Misschien even wachten op de Black Friday?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nvidia is zelf stevig aan het promoten, in de vs zakt de verkoop flink in.
En daar vlieg je de bocht uit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en dan koop ik dus liever een tweedehands 5900XT voor de gamebak, een PS5 voor het echte werk en ga ik van het restant nog lekker een week op vakantie.
Is idd wel het overwegen waard. De 5070 is er nog lang niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef V. het volgende:
[..]
Misschien even wachten op de Black Friday?
RIP PCquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef 2dope het volgende:
Ok, zojuist is de urgentie om nieuwe hardware te halen drastisch toegenomen want m'n pc lijkt officieel te zijn overleden![]()
Viel gisteravond tijdens het gamen spontaan uit. Ben toen gewoon naar bed gegaan want het was al de hoogste tijdAnyway nu terug van werk en er zit geen enkel leven meer in. Dacht meteen aan defecte voeding maar ik ruik niks, dus niet doorgebrand... Ik denk gewoon een natuurlijke dood gestorven
RIP aan de nabestaanden
Ik rook ook niks toen mijn voeding kapot ging. Heb je een oude liggen, dan is het een easy check.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef 2dope het volgende:
Ok, zojuist is de urgentie om nieuwe hardware te halen drastisch toegenomen want m'n pc lijkt officieel te zijn overleden![]()
Viel gisteravond tijdens het gamen spontaan uit. Ben toen gewoon naar bed gegaan want het was al de hoogste tijdAnyway nu terug van werk en er zit geen enkel leven meer in. Dacht meteen aan defecte voeding maar ik ruik niks, dus niet doorgebrand... Ik denk gewoon een natuurlijke dood gestorven
RIP aan de nabestaanden
Nee ik heb niks liggen, zat nog te denken of er een hardwareboer in de buurt zit maar de laatste Norrod hier in de stad is in 2019 permanent gesloten. Bestaat dat fenomeen überhaupt nog, fysieke computerwinkels? Anyway.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik rook ook niks toen mijn voeding kapot ging. Heb je een oude liggen, dan is het een easy check.
Ik heb zelf vandaag alle onderdelen besteld voor de upgrade. Heb de ¤30 die ik extra betaal voor Prime.de er ook weer uit, veel parts die tientjes goedkoper zijn Duitsland. Volgend weekend alles in elkaar zetten en dan hopen dat het stabiel draait.
Dat zal best. Maar een pc die dergelijke games schappelijk te beelden kan brengen kost me minstens 2,5 keer zoveel als een PS5 en dan gaat BL liever een weekje op vakantie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En daar vlieg je de bocht uit.
Een defect in je voeding hoor je niet te ruiken hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef 2dope het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Fquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef 2dope het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Inderdaad, maar omdat hij op nogal bijzondere wijze 'uitschakelde' gepaard met een niet al te fris geluid moest ik daar wel ff aan denken. Maar goed alternatieve voeding is zo geregeld maar het is wel weer even een signaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Een defect in je voeding hoor je niet te ruiken hoorkan best een zekering zijn gesprongen.
Inderdaad. Mobiel FOK!ken moet ik wel weer ff aan wennenquote:
Math.gif bij die laatste zin.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar een pc die dergelijke games schappelijk te beelden kan brengen kost me minstens 2,5 keer zoveel als een PS5 en dan gaat BL liever een weekje op vakantie.
De gamebak gaat niet weg vooralleen upgraden naar last gen specs ga ik niet doen.
Sucks, maar wellicht valt er nog wat te redden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef 2dope het volgende:
RIP aan de nabestaanden
ik vind het verre van funny..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Funny how that goes. Ik kan me nog als de dag van gister de tijd herinneren dat we zeiden hoe 500 euro voor een videokaart absurd wasDe 6800GT was 500 euro op release in 2004. Ik weet nog dat TES: Oblivion daar alsnog kut op draaide
Dat is dan wel weer een good cause, mits z'n school er niet onder lijdt..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad, maar omdat hij op nogal bijzondere wijze 'uitschakelde' gepaard met een niet al te fris geluid moest ik daar wel ff aan denken. Maar goed alternatieve voeding is zo geregeld maar het is wel weer even een signaal.
Ding kan wellicht nog ff mee met wat nieuwe componenten, geef ik 'm aan m'n neefje. Die wil al heel lang Minecraft pc-versie spelen omdat de console-versie kennelijk erg beperkt is.
In mijn stad zit al 3 computerreparatiewinkelsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee ik heb niks liggen, zat nog te denken of er een hardwareboer in de buurt zit maar de laatste Norrod hier in de stad is in 2019 permanent gesloten. Bestaat dat fenomeen überhaupt nog, fysieke computerwinkels? Anyway.
Ga maandag via m'n werk een veel te dure 4080 bestellen, dan ben ik alsnog redelijk voordelig uit. Wordt dus geen iTX voor deze guy
zeldzaamheid..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In mijn stad zit al 3 computerreparatiewinkels
Als dat het niveau is zoals de componentenafdeling van de gemiddelde mediamarkt...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de mijne eentje, en dat is niet per se een beste.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 winkels zijn hetzelfde eigenaar en tot nu toe ben ik daar goed geholpen. Laatst mijn laptop scherm weer vastgezet, want die zat nog vast op 1 scharnier.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:47 schreef V. het volgende:
[..]
In de mijne eentje, en dat is niet per se een beste.
zolang iemand een product bij je afneemt wat een account vereist ben je gewoon klant lijkt mij..quote:Op zondag 23 juli 2023 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even inloggen dan maar. Maar dat account-verwijderen is inderdaad wel een GDPR dingetje, al interpreteren ze het volgens mij niet goed.
Je mag in principe geen klantgegevens bewaren als iemand geen klant meer is voor X periode. Maar ze mogen ook niet zomaar gegevens wissen van aankopen. Interessante case.
Ah ja, dat klinkt logischerquote:Op maandag 24 juli 2023 19:24 schreef mschol het volgende:
ik heb het over dat ubi gebeuren eens gehad met een "gamejournalist" om het zo maar even te doen, hij doet daadwerkelijk reviews en heeft verslagen van E3 gedaan en zo hoe het nou zit..
ubisoft is kennelijk beroerd in berichtgeving, sinds ze alle PR van europa de laan hebben uit gestuurd (sluiten van kantoren in europa)
Komt erop neer dat alleen account met geen games aan die regel onderhevig zouden zijn en accounts met games dus niet (wat ook logisch is)
Welke gaat het worden?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:22 schreef mschol het volgende:
nieuwe pc besteld..
nu nog nieuwe videokaart....
ik wil eigenlijk een 4080 hebben maar gezien de prijs overweeg ik een 4070 TI (en dan later in een volgende generatie een upgrade naar de xx80 serie)quote:
4070 is wel zuiniger.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:52 schreef over_hedge het volgende:
Zou eerder een 3080 kopen. En dan upgraden naar 5080 wanneer die komt en heel die 40 serie overslaan
is een optie maar de 40xx serie heeft volgens mij betere performance/watt, en dan sla ik de 50xx(en 60xx zelfs) overquote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:52 schreef over_hedge het volgende:
Zou eerder een 3080 kopen. En dan upgraden naar 5080 wanneer die komt en heel die 40 serie overslaan
maar heb het zelf over de 4070 ti, en die is gewoon sneller dan de 3080quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:26 schreef PirE het volgende:
4070 en 3080 zijn qua prestatie vrijwel gelijk. 4070 is wel een stuk zuiniger.
Ik vind de 4080-serie nog steeds te duur (komende van iemand die 1k heeft betaald voor een EVGA 3080 in coronatijd). Goedkoopste is nu 1200 in de pricewatch voor een PNY of INNO (zijn geen slechte kaarten, de overpriced troep van ASUS* heeft veel last van coilwhine).
Gewoon langer uitzieken..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:13 schreef ems. het volgende:
Fuck. Uitgerekend dit weekend griep terwijl ik eigenlijk hoopte lekker ziek te kunnen zijn tijdens de release van Baldur's Gate 3
Maar waar ga je die extra paar frames die je er uit trekt voor gebruiken. Het verschil is amper zichtbaar. Maar voor je bankrekening is het zeker zichtbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
maar heb het zelf over de 4070 ti, en die is gewoon sneller dan de 3080
https://www.techspot.com/(...)vs-geforce-rtx-3080/
voor alles, ik draai 3x1440p dus elk eetje performance kan ik gebruikenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar waar ga je die extra paar frames die je er uit trekt voor gebruiken. Het verschil is amper zichtbaar. Maar voor je bankrekening is het zeker zichtbaar
Lijkt me ook een betere keuze en dan volgend jaar een keer de 4090 voor een prikke op de kop tikken..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
maar heb het zelf over de 4070 ti, en die is gewoon sneller dan de 3080
https://www.techspot.com/(...)vs-geforce-rtx-3080/
Voor mijn portemonnee slecht maar ik hoop op een leuke Black Friday deal voor de 4090-serie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lijkt me ook een betere keuze en dan volgend jaar een keer de 4090 voor een prikke op de kop tikken..
Bij mij Jagged Alliance 3. Fucking vet, maar jezus wat gaat daar veel tijd in zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:53 schreef V. het volgende:
Ondertussen is Rocket League weer een absolute time-sink geworden
Blijft geweldig toch? Welke rank zit je nu?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:53 schreef V. het volgende:
Ondertussen is Rocket League weer een absolute time-sink geworden
O, dat houd ik niet bij... ik zit wel in dit seizoen, ben op eenderde gok ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijft geweldig toch? Welke rank zit je nu?
Eenderde wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:54 schreef V. het volgende:
[..]
O, dat houd ik niet bij... ik zit wel in dit seizoen, ben op eenderde gok ik.
Yes. Het coole van rocket league is dat de kern van het spel uniek is en dat je eigenlijk oneindig beter kan worden. Waar in (veel) andere games duidelijk een meta is blijft RL dankzij de basis van het spel eigenlijk altijd leuk.quote:En ja, natuurlijk blijft het geweldig, speelt idd als vanouds, scoren blijft een geweldige high, autootjes pimpen blijft leuk... maar dewas allemaal nieuwere games die nu liggen te verstoffen...
Ga binnenkort maar eens een leuke video maken van mooie punten en saves, lekker selfkicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |