Lol, die zag ik helemaal niet aankomen. Lijkt me juist zo'n renner die blij is dat hij niet meer voor Spekenbrink rijdt. Al zal hij qua prestaties wellicht wel terugverlangen naar die tijd...quote:
Uit 2017...quote:Op maandag 31 juli 2023 23:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, die zag ik helemaal niet aankomen. Lijkt me juist zo'n renner die blij is dat hij niet meer voor Spekenbrink rijdt. Al zal hij qua prestaties wellicht wel terugverlangen naar die tijd...
quote:Team Sunweb heeft de Fransman Warren Barguil uit de Vuelta gezet. De reden voor het wegsturen is het niet opvolgen van de ploegorders. Tijdens de zevende etappe kreeg kopman Wilco Kelderman te maken met een lekke band. Een aantal ploeggenoten, onder wie de jonge Sam Oomen, liet zich terugzakken om Kelderman te ondersteunen. Barguil deed er alles aan om in het peloton te blijven.
Ja, dat was natuurlijk de (in)directe aanleiding voor zijn vertrek. Benieuwd wat er veranderd is dat hij nu blijkbaar toch weer terug wil.quote:
Da's al even geleden en misschien inmiddels overtuigd van COOPERATION! In principe moet je teamorders ook wel opvolgen natuurlijk.quote:
Broertje vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Martin Pedersen als stageloper naar Lidl-Trek.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt.
Je moet niet alles verklappen
Bouhanni schijnt aangegeven te hebben dat dit opgeblazen is door de pers en dat hij weinig problemen heeft met Demare.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Bouhaani en Demare gaan toch niet goed samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |