abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209956233

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:10:24 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209956240
Ken je die grap van Babbel die een auto kreeg?

pi_209956252
Maar die sleutels van de auto dan?
pi_209956256
Al die aandacht voor Bep, zo onverdiend :{
pi_209956258
Sasha vindt het niet grappig, want sommigen verwachten wel een brief van thuis met slecht nieuws.
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:14:09 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209956297
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:11 schreef Wibehh het volgende:
Sasha vindt het niet grappig, want sommigen verwachten wel een brief van thuis met slecht nieuws.
SeikSas vind niet veel grappig, ze vind de meeste van haar tijd zelfs Bern niet grappig, de Loods niet grappig, de opdrachten niet grappig, het eten niet grappig... }:|

Ligt nooit aan SeikSas
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:14:19 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209956302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ken je die grap van Babbel die een auto kreeg?

[ afbeelding ]
ze heeft geen rijbewijs?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_209956319
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:14 schreef chufi het volgende:

[..]
ze heeft geen rijbewijs?
Jawel maar ze droomt al jaren van een Range Rover, die wil ze aanschaffen van het gewonnen geld, keep on dreaming
pi_209956320
nog even terugkomen op de reactie over Morrie :

morrie had ook vanaf het begin een goede klik met rupi en imma, sowieso omdat die twee erg goed waren in het achteroverdrukken van eten en snoep . En dat lopen en gymen kan ze ook alleen doen, ze heeft lang genoeg meegelift op de populariteit van jef en kim. En morrie heeft toevallig gisteren een half bord stampot weggegeven aan Erik, poepoe. maar dat weegt niet op tegen de pakken koekjes, chips, boterhammen met pasta enz die ze in de loop van de maanden naar binnen heeft gewerkt Overigens heeft wat ik van Morrie vindt, helemaal niets te maken met de honger van Erik. :)

Ze heeft nog genoeg mensen die met haar willen praten, vooral in het papiaments. Dat is ook iets wat mij tegenstaat van Rupi en Isaac en Morrie, het praten in het Papiaments, en er gewoon mee doorgaan, hoe vaak er ook wordt gewaarschuwd. En mocht je het lef hebben om haar tegen te spreken, dan krijg je een grote bek met veel handgebaren en harde stem.

Ook zijn er nog genoeg mensen te vinden die met haar willen kaarten, dus echt zielig en eenzaam en uitgesloten is ze absoluut niet. Ze zit haar tijd uit, probeert nog zoveel mogelijk binnen te harken met zo weinig mogelijk inspanning.

Haar tijd als manager was ook niet echt iets van hard werken, Ze had al snel een ventilator geregeld en zat de hele dag boven bij de ventilator met haar rug naar de computer terwijl haar onderdanen de mailtjes mochten schrijven en de lekkere dingen voor privegebruik mochten bestellen.

En dat heeft niets met cultuur of kapotte knieen te maken, maar met haar instelling hoe ze in de loods is.
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:15:54 #10
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209956332
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:14 schreef chufi het volgende:

[..]
ze heeft geen rijbewijs?
Weet ik veel.., misschien heeft Marcie wel 11 maanden zijn eigen autosleutels bewaard in de Loods.. dat zelfs KimReet ze nooit te zien hebben gekregen :P
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:18:45 #11
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209956373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Weet ik veel.., misschien heeft Marcie wel 11 maanden zijn eigen autosleutels bewaard in de Loods.. dat zelfs KimReet ze nooit te zien hebben gekregen :P
Nu ook al kadootjes, er komt een tijd dat ze het moet terugbetalen.
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:19:36 #12
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209956389
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nu ook al kadootjes, er komt een tijd dat ze het moet terugbetalen.
Dat "terugbetalen" hoeft niet gedefinieerd te worden ;)
pi_209956567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:15 schreef Verida het volgende:
nog even terugkomen op de reactie over Morrie :

morrie had ook vanaf het begin een goede klik met rupi en imma, sowieso omdat die twee erg goed waren in het achteroverdrukken van eten en snoep . En dat lopen en gymen kan ze ook alleen doen, ze heeft lang genoeg meegelift op de populariteit van jef en kim. En morrie heeft toevallig gisteren een half bord stampot weggegeven aan Erik, poepoe. maar dat weegt niet op tegen de pakken koekjes, chips, boterhammen met pasta enz die ze in de loop van de maanden naar binnen heeft gewerkt Overigens heeft wat ik van Morrie vindt, helemaal niets te maken met de honger van Erik. :)

Ze heeft nog genoeg mensen die met haar willen praten, vooral in het papiaments. Dat is ook iets wat mij tegenstaat van Rupi en Isaac en Morrie, het praten in het Papiaments, en er gewoon mee doorgaan, hoe vaak er ook wordt gewaarschuwd. En mocht je het lef hebben om haar tegen te spreken, dan krijg je een grote bek met veel handgebaren en harde stem.

Ook zijn er nog genoeg mensen te vinden die met haar willen kaarten, dus echt zielig en eenzaam en uitgesloten is ze absoluut niet. Ze zit haar tijd uit, probeert nog zoveel mogelijk binnen te harken met zo weinig mogelijk inspanning.

Haar tijd als manager was ook niet echt iets van hard werken, Ze had al snel een ventilator geregeld en zat de hele dag boven bij de ventilator met haar rug naar de computer terwijl haar onderdanen de mailtjes mochten schrijven en de lekkere dingen voor privegebruik mochten bestellen.

En dat heeft niets met cultuur of kapotte knieen te maken, maar met haar instelling hoe ze in de loods is.
Alles goedpraten van Erik, want hij heeft zo'n honger, terwijl hij thuis 2 x eet van een magnetron maaltijd. Morrie geeft haar eten veel vaker aan Erik. Alle managers hebben dingen voor zichzelf gekocht of anderen bevooroordeeld, niemand uitgezonderd, maar Morrie.....
Ik heb niets met niemand daar in de loods, het zijn allemaal acteurs, die een spel spelen om een grote pot geld te winnen. Het gaat ook niet alleen om de te spelen spellen daar, het is ook een psychologisch spel. En wie er met de pot vandoor gaat, maakt me niet veel uit, alhoewel ik hem Wendy het meeste gun.
if it's meant to be, it will be
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:37:17 #14
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_209956643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Alles goedpraten van Erik, want hij heeft zo'n honger, terwijl hij thuis 2 x eet van een magnetron maaltijd. Morrie geeft haar eten veel vaker aan Erik. Alle managers hebben dingen voor zichzelf gekocht of anderen bevooroordeeld, niemand uitgezonderd, maar Morrie.....
Ik heb niets met niemand daar in de loods, het zijn allemaal acteurs, die een spel spelen om een grote pot geld te winnen. Het gaat ook niet alleen om de te spelen spellen daar, het is ook een psychologisch spel. En wie er met de pot vandoor gaat, maakt me niet veel uit, alhoewel ik hem Wendy het meeste gun.
dat laatste!! ^O^

#TeamWendy4TheWin *O* *O* *O*
... en huiver mee
pi_209956649
Look alike een exbewoner-party
pi_209956664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:37 schreef Giggio het volgende:

[..]
dat laatste!! ^O^

Zou Wendy ook zoveel post krijgen als Jeffrey?
pi_209956694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
ik zeg helemaal niets over Erik :D

En ik ben helemaal niet een persoon die keer op keer de ontzettend ouwe koe van de magnetronmaaltijden erbij haalt :D

En ik heb hier gewoon even mijn persoonlijke mening over Morrie neergezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verida op 19-07-2023 15:50:02 ]
pi_209956732
Net dus een auto gekregen. Nu lekker een potje klaverjassen.

Ik vond haar reactie maar raar.
pi_209956755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:42 schreef woxxel het volgende:
Net dus een auto gekregen. Nu lekker een potje klaverjassen.

Ik vond haar reactie maar raar.
Ze krijgt toch helemaal geen auto :? gewoon een foto met wat geschreven woorden van Garciano.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209956775
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:

[..]
Ze krijgt toch helemaal geen auto :? gewoon een foto met wat geschreven woorden van Garciano.
en een autosleutel...
  woensdag 19 juli 2023 @ 15:45:49 #21
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209956791
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:

[..]
Ze heeft idd alleen de foto van een auto gekregen, de suggestie mag je er zelf bij verzinnen... ;)
pi_209956829
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209956873
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze heeft idd alleen de foto van een auto gekregen, de suggestie mag je er zelf bij verzinnen... ;)
nee, ze had duidelijk ook sleutels van de Range Rover aan het strikje
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 15:52:58 #24
388664 crew  Dotteke
pi_209956884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:37 schreef Giggio het volgende:

[..]
dat laatste!! ^O^

Wendy mag van mij ook winnen ben allleen bang dat dat niet gaat gebeuren
Sasha mag van mij ook winnen maar dat gaat ook niet gebeuren denk ik
Denk dat de finale tussen Isaak, Marciano en Babette is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209956937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wendy mag van mij ook winnen ben allleen bang dat dat niet gaat gebeuren
Sasha mag van mij ook winnen maar dat gaat ook niet gebeuren denk ik
Denk dat de finale tussen Isaak, Marciano en Babette is
als die 3 in de finale gaan staan weet je goeg hoe er gemanupileerd is door k5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties