Beaten at my own gamequote:Op woensdag 19 juli 2023 08:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dacht laat ik Thijs eens voor zijn
Eensquote:
Olaquote:
Wat een stilte hier.quote:
Misschien heeft ze het drukquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een stilte hier.Waar is Mizzy Amy?
Voor ons?!quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het druk
Of ze heeft... een levenquote:
Niemand heeft dat hier.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze heeft... een leven
Touche.quote:
Ongetwijfeld met vieze dingen.quote:
We hadden al zo'n vermoeden. En nu relaxen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sorry mannen, ik was even bezig
Alweer?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden al zo'n vermoeden. En nu relaxen?
Wij weten heel veel. Of we zijn heel goed in wensdenken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alweer?
Mja, ben wel een beetje moe
Meerdere vieze dingen zelfs.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
En heren, jullie nog vieze dingen gedaan vandaag?
Ik heb een prakje gemaakt van rauwe eieren en bananen. Dat zag er behoorlijk vies uit.quote:
En daarna bak je dat? Klinkt niet eens zo heel vies eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een prakje gemaakt van rauwe eieren en bananen. Dat zag er behoorlijk vies uit.
Ja, het huis ruikt nu heerlijk naar versgebakken bananenbrood.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarna bak je dat? Klinkt niet eens zo heel vies eigenlijk.
Oh je deed nog meer ingrediënten in het bananen-rauwe ei papjequote:Op woensdag 19 juli 2023 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het huis ruikt nu heerlijk naar versgebakken bananenbrood.
Zeker. Allemaal geheime ingrediënten. Ook iets met veel eiwitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh je deed nog meer ingrediënten in het bananen-rauwe ei papje
Nu heb ik zin in bananenbrood
Yoghurt? (Ik heb nog nooit bananenbrood gemaakt, weet niet welke ingrediënten erin gaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Allemaal geheime ingrediënten. Ook iets met veel eiwitten.
Nee. Zou wel kunnen trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yoghurt? (Ik heb nog nooit bananenbrood gemaakt, weet niet welke ingrediënten erin gaan)
Is het ook. Ik maak een variant zonder suiker dus het is lekker en ook soort van gezond. Mits je m niet in een keer op eet natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker dat banenenbrood
Appie hier heeft het. Best lekker maar erg duur.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker dat banenenbrood
Hmm, ik heb niet zoveel zelfbeheersing, altijd lastig om dingen niet in een keer in mn mond te stoppenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook. Ik maak een variant zonder suiker dus het is lekker en ook soort van gezond. Mits je m niet in een keer op eet natuurlijk.
Ziet er wel lekker uit ja!quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Appie hier heeft het. Best lekker maar erg duur.
https://www.ah.nl/producten/product/wi457243/sunt-bananenbrood
Ik kan niet kiezen uit de opties om hier dubbelzinnig op te reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niet zoveel zelfbeheersing, altijd lastig om dingen niet in een keer in mn mond te stoppen
helaas geldt dat ook voor voedsel
Ik zou keuze 3 doenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen uit de opties om hier dubbelzinnig op te reageren.
Dat was iets met een banaan en deepthroaten.quote:
Hmm bij het boodschappen doen toch maar eens bananen meenemen dan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was iets met een banaan en deepthroaten.
Not badquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Appie hier heeft het. Best lekker maar erg duur.
https://www.ah.nl/producten/product/wi457243/sunt-bananenbrood
Nog wat ingrediënten erbij en je kan je eigen bananenbrood maken en die un een keer je keel inschuiven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm bij het boodschappen doen toch maar eens bananen meenemen dan.
Die kan vrij gemakkelijk afbreken en danquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm bij het boodschappen doen toch maar eens bananen meenemen dan.
Fappen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
En heren, jullie nog vieze dingen gedaan vandaag?
Goedemorgen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, begint al goed vandaag op het werk
Weer een uitvaller van het project. Moest ook wel anders burn-out. Verliezen we wel een hele goede kracht en pilaar mee. Dus we moeten kijken hoe we dit gaan opvangen.quote:
Doorslikken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan vrij gemakkelijk afbreken en dan
Stikken dus!quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doorslikken?
Hmm nee, dat klinkt onveilig, ik zal naar een andere oplossing op zoek gaan
Bananen verwerken tot bananenbrood!
Dat is balen ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een uitvaller van het project. Moest ook wel anders burn-out. Verliezen we wel een hele goede kracht en pilaar mee. Dus we moeten kijken hoe we dit gaan opvangen.
Oh, ik dacht dat het stikken of slikken was?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Stikken dus!
Als je wilt leren deepthroaten dan heb ik nog wel wat tips hoor
Nee met just the tip kom je niet ver inderdaad. Nog een hoop te leren zie ik alquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het stikken of slikken was?
Tips zijn altijd welkom!
(Inb4 "just the tip")
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nee met just the tip kom je niet ver inderdaad. Nog een hoop te leren zie ik al
Ja dat.quote:
Een hele nette afbeelding voor jouw doenquote:
Hij weet natuurlijk dat ik een net meisje benquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een hele nette afbeelding voor jouw doen
Netjes hequote:Op donderdag 20 juli 2023 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een hele nette afbeelding voor jouw doen
*proest*quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk dat ik een net meisje ben
Je bedoelt dat hij daar normaal ook geen rekening mee houdt?quote:
Gelukkig ken ik je wel langer dan vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij daar normaal ook geen rekening mee houdt?![]()
Nu voel ik me nog heel speciaal ook
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik je wel langer dan vandaag![]()
Fap jij ook dan?quote:
Zit wel iets van 'schokkend' in...quote:
Ja, meestal kies ik mijn woorden weldoordachtquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit wel iets van 'schokkend' in...
Doordenkertjequote:Op donderdag 20 juli 2023 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meestal kies ik mijn woorden weldoordacht
Er mist een woord in mijn reply. maar dat boeit niet meer.quote:
Welk woord danquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er mist een woord in mijn reply. maar dat boeit niet meer.
Kwaliteit op peil houden he.quote:
Whehe, true.quote:
Meerdere keren op een dag trek ik niet meer.quote:
Heb je het niet meer in de handquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meerdere keren op een dag trek ik niet meer.
Nee, dan ben ik mijn strakke leiding kwijt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je het niet meer in de hand
Floppyquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik mijn strakke leiding kwijt.
Kan hem nog altijd laten bungelen in de wind.quote:
Helikopterenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan hem nog altijd laten bungelen in de wind.
Is leuk om te doen onder de douche.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is leuk om te doen onder de douche.
Sporten, chillen en een verjaardag en verder zie ik wel wat zich aandient. En jij?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen heren! Nog spannende plannen voor het weekend?
Vanmiddag barbecue en de plannen voor de rest is even afwachten. Ik zou op ziekenbezoek gaan, maar lijkt of ik verkouden word, dus even afwachten of dat zich doorzet. Ziek op ziekenbezoek is niet verstandig in dit geval. Zou ook liever chillen eigenlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sporten, chillen en een verjaardag en verder zie ik wel wat zich aandient. En jij?
Ik zou opportunistisch omgaan met je verkoudheid en uit zorg voor de ander niet op ziekenbezoek gaan en zo je eigen chillmoment creëren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Vanmiddag barbecue en de plannen voor de rest is even afwachten. Ik zou op ziekenbezoek gaan, maar lijkt of ik verkouden word, dus even afwachten of dat zich doorzet. Ziek op ziekenbezoek is niet verstandig in dit geval. Zou ook liever chillen eigenlijk
Ik ben niet zo opportunistisch aangelegd. Als het verantwoord is, dan ga ik gewoon op ziekenbezoek. Maar sowieso wel pas morgen, dus kan ik vanavond nog even chillenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou opportunistisch omgaan met je verkoudheid en uit zorg voor de ander niet op ziekenbezoek gaan en zo je eigen chillmoment creëren.
Dat siert je dan weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben niet zo opportunistisch aangelegd. Als het verantwoord is, dan ga ik gewoon op ziekenbezoek. Maar sowieso wel pas morgen, dus kan ik vanavond nog even chillen
Goedemorgen Limburgse schone!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen heren! Nog spannende plannen voor het weekend?
Oh God ja, als die premier wordt zijn we de lulquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen Limburgse schone!
Ik ga niks doen. Op de bank zitten, bier drinken en met mijn vuist schudden naar kerstman Timmermans.
Ja toch? Wat doet die man hier?!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh God ja, als die premier wordt zijn we de lul
Ah, Tilburgse kermis, slechte herinneringen aan. Maar bunnies zijn altijd leuk!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanavond denk ik even over de Tilburgse Kermis slenteren.
En ik krijg de gastbunnies weer op bezoek
Oh nee, ze gaan toch niet voor hem als lijsttrekker GL/PvdAquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen Limburgse schone!
Ik ga niks doen. Op de bank zitten, bier drinken en met mijn vuist schudden naar kerstman Timmermans.
Ja, even slenteren en dan is het weer goed. Maar de bunnies zijn het leukstequote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, Tilburgse kermis, slechte herinneringen aan. Maar bunnies zijn altijd leuk!
Ja, ik heb een heel mooi innerlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat siert je dan weer.En wat doe jij als je chilt? Netflixen? Gezellig met een roseetje op de bank? Stofzuigen? Vieze dingen?
Ja, hij is gekozen als trekpaard.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ze gaan toch niet voor hem als lijsttrekker GL/PvdAhad even geen nieuws gezien, maar nu durf ik niet meer te kijken
Gelukkig ben ik geen GL/PvdA stemmer, anders zou ik er wel verdrietig van worden
Kom bij mij de was dan maar doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
wasmachine aan voor de vieze dingen
Hmm slechte keus denk ik, maar misschien zijn GL/PvdA stemmers positiever over hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hij is gekozen als trekpaard.Same old, same old.
Logisch, die krijgen allemaal een kerstpakket van die demente Santa Claus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm slechte keus denk ik, maar misschien zijn GL/PvdA stemmers positiever over hem.
Mag niet van Lennyquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kom bij mij de was dan maar doen.
Die stemmen op alles wat links is, dus verbaast me ook niks.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm slechte keus denk ik, maar misschien zijn GL/PvdA stemmers positiever over hem.
Een klimaatpakket bedoel je!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Logisch, die krijgen allemaal een kerstpakket van die demente Santa Claus.
Wat kijk je op HBO? Verder een uitermate brave reactie. Ongetwijfeld vanwege datzelfde mooie innerlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik heb een heel mooi innerlijk
HBO waarschijnlijk, cola zero, wasmachine aan voor de vieze dingenen wat persoonlijke verzorging
Momenteel bezig met Misfits, vooral niet te ingewikkeld vermaak.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kijk je op HBO? Verder een uitermate brave reactie. Ongetwijfeld vanwege datzelfde mooie innerlijk.
De oplettende lezer ziet de subtiele verandering van 'vieze dingen doen' naar 'stoute dingen doen'.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Momenteel bezig met Misfits, vooral niet te ingewikkeld vermaak.
Ik ben dan ook wel uitermate braafen de vrijdagavond is toch ook geen avond om stoute dingen te doen? Dan moet ik bijkomen van een week hard werken
Hey Lenny!quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Met koeienpoep!quote:
Ze bellen alquote:
Nou, bullshit is het in ieder geval wel.quote:
Oehh... een trio!quote:
Ja best wel moequote:
Komt door het weer.quote:
Dat ook.quote:
Dat hangt er vanaf of je tijd hebt dit weekend.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je tijd hebt dit weekend.
Dan is die trio nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Als ik tijd heb, ben ik niet gezond, als ik gezond ben, heb ik geen tijd
Wel goed, maar misschien dat ik morgen voor de zekerheid een dagje thuis blijfquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is die trio nog niet helemaal zeker.
Hoe is het met je verkoudheid?
Verstandigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel goed, maar misschien dat ik morgen voor de zekerheid een dagje thuis blijf
Ach ja, komt wel weer goed eh?quote:
Geen idee wat jij en Lenny allemaal bespreken.quote:
Dit is wel een ontwijkend antwoordquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel weer goed eh?
[..]
Geen idee wat jij en Lenny allemaal bespreken.
Nou, het antwoord is nee dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is wel een ontwijkend antwoord
Goedemorgen!
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, het antwoord is nee dus.
Goedemorgen!
True, maar ik reken er niet op.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
Pff ik ben nog echt veel te moe, denk dat ik zo nog maar even mn ogen dicht ga doen. Maar eigenlijk is dat niet slim
Komt @:Puzzie niet binnenkort terug? Wordt wel een keer tijd.
Als je nergens op rekent, kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
True, maar ik reken er niet op.
Je kan nog gemakkelijk een uurtje slapen.Wat let je?
Ben bang dat Puzzeke deze keer niet meer terugkomt.
Heeft het geholpen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik ga nog even een poging tot een schoonheidsslaapje doen
Nooit meer puzzie?
Het komt vast wel weer goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nooit meer Puzzie
Mijn hart huilt
Dinsdag.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt @:Puzzie niet binnenkort terug? Wordt wel een keer tijd.
Gebanned.quote:
quote:
Wacht maar totdat Puzzie weer terugkomt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is vrij rustig vanavond. Wel eens lekker.
Ik wacht met spanning afquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Puzzie weer terugkomt.
Wij allemaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Ja, soms is rustig aan doen wel lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is vrij rustig vanavond. Wel eens lekker.
Beterschap Amyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms is rustig aan doen wel lekker
Ik blijf het hele weekend thuis, toch beetje ziekjes
Gauw beter worden!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms is rustig aan doen wel lekker
Ik blijf het hele weekend thuis, toch beetje ziekjes
Goedemorgen!quote:
Zeg dat, ik ga maar eens opstaanquote:
Goedemorgen Amyquote:Op zondag 23 juli 2023 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg dat, ik ga maar eens opstaan
Goedemorgen heren!
Goedemiddag! Hie voel jij je vandaag?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg dat, ik ga maar eens opstaan
Goedemorgen heren!
Kan er mee door, maar blijf voor de zekerheid maar thuis, dan kan ik ook geen andere mensen aanstekenquote:
Verstandig. En ook gewoon netjes dat je rekening houdt met anderen, vind ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan er mee door, maar blijf voor de zekerheid maar thuis, dan kan ik ook geen andere mensen aansteken
Ja, ik ben een heel net meisjequote:Op zondag 23 juli 2023 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. En ook gewoon netjes dat je rekening houdt met anderen, vind ik.
Dus weer een dagje HBO vandaag?
Dat neem ik dan maar van je aan totdat het tegendeel blijkt.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een heel net meisje
Alhoewel, mn huis is een grote puinhoop, dus ik denk dat het geen HBO wordt, maar de bovenverdieping opruimen en schoon maken.
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd!
Mijn puinhopen zijn vooral stapels kleding die ik moet opbergen, wassen of strijken. En stofzuigen enzo. Woonkamer en keuken mogen ook nog wel opgeruimd, maar moet ook nog wat ontspannen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan totdat het tegendeel blijkt.
Wat voor puinhoop heb je dan? Bij mij manifesteren de puinhopen zich meestal in de woonkamer, eetkamer of mijn werkkamer.
Die laatste moet ik ook nog opruimen. #geenzin
Mja, klusjes waar je (lees: ik) in elk geval zen van wordt. Muziekje aan, verstand op 0 en gaan. Ben je al helemaal ontspannen als je echt gaat ontspannen.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn puinhopen zijn vooral stapels kleding die ik moet opbergen, wassen of strijken. En stofzuigen enzo. Woonkamer en keuken mogen ook nog wel opgeruimd, maar moet ook nog wat ontspannen natuurlijk
Was helenaal door je geïnspireerd en heb mijn werkkamer opgeruimd. Dankjewel.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn puinhopen zijn vooral stapels kleding die ik moet opbergen, wassen of strijken. En stofzuigen enzo. Woonkamer en keuken mogen ook nog wel opgeruimd, maar moet ook nog wat ontspannen natuurlijk
Verkoudheidje, kleine Amy?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan er mee door, maar blijf voor de zekerheid maar thuis, dan kan ik ook geen andere mensen aansteken
Hoe klein?quote:
Midget size.quote:
Awwwwwquote:
Inclusief kabouterpak.quote:
Niet mijn eerste keuze qua roleplay maar voor deze gelegenheid wil ik mijn zevenmijlslaarzen wel aan doen.quote:
Vind ze vast leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn eerste keuze qua roleplay maar voor deze gelegenheid wil ik mijn zevenmijlslaarzen wel aan doen.
Ik wacht vol spanning op haar reactie.quote:
Ben bang dat het een rondje Efteling word.quote:
Zit ik hier in mijn laarzen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben bang dat het een rondje Efteling word.
Moet je alleen in je laarzen al helikopterend door de Efteling lopen.quote:
Daar kan dat gewoon denk ik. Nieuwe attractie in het sprookjesbos.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je alleen in je laarzen al helikopterend door de Efteling lopen.
Lord houdt je voor de gek, ik ben reusachtigquote:
Pics van je vetjes.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lord houdt je voor de gek, ik ben reusachtig
Lelijk en viesdik, zo omschrijf ik mezelf wel eens
quote:
Ik wil je best een beetje helpen hoor als je niet durft.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat durf ik niet hoor.
En dit klinkt een beetje vies haha.
Sterker nog, dat staat zelfs in de TT!quote:Op zondag 23 juli 2023 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je best een beetje helpen hoor als je niet durft.En vies was lekker toch hadden we eerder een soort van geconcludeerd?
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterker nog, dat staat zelfs in de TT!
Is leuk hoor. Ik mag het graag doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan dat gewoon denk ik. Nieuwe attractie in het sprookjesbos.
Ahwquote:Op maandag 24 juli 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Voor mij ben je een ieniemienie elfje.
quote:
Dit gaf het wegquote:Op maandag 24 juli 2023 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer verander je je naam in El_Stig?
Nietquote:Op maandag 24 juli 2023 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer verander je je naam in El_Stig?
Het is je vergevenquote:Op maandag 24 juli 2023 10:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu pas door dat jij Thijs bent![]()
Zie nu de UI (op gsm niet zichtbaar)
Soms ben ik toch zo achterlijk blond
quote:Op maandag 24 juli 2023 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet
[..]
Het is je vergeven
Niemand kan lang boos blijven op @Lenny77quote:Op maandag 24 juli 2023 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet
[..]
Het is je vergeven
Nee, onmogelijkquote:Op maandag 24 juli 2023 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niemand kan lang boos blijven op @:Lenny77
Ma aaaawwquote:Op maandag 24 juli 2023 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niemand kan lang boos blijven op @:Lenny77
Hoop liefde voor jou vandaag zeg.quote:
Valt wel mee, maar het kanquote:
Hopelijk kunnen de anderen er wel iets mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar het kan
Soms?quote:Op maandag 24 juli 2023 10:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu pas door dat jij Thijs bent![]()
Zie nu de UI (op gsm niet zichtbaar)
Soms ben ik toch zo achterlijk blond
[fax]quote:
Ik hoor het koortje al zingen.quote:
Fokoor.quote:
Koortje? Een stel dronken voetbalsupporters?quote:
Dat kan ook jaquote:
Driewerf hoera voor Puzzeke!quote:
Liequote:
Maar niet met ons tochquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lief maar ik ben wel een beetje klaar met bepaalde dingen op FOK!
Fok! is FOK! niet meer nee, dast is me nu wel duidelijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo blij dat je er weer bent![]()
Fok was fok niet meer
quote:
Komt wel goedquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wennen aan je nieuwe naam
Ja kijk... hoe moet ik het zeggen..quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wennen aan je nieuwe naam
Jij was niet de enigequote:Op woensdag 26 juli 2023 12:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja kijk... hoe moet ik het zeggen..
Had het ten eerste al niet door.. en nog steeds kan ik niet wennen![]()
Autisme-brein krijgt kortsluiting
Het is dat ik je UI herkendequote:Op woensdag 26 juli 2023 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt wel goed
Iedereen viel erover
Nuja zoals ik zei: mobiel zie je geen UI dus dan denk je: he een hele nieuwequote:
Ik weinig mobiel op FOK! , en dan zie je de UI vaak ook nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja kijk... hoe moet ik het zeggen..
Had het ten eerste al niet door.. en nog steeds kan ik niet wennen![]()
Autisme-brein krijgt kortsluiting
Ja, maar ik vond deze leukquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is dat ik je UI herkendeMaar het is wel een grote verandering
Ik ken het nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond deze leuk
Want The Stig
Niet al te veel over nadenken en blijf hier feest vieren met ons.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lief maar ik ben wel een beetje klaar met bepaalde dingen op FOK!
Zo zit ik niet in elkaar , het stoort me al langer hoe er met users om wordt gegaan. maar users bashen of wegjagen mag , mods aanspreken nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet al te veel over nadenken en blijf hier feest vieren met ons.
Stigquote:
Oh? Wist niet dat het er achter de schermen er zo aan toe ging.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar , het stoort me al langer hoe er met users om wordt gegaan. maar users bashen of wegjagen mag , mods aanspreken niet![]()
Dus nee ik hou niet van hypocriet gedoe
Achter de schermen weet ik ook niet ,wel het zichtbarequote:Op woensdag 26 juli 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Wist niet dat het er achter de schermen er zo aan toe ging.
Lijkt mij toch niet de normale gang van zaken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Achter de schermen weet ik ook niet ,wel het zichtbare
Dat sowieso niet neequote:Op woensdag 26 juli 2023 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet de normale gang van zaken.
Zal jou eens norma- oh wacht.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet de normale gang van zaken.
Hopelijk gebeurt het nu niet nog eens.quote:
Kalm aan, Thijs.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens norma- oh wacht.
Ik ken mezelf , ik hou niet van schijnheilig gedoequote:Op woensdag 26 juli 2023 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het nu niet nog eens.
Moeten we Thijs nu niet eigenlijk Stig noemen?quote:
Jullie mogen me Thijs noemen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten we Thijs nu niet eigenlijk Stig noemen?
Verwarrend
Aaaawwwquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jullie mogen me Thijs noemen hoor
Of Commander Coc- oh wacht.quote:
Met C-o-c-K?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of Commander Coc- oh wacht.
Heel goed.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken mezelf , ik hou niet van schijnheilig gedoe
Zullen we hem Stiggie noemen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten we Thijs nu niet eigenlijk Stig noemen?
Verwarrend
quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heel goed.Ik ook niet.
[..]
Zullen we hem Stiggie noemen?
Vind het wel schattig klinken.quote:
Ik ben akkoord, vind het wel goed klinkenquote:
Stiggie it is!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben akkoord, vind het wel goed klinken
Nu nog een passend motorpak vindenquote:
Een witte!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu nog een passend motorpak vinden
Uiteraard, en een Stig-helm!quote:
Is vast wel te vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard, en een Stig-helm!
Ja, al zal het wel wat kostenquote:
Het zal het waard zijn!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al zal het wel wat kosten
Dat wel. Dan zien ze me zekerquote:
Is toch juist gaaf?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Dan zien ze me zeker
Jazeker! Veiligheid boven allesquote:
Juist ja. Ahum.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker! Veiligheid boven alles
POWERRRRRRRR!quote:
Ik werd erin getrokken (HIHI GETROKKEN) door greysquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik zag vandaag iets heel engs![]()
Ons Thijs in DTS.. WTF was dat![]()
Nu ben ik helemaal in de war![]()
HOW DARE YOU!quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werd erin getrokken (HIHI GETROKKEN) door greys
Greta kan me watquote:
Greta is lievquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greta kan me wat
Ik ga langs haar huis rijden in een stinkende oude auto
*proest*quote:
Greta is 'misbruikt' door andere partijen..quote:
Haar ouders hebben dat vooral gedaan heb ik de indruk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Greta is 'misbruikt' door andere partijen..
Meisje met ASS zat gewoon met een bordje aan het station, met een mooie boodschap voor het milieu.
Ja ook, maar ik wil maar zeggen.. dit alles was het doel niet van dit meisje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haar ouders hebben dat vooral gedaan heb ik de indruk.
Gelukkig maarquote:
Whehehe, het past er wel bij ja.quote:
Goedemorgen Stigmeister Stiggie!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen Stigmeister Stiggie!![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werd erin getrokken (HIHI GETROKKEN) door greys
Puzziequote:
Goedemorgen! Leuk, ik zie dat jij ook B&B vol liefde kijkt! Ik ook! Maar gisteren gemist, dus loop alweer achter. En vanavond vergadering en morgen visite, dus dan nog verder achter lopenquote:
Ik kijk niet altijd hoorquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Leuk, ik zie dat jij ook B&B vol liefde kijkt! Ik ook! Maar gisteren gemist, dus loop alweer achter. En vanavond vergadering en morgen visite, dus dan nog verder achter lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |