Probleem is inmiddels opgelost... bleek dat verschillende autootjes in Rocket League anders reageren dan ik gewend was. Terug naar mijn gewende preset en het was wer weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik gebruik al 8 jaar een xbox 360 wired voor windows controller.
Weet niet of die nog ergens te koop is.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ws/9200000058164678/
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:52 schreef V. het volgende:
Hebben jullie trouwens de fittie meegekregen tusse Linus en Steve van Gamers Nexus op YouTube?
POPCOOOORN!!!
nee, wat nu weer voor toneelstukje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:52 schreef V. het volgende:
Hebben jullie trouwens de fittie meegekregen tusse Linus en Steve van Gamers Nexus op YouTube?
POPCOOOORN!!!
Half. Kwam wat op 9gag voorbij. Maar het kan me echt de reet roestenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:52 schreef V. het volgende:
POPCOOOORN!!!
Er was een flinke tijd een bundel voor game en uitbreiding voor 54 geloof ik. Ik snap de koudwatervrees, maar ik heb me er sinds release echt goed mee vermaakt.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:57 schreef Zoon_John het volgende:
Weet niet of ik Cyberpunk wil kopen 36 euro... Hij was laatst 30.... Die 6 euro, ik denk dat ik er niet voor ga.
Jammer die bundel heb ik gemist het is nu 61, voor 54 zou ik wellicht overstag gaan.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er was een flinke tijd een bundel voor game en uitbreiding voor 54 geloof ik. Ik snap de koudwatervrees, maar ik heb me er sinds release echt goed mee vermaakt.
Ja man, dat verschil van drie bier voor een kleine 160 uur aan vermaak is echt enorm.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer die bundel heb ik gemist het is nu 61, voor 54 zou ik wellicht overstag gaan.
Bedankt man voor al het advies. Helaas geen DLSS want ik heb een AMD-kaart gekocht. Maar FSR werkt ook gewoon. Misschien koop ik hem morgen wel.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja man, dat verschil van drie bier voor een kleine 160 uur aan vermaak is echt enorm.
(Maar even serieus: probeer het spel de volgende keer als er sale is, tegen die tijd is de uitbreiding wellicht ook iets goedkoper, zo niet dan is 30 euro ook niet verschrikkelijk.)
2.0 is uit, Tech Preview/Path Tracing/Overdrive met DLSS 3.5 is slabbetjeswerk. Het spel lijkt vlotter te draaien, snappier te spelen. Wel kun je beter opnieuw beginnen, oude builds werken niet en je kunt tegen compatibilityproblemen aan lopen (zoals dat je outfit ineens niet meer klopt met je geselecteerde outfit, of dat je combinaties had in vaardigheden die niet meer bestaan.)
Ja, raytracing boeit mij niet zo, ik geloof dat 7800 XT een beetje raytracing kan hebben. Maar ik vind rasterized wel prima, maar jij zegt dat het wel een goede game is? Het wordt soms vergeleken met GTA, maar in GTA verveel ik me kapot, dan vond ik Red Dead Redemption 2 een stuk beter.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je rasterised speelt dan zit je waarschijnlijk ook wel goed.
Stadse omgeving en bestuurbare voertuigen, maar dan houdt het IMO ook wel op met de vergelijking met GTA. Het is een story driven open world action RPG. Of je daarvan houdt is subjectief, en hangt denk ik ook sterk samen met je verwachtingen. Veel van de kritiek op Cyberpunk komt door mensen die zichzelf overhyped hebben, en youtubers bliezen fragmenten informatie op tot onmogelijke proporties.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, raytracing boeit mij niet zo, ik geloof dat 7800 XT een beetje raytracing kan hebben. Maar ik vind rasterized wel prima, maar jij zegt dat het wel een goede game is? Het wordt soms vergeleken met GTA, maar in GTA verveel ik me kapot, dan vond ik Red Dead Redemption 2 een stuk beter.
Zonder framegen kun je het idd schudden om als gameplay te dienen, ook met die 4090. Het is dan wel slabbetjes werk, al zal het nog jaren duren voor dit gemeengoed wordt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:44 schreef PirE het volgende:
Gisteren even Path Tracing aangezet in Cyberpunk 2.0. Je ziet wel verschil hoor en voor mooie screenshot is het wel tof maar ik ging van 80fps naar 30-40fps dus voor gameplay maar uitgezet.
Nu maar weer zelfbeheersing tonen om geen 4090 te kopen totdat hij <¤1500 is.
De actie in Cyberpunk is veel toffer dan in GTA. Niet alleen omdat de missies leuker zijn, maar het voelt ook 100 keer beter (ik snap wdb achteraf wel waarom ze voor 1st person pov zijn gegaan). Niet alleen voelt elk geweer anders en 'impactvol', ook melee is heerlijk (ongetwijfeld dankzij ook de old school gorequote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Zoon_John het volgende:
maar in GTA verveel ik me kapot, dan vond ik Red Dead Redemption 2 een stuk beter.
Hoe kom je in free roam? Ik heb alleen maar missies gespeeld, terwijl ik free roam graag wilde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef over_hedge het volgende:
rdr2 free roam super tof. Alle vrijheid die je wilt. Rdr2 missies: Oh je stapt 1 meter buiten waar wij vinden dat je moet lopen: MISSION FAILED
Gewoon. alles tussen de missies in is free roamquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:29 schreef V. het volgende:
[..]
Hoe kom je in free roam? Ik heb alleen maar missies gespeeld, terwijl ik free roam graag wilde.
Lol, serieus...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon. alles tussen de missies in is free roamDus voor je een nieuwe missie aanneemt kan je gewoon doen wat je wilt.
Random quest tegenkomen ook. Beetje jagen, bounty hunter spelen. Dat soort dingen. Pokeren in het cafe
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:35 schreef V. het volgende:
[..]
Lol, serieus...![]()
En ik maar al die kutmissies doen...
Is net CoD.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef over_hedge het volgende:
rdr2 free roam super tof. Alle vrijheid die je wilt. Rdr2 missies: Oh je stapt 1 meter buiten waar wij vinden dat je moet lopen: MISSION FAILED
Zoals in zo'n beetje open world game. Wat vooral lastig is als je daarmee uit een hele rij quests gesloten wordt...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef over_hedge het volgende:
7:56quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef over_hedge het volgende:
You are not wrong...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 02:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Achievements zijn voor OCD'ers...
quote:
'De actie in Cyberpunk is veel toffer dan in GTA'quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De actie in Cyberpunk is veel toffer dan in GTA. Niet alleen omdat de missies leuker zijn, maar het voelt ook 100 keer beter (ik snap wdb achteraf wel waarom ze voor 1st person pov zijn gegaan). Niet alleen voelt elk geweer anders en 'impactvol', ook melee is heerlijk (ongetwijfeld dankzij ook de old school gore). Vooral in combinatie met de juiste (movement) perks. Met daarbij nog de optie om zaken te manipuleren/hacken, heb je heel veel ruimte voor creativiteit.
Leuk, zitten er nu wel hakenkruizen in of is het nog steeds kapot gecensureerd Zoals de remakesquote:
Wat is dat toch sowieso met hakenkruizen? Ook in battlefield 5 gaan de duitsers opeens allemaal voor het ijzeren kruis ipv hakenkruis. Zijn we echt allemaal zo gevoelig geworden dat zelfs de nazi's die we kapot schieten in games maar niet als dusdanig herkend mogen worden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Leuk, zitten er nu wel hakenkruizen in of is het nog steeds kapot gecensureerd Zoals de remakes
Videos op Youtube waar hakenkruizen inzitten worden standaard gedemonetized (want adverteerders worden er liever niet mee geassocieerd). Dus ik kan me voorstellen dat gamemakers dan liever op safe spelen, in verband met de vele video's die zij en ook content creators later op YT willen plaatsen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is dat toch sowieso met hakenkruizen? Ook in battlefield 5 gaan de duitsers opeens allemaal voor het ijzeren kruis ipv hakenkruis. Zijn we echt allemaal zo gevoelig geworden dat zelfs de nazi's die we kapot schieten in games maar niet als dusdanig herkend mogen worden?
Niet dat ik per se hakenkruizen hoef te zien maar kom op.
Tering, Dure kachel!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:25 schreef PirE het volgende:
Aangezien het kouder wordt volgende week heb ik een nieuwe kachel besteld bij Amazon.de. MSI RTX 4090 Gaming X Trio voor net ¤1700,-.
Ik zit er al tijden op te azen en dacht fuck it, ik kan het geld niet meenemen en heb er geen andere bestemming voor. Nu al zin in om Football Manager 2024 te spelen met deze GPU.
Hij vergeleek het met GTA. Vandaar. Wat ik er eigenlijk mre wilde zeggen: CP is veel meer een actie-gericht spel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
'De actie in Cyberpunk is veel toffer dan in GTA'
Man man man, kunnen we ophouden games die niets met elkaar gemeen hebben te vergelijken met elkaar?
Dat is alsof je zegt ja ik vind pacman leuk maar street fighter heeft betere actie
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij vergeleek het met GTA. Vandaar. Wat ik er eigenlijk mre wilde zeggen: CP is veel meer een actie-gericht spel.
Mee eens, stukje immersion.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ik vind het wel leuk als het herkenbaar nazi's zijn, geeft me toch een beter gevoel om ze af te knallen. Maar zeker in historische games zoals Commandos waar de originele games de vlaggen wel hadden, dat ze dan de japanse vlag en hakenkruis eruit halen en iets generieks erin doen cmon man 🥲🥲🥲
Je koopt hem zelf he.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:49 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dus een HP Victus laptop gekocht, helemaal blij mee.
Zit zelfs een 4070 videokaart in.
Enige nadeel vind ik dat ie maar 250 nits is, zegt dat mens van de coolblue 250 nits is voor tekstverwerking een goede helderheid van het beeld.
Waarom? Why?
Dus nu lekker meespelen, kijken evt voor een controler en evt af en toe op mijn tv aansluiten.
Verwacht weinig problemen om op een fatsoenlijke manier CitySkyline 2 te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |