dicht bij een aantal spelers, maar het is lastig. Ze hebben andere keuzes, financieel betere keuzes. In het verleden kon je die jongens dan over de streep trekken met Champions League-voetbal, maar dat kan nu niet. We willen heel graag, het is nu even de finishing touch afwachten.'
Over PSV maak ik me ook niet druk. Onzekere defensie, matig middenveld en labiele voetballers in de aanval. Die gaan in de tweede seizoenshelft ook de benen voelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij als fijnproever moet Steijn vs Slot vs Bosz wel leuk vinden toch?
Uiteindelijk is er geen man overboord als Slot weer even een masterclass geeft. PSV staat er ook niet zo bijzonder voor
Tussenjaren zijn voor mietjes/provincieclubjes....dus neen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dat gaat wederom een tussenjaar worden.
Ah, en hoe verklaar je die 3e plaats van afgelopen jaar? Met zoveel geld.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tussenjaren zijn voor mietjes/provincieclubjes....dus neen.
Dat had je aan de toen zittende directie en staf moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ah, en hoe verklaar je die 3e plaats van afgelopen jaar? Met zoveel geld.
Ik zie weinig redenen om te denken dat we dit jaar beter gaan presteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had je aan de toen zittende directie en staf moeten vragen.
Dit, als Kudus en Alvarez nog gaan wordt het wel heel lastig een fatsoenlijk team te smeden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie weinig redenen om te denken dat we dit jaar beter gaan presteren.
Dus was afgelopen jaar een tussenjaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had je aan de toen zittende directie en staf moeten vragen.
Als jij dat zo wilt noemen, mij best. Maar dat wordt het dit jaar niet, mag en kan niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus was afgelopen jaar een tussenjaar?
Nee, afgelopen jaar was een rampjaar waarin alles in elkaar donderde, dit jaar is een tussenjaar bedoeld voor wederopbouw. Je kunt niet verwachten dat er dit jaar een Ajax als in de Ten Hag-jaren staat. Het is dus vooral van belang dat er weer iets semiduurzaams wordt opgebouwd, dat lijkt me belangrijker dan sec het landskampioenschap.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus was afgelopen jaar een tussenjaar?
We zijn Ajax hoor, geen Real Madrid.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een redelijke EL campagne, wat is Ajax diep gezonken.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is pas 21 juli h, tijd zat. Het is niet alsof we binnen een maand al een competitiewedstrijd spelen ofzo.
Alvast een tip voor morgen, dan is het 23 juli!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax is helemaal ontmanteld afgelopen 2 jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, afgelopen jaar was een rampjaar waarin alles in elkaar donderde, dit jaar is een tussenjaar bedoeld voor wederopbouw. Je kunt niet verwachten dat er dit jaar een Ajax als in de Ten Hag-jaren staat. Het is dus vooral van belang dat er weer iets semiduurzaams wordt opgebouwd, dat lijkt me belangrijker dan sec het landskampioenschap.
We nemen het mee naar achter.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
Klaassen en Taylor moeten gewoon weg, zo simpel is het. Echt wat een FUCKING anti voetbal zijn die twee.
Wel mee eens . Gevaarlijk domme jongen ook met zijn ''Mamba-Mentality'' en lange mouwen met handschoentjes bij 10 graden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef Simmertje het volgende:
TAYLOR OUT. godsamme man, kots en kots misselijk.
Ja dat was niet best.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef Simmertje het volgende:
TAYLOR OUT. godsamme man, kots en kots misselijk.
Klopt, die Spelen namelijk CL.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We zijn Ajax hoor, geen Real Madrid.
Het begon natuurlijk met Overmars die het kaartenhuis ineen liet storten. Een aantal jaar ervoor was er overigens ook heibel, met Bergkamp, Jonk enz.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax is helemaal ontmanteld afgelopen 2 jaar
het rijtje dat vertrok
Van der Sar
Vanenburg
Heitinga
Bogarde
Hamstra technische manager
Overmars
Reiziger
Welke namen ben ik vergeten?
Begin eerst weer is een goede technische organisatie neer te zetten is mijn advies
de clowns die nu worden aangesteld is ajax onwaardig. Mensen zonder verleden en ervaring.
Koop een fatsoenlijke spits ipv die waardeloze Brobbey.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
Klaassen en Taylor moeten gewoon weg, zo simpel is het. Echt wat een FUCKING anti voetbal zijn die twee.
Die twee zijn natuurlijk wel pleite.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit, als Kudus en Alvarez nog gaan wordt het wel heel lastig een fatsoenlijk team te smeden.
conditioneel sterker worden en een team smeden. Dan hoeft je selectie niet eens beter te zijn om succes te kunnen boekenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Steijn is het wel gewend om te werken met mindere selecties dan de concurrent
Op zich wel lekker als al dat brandhout verkocht wordt. Kan Steijn in ieder geval zelf zijn selectie samenstellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke spits ipv die waardeloze Brobbey.
Er moet wel wat kwaliteit bij hoor maar inderdaad voor een competitie is vooral je ondergrens hoog houden belangrijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
conditioneel sterker worden en een team smeden. Dan hoeft je selectie niet eens beter te zijn om succes te kunnen boeken
moet zeker nog wat bij iddquote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat kwaliteit bij hoor maar inderdaad voor een competitie is vooral je ondergrens hoog houden belangrijk.
die ligt met types als rensch, brobbey, taylor en bergwijn bij de eerste 11 al aardig hoogquote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat kwaliteit bij hoor maar inderdaad voor een competitie is vooral je ondergrens hoog houden belangrijk.
Ik snap die haat naar Klaassen niet zo, die jongen is nog best nuttig als invalkracht. Er zijn tien anderen die ik liever kwijt ben dan hem.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
Van een speler die meer dan 4 miljoen per seizoen verdient verwacht je gewoon meer kwaliteitquote:Op zondag 23 juli 2023 17:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap die haat naar Klaassen niet zo, die jongen is nog best nuttig als invalkracht. Er zijn tien anderen die ik liever kwijt ben dan hem.
Hear hear. Zo mee eens! Het is een jongen van de club en die moet je zo lang mogelijk bij je houden. Kan echt nog wel van betekenis zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap die haat naar Klaassen niet zo, die jongen is nog best nuttig als invalkracht. Er zijn tien anderen die ik liever kwijt ben dan hem.
Ik heb verder niks tegen Klaassen maar hij zou 12e man moeten zijn en niet je aanvoerder bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 24 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hear hear. Zo mee eens! Het is een jongen van de club en die moet je zo lang mogelijk bij je houden. Kan echt nog wel van betekenis zijn.
En dan de grote vraag als het allemaal zo makkelijk gaat, was Overmars echt zo goed?quote:
Een jongen van de club… Leuk, maar ik heb liever een jongen die niet van de club is en wel presteert ipv andersom.quote:Op maandag 24 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hear hear. Zo mee eens! Het is een jongen van de club en die moet je zo lang mogelijk bij je houden. Kan echt nog wel van betekenis zijn.
Prima om in te brengen als je het lastig hebt tegen een laagvlieger. Heeft wel de kwaliteiten om de 1-0 te makenquote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb verder niks tegen Klaassen maar hij zou 12e man moeten zijn en niet je aanvoerder bij gebrek aan beter.
Alle tijd het is pas 24 juli er is niks aan de handquote:Op maandag 24 juli 2023 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Nou, ik ben benieuwd welke transfers er deze week aankomen...
Je hebt gister overgeslagen, teleurstellend.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle tijd het is pas 24 juli er is niks aan de hand
Beetje doorpakken graag.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle tijd het is pas 24 juli er is niks aan de hand
“We gaan het doen met deze groep”quote:Op maandag 24 juli 2023 10:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Beetje doorpakken graag.
Las ergens dat die Sutalo pas wil/mag/kan komen nadat zijn club de voorrondes CL heeft gespeeld... en kost 20 mio..? Hoop geld weer.
Nah dat geloof ik nietquote:
quote:Als het aan Maurice Steijn ligt, komen er nog meerdere versterkingen naar Ajax. Dat geeft hij aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Verdedigend moeten we er nog twee bij krijgen en op het middenveld en in de aanval hebben we nog iets nodig. We hebben nog drie of vier spelers nodig om mee te doen om het kampioenschap", aldus Steijn. "Daar ben ik niet bang voor, want ik vind een aantal dingen ook wel heel goed gaan. Maar het moet nog beter, en dat is helder."
Het gaat gewoon heel lastig worden versterkingen te krijgen. Je speelt geen CL, je hebt een matig seizoen achter de rug, alle toonaangevende gezichten van de club zijn pleite, dus al die potentile targets kiezen voor clubs met een beter financieel plaatje en dito uitstraling. Daarnaast helpt het niet als een speler waar de Europese top achteraan zit een gesprek met zwerver Mislintat en nobuddie Steijn heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |