Leuk, zitten er nu wel hakenkruizen in of is het nog steeds kapot gecensureerd Zoals de remakesquote:
Wat is dat toch sowieso met hakenkruizen? Ook in battlefield 5 gaan de duitsers opeens allemaal voor het ijzeren kruis ipv hakenkruis. Zijn we echt allemaal zo gevoelig geworden dat zelfs de nazi's die we kapot schieten in games maar niet als dusdanig herkend mogen worden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Leuk, zitten er nu wel hakenkruizen in of is het nog steeds kapot gecensureerd Zoals de remakes
Videos op Youtube waar hakenkruizen inzitten worden standaard gedemonetized (want adverteerders worden er liever niet mee geassocieerd). Dus ik kan me voorstellen dat gamemakers dan liever op safe spelen, in verband met de vele video's die zij en ook content creators later op YT willen plaatsen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is dat toch sowieso met hakenkruizen? Ook in battlefield 5 gaan de duitsers opeens allemaal voor het ijzeren kruis ipv hakenkruis. Zijn we echt allemaal zo gevoelig geworden dat zelfs de nazi's die we kapot schieten in games maar niet als dusdanig herkend mogen worden?
Niet dat ik per se hakenkruizen hoef te zien maar kom op.
Tering, Dure kachel!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:25 schreef PirE het volgende:
Aangezien het kouder wordt volgende week heb ik een nieuwe kachel besteld bij Amazon.de. MSI RTX 4090 Gaming X Trio voor net ¤1700,-.
Ik zit er al tijden op te azen en dacht fuck it, ik kan het geld niet meenemen en heb er geen andere bestemming voor. Nu al zin in om Football Manager 2024 te spelen met deze GPU.
Hij vergeleek het met GTA. Vandaar. Wat ik er eigenlijk mre wilde zeggen: CP is veel meer een actie-gericht spel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
'De actie in Cyberpunk is veel toffer dan in GTA'
Man man man, kunnen we ophouden games die niets met elkaar gemeen hebben te vergelijken met elkaar?
Dat is alsof je zegt ja ik vind pacman leuk maar street fighter heeft betere actie
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij vergeleek het met GTA. Vandaar. Wat ik er eigenlijk mre wilde zeggen: CP is veel meer een actie-gericht spel.
Mee eens, stukje immersion.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ik vind het wel leuk als het herkenbaar nazi's zijn, geeft me toch een beter gevoel om ze af te knallen. Maar zeker in historische games zoals Commandos waar de originele games de vlaggen wel hadden, dat ze dan de japanse vlag en hakenkruis eruit halen en iets generieks erin doen cmon man 🥲🥲🥲
Je koopt hem zelf he.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:49 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dus een HP Victus laptop gekocht, helemaal blij mee.
Zit zelfs een 4070 videokaart in.
Enige nadeel vind ik dat ie maar 250 nits is, zegt dat mens van de coolblue 250 nits is voor tekstverwerking een goede helderheid van het beeld.
Waarom? Why?
Dus nu lekker meespelen, kijken evt voor een controler en evt af en toe op mijn tv aansluiten.
Verwacht weinig problemen om op een fatsoenlijke manier CitySkyline 2 te spelen.
Waarschijnlijk niks wat een externe monitor niet zou kunnen fixen...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee hoor, van een MSI laptop uit 2016 naar dit gaat er een wereld voor mij open qua games.
Alleen de helderheid vind ik wel matig, t zal kwestie van prijs zijn.
Tegenvallende verkoop en Paradox stoot de studio af. Nog updates tot eind van dit jaar en dan is het klaar qua support voor Lamplighter's League.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:27 schreef V. het volgende:
Lamplighter's League demo is het eerste spel dat mijn 3080 laat haperen
BG3 draait hier vlekkeloos op 3.5K.
Ik wacht nog even tot de optimalisatie er een beetje beter bij hangt.
Wel jammer, het zag er in de preview nog best leuk uit. Misschien een keer oppikken als ie in de digitale budgetbak ligt en iets beter geoptimaliseerd is. En ik wil deze eigenlijk ook wel op m'n handheld kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Tegenvallende verkoop en Paradox stoot de studio af. Nog updates tot eind van dit jaar en dan is het klaar qua support voor Lamplighter's League.
Denk dat deze begin volgend jaar in de humble choice zit.
Geen marketing ook voor de game. Ik had hem op de lijst staan om te spelen in de kerstvakantie na wat optimalisatie, hoop dat het ze lukt omdat het nog steeds buggy (game breaking) en slecht draait na de 1e patches.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:33 schreef V. het volgende:
Wel jammer, want de gameplay lijkt mij behoorlijk ok en de sfeer vind ook ook leuk. Was echt nog van plan om de game binnenkort te kopen. Waarom na anderhalve week zo drastisch doen? Fix de optimalisatie en sta achter je fucking product.
Wat mij betreft was het ook over met C&C. Nog steeds geen waardige opvolger gevondenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef Droopie het volgende:
Ik ben op zoek naar een toffe RTS oorlogsgame.
Is het aan te raden dat ik Company of Heroes 2 koop uit 2013, de nieuwe lees ik matige reviews over.
Of hebben jullie een pareltje die jullie kunnen aanraden.
Command and Conquer heb ik al grijs gespeeld vroeger
hoi4. Total war games.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef Droopie het volgende:
Is het aan te raden dat ik Company of Heroes 2 koop uit 2013, de nieuwe lees ik matige reviews over.
Wat?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
beide geen rts games, beide TBS imho
mocht je total war games gaan spelen. Speel NIET die nieuwe die net uit is. Dat is een verkapte dlc die ze voor 60 euro te koop zettenquote:
Company of Heroes deel 1 en 2 zijn heel tof, maar het zijn al wel wat oudere games dus verwacht geen revolutionaire graphics. De gameplay en de physics staan w.m.b. nog steeds als een huis. Overigens is Company of Heroes wel heel anders dan C&C, dat is niet echt heel vergelijkbaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef Droopie het volgende:
Heb je Men of War al eens gespeeld? Meesten zijn al voor een paar euro's op te pikken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef Droopie het volgende:
Als het een beetje on par is met Until Dawn dan zeg ik geen nee, die was dik namelijk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:09 schreef PirE het volgende:
Iemand interesse in Dark Pictures: House of Ashes aangezien ik deze game uit de Humble Choice van October al heb?
Genre: Choices Matter, Survival Horror.
Verhalende game, beetje zoals Until Dawn, waarbij je keuzes het verhaal bepalen. Vond het persoonlijk één van de betere Dark Pictures games (heb ze allemaal gespeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |