Hey Kodiak, miste je al. Maar beter dat je je tijd anders kon invullen toch.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb echt te weinig tijd gehad om dit de laatste 2 maanden te volgen.
sssttttt heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit hier gewoon de hele tijd en denk waarom reageert er niemand wat een doos ben ik ook zeg...
Ik heb de tv uitzendingen soms met een schuin oog gezien en de SV’s gelezenquote:Op donderdag 20 juli 2023 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kodiak, miste je al. Maar beter dat je je tijd anders kon invullen toch.
Heb wat SV geschreven, maar dat is meestal als iemand weggaat of als ze een opdracht hebben
Zoë en Babette hebben wel flinke ruzie gehad, maar later weer goed gemaakt.
Dit is de SLOW chatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit hier gewoon de hele tijd en denk waarom reageert er niemand wat een doos ben ik ook zeg...
Dat heb je netjes gedaan, is wel een feestje waardquote:Op maandag 31 juli 2023 01:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dit is de SLOW chat![]()
Vannacht vier ik een feestje
Toen ik (101 kilo) 9 april begon met lijnen was 90 kilo mijn ultieme droomgewicht.
Ik weeg inmiddels 86.![]()
![]()
Ja dat weet ik maar ik dacht dat ik in de cos zat...quote:Op maandag 31 juli 2023 01:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dit is de SLOW chat![]()
Toen ik (101 kilo) 9 april begon met lijnen was 90 kilo mijn ultieme droomgewicht.
![]()
Netjes hoor! Dat heb je goed gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 01:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dit is de SLOW chat![]()
![]()
Quote hem even hier anders worden de mods boos als ik offtopic gaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan af en toe vreselijk zeiken op EJVJL maar ik ga het toch ook vreselijk missen...
Zoals je al aangeeft, je volgt het nog maar kortquote:Op zondag 6 augustus 2023 00:21 schreef magnaal het volgende:
We volgen nog niet zo lang en eigenlijk, spijt ons dat. Maar we zullen van de laatste weken genieten,
We hebben een soort trauma opgelopen door vroegere RLS, ga geen namen noemen. Dus vandaar dat we deze links lieten liggen. Maar toch ontkwamen we er niet aan, eigenlijk door social media werden we nieuwsgierig gemaakt.
Ik vind het programma zo leuk bedacht, met spellen, opdrachten enzovoorts..
En ik vind dat kandidaten redelijk met elkaar omgaan, met hier en daar een kwinkslag..
Roddelen en stoken hoort erbij hoor, net als voor jezelf 'zorgen'...
Dat is niet het beeld wat de show uitstraalt, maar het is af en toe fijn om op kandidaten te kunnen mopperen of zelfs een beetje te cancelen..
We hebben natuurlijk terug gekeken en gelezen en we vonden alles en iedereen eigenlijk leuk.
Op naar de laatste, hopelijk hele spannende weken..Samen met de gezellige Cos..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:17 schreef Chanel5 het volgende:
Kinderen zijn blij dat ze terug zijn uit Griekenland,35/ 40+graden voor bijna 14 dagen is een beetje TE, ze begonnen na 21.00/22.00 pas een beetje te leven.
quote:
Leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Discutabel,het mag hier niet over de streams gaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
En mag hier wel alles worden besproken dan?
Niks moet Moes.quote:
Ik vind al die regeltjes maar wat lastig en ook onduidelijk, de ene keer mag iets wel en dan weer niet, wist niet dat het hier niet over de streams mag aan en dan ga je mssn zo de fout in.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Discutabel,het mag hier niet over de streams gaan.
Hoe gaat het met je?
Ik wil juist even serieus.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind al die regeltjes maar wat lastig en ook onduidelijk, de ene keer mag iets wel en dan weer niet, wist niet dat het hier niet over de streams mag aan en dan ga je mssn zo de fout in.
Maar gaan jullie maar gezellig kletsen, zal jullie niet storen
Duhuh. Love you. Het is wel een zoektocht op Fok hoor wie of wat is te vertrouwen. Niet fijn en steeds minder zin in.quote:
Ik lees wel mee.En zie je dingen doen. Vandaar dat ik graag even wil praten/posten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Duhuh. Love you. Het is wel een zoektocht op Fok hoor wie of wat is te vertrouwen. Niet fijn en steeds minder zin in.
Ik maak vast fouten maar aldaar, je weet wel, wow wat een gemene mensen. Ik moet er ook gewoon mee stoppen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees wel mee.En zie je dingen doen. Vandaar dat ik graag even wil praten/posten.
Het gaat niet over Mirthe nu.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik maak vast fouten maar aldaar, je weet wel, wow wat een gemene mensen. Ik moet er ook gewoon mee stoppen.
Maar ik vind wel in tegenstelling tot jou dat Mirthe ook mag winnen.
Eerste voorbeeld.En ik heb er meer.Als je het niet wil stop ik hoor.quote:
Ik heb het er 2 keer over gehad.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste voorbeeld.En ik heb er meer.Als je het niet wil stop ik hoor.
Je bleef maar doorgaan over kapen.
En wat doe je zelf?
Vrolijk kapen.
Iets met respect toch?
Nou echt niet,in den treure ging je door.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb het er 2 keer over gehad.
Het ging om 2 keer kapen en bij de eerste ben ik even flink doorgegaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou echt niet,in den treure ging je door.
Remember: Ik lees mee.
Je gaat je echt van de domme houden?quote:
?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat je echt van de domme houden?
Laat ik het anders zeggen. Jammer dat ik daar een ban heb want je had aan mij een een lastige gehad.quote:
Huh? Ik lees alles na. Ik probeer juist netjes te blijven over het algemeen. Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Jammer dat ik daar een ban heb want je had aan mij een een lastige gehad.
Je speelt op een heel vieze manier.Je stoot maar kan niet incasseren.
En dat vind ik jammer.
Loop maar weg.Maar denk goed na.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben echt helemaal flabbergasted.....ik word voor de bus gegooid.
Wendy of Mirthe for the win. Slaap lekker.
De rest zijn allemaal engeltjes. Duhuh.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loop maar weg.Maar denk goed na.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De rest zijn allemaal engeltjes. Duhuh.
Toch fijn je even gesproken te hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De rest zijn allemaal engeltjes. Duhuh.
Het vertrouwen is foetsie. Wellicht ben je door een fok vriendin gevraagd om mij aan te pakken en natuurlijk ga je nee zeggen. Jammer voor jou.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch fijn je even gesproken te hebben.
Ga door,en het is me door meerdere mensen verteld hoe jij doet.En die vertrouw ik zeker.quote:
Ik snap er echt niets van. Wat een haat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga door,en het is me door meerdere mensen verteld hoe jij doet.En die vertrouw ik zeker.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van. Wat een haat.
Yep.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Killerboi![]()
![]()
Volgens mij hebben wij flashbacks
Hey Puzzie, ik heb je gemistquote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Killerboi![]()
![]()
Volgens mij hebben wij flashbacks
Hi Aardbeienmoes , puur toeval maar vooral omdat een vriendin mij tiptequote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey Puzzie, ik heb je gemist
Kijk je uit met wat je zegt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Jammer dat ik daar een ban heb want je had aan mij een een lastige gehad.
Je speelt op een heel vieze manier.Je stoot maar kan niet incasseren.
En dat vind ik jammer.
Ik weet het Puzzie.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk je uit met wat je zegt?![]()
Ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk ,maar straks krijg je hier ook weer een gedwongen vakantie opgelegd en dat zou jammer zijn , en je snapt wel waarom ik dit zeg
Ben je laat of wakker?quote:
Half om halfquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Half om half![]()
Ben wel moe maar was van alles aan het doen en ineens kwam ik hier terecht
Plaag haar nou niet.quote:
Wow dit kan mijn brein ff niet verwerkenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd welkom. Ik moest dit echt even doen.
Ik ga strekken. Trusten maat..En Puzzie ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort filmpjes:
Doe de groeten aan die man uit Den Haag.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze gebruiken je lieve schat. Ik was oprecht naar jou toe. Het is je vergeven dat je voor de gemakkelijkste weg kiest. Zucht.
Ik ga ook zo pitten. Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga strekken. Trusten maat..En Puzzie ook.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze gebruiken je lieve schat. Ik was oprecht naar jou toe. Het is je vergeven dat je voor de gemakkelijkste weg kiest. Zucht.
FreshFruit is natuurlijk niet de meest betrouwbare persoon als het op regeltjes aankomtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind al die regeltjes maar wat lastig en ook onduidelijk, de ene keer mag iets wel en dan weer niet, wist niet dat het hier niet over de streams mag aan en dan ga je mssn zo de fout in.
Maar gaan jullie maar gezellig kletsen, zal jullie niet storen
Ja!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
En nu zijn ze aan het pingpongen, ook niet echt spannendquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel zitten we bijna allemaal zonder streams, niet dat het retespannend is... maar toch...
Neej het was even heel tam.... en nu nog... ben ook bang dat daar weinig verandering in gaat komen de komende tijd.. behalve de eliminaties natuurlijk...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu zijn ze aan het pingpongen, ook niet echt spannend
Denk ook niet dat er nog wat gaat gebeuren behalve de eliminatie/vrijstelling/verdien opdrachtenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het was even heel tam.... en nu nog... ben ook bang dat daar weinig verandering in gaat komen de komende tijd.. behalve de eliminaties natuurlijk...
Ik ben ook benieuwd wat wij als streamers nog mee gaan krijgen zo naar het eind toe... ik heb ook gelezen in de cos dat we de laatste week niet mee kunnen kijken... maar er wordt wel meer geroepen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er nog wat gaat gebeuren behalve de eliminatie/vrijstelling/verdien opdrachten
En dan natuurlijk de finale nog waarvan niemand nog weet wanneer en hoe het er uit komt te zien.
Niets is nog bekend, ook niet bij de deelnemers.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat wij als streamers nog mee gaan krijgen zo naar het eind toe... ik heb ook gelezen in de cos dat we de laatste week niet mee kunnen kijken... maar er wordt wel meer geroepen...
Neej het is allemaal nog een verrassing... we gaan het zien Dot... ben ook benieuwd hoe de opvolger gaat zijn en of we dat überhaupt kunnen streamen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets is nog bekend, ook niet bij de deelnemers.
Het enige wat we weten is dat 25 augustus de laatste aflevering op tv te zien is
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het is allemaal nog een verrassing... we gaan het zien Dot... ben ook benieuwd hoe de opvolger gaat zijn en of we dat überhaupt kunnen streamen...
Oh cool!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komt
Heel veel zin.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komt
Fijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sammy is gistermiddag weer thuis gekomen na maar liefst 10 dagen, na flyers in een wat groter gebied eergisteren rond te hebben gedeeld. Hongerig uiteraard maar over het algemeen wel oké. Wat een taaie kat zeg. En nu lekker super aanhankelijk en veel gemiauw haha. Cute. Sammy en ik hebben wat afgekletst vandaag. Zucht. Mijn familie is weer compleet.![]()
![]()
quote:
Het ziet er niet goed uit, hoop op een lucky escapequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze hebben nog maar weinig kansen gehad.
Oh jeequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:37 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit, hoop op een lucky escape
Lekker slapenquote:
Ja volgens mij in 2024 maar zeker weet ik dat niet. Misschien ook nog wel dit jaar. Maar het komt er weer aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh cool!
Volgend jaar als in 2024? Dat is lang wachten...
Goed vooruitzicht welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij in 2024 maar zeker weet ik dat niet. Misschien ook nog wel dit jaar. Maar het komt er weer aan
O dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sammy is gistermiddag weer thuis gekomen na maar liefst 10 dagen, na flyers in een wat groter gebied eergisteren rond te hebben gedeeld. Hongerig uiteraard maar over het algemeen wel oké. Wat een taaie kat zeg. En nu lekker super aanhankelijk en veel gemiauw haha. Cute. Sammy en ik hebben wat afgekletst vandaag. Zucht. Mijn familie is weer compleet.![]()
![]()
Kijken maar weer wat het wordt.quote:
Goedemorgen....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummeliequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Nou ik vond dat dit seizoen geen fluit aan, komt misschien ook wel door EJVJL...
Dat moet ik zeggen van een JVJL de streamlocks zijn minimaal geweest... en altijd mee kunnen kijken met de spelletjes en dat is inderdaad een minpunt van BBquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummelie
Ik eerlijk gezegd ook niet. Heb het wel tot het einde gekeken. Maar was saai en alles achter een SL
Hopelijk dit jaar beter. Blijf toch hopen he
Post je via mobiel of laptop?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:30 schreef lisetje72 het volgende:
Ik ben op 1 of andere vage rede ineens mijn smileys kwijt hieronder,zo ongezellig posten nu HELP!!
Rechtsboven op je username klikken. Dan opties en dan..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:15 schreef lisetje72 het volgende:
Mobiel...maar ga even zoeken (erg handig ben ik nie!)
Ik maak er toch geen deel uit?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
![]()
Je hebt GPS trackers voor katten zag ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
![]()
Heeft wel ergens gestaan dat de loods omgebouwd gaat worden voor een luxe verbljifquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:55 schreef magnaal het volgende:
Isaac hoeft niet lang bij zijn gezin te zijn ,,In oktober kan hij weer aan de bak, ze zoeken nog deelnemers...Bondgenoten kan ook tot 8 mnd duren..Ik kan trouwens nergens vinden, dat het ook in de loods plaats zal vinden..
ow wat leuk Dotteke, dank je wel voor het speurwerk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft wel ergens gestaan dat de loods omgebouwd gaat worden voor een luxe verbljif
Gevonden
https://debondgenotennede(...)amma-de-bondgenoten/
Nee omdat we zelf berichten schrijven. Eind juni hadden we dit al hier op de site staanquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:45 schreef Alocanda het volgende:
https://lovereality.nl/da(...)ra-lange-uitzending/
Is dit al gepost? Ik lees hier nl nooit.
Ach dan is het dubbel. Nouja, de bedoeling was goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat we zelf berichten schrijven. Eind juni hadden we dit al hier op de site staan
Snap ik. Alleen jammer dat het hier op de site niet gelezen wordt. We doen zo ons best alles bij te houden 😉quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ach dan is het dubbel. Nouja, de bedoeling was goed.
Maakt niet uit want het is oud nieuws, Je mag het ook weghalen hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Alleen jammer dat het hier op de site niet gelezen wordt. We doen zo ons best alles bij te houden 😉
Nee hoor. Mag gewoon blijven staan. 😉quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maakt niet uit want het is oud nieuws, Je mag het ook weghalen hoor.
Vooral die drie Bacardi cola is belangrijk voor de geur zekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 02:02 schreef Majoraan het volgende:
Vannacht voel ik me net Myrthe.
Ik heb was in huis te drogen en ineens ruik ik die heerlijke vintage geur van Zwitsal haarlotion.
[ afbeelding ]
Recept: witte reus waspoeder + robijn pink sensation wasverzachter + Janzen skin 90 geurstokjes, logeerhond en 3 cola bacardi
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 02:02 schreef Majoraan het volgende:
Vannacht voel ik me net Myrthe.
Ik heb was in huis te drogen en ineens ruik ik die heerlijke vintage geur van Zwitsal haarlotion.
[ afbeelding ]
Recept: witte reus waspoeder + robijn pink sensation wasverzachter + Janzen skin 90 geurstokjes, logeerhond en 3 cola bacardi
Oke dan om 15 uurquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Moet om 12 uur in het ziekenhuis zijn, wondpoli
Iedereen wil zich een beetje Mirthe voelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere combi, ik sla het recept op.
Ik denk het wel, ik heb vanochtend de geur nog niet weer waargenomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 06:38 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral die drie Bacardi cola is belangrijk voor de geur zeker
Nee hoor,quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:30 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen wil zich een beetje Mirthe voelen
Data besparing aangezet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke dan om 15 uur![]()
Moet om 10.15 uur naar de fysio en ben dan om 11.15 uur klaar dannog naar huis vandaar dat ik zei 12 uur![]()
Vandaag tussen nu en 13 uur komt er iemand van Ziggo
SInds gisteren ineens geen internet, tv en bellen meer.
Zit sinds een uurtje op zo op de wifi van de buren
Had gisteren die van de overbuurvrouw maar die deed het her niet afstand te ver.
Snel bij haar op haar wifi gegaan en een internet bundel gekocht. en beltegoed voor spoedgevallen
kassa 42,50 euro. IK heb een prepaid.
Ik wilde VI kijken maar de data vloog er door dus maar niet verder gekeken.
Kon wel wat internetten met die internet bundel, maar niet streamen.
Gelukkig mocht ik van de andere buurtjes wifi gebruiken en kan ik wel alles doen
Ja klopt dat clubje van DGK, de vrouw van Dementor post nog wel regelmatig in deze COS.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als een duveltje haha. Ken haar verder niet maar de naam kwam mij bekend voor.
De tijd van Jou, CC, Pietje, Gert, Lies, Koos, teun? die ineens verdwenen was Dementor en Co, Leandra en noem maar op.
Oeps COS
Ja, die zie ik idd ook wel eens hier, ben haar naam even kwijt maar als ik hem zie herken ik haar,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt dat clubje van DGK, de vrouw van Dementor post nog wel regelmatig in deze COS.
Goede ouwe tijd
Markdeajaxfan ja, helaas zijn velen er inmiddels niet meer, net als Disana.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, die zie ik idd ook wel eens hier, ben haar naam even kwijt maar als ik hem zie herken ik haar,
En om nooit te vergeten Bee, Manu en hij die altijd met de drankjes en hapjes rond ging, peter6000...
iK heb een prepaidje dus dat vreet sneller dan een als je een abo hebt denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Data besparing aangezet?
Niet kijken ook hoogste kwaliteit, zelf lager zetten als je via mobiele data beperkte bundel internet.
Dank je welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:00 schreef Majoraan het volgende:
Het was weer een leuk jaar van mijn leven
Hartelijk dank voor de goede moderatie @:deisyy @:Dotteke
Soms kon ik me niet beheersen om toch wat in de COS te plaatsen, ondanks dat ik geen streams had. En dat kon gewoonIk was dan ook goed op de hoogte na het lezen van nagenoeg alle Cossen , soms dacht ik beter op de hoogte te zijn dan sommige streamers
![]()
En dat was mede dankzij de eindeloze reeks van filmpjes van @:DGK_tegengas @:HOEMPA
En de caps en mini filmpjes van @:SPAPAARS
Jammer dat Wendy niet gewonnen heeft, maar ik kan er goed mee leven, de wedstrijd was fair.
Wie nu wint maakt me niet uit, ik gun het ze alle drie. Misschien Isaac een ietsje meer.
Dank je wel, en jij natuurlijk ook bedankt voor je bijdrage in de COSquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:00 schreef Majoraan het volgende:
Het was weer een leuk jaar van mijn leven
Hartelijk dank voor de goede moderatie @:deisyy @:Dotteke
Soms kon ik me niet beheersen om toch wat in de COS te plaatsen, ondanks dat ik geen streams had. En dat kon gewoonIk was dan ook goed op de hoogte na het lezen van nagenoeg alle Cossen , soms dacht ik beter op de hoogte te zijn dan sommige streamers
![]()
En dat was mede dankzij de eindeloze reeks van filmpjes van @:DGK_tegengas @:HOEMPA
En de caps en mini filmpjes van @:SPAPAARS
Jammer dat Wendy niet gewonnen heeft, maar ik kan er goed mee leven, de wedstrijd was fair.
Wie nu wint maakt me niet uit, ik gun het ze alle drie. Misschien Isaac een ietsje meer.
Vervelend dat het zo is gegaan, maar fijn voor je zoon dat hij de foto's heeftquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Vandaag gebeurde er iets heel bijzonders. Mijn zoon kreeg voor zijn verjaardag een fotoboek van zijn vader. Ik had 12 jaar lang die foto's niet gezien en mijn kinderen ook niet. Hun vader had tijdens de scheiding (vechtscheiding) alle vijf de fotoboeken stiekem meegenomen toen ik op mijn werk zat. Hun vader heeft altijd gezegd dat hij ze niet had meegenomen. Vandaag heeft hij aan zijn kinderen toegegeven dat hij ze wel had meegenomen en een fotoboek gemaakt voor mijn zoon en een fotoboek gemaakt voor mijn dochter. Wel zo dat hij ze gemaakt heeft en niet ik. Nieuw fotoboek, mijn handschrift eruit, mijn foto's met mijn kids er nog wel in. Fijn voor mijn kinderen dat laatste.
Misschien heb ik iets te veel krassen op mijn ziel dat ik af en toe heel achterdochtig en vijandig kan reageren.
Mijn oprechte excuses daarvoor.
Was wel erg erg intens om heel dat fotoboek te zien en mijn zoon zei meteen : "Mam, ik laat een kopie voor je maken."
En dan vertel ik eigenlijk een klein onderdeel.
En door....
Ja hoor, als het gestreamd gaat worden zekerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ben wel benieuwd naar de bondgenoten..
komt daar ook weer een eigen ehm kanaal (?) voor net zoals JAA?
Oh top!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als het gestreamd gaat worden zeker
En als het alleen op tv te zien is komt is er een topic in TV waar het over bondgenoten gaat
TV / [sbs 6] De Bondgenoten #1
Fok! biedt vele mogelijkhedenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |