Beaten at my own gamequote:Op woensdag 19 juli 2023 08:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dacht laat ik Thijs eens voor zijn
Eensquote:
Olaquote:
Wat een stilte hier.quote:
Misschien heeft ze het drukquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een stilte hier.Waar is Mizzy Amy?
Voor ons?!quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het druk
Of ze heeft... een levenquote:
Niemand heeft dat hier.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze heeft... een leven
Touche.quote:
Ongetwijfeld met vieze dingen.quote:
We hadden al zo'n vermoeden. En nu relaxen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sorry mannen, ik was even bezig
Alweer?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden al zo'n vermoeden. En nu relaxen?
Wij weten heel veel. Of we zijn heel goed in wensdenken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alweer?
Mja, ben wel een beetje moe
Meerdere vieze dingen zelfs.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
En heren, jullie nog vieze dingen gedaan vandaag?
Ik heb een prakje gemaakt van rauwe eieren en bananen. Dat zag er behoorlijk vies uit.quote:
En daarna bak je dat? Klinkt niet eens zo heel vies eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een prakje gemaakt van rauwe eieren en bananen. Dat zag er behoorlijk vies uit.
Ja, het huis ruikt nu heerlijk naar versgebakken bananenbrood.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarna bak je dat? Klinkt niet eens zo heel vies eigenlijk.
Oh je deed nog meer ingrediënten in het bananen-rauwe ei papjequote:Op woensdag 19 juli 2023 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het huis ruikt nu heerlijk naar versgebakken bananenbrood.
Zeker. Allemaal geheime ingrediënten. Ook iets met veel eiwitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh je deed nog meer ingrediënten in het bananen-rauwe ei papje
Nu heb ik zin in bananenbrood
Yoghurt? (Ik heb nog nooit bananenbrood gemaakt, weet niet welke ingrediënten erin gaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Allemaal geheime ingrediënten. Ook iets met veel eiwitten.
Nee. Zou wel kunnen trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yoghurt? (Ik heb nog nooit bananenbrood gemaakt, weet niet welke ingrediënten erin gaan)
Is het ook. Ik maak een variant zonder suiker dus het is lekker en ook soort van gezond. Mits je m niet in een keer op eet natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker dat banenenbrood
Appie hier heeft het. Best lekker maar erg duur.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker dat banenenbrood
Hmm, ik heb niet zoveel zelfbeheersing, altijd lastig om dingen niet in een keer in mn mond te stoppenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook. Ik maak een variant zonder suiker dus het is lekker en ook soort van gezond. Mits je m niet in een keer op eet natuurlijk.
Ziet er wel lekker uit ja!quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Appie hier heeft het. Best lekker maar erg duur.
https://www.ah.nl/producten/product/wi457243/sunt-bananenbrood
Ik kan niet kiezen uit de opties om hier dubbelzinnig op te reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niet zoveel zelfbeheersing, altijd lastig om dingen niet in een keer in mn mond te stoppen
helaas geldt dat ook voor voedsel
Ik zou keuze 3 doenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen uit de opties om hier dubbelzinnig op te reageren.
Dat was iets met een banaan en deepthroaten.quote:
Hmm bij het boodschappen doen toch maar eens bananen meenemen dan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was iets met een banaan en deepthroaten.
Not badquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Appie hier heeft het. Best lekker maar erg duur.
https://www.ah.nl/producten/product/wi457243/sunt-bananenbrood
Nog wat ingrediënten erbij en je kan je eigen bananenbrood maken en die un een keer je keel inschuiven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm bij het boodschappen doen toch maar eens bananen meenemen dan.
Die kan vrij gemakkelijk afbreken en danquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm bij het boodschappen doen toch maar eens bananen meenemen dan.
Fappen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
En heren, jullie nog vieze dingen gedaan vandaag?
Goedemorgen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, begint al goed vandaag op het werk
Weer een uitvaller van het project. Moest ook wel anders burn-out. Verliezen we wel een hele goede kracht en pilaar mee. Dus we moeten kijken hoe we dit gaan opvangen.quote:
Doorslikken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan vrij gemakkelijk afbreken en dan
Stikken dus!quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doorslikken?
Hmm nee, dat klinkt onveilig, ik zal naar een andere oplossing op zoek gaan
Bananen verwerken tot bananenbrood!
Dat is balen ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een uitvaller van het project. Moest ook wel anders burn-out. Verliezen we wel een hele goede kracht en pilaar mee. Dus we moeten kijken hoe we dit gaan opvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |