Heb (nog) geen game pc. Had mezelf de belofte gemaakt in 2012 dat ik een nieuwe pc zou maken als Star Citizen uitkwam. Maar inmiddels gebruik ik de pc alleen voor downloads van series en films.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, fors. Maar dan heb je ook wat, game ziet er grandioos uitIk zit al op 90%, gaat harder dan ik had verwacht. Blijf nu ook steady tussen de 300/400Mbps. Hij is te snel klaar, ik ben nog aan het koken
https://www.xbox.com/nl-N(...)-controller-series-2quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:42 schreef V. het volgende:
Iemand een tip voor een goede controller voor pc?
Ik heb de XBox1 controller, maar het is schokkend hoe los de linker stick is komen te zitten in een week Rocket League. Nul controle meer over mijn shots, zwabber all over the place. Ben er redelijk narrig over tbh, want die dingen zijn lekker goedkoop of zo...
Grappig. Ik had precies hetzelfde. De setting en dat 'stadje' van waaruit je opereert stonden mij denk ik niet zo aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wasteland 2: Director's Cut. Ik vond Wasteland 3 best wel matig, kan niet helemaal plaatsen waarom want het is wel meer van hetzelfde.
Jaaa, doen. Zorg ervoor dat je skills spreidt. Dat is één van de belangrijkste tipsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:23 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Dan ga ik misscbien toch maar eens aan wasteland 2 beginnen. Was ik al aan begonnen maar dat was vlak voor Elden Ring uitkwam en was ik alweer overgewaaid.
Nou deed ik dat in den beginne ook wel met de FO1 en 2 games.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jaaa, doen. Zorg ervoor dat je skills spreidt. Dat is één van de belangrijkste tips
Verder is er halverwege de game een enorme difficulty spike, die menigeen doet ontmoedigen. Daar moet je "ff" doorheen.
Microsoft is trouwens pas begonnen met hun eigen repairable-program in de US. Helaas niet voor specifiek voor de Xbox-One controller maar wel voor de Xbox Series X|S en Elite Controller Series 2. Kan nog even niet vinden wanneer dit in Europa wordt uitgerold.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:42 schreef V. het volgende:
Iemand een tip voor een goede controller voor pc?
Ik heb de XBox1 controller, maar het is schokkend hoe los de linker stick is komen te zitten in een week Rocket League. Nul controle meer over mijn shots, zwabber all over the place. Ben er redelijk narrig over tbh, want die dingen zijn lekker goedkoop of zo...
Ohja damn dat was ik alweer vergeten dat dat konquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:29 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nou deed ik dat in den beginne ook wel met de FO1 en 2 games.
Is het dan replaywaardig om daarnna als een dikke domme hond (int 3, str 9) te beginnen voor die extra toffe dialogue opties?
Amazeballs dude. Halen die gamequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:07 schreef Jimbo het volgende:
wat zijn de eerste meningen over BG3 ?
stiekem kriebelt het toch wel om hem te spelen...
Ik heb al 5 uur gespeeld en ben net voorbij character creationquote:
Twijfel tussen Vulva C en D zeker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb al 5 uur gespeeld en ben net voorbij character creation
Ik moet steeds lachen om Steroid in JA3, met zo'n Schwarzenegger stem: "Enemy spotted, they are small and girlish".quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja damn dat was ik alweer vergeten dat dat konKon in Wasteland ook dacht ik, ik weet alleen niet of je dan ook echt helemaal nauwelijks kan praten zoals in Fallout
Zei die dat ook niet in JA2? Ik hoor het hem zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om Steroid in JA3, met zo'n Schwarzenegger stem: "Enemy spotted, they are small and girlish".
Haha ik had hem in m'n tweede squad. Of als je gaat sneaken dat 'ie zo extreem luid gaat fluisterenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om Steroid in JA3, met zo'n Schwarzenegger stem: "Enemy spotted, they are small and girlish".
Ik ben er altijd bang voor dat de evil route ervoor zorgt dat ik finaal in de pan wordt gehakt door guards enzo, dus ik hang vaak maar de brave Hendrik uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:04 schreef ems. het volgende:
Ik was van plan om evil te zijn in bg3 maar nu heb ik zoiets evils gedaan dat ik er vannacht een beetje slaap over verloor
Daar is goed rekening mee gehouden dus dat zal niet zomaar gebeuren. Over het algemeen is het "realistisch". Je moet niet een stad binnenlopen en dan beginnen met fireballs rondslingeren maar mensen hier en daar afpersen, bedreigen en killen als de optie zich voordoet maakt niet dat het niet te doen is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben er altijd bang voor dat de evil route ervoor zorgt dat ik finaal in de pan wordt gehakt door guards enzo, dus ik hang vaak maar de brave Hendrik uit.
Het is veel, maar overweldigend zou ik het niet noemen. Of althans, dat hangt een beetje van je gaming history af natuurlijk. Over het algemeen vind ik dat de D&D regels vrij goed zijn ingebouwd en uitgelegd waardoor je het gros eigenlijk allemaal wel goed genoeg begrijpt om ongestoord door te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie veel positiefs over BG3, maar ik denk dat het te overweldigend is
Ik wacht tot ie op Game Pass komtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie veel positiefs over BG3, maar ik denk dat het te overweldigend is
Mensen doen altijd zo hysterisch over het krijgen van kinderen enzo maar de eckte eckte weten dat het meest gelukkige gevoel een FPS upgrade is van een nieuwe computerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:31 schreef PirE het volgende:
Zo de upgrade is klaar. Blijkbaar was ik flink CPU-capped met BG3, zit ineens op >144fps met dezelfde settings.
Nu weer verder met mijn melee Monk.
en een heel stuk goedkoper dan een kindquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Mensen doen altijd zo hysterisch over het krijgen van kinderen enzo maar de eckte eckte weten dat het meest gelukkige gevoel een FPS upgrade is van een nieuwe computer
Kinderen trekken je algehele performance drastisch omlaag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Mensen doen altijd zo hysterisch over het krijgen van kinderen enzo maar de eckte eckte weten dat het meest gelukkige gevoel een FPS upgrade is van een nieuwe computer
Enige die hier in huis jankt is de RTX 4090 bij FS op ultra settings.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:30 schreef ems. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |