Dat is naar, en logisch dat je baaltquote:Op maandag 24 juli 2023 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, controle was niet helemaal goed. Buikje maakt een afbuigende groei naar beneden en kwam nu op P10. Vorige meting met 27+5 was P30. Morgen bellen ze het ziekenhuis voor een afspraak met de gynaecoloog voor meting van de placenta, hartfilmpje en echo. Ik baal behoorlijk, al hebben we altijd gezegd bij te klein meten zeker op de artsen te vertrouwen. Ben zelf ook niet aangekomen t.o.v. vorige controles, en de baarmoeder was nu ook nog eens gelijk gebleven.
He getsie. Hoop dat je snel in ziekenhuis terecht kunt. 😘quote:Op maandag 24 juli 2023 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Helaas, controle was niet helemaal goed. Buikje maakt een afbuigende groei naar beneden en kwam nu op P10. Vorige meting met 27+5 was P30. Morgen bellen ze het ziekenhuis voor een afspraak met de gynaecoloog voor meting van de placenta, hartfilmpje en echo. Ik baal behoorlijk, al hebben we altijd gezegd bij te klein meten zeker op de artsen te vertrouwen. Ben zelf ook niet aangekomen t.o.v. vorige controles, en de baarmoeder was nu ook nog eens gelijk gebleven.
Zo vervelend is datquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Thanksvannacht echt een kutnacht gehad, veel piekeren en uiteraard een baby die dus weinig wilde bewegen. Gelukkig na vanochtend nog even geslapen te hebben van 7 tot 9:15, weer meer dan voldoende beweging te voelen.
Fijn!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dat viel alles mee. Ze heeft de werking van de placenta gecontroleerd en die is hartstikke keurig. Volgende week checken ze dat weer en over 2 weken een groei echo opnieuw. Als dat niet verder afwijkt mag ik zelfs weer terug naar de verloskundige zorg.
Hele geruststelling! Nu weer lekker genieten van de laatste loodjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dat viel alles mee. Ze heeft de werking van de placenta gecontroleerd en die is hartstikke keurig. Volgende week checken ze dat weer en over 2 weken een groei echo opnieuw. Als dat niet verder afwijkt mag ik zelfs weer terug naar de verloskundige zorg.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb net al heel braaf ruim 2 uur liggen slapenquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:04 schreef Peacefulll het volgende:
[..]Mega fijn Debsterr! En nu verder met nestelen en de beentjes omhoog
Jaaa dat zijn wel van die momentjes he? Hopelijk weinig last van de prik!quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:38 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb net de 22-weken prik gehaald. Het begint nu echt ECHT te worden 🥰
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Piles het volgende:
Ja hoi, sinds dinsdag vader van R. Pittige bevalling (2+ persen, toen toch vacuüm), opstartproblemen (te moe om te eten, neerwaartse spiraal) ditdat, dus later wellicht wat uitgebreidere reactie
Maar wel lekker thuis, vannacht de eerste vloeiende nacht dus prima dagje vandaag![]()
Verder vooral heel veel![]()
![]()
voor zoon en moeder
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie goede nacht hebben gehad. Nu lekker genieten samenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Piles het volgende:
Ja hoi, sinds dinsdag vader van R. Pittige bevalling (2+ persen, toen toch vacuüm), opstartproblemen (te moe om te eten, neerwaartse spiraal) ditdat, dus later wellicht wat uitgebreidere reactie
Maar wel lekker thuis, vannacht de eerste vloeiende nacht dus prima dagje vandaag![]()
Verder vooral heel veel![]()
![]()
voor zoon en moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |