gaan voor de uitdaging, spreekt wel voor hem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef Black-Death het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)ax-blijven~a4408d0e/
Bassey wil vooralsnog blijven.
Risico wel voor Ajax. Nog een jaar banken, zo nu en dan foutjes maken en je krijgt nooit meer 20 miljoen voor hem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Het is een prima gozer verder maar nog een paar miljoen erbij en hij is voor kostprijs weg, dat lijkt me toch het beste.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:38 schreef Malavita het volgende:
[..]
gaan voor de uitdaging, spreekt wel voor hem.
Het is een van de grootse miskopen allertijden van ajaxquote:
De vraag is of er scoutingsrapport van hem was, ze zijn na het toch wel plotselinge vertrek van Martinez nog snel gaan schakelen, dit was wat je een paniekaankoop noemt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is een van de grootse miskopen allertijden van ajax
Ik snap niet hoe deze gast ooit door ajax gescout kan zijn
Hoe dan
iedere blinde kan na 5 minuten kijken naar hem al gewoon de conclusie trekken dat het technische een kreupele is
het niveau van scouts bij ajax is niet meer wat het geweest is
En wat willen wij?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik behoor tot de beste scouts van de wereld. Vraag het na.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De vraag is of er scoutingsrapport van hem was, ze zijn na het toch wel plotselinge vertrek van Martinez nog snel gaan schakelen, dit was wat je een paniekaankoop noemt.
Het lijkt mij dat een club als Ajax voor iedere speler een lijstje van 3-5 spelers moet hebben die hem kunnen vervangen, misschien was er wel een lijstje maar al de spelers rond die datum niet meer te halen, geen idee.
Jammer klaas dat er na 1 redelijk normale post er weer 99 debiele posts moeten komen, we tellen maar weer af....quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik behoor tot de beste scouts van de wereld. Vraag het na.
Als hij voor me neus zou staan zonder dat ik hem ooit zou hebben spelen had ik hem al afgewezen.
Hij zou gewoon kwa uiterlijk al niet in het profiel passen van een Ajax verdediger
De man ziet er gewoon lomp uit. Ik zou al na 10 seconde al de conclusie trekken dat het gewoon geen technische begaafde speler zou kunnen die in het functieprofiel van een ajax verdediger zou kunnen passen om vanuit achteruit opbouwend voetbal te kunnen spelen.
In mijn scoutingsrapport zou ik alleen noteren: dit is een rugbyspeler.
Heb je iets tegen negers ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij voor me neus zou staan zonder dat ik hem ooit zou hebben zien spelen had ik hem al afgewezen.
Hij zou gewoon kwa uiterlijk al niet in het profiel passen van een Ajax verdediger
De man ziet er gewoon lomp uit. Ik zou al na 10 seconde al de conclusie trekken dat het gewoon geen technische begaafde speler zou kunnen zijn die in het functieprofiel van een ajax verdediger zou kunnen passen om vanuit achteruit opbouwend voetbal te kunnen spelen.
Het is geen debiele post.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer klaas dat er na 1 redelijk normale post er weer 99 debiele posts moeten komen, we tellen maar weer af....
Het heeft helemaal niets met negers te maken.quote:
Gelukkig waren Tonnie Pronk, Barry Hulshoff en Jaap Stam van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij voor me neus zou staan zonder dat ik hem ooit zou hebben zien spelen had ik hem al afgewezen.
De man ziet er gewoon lomp uit. Ik zou al na 10 seconde al de conclusie trekken dat het gewoon geen technische begaafde speler zou kunnen zijn die in het functieprofiel van een ajax verdediger zou kunnen passen om vanuit achteruit opbouwend voetbal te kunnen spelen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is geen debiele post.
Het is de keiharde waarheid over bassey
De man voldoet gewoon niet kwa uiterlijk aan een ajax verdediger
Wat bedoel je hiermeequote:
Mijn God.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee
was toch gewoon een technische begaafde speler die 20 kilo lichter was dan Bassey![]()
ik ga even wat anders doen
al die persoonlijke aanvallen hier moet ik van huilen
niets aan toe te voegenquote:
Bij jou weet ik dat het vanaf dag één dat ik fok dat het het eerste isquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God.
Ik twijfel nu. Ben je een complete randdebiel of een briljante troll![]()
over klaas is de vraag anders wel terechtquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat het vanaf dag één dat ik fok dat het het eerste is
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik behoor tot de beste scouts van de wereld.
Bij jou wist ik bij de eerste post dat je je username terecht hebt gekozen. Blijft jammer, dat je m'n advies om een LOI-cursus Nederlands te gaan volgen in de wind hebt geslagen. Verder is het FOK! en U voor jou.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat het vanaf dag één dat ik fok dat het het eerste is
Ik zal nooit en te nimmer u tegen jou zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:48 schreef dubbele tong80 het volgende:
[..]
Bij jou wist ik bij de eerste post dat je je username terecht hebt gekozen. Blijft jammer, dat je m'n advies om een LOI-cursus Nederlands te gaan volgen in de wind hebt geslagen. Verder is het FOK! en U voor jou.
Nou, maak maar eens een screenshot voor ons wanneer je weer ingelogd bent bij football manager!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop dat de leiding je telefoon afpakt als je meegaat op kamp.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Modereren op fok ‘werk’ noemenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je werk dan eens en haal die domme zooi weg
Dat roept iedere supporter over zijn club.quote:
Als je de wereld Johan Cruijff, Marco van Basten en Dennis Bergkamp hebt geschonken heb je het voetbal uitgespeeld wat mij betreft, daar komt geen club ooit meer over heen.quote:
Ik verbaas me altijd over dit handgebaartje dat mensen in pak menen te moeten maken. "Vroeger" had dat nog te maken met het fatsoeneren van je manchetknoop, maar dat doet hij ook niet. Even het middenhandsbeentje masseren.quote:
Pakken zijn sowieso voor mensen die gebrek aan inhoud moeten compenserenquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over dit handgebaartje dat mensen in pak menen te moeten maken. "Vroeger" had dat nog te maken met het fatsoeneren van je manchetknoop, maar dat doet hij ook niet. Even het middenhandsbeentje masseren.
Verder: @:klaasweetalles heeft per definitie gelijk.
Mwa, ik heb de tijden nog meegemaakt dat het min of meer verplicht was, gelukkig is dat wel voorbij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pakken zijn sowieso voor mensen die gebrek aan inhoud moeten compenseren
Heel knap hoe ze de shirts dit jaar hebben weten af te stemmen op de status van onze club momenteel. Dan te bedenken dat een shirt 2 jaar voor oplevering klaar moet zijn, het riekt bijna naar doorgestoken kaart.quote:
Ongezien en mij onbekend, maar gewoon veel te duur. Hoe goed hij misschien ook is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Southampton-verdediger
Misschien wordt Armel Bella-Kotchap wel de opvolger van Jurriën Timber bij Ajax. De 21-jarige verdediger degradeerde afgelopen seizoen met Southampton en kan naar verluidt dankzij een speciale clausule voor zo'n 28,8 miljoen euro vertrekken. Bella-Kotchap is tweevoudig international van Duitsland en ging afgelopen december ook mee naar het WK. (Bron: The Athletic)
Balen dat net nu mijn bagagedrager kapot is!quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:56 schreef Oriente het volgende:
Everton is geïnteresseerd in de diensten van Brian Brobbey, zo meldt journalist Vinny O'Connor van het Engelse Sky Sports. De spits van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Toffees, die echter nog geen formeel bod hebben uitgebracht. Wel zouden de Amsterdammers op de hoogte zijn van de interesse vanuit Liverpool.
[ twitter ]
2 jaar? Dat is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heel knap hoe ze de shirts dit jaar hebben weten af te stemmen op de status van onze club momenteel. Dan te bedenken dat een shirt 2 jaar voor oplevering klaar moet zijn, het riekt bijna naar doorgestoken kaart.
Bij VfL Bochum was hij lekker op dreef voor hij naar de PL vertrok, Bochum had ook aardig problemen zijn positie in te vullen (sanko blunderde veel, Ordets en Masovic wisselden elkaar daarna af, mits ze niet tegen een schorsing aan liepen)quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Southampton-verdediger
Misschien wordt Armel Bella-Kotchap wel de opvolger van Jurriën Timber bij Ajax. De 21-jarige verdediger degradeerde afgelopen seizoen met Southampton en kan naar verluidt dankzij een speciale clausule voor zo'n 28,8 miljoen euro vertrekken. Bella-Kotchap is tweevoudig international van Duitsland en ging afgelopen december ook mee naar het WK. (Bron: The Athletic)
Voorlopig is het bij Sven een beetje zo dat als een naam in de pers genoemd wordt die niet komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bij VfL Bochum was hij lekker op dreef voor hij naar de PL vertrok, Bochum had ook aardig problemen zijn positie in te vullen (sanko blunderde veel, Ordets en Masovic wisselden elkaar daarna af, mits ze niet tegen een schorsing aan liepen)
Hier pakken ze gelukkig wel goed op door de laatste tijd. Godts, Aertssen en Vos dus nu voor langer vastgelegd. Alleen Hato dan nog toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Contractverlenging Vos zit er aan te komen aldus AS. En terecht.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:56 schreef Oriente het volgende:
Everton is geïnteresseerd in de diensten van Brian Brobbey, zo meldt journalist Vinny O'Connor van het Engelse Sky Sports. De spits van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Toffees, die echter nog geen formeel bod hebben uitgebracht. Wel zouden de Amsterdammers op de hoogte zijn van de interesse vanuit Liverpool.
[ twitter ]
Jammer.quote:Brian Brobbey vertrekt deze zomer niet bij Ajax. Reon Boeringa, clubwatcher van Ajax en journalist bij Voetbal International, meldt donderdagochtend dat ‘een zomers vertrek bij Ajax niet op de agenda van de speler in kwestie staat'.
Brobbey is een matige spits.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom jammer? Geef die jongen het vertrouwen en het komt echt wel goed
Dan moet hij dat vertrouwen eens terugbetalen door elke wedstrijd te spelen met de instelling van de bekerfinale. Daarnaast vind ik hem trouwens ook gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Brobbey gaat het wel weer later zien, geduld en je hebt een prima spits aan hem.quote:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld maar heb bij hem toch wel het idee dat het erin zit, al is het ook hoog tijd dat het er een keer uitkomt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet hij dat vertrouwen eens terugbetalen door elke wedstrijd te spelen met de instelling van de bekerfinale. Daarnaast vind ik hem trouwens ook gewoon niet goed genoeg.
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld maar heb bij hem toch wel het idee dat het erin zit, al is het ook hoog tijd dat het er een keer uitkomt.
Als hij alleen al meer rust zou hebben bij het afmaken zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.
van wat ik van Vos gezien heb is het wel een heel solide en all round middenvelder. Technisch ook wel heel behoorlijk, heb daar eigenlijk meer verwachtingen van dan van Misehouy.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Contractverlenging Vos zit er aan te komen aldus AS. En terecht.
Verkeerde instelling die jongen. Was zogenaamd God op zijn blote knieën dankbaar dat hij weer naar Ajax mocht, maar als hij dan een half jaar later nog steeds geen conditie heeft om 90 minuten vol te maken op je 21e dan is dat toch wel een teken dat hij liever lui dan moe is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
3 wedstrijden van de 50 ofzo de 90 minuten volgemaakt. Gewogen en veel te licht bevonden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.
Als een 40 jarige een steunpilaar is is er inderdaad iets mis met een club.quote:
Ach zo’n miskoop van bijna 20 miljoen zit er wel eens tussen. Ajax had ook niet echt kunnen weten dat het fysiek zo matig met hem gesteld is natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
3 wedstrijden van de 50 ofzo de 90 minuten volgemaakt. Gewogen en veel te licht bevonden.
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach zo’n miskoop van bijna 20 miljoen zit er wel eens tussen. Ajax had ook niet echt kunnen weten dat het fysiek zo matig met hem gesteld is natuurlijk
Ik kijk eigenlijk altijd liever naar wat een speler sportief bijdraagt, maar soitquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
Hij begon ook vrij goed onder Ten Hag 2e seizoenshelft 21/22, dus niet zo vreemd dat ze hem terug haalden even los van hele gebeuren of je dat zou moeten doen of niet, maar toen keek je nog geen Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd liever naar wat een speler sportief bijdraagt, maar soit
Ook vooral als invaller toch? Al was het inderdaad wel heel bijzonder dat je voor zo’n bedrag een jeugdspeler terughaalt die je enkele maanden daarvoor lachend in de reet heeft geneukt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begon ook vrij goed onder Ten Hag 2e seizoenshelft 21/22, dus niet zo vreemd dat ze hem terug haalden even los van hele gebeuren of je dat zou moeten doen of niet, maar toen keek je nog geen Ajax natuurlijk.
Dus vrijwel alle oudere spelers zijn een miskoop? Of hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
Hij was wel belangrijk voor dat kampioenschap.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook vooral als invaller toch? Al was het inderdaad wel heel bijzonder dat je voor zo’n bedrag een jeugdspeler terughaalt die je enkele maanden daarvoor lachend in de reet heeft geneukt.
Als ze niet leveren wel ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus vrijwel alle oudere spelers zijn een miskoop? Of hoe bedoel je dat?
Uiteraard, maar ik vind Brobbey dus (nog) geen miskoop, de hele gang van zaken was niet zo netjes maar z'n terugkomst heeft hij wel min of meer verdiend met zijn bijdrage in die huurperiode van 22.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oke dus toch een mix van wat ze laten zien en het geld wat ze opleveren
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind Brobbey dus (nog) geen miskoop, de hele gang van zaken was niet zo netjes maar z'n terugkomst heeft hij wel min of meer verdiend met zijn bijdrage in die huurperiode van 22.
We gaan het zien of hij gaat leveren, hij was tenslotte niet de enige die dat niet deed afgelopen seizoen.
Als hij het goed doet gaat hij voor 40-45 de deur uit dus teleurstellend zou dat wel zijn, maar miskoop vind ik dan wel te ver gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Is Weghorst geen goedkope optie voor erbij?
Denk je Tadic gehad te hebben..quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Je weekend is vroeg begonnen zie ikquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Misschien kunnen ze Steek terug uit de mottenballen halenquote:
Waarbij?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Judas.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Onana voor 50 miljoen naar United, die prijs is ook aardig omhoog gegaan
Hem gratis wegdoen en er daarna ruim 17 miljoen voor betalen, dan heb je dus al 17 miljoen verlies.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 miljoen salaris per jaar.. Dan ben je komend seizoen dus al 23 miljoen kwijt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.
Dat zei Geelen toen in een interview na het Bob Marley of oude logo shirt meen ik.quote:
Nou….quote:
Het duurt zeker lang, voor productie en shipping neem je zo'n half jaar maar om dan van ontwerp tot aan de productie 1,5 jaar te nemen is wat overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou….
https://willemwever.kro-n(...)etbaltenue-ontworpen
Dit bericht moet dan wel via meerdere wegen worden goedgekeurd, maar ik denk dat het alsnog wel wat tijd in beslag zal nemen.
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurt zeker lang, voor productie en shipping neem je zo'n half jaar maar om dan van ontwerp tot aan de productie 1,5 jaar te nemen is wat overdreven.
https://www.volkskrant.nl(...)lling-gaat~b25c91e4/quote:In plaats van een conflict ontstond er toenadering, en al snel kwam vanuit Adidas de vraag of ze binnen drie weken een ontwerp wilden maken voor het Champions League-uitshirt. Na een traject van twee jaar project-, product-, en campagneontwikkeling werd het resultaat afgelopen woensdag gepresenteerd. Het shirt wordt het derde shirt voor Europese wedstrijden.
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn om het vuile werk voor Branco op te knappen hou ik mijn hart vast. Hopelijk kan Tahirovic dat wel. Wellicht dan met Vos het middenveld compleet?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.getfootballne(...)m-the-ajax-midfield/
Goed artikel over ons aller Branco van den Boomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |