SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je het vergelijkt met een voormalige blauwe met een zeer beperkt IQ is iedereen verstandigquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een voormalige blauwe met een zeer beperkt IQ is iedereen verstandig![]()
![]()
Dat welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vanmorgen een flinke woei gelaten, daar zouden zelfs stinkdieren van omvallen
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werkt wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent zelf zuur Henk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Qua series etc zitten we even in dooie weken gelukkig begint het voetbal bijna weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mocromaffia en eonb afgelopen.
Eredivisie en gtst nog niet terug van vakantie.
Gelukkig is er de weekelijkse roddelpraat nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mocromaffia en eonb afgelopen.
Eredivisie en gtst nog niet terug van vakantie.
Gelukkig is er de weekelijkse roddelpraat nog.![]()
![]()
Altijd bar weinig content tussen juli en augustus.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaren geleden al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk wkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uhuquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
De media doet echt z'n best om dat WK dat niemand boeit op te hypen![]()
Oh krijg ik weinig van mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso voetbalquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
De media doet echt z'n best om dat WK dat niemand boeit op te hypen![]()
Enkel latente homofiele tokkies die daar niet voor uit durven te komen geven een F om die sport
En het WK waterpolo dat gaande is kan hooguit rekenen op een klein nieuwsartikel verstopt op de sportpagina. Discriminatie
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ken alleen miedema en groenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heb jij je bedje wel opgemaakt?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niks vroeg het mij gewoon afquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
nee het was een andere die ze graag posttequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee het was een andere die ze graag postteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bedoel die van mart hoogkamer waar die eentje aan het coveren was, geen officiele videoclipquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bedoel die van mart hoogkamer waar die eentje aan het coveren was, geen officiele videoclip
maar die kan ik zelf niet horen
het orgineel danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe komt die 12 jarige aan zoveel tattoo'squote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
het orgineel dan
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ich ghene huilie huilie bij die mutti machen want sie bolken mich und dat ist unheimlich
Ich schloss dich auf in Gaszimmer!!quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ich ghene huilie huilie bij die mutti machen want sie bolken mich und dat ist unheimlich![]()
Ik slaap iedere nacht al een gaskamer, dat is normaal voor mijquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik slaap iedere nacht al een gaskamer, dat is normaal voor mij![]()
![]()
ja diequote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
het orgineel danelke dag of meerdere keren per dag ook
Uw ADH vitamine Worst
Oke ik ga iets beters verzinnenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik slaap iedere nacht al een gaskamer, dat is normaal voor mij![]()
![]()
Ik zit nu in een gaskamer. Het gas in kwestie is een combinatie van stikstof, koolstofdioxide en zuurstof.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik slaap iedere nacht al een gaskamer, dat is normaal voor mij100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Arbeit muss in Ihrer Natur liegen. Der eine arbeitet bis zum Tod, der andere bleibt zu Hause.Uw ADH vitamine Worst
Obsessief pestenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ich ghene huilie huilie bij die mutti machen want sie bolken mich und dat ist unheimlichThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vloeibare verdovende harddrugs laat ik deze dagen even staanUw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EftelingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog geen vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat doen jullie daar nou weer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:04 schreef Dven het volgende:
Kwam een leuke herinnering tegen op feesboek @:dud0r @:mario390
[ afbeelding ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
O, lekker. De eerste keer dat je daar was?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:04 schreef Dven het volgende:
Kwam een leuke herinnering tegen op feesboek @:dud0r @:mario390
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik word op Linkedin op eens platgewalst door recruiters
Ik heb volgens mij niks subtantieels aangepast afgelopen week, wat is deze100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2equote:Op woensdag 19 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, lekker. De eerste keer dat je daar was?![]()
![]()
Dan hoef ik niet te vragen of je het mooi vindtquote:![]()
Lijkt mij ook wel een mooi land, maar vochtig warm daar of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan opluchtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen werk, weet je nog?quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:26 schreef Paul het volgende:
@:nattekat @:zucht. NU IS HET AFGELOPEN JULLIE ZITTEN AL DE HELE DAG ONDER JE WERK HIER, NU AAN HET WERK100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
DOE IK OOK! Tussendoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:26 schreef Paul het volgende:
@:nattekat @:zucht. NU IS HET AFGELOPEN JULLIE ZITTEN AL DE HELE DAG ONDER JE WERK HIER, NU AAN HET WERK![]()
DisconnectThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-07-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1204 / +39 / +1 / 2138 / 2816
2. Zucht. / 1048 / +87 / +65 / 4092 / 4489
3. Monique___ / 965 / +0 / +0 / 2840 / 3343
4. maily / 646 / +11 / +4 / 3107 / 3411
5. mario390 / 637 / +10 / +9 / 997 / 1347
6. PLY / 625 / +12 / +1 / 1161 / 1385
7. DerRabbit / 581 / +85 / +5 / 1675 / 1951
8. Emmerdeur / 550 / +16 / +45 / 419 / 568
9. Lovely / 517 / +11 / +5 / 1848 / 2200
10. Charlotte-007 / 438 / +19 / +13 / 508 / 650
11. Dr.Mikey / 407 / +34 / +30 / 778 / 964
12. HappyCharly / 396 / +27 / +7 / 936 / 1123
13. aloa / 332 / +4 / +0 / 1399 / 1585
14. gebrokenglas / 314 / +1 / +0 / 809 / 970
15. KillemWieft / 288 / +0 / +12 / 113 / 210
16. hemarookworst / 287 / +5 / +2 / 1015 / 1225
17. Harrie / 285 / +7 / +45 / 630 / 771
18. _UserName_ / 279 / +9 / +32 / 298 / 465
19. loveislikeakiss / 274 / +3 / +2 / 1191 / 1345
20. Nattekat / 265 / +8 / +1 / 1685 / 1885SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Van zijn spaarrekeningquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:31 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe bedoel je, krijgtie gratis geld dan![]()
![]()
Wel een erg gulle donateurquote:
Maar gezien al die recruiters die me op linkedin vinden op eens, gaat het wel goed komen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die krijg ik ook weekelijksquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een erg gulle donateur
Maar gezien al die recruiters die me op linkedin vinden op eens, gaat het wel goed komen![]()
![]()
Deze week een teams en volgende week een 2de gesprekquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ook gemiddeld 1 per week.
Dit is vandaag alleen al:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die is onderweg met de stokquote:
ohhquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat boeit die stok nou? De top 20 roept!![]()
BAN!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat boeit die stok nou? De top 20 roept!![]()
Hmm, startsalaris dat bijna zo hoog wordt als het dubbele wat ik nu zou gaan verdienen als ik full-time bij m'n huidige werkgever aan de slag zou gaan.
Dat kan hoger! Ik heb al eens een belachelijk aanbod gehad op LinkedIn, het is dat de baan die aangeboden werd echt totaal niet in mijn interessegebied lag
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gewoon boef.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, startsalaris dat bijna zo hoog wordt als het dubbele wat ik nu zou gaan verdienen als ik full-time bij m'n huidige werkgever aan de slag zou gaan.
Dat kan hoger! Ik heb al eens een belachelijk aanbod gehad op LinkedIn, het is dat de baan die aangeboden werd echt totaal niet in mijn interessegebied lag![]()
![]()
Dat was echt belachelijk in de vorm van 2 jaar doorgroeien en je maandsalaris heeft 5 cijfers. Zou ik FOK! mee kunnen kopenquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik krijg heel af en toe wat van recruiters met banen wat niks te maken heeft, maar dat komt denk ik door de instellingen dat ik laatste tijd niks krijgUw ADH vitamine Worst
Ik vraag me af of ik mijn woning word uitgezet als ik zo achterlijk veel zou gaan verdienen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vrije sector huren wil ik echt vermijden ten koste van allesquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou alleen kopen als er enigszins rendabel is
Kopen hoeft niet per se rendabel te zijn, maar dat is nog altijd beter dan 3x je hypotheekrente kwijt zijn aan huur.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
bedoel fok kopenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrije sector huren wil ik echt vermijden ten koste van alles
Kopen hoeft niet per se rendabel te zijn, maar dat is nog altijd beter dan 3x je hypotheekrente kwijt zijn aan huur.
Uw ADH vitamine Worst
Oh, ik dacht dat het geen geheim was dat FOK! totaal niet rendabel is. Deze website zat 2 jaar terug in dezelfde situatie als ik nu.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb keihard gefaald met vroeg naar bed gaan gisteren. En eergisteren heb ik nog een tijdje wakker gelegen
Hopelijk vandaag meer succes, want voor je het weet word je plotseling best laat pas wakker en is je hele ritme naar de godver
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Elke dag tussen 9:00 en 9:15 uit jezelf wakker wordenquote:
Dan bed uit strompelen, wat kleding aan doen, glaasje water drinken en een wandeling maken gevolgd door een koude douche. Heerlijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan moet je zorgen dat voor je veel verdient je een huis naar je zin krijgtquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrije sector huren wil ik echt vermijden ten koste van alles
Kopen hoeft niet per se rendabel te zijn, maar dat is nog altijd beter dan 3x je hypotheekrente kwijt zijn aan huur.
Peukje en koffie er bij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Na 2 maanden zou ik dat leven moe zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke dag tussen 9:00 en 9:15 uit jezelf wakker worden
Dan bed uit strompelen, wat kleding aan doen, glaasje water drinken en een wandeling maken gevolgd door een koude douche. Heerlijk.![]()
Whut?quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Dus ik val compleet buiten jouw sig, dus ik ben vrij om hier te posten![]()
GrutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik zou ook beter van de wekker wakker worden en dan totaal niet gemotiveers als loonslaaf naar de slavendrijver gaan om dat heel de dag berichtjes te bolken met een gemiddelde van max 8 tekens per post waarbij 60% niet verder komt dan een smiley of een enkel woord.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Na 2 maanden zou ik dat leven moe zijn
Dan heeft je leven echt inhoud.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik zou ook beter van de wekker wakker worden en dan totaal niet gemotiveers als loonslaaf naar de slavendrijver gaan om dat heel de dag berichtjes te bolken met een gemiddelde van max 8 tekens per post waarbij 60% niet verder komt dan een smiley of een enkel woord.
![]()
![]()
![]()
Ik doe dat alles zodat ik om 10:00 vers achter mijn bureau kan gaan zitten en tenminste wat actie al heb gehad voor de dag begonnen is. Kan bevestigen dat je moe wordt van geen zak uitvoerenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Na 2 maanden zou ik dat leven moe zijn
En ik heb nog een scriptie die me redelijk bezig houdt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik zou ook beter van de wekker wakker worden en dan totaal niet gemotiveers als loonslaaf naar de slavendrijver gaan om dat heel de dag berichtjes te bolken met een gemiddelde van max 8 tekens per post waarbij 60% niet verder komt dan een smiley of een enkel woord.
![]()
maargoed dit spel hoeft natuurlijk ook niet veel inhoud te hebben en ben ook wel eens serieus hoor
![]()
Ik voel me niet aangesproken want mijn gemiddelde ligt op 9 tekens per bericht
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2023 15:04:36 ]![]()
Ik heb werkelijk geen idee op hoeveel tekens het gemiddelde bij mij ligt, wordt nu wel verhoogdquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:04 schreef 2xHenk het volgende:
Ik voel me niet aangesproken want mijn gemiddelden ligt op 9 tekens per bericht![]()
![]()
Ja heel soms zie ik wel eens een post met poging tot inhoud dat klopt anders was je nooit aan de 8 tekens gemiddeld gekomen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:03 schreef Zucht. het volgende:
[..]maargoed dit spel hoeft natuurlijk ook niet veel inhoud te hebben en ben ook wel eens serieus hoor
Ik begrijp dat jij touwtrekken ook een zeer serieus tijdverdrijf vind, dat heb ik met Bier drinken dus @Paul zeg Alex ik ga beginnen![]()
![]()
![]()
Proost!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja heel soms zie ik wel eens een post met poging tot inhoud dat klopt anders was je nooit aan de 8 tekens gemiddeld gekomen.
Ik begrijp dat jij touwtrekken ook een zeer serieus tijdverdrijf vind, dat heb ik met Bier drinken dus @:Paul zeg Alex ik ga beginnen![]()
![]()
![]()
Bejaarden te doen is het ook niet zo lang geleden hoor het graag mee naar de stad en dan moet je niet slapen dan kan je niet zo snel mogelijk naar huis en de andere keer wel weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eventjes geen bier voelt ook wel goed, voel me veel meer uitgeslapenUw ADH vitamine Worst
Hier ook super sterk dit jaar....... Ik ga elke dag gewoon bier drinken heel de vakantie doorquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:06 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil ook bier.... maar ik ben sterk dit keer![]()
![]()
Wanneer gaan we een paar koude paters proeven dan Hema ?? ik heb komende 5 weken alle tijd dus zeg het maarquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
Eventjes geen bier voelt ook wel goed, voel me veel meer uitgeslapen![]()
![]()
Ik heb wel eens een paar keer tijdens het katholieke vasten meegedaan met 40 dagen geen alcohol saufen. Voelde best goed, maar dat eerste biertje daarna komt wel hard binnen kan ik je vertellen.
Wat ook meehielp was dat ik tijdens die carnavals ervoor zoveel heb wel getikt dat de gemiddelde alocholist nog zou zeggen 'sow, dat is behoorlijk veel'![]()
Ja ik snap dat je dat geen bier mag noemenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:08 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb toevallig gister weer een kratje Alfa brief koud gelegd![]()
![]()
Bikkel!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:08 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb toevallig gister weer een kratje Alfa brief koud gelegd
Typte foutje he! dat krijg ik als ik meer ga postenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je dat geen bier mag noemen![]()
![]()
Hij zij Alfa, niet heinekenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je dat geen bier mag noemenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zeg verstandig helemaal niksquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer tijdens het katholieke vasten meegedaan met 40 dagen geen alcohol saufen. Voelde best goed, maar dat eerste biertje daarna komt wel hard binnen kan ik je vertellen.
Wat ook meehielp was dat ik tijdens die carnavals ervoor zoveel heb wel getikt dat de gemiddelde alocholist nog zou zeggen 'sow, dat is behoorlijk veel'![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: