Hou opquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
@:Debsterr jij bent gewoon de volgende in het lijstje
Zeker, 40+2 hierquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:09 schreef Debsterr het volgende:
Oh maar wacht de vriendin/vrouw van @:Piles is toch eerst?
Jaaa nog heel even volhoudenquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:22 schreef Peacefulll het volgende:
Beetje dubbel gevoel he? Ik hoop dat je ontzettend van jullie kleine meid kan genieten![]()
Moet ik nog iemand toevoegen in de OP?Het lijstje wordt steeds korter
Bijna vakantie (en verlof) lalalalaBen echt zo klaar met alles
![]()
Zit al een soort van in verlof modus.. werk vanuit huis vandaagquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Oh laatste dag Debsterr, wat een fijn vooruitzicht.
Ja, ga van 36 naar 32 uurquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:02 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb morgen afspraak over mijn verlof, terugkomst en de vervanging tijdens verlof. Ik probeer tot 36 weken te blijven werken in de hoop dat dat vol te houden is.
Gaan jullie na verlof minder werken?
Eerste jaar 1 dag in de week ouderschapsverlof (40>32). Daarna even zien wat ik wil en wat kan, maar ik denk weer naar 40 uur.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:02 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Oh help ja sorry! In mijn hoofd is het om de een of andere reden al augustus. Sorry voor de stress om niksquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:09 schreef Debsterr het volgende:
Oh maar wacht de vriendin/vrouw van @:Piles is toch eerst?
Ik ben vorige week donderdag begonnen en weet niet of ik spijt heb of nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa nog heel even volhouden. Ik ben ook echt heel blij dat ik na vandaag echt klaar ben. Wel 8 augustus nog even sollicitatiegesprek voor een nieuwe functie intern
.
@:Spirit82 hoe zit het bij jou ondertussen qua baanontwikkeling?
Aaah, grote kans dat de overgang van job heftiger voelt door de zwangerschap, maar hoop dat je snel een beetje wentquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week donderdag begonnen en weet niet of ik spijt heb of nietOmdat mijn vorige baan zo “normaal” was en gewend en nu is alles toch nieuw en wil je je van je beste kant laten zien. Op dag 3 moest ik me al ziekmelden en ook al ben ik nog niet helemaal hersteld, morgen moet ik weer naar kantoor en dat is 1,5-2 uur rijden. Maargoed, het komt vast wel goed. Het is wel interessant allemaal en ik denk dat ik echt een verschil kan maken in kwaliteit binnen dit bedrijf en dat vind ik erg leuk.
Succes alvast met de sollicitatie!
Ik niet. Ik ben na m’n 1e zwangerschap van 48 uur naar 40 uur gegaan (in 4 dagen).quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:02 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb morgen afspraak over mijn verlof, terugkomst en de vervanging tijdens verlof. Ik probeer tot 36 weken te blijven werken in de hoop dat dat vol te houden is.
Ik werk nu ook 36 uur (verdeeld over 4 dagen) maar ouderschapsverlof inzetten om naar 3 dagen te gaan voor een tijd. Heb geen opa/oma in de buurt die structureel een dag kan helpen, en partner die blijft fulltime werken, dus ik ben bang dat 4 dagen dan wel veel wordt persoonlijk. Ook met slaapgebrek etc.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:02 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik vond het voelen alsof je buik een soort van kippenvel krijgt. Je buik verkrampt en is zo hard als een voetbal. Het komt op, houdt even aan en zwakt dan weer af.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen mbt harde buiken: hoe voelt dit en is het erg? Ik ben er niet echt mee bekend, maar sinds de voedselvergiftiging merk ik dat ik soms kortdurende scherpe pijn in mijn onderbuik en onderrug heb. Na een minuut of 5/10 als ik rustig zit, trekt het weer weg. Het lijkt me te lang voor een harde buik en omdat ik van mezelf goed geïsoleerd ben, vind ik het ook lastig om van buitenaf te voelen of mijn baarmoeder erg hard is..
Dat is naar, en logisch dat je baaltquote:Op maandag 24 juli 2023 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, controle was niet helemaal goed. Buikje maakt een afbuigende groei naar beneden en kwam nu op P10. Vorige meting met 27+5 was P30. Morgen bellen ze het ziekenhuis voor een afspraak met de gynaecoloog voor meting van de placenta, hartfilmpje en echo. Ik baal behoorlijk, al hebben we altijd gezegd bij te klein meten zeker op de artsen te vertrouwen. Ben zelf ook niet aangekomen t.o.v. vorige controles, en de baarmoeder was nu ook nog eens gelijk gebleven.
He getsie. Hoop dat je snel in ziekenhuis terecht kunt. 😘quote:Op maandag 24 juli 2023 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, controle was niet helemaal goed. Buikje maakt een afbuigende groei naar beneden en kwam nu op P10. Vorige meting met 27+5 was P30. Morgen bellen ze het ziekenhuis voor een afspraak met de gynaecoloog voor meting van de placenta, hartfilmpje en echo. Ik baal behoorlijk, al hebben we altijd gezegd bij te klein meten zeker op de artsen te vertrouwen. Ben zelf ook niet aangekomen t.o.v. vorige controles, en de baarmoeder was nu ook nog eens gelijk gebleven.
Zo vervelend is datquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Thanksvannacht echt een kutnacht gehad, veel piekeren en uiteraard een baby die dus weinig wilde bewegen. Gelukkig na vanochtend nog even geslapen te hebben van 7 tot 9:15, weer meer dan voldoende beweging te voelen.
Fijn!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dat viel alles mee. Ze heeft de werking van de placenta gecontroleerd en die is hartstikke keurig. Volgende week checken ze dat weer en over 2 weken een groei echo opnieuw. Als dat niet verder afwijkt mag ik zelfs weer terug naar de verloskundige zorg.
Hele geruststelling! Nu weer lekker genieten van de laatste loodjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dat viel alles mee. Ze heeft de werking van de placenta gecontroleerd en die is hartstikke keurig. Volgende week checken ze dat weer en over 2 weken een groei echo opnieuw. Als dat niet verder afwijkt mag ik zelfs weer terug naar de verloskundige zorg.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb net al heel braaf ruim 2 uur liggen slapenquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:04 schreef Peacefulll het volgende:
[..]Mega fijn Debsterr! En nu verder met nestelen en de beentjes omhoog
Jaaa dat zijn wel van die momentjes he? Hopelijk weinig last van de prik!quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:38 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb net de 22-weken prik gehaald. Het begint nu echt ECHT te worden 🥰
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Piles het volgende:
Ja hoi, sinds dinsdag vader van R. Pittige bevalling (2+ persen, toen toch vacuüm), opstartproblemen (te moe om te eten, neerwaartse spiraal) ditdat, dus later wellicht wat uitgebreidere reactie
Maar wel lekker thuis, vannacht de eerste vloeiende nacht dus prima dagje vandaag![]()
Verder vooral heel veel![]()
![]()
voor zoon en moeder
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie goede nacht hebben gehad. Nu lekker genieten samenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Piles het volgende:
Ja hoi, sinds dinsdag vader van R. Pittige bevalling (2+ persen, toen toch vacuüm), opstartproblemen (te moe om te eten, neerwaartse spiraal) ditdat, dus later wellicht wat uitgebreidere reactie
Maar wel lekker thuis, vannacht de eerste vloeiende nacht dus prima dagje vandaag![]()
Verder vooral heel veel![]()
![]()
voor zoon en moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |