SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Die staat op bijna 10 minuten. Dat kan Laporte in zijn eentje al binnen de perken houden. Al gaat Ineos dat überhaupt niet toestaan lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
Morgen gaat Adam de vlucht in moeten, dat kan een leuke koers geven.
Slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef BobW het volgende:
Verschil tussen 1 en 3 net zo groot als tussen 3 en 51.
Nee, het ging juist steeds iets beter, zei hijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Godshand het volgende:
Een goede Mathieu had meer gekund, maar die had last van een kuchje meldt hij. Zou hij morgen af stappen?
Nee eerder niet, maar Vingegaard was relatief aan het verbeteren t.o.v. Pogacar tijdens de Tour. Laatste ritten had hij hem heus al wel kunnen lossen, dat leek me toen al wel maar dat is nu helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er sprake was van overmacht zou hij die seconden toch niet verloren zijn?
Dat doet hij nietquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
4 seconden per kilometer. Hoe geloofwaardig is dat eigenlijk?
Als Deen zou ik genk worden als Vingegaard niet mee zou doen aan het WK tijdrijden.
Tijdrit in grote ronde is altijd wel anders he, Contador won die ook wel eens. Remco wint heus nog wel van Vingegaardquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
4 seconden per kilometer. Hoe geloofwaardig is dat eigenlijk?
Als Deen zou ik genk worden als Vingegaard niet mee zou doen aan het WK tijdrijden.
Kuurtje erin en gaan, volgens Boogerd. Hij zei er alleen niet bij wat voor kuurtjequote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, het ging juist steeds iets beter, zei hij
Ik denk nog steeds dat dit niet kanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben volledig uit het veld geslagen.
Daarom is Vingegaard een grote lul die niets wil doen voor het Deense volk. Als je een beetje om je land geeft. Doe je gewoon mee aan dat WK tijdrijdenquote:
kwaad? woedend?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom is Vingegaard een grote lul die niets wil doen voor het Deense volk. Als je een beetje om je land geeft. Doe je gewoon mee aan dat WK tijdrijden
Maar je sport voor jezelf, uiteindelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom is Vingegaard een grote lul die niets wil doen voor het Deense volk. Als je een beetje om je land geeft. Doe je gewoon mee aan dat WK tijdrijden
Begint met een D en eindigt op oping.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef Marcoss het volgende:
Normaal gesproken stort iemand toch een beetje in na zo’n snelle 1e tussentijd, maar dat moment van instorten kwam nooit..
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Jonas horen praten is een enorme anticlimax.
Armstrong reed ook nooit het WK.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jonas gaat na vandaag weer terug naar zijn normale tijdritmodus waarin Bjerg hem verslaatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En volgens Maassen zou hij ook rustig startenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:54 schreef wimderon het volgende:
Ingehouden op de vlakkere stukken, jawel!
Nadat hij Tourwinnaar werd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lol, domme jongen.
Jij, niet capuchon.
Klopt, dat gevoel van zondag dat ie makkelijk had kunnen demarreren klopte dus wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee eerder niet, maar Vingegaard was relatief aan het verbeteren t.o.v. Pogacar tijdens de Tour. Laatste ritten had hij hem heus al wel kunnen lossen, dat leek me toen al wel maar dat is nu helemaal duidelijk.
We wachten Karrel vanavond nog even afquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:56 schreef Sabata het volgende:
Belgische media moet wel helemaal gek worden van Wout: "Rij je de tijdrit van je leven?" "Mwah, nie beter of slechter dan anderen."
Zo’n goede tijdrit reed hij eigenlijk ook niet, hij heeft veel betere geredenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:56 schreef Sabata het volgende:
Belgische media moet wel helemaal gek worden van Wout: "Rij je de tijdrit van je leven?" "Mwah, nie beter of slechter dan anderen."
Bij de bellege herhaalde hij hetquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout vond zich bij de NOS de winnaar van de normale mensen, kan dat?
Noem de grootste schurk die de Volta ooit heeft gezien. Zelfs dát lag er minder dik bovenop. Hier ga ik vannacht echt wakker van liggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Oude tijden herleven. Robovingo.
[ afbeelding ]
Hoe belangrijk is WOUT voor jou?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Dutch_view het volgende:
Sammy mocht Vino volgen. Genotsitem vanavond.
Wat voor soort doping hebben ze tegenwoordig?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar alle doping-bergrecords worden ook makkelijk gebroken. Dat kan echt niet door wat beter materiaal en een broodje kipfilet ipv broodje pindakaas.
We worden bezeikt. Sowieso wordt het weer eens 'tijd' voor een groot dopingschandaal.
In andere sporten kan dat ook prima, dus waarom niet in het wielrennen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar alle doping-bergrecords worden ook makkelijk gebroken. Dat kan echt niet door wat beter materiaal en een broodje kipfilet ipv broodje pindakaas.
We worden bezeikt. Sowieso wordt het weer eens 'tijd' voor een groot dopingschandaal.
een foodappquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat voor soort doping hebben ze tegenwoordig?
Die voeding, recuperatie enzo staat zo goed op punt bij Jumbo dat ik vrees dat een offday bij Jumbo niet bestaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Fretwork het volgende:
Tevergeefs hopen dat Vingegaard volledig door het ijs zakt morgen en we nog spanning krijgen.
Dan is er toch ook geen spanning meer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Fretwork het volgende:
Tevergeefs hopen dat Vingegaard volledig door het ijs zakt morgen en we nog spanning krijgen.
Klimgeit Candido Barbosa met zijn 120 kilo moet toch in de buurt komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Noem de grootste schurk die de Volta ooit heeft gezien. Zelfs dát lag er minder dik bovenop. Hier ga ik vannacht echt wakker van liggen.
Zijn weinig sporten te vergelijken met wielrennen en al helemaal grote rondes. Dit ivm duur en recuperatie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In andere sporten kan dat ook prima, dus waarom niet in het wielrennen?
Morele dagwinnaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout vond zich bij de NOS de winnaar van de normale mensen, kan dat?
Geef het een paar jaar en we komen er wel achter welk wondermiddel er nu weer achter zat. Dat Jumbo een bloedtransfusie programma'tje heeft opgetuigd lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:05 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind de discussie over doping eerlijk gezegd een beetje suf, omdat Jonas ook gewoon bijna 3 minuten pakt op zijn eigen ploeggenoot, die ook absurd sterk is. Dus dan zou je moeten veronderstellen dat Jonas een tranfusietje heeft gehad op de rustdag maar dat zijn ploeg daar verder niets van afweet ... lijkt me toch sterk allemaal.
Dat weten we niet, daar komen we wel achter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat voor soort doping hebben ze tegenwoordig?
doping werkt gewoon echt, dat van die voeding horen wel al 20 jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die voeding, recuperatie enzo staat zo goed op punt bij Jumbo dat ik vrees dat een offday bij Jumbo niet bestaat.
Die kerels krijgen alles tot op de gram afgemeten. Krijgen de drankjes en energie repen precies op het juiste moment.
Misschien had ik eerst doping geroepen. Maar het is het superprofessionele manier van werken door Jumbo. Andere ploegen staan ver achter.
Lance reed ze ook allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:05 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind de discussie over doping eerlijk gezegd een beetje suf, omdat Jonas ook gewoon bijna 3 minuten pakt op zijn eigen ploeggenoot, die ook absurd sterk is. Dus dan zou je moeten veronderstellen dat Jonas een tranfusietje heeft gehad op de rustdag maar dat zijn ploeg daar verder niets van afweet ... lijkt me toch sterk allemaal.
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klimgeit Candido Barbosa met zijn 120 kilo moet toch in de buurt komen.
Dit lijkt wel heel erg een gevalletje Jacob Rasmussen. Toevallig ook een latino wife etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:05 schreef TAmaru het volgende:
ook lange mouwen vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt wel heel erg een gevalletje Jacob Rasmussen. Toevallig ook een latino wife etc.
Maar om eerlijk te zijn Als ik Armstrong zo zag rijden , dan zag hij telkens er redelijk fris uit. terwijl Vinge en Pogacar behoorlijk kapot waren na de finish (toch in de bergritten)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lance reed ze ook allemaal de moeder.
Is Groenland een latino land? Wie is Jacob eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt wel heel erg een gevalletje Jacob Rasmussen. Toevallig ook een latino wife etc.
Twee minuten verliezen is redelijk volledig door het ijs zakkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen spanning meer?
Denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. En sowieso zou het jammer zijn als hij die koersen zou skippenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zou Pogi zich volgend jaar niet beter volledig op de Tour kunnen focussen en het Vlaamse voorjaar links laten liggen.
Ik hoop zelf van niet, maar volledige Tour-focus lijkt wel nodig om Jonas van de apenrots te verdrijven.
Er zou iemand met een machinegeweer gericht op je voorhoofd kunnen komen aanrennen en dan zou jij nog denken dat diegene vast niet de trekker gaat overhalen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Er is op dit moment een innerlijke strijd gaande tussen scepticisme en naïviteit. Dit wordt een zware avond.
Bij zo’n term verwacht ik dat iemand net voor de bus binnen komt (zoals Yates en Basso ooit in de Giro)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Twee minuten verliezen is redelijk volledig door het ijs zakken
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zou iemand met een machinegeweer gericht op je voorhoofd kunnen komen aanrennen en dan zou jij nog denken dat diegene vast niet de trekker gaat overhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |