Ja ik zou ook beter van de wekker wakker worden en dan totaal niet gemotiveers als loonslaaf naar de slavendrijver gaan om dat heel de dag berichtjes te bolken met een gemiddelde van max 8 tekens per post waarbij 60% niet verder komt dan een smiley of een enkel woord.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Na 2 maanden zou ik dat leven moe zijn
Hahaquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik zou ook beter van de wekker wakker worden en dan totaal niet gemotiveers als loonslaaf naar de slavendrijver gaan om dat heel de dag berichtjes te bolken met een gemiddelde van max 8 tekens per post waarbij 60% niet verder komt dan een smiley of een enkel woord.
Dan heeft je leven echt inhoud.![]()
![]()
Ik doe dat alles zodat ik om 10:00 vers achter mijn bureau kan gaan zitten en tenminste wat actie al heb gehad voor de dag begonnen is. Kan bevestigen dat je moe wordt van geen zak uitvoerenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Na 2 maanden zou ik dat leven moe zijn
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik zou ook beter van de wekker wakker worden en dan totaal niet gemotiveers als loonslaaf naar de slavendrijver gaan om dat heel de dag berichtjes te bolken met een gemiddelde van max 8 tekens per post waarbij 60% niet verder komt dan een smiley of een enkel woord.
Dan heeft je leven echt inhoud.![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee op hoeveel tekens het gemiddelde bij mij ligt, wordt nu wel verhoogdquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:04 schreef 2xHenk het volgende:
Ik voel me niet aangesproken want mijn gemiddelden ligt op 9 tekens per bericht
Ja heel soms zie ik wel eens een post met poging tot inhoud dat klopt anders was je nooit aan de 8 tekens gemiddeld gekomen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:03 schreef Zucht. het volgende:
[..]maargoed dit spel hoeft natuurlijk ook niet veel inhoud te hebben en ben ook wel eens serieus hoor
Proost!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja heel soms zie ik wel eens een post met poging tot inhoud dat klopt anders was je nooit aan de 8 tekens gemiddeld gekomen.
Ik begrijp dat jij touwtrekken ook een zeer serieus tijdverdrijf vind, dat heb ik met Bier drinken dus @:Paul zeg Alex ik ga beginnen![]()
Hier ook super sterk dit jaar....... Ik ga elke dag gewoon bier drinken heel de vakantie doorquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:06 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil ook bier.... maar ik ben sterk dit keer
Wanneer gaan we een paar koude paters proeven dan Hema ?? ik heb komende 5 weken alle tijd dus zeg het maarquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
Eventjes geen bier voelt ook wel goed, voel me veel meer uitgeslapen
Ja ik snap dat je dat geen bier mag noemenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:08 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb toevallig gister weer een kratje Alfa brief koud gelegd
Bikkel!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:08 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb toevallig gister weer een kratje Alfa brief koud gelegd
Typte foutje he! dat krijg ik als ik meer ga postenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je dat geen bier mag noemen
Hij zij Alfa, niet heinekenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je dat geen bier mag noemen
Ik zeg verstandig helemaal niksquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer tijdens het katholieke vasten meegedaan met 40 dagen geen alcohol saufen. Voelde best goed, maar dat eerste biertje daarna komt wel hard binnen kan ik je vertellen.
Wat ook meehielp was dat ik tijdens die carnavals ervoor zoveel heb wel getikt dat de gemiddelde alocholist nog zou zeggen 'sow, dat is behoorlijk veel'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |