Dit is natuurlijk een moetje van Acquadro. Als ze Rodriguez willen komt daar een hoop andere narigheid bij.quote:
Mauro Schmid is een van de weinigen die buiten Remco nog iets kan ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Pat houdt echt niemand over.
Dit jaar lijkt het hem niet zoveel te boeien inderdaad, maar het is ook niet elk jaar zo dat het WK vlak na de Tour komt en je ploeggenoot voor groen gaat en je dus amper eigen kansen krijgt.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk niet dat de Tour heel belangrijk is voor MvdP.
Cav probeert het volgend jaar nog 1x in de Tour? Of blijft hij bij de ploeg in een andere rol?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Vino verzamelt tegenwoordig sprinters.
En Israël, tja. Laten we het eens proberen met de al drie jaar geen koers uitrijdende Schachmann, dat moet haast wel een doorslaand succes worden.
Ik denk dat de klassiekers en het WK voor hem belangrijker zijn dan de Tour. Tour is hij ook wel afhankelijk van het parcours. Dit jaar bijvoorbeeld zijn er weinig kansen.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt het hem niet zoveel te boeien inderdaad, maar het is ook niet elk jaar zo dat het WK vlak na de Tour komt en je ploeggenoot voor groen gaat en je dus amper eigen kansen krijgt.
Zie Mathieu nog wel een keer voor groen gaan in ieder geval, bij UAE is die vrijheid er vast niet
Nu geldt dat wel voor meer winnaars van die koersquote:Op maandag 17 juli 2023 17:59 schreef Mykonos het volgende:
Schachmann is zo'n vage renner, hoe heeft die ooit 2x PN gewonnen
Bezetting was in de jaren dat hij won wel een stuk minder dan de laatste twee jaar. Bennoot werd toen een keer 2e bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:59 schreef Mykonos het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2023 17:59 schreef Mykonos het volgende:
De Corona-editie! Met Higuita, Nibali, Pinot en Quintana was de rest van de top-6 wel sterk qua namen.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bezetting was in de jaren dat hij won wel een stuk minder dan de laatste twee jaar. Bennoot werd toen een keer 2e bijvoorbeeld.
Dat zijn natuurlijk de risico's van het vak als je vader zowel je manager als een ongeëvenaarde randdebiel is.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook lijkt dat grote ronde verhaal van Quick Step een beetje wensdenken. Als een Mas beter gaat presteren in grote rondes bij Movistar dan in jouw team dan doe je wel iets verkeerd.
Ik vraag me eigenlijk af wat Remco precies denkende was toen hij dat contract tekende.
Alle hoeken van de kamer te zien gekregen door Lefevere. Op het moment dat iemand nog revaliderende is, maar wel een glimp van herstel heeft gegeven van een levensbedreigende crash, snel nog even een contract tot het jaar 3861 uitdelen. Kijk eens jongen, kijk eens hoeveel vertrouwen ik in jou heb. En slapzak Patrick trapt er natuurlijk met open ogen in.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk de risico's van het vak als je vader zowel je manager als een ongeëvenaarde randdebiel is.
Omdat zonder Evenepoel hoofdsponsor Soudal vertrekt?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap overigens niet waarom afkoopsommen niet wat gebruikelijker zijn in het wielrennen. Zeg 8 miljoen euro is een klein vermogen voor Quickstep en kan Ineos wel leien.
Het is echt ongelooflijk. Met dat budget moet je wel wat beters binnen halen. Straks halen ze Morkov ook nog voor de trein.quote:
Wielrenners tekenen meestal korte contracten hè. In het verleden was 1 jaar wel zo'n beetje gebruikelijk. Nu zie je wel dat talentvolle jongeren langere contracten tekenen.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap overigens niet waarom afkoopsommen niet wat gebruikelijker zijn in het wielrennen. Zeg 8 miljoen euro is een klein vermogen voor Quickstep en kan Ineos wel leien.
Misschien kunnen ze Richeze nog verleiden tot een rentree?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk. Met dat budget moet je wel wat beters binnen halen. Straks halen ze Morkov ook nog voor de trein.
Dat zal niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Kijken of Tijl het beter gaat doen dan Alfdan.
Die rijdt toch nooit een platte prijs buiten Frankrijk? En dit seizoen in Frankrijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hopen allemaal op hun eigen Laporte.
Dan kun je beter ploeggenoot Thomas halen denk ik.
Die is vooral veel (te veel) met de baan bezig, waar hij wel steengoed is trouwens. Dat en de Franse omkadering geeft genoeg marge voor enorme progressie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die rijdt toch nooit een platte prijs buiten Frankrijk? En dit seizoen in Frankrijk ook niet echt.
Als Pat Henok en Landa haalt, moet ik dan ineens fan gaan worden van Quick Step?quote:
Verrassende move.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Schelling nadert overeenkomst met Astana volgens wielerflits
De jaarlijkse stoelendans op de sociale werkplaats. De fik erin.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is er eentje voor @:mani89
Zonder Alpecin bonus wordt dan een paar jaartjes DNF's verzamelen.quote:
In een Belgische krant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:00 schreef Mani89 het volgende:
God ik zie nu dat Dries al 32 is. Hoeveel Belgische coureurs zouden inmiddels al vervroegd met pensioen hebben kunnen gaan dankzij het wanbeleid van de enorme stronthoop aan franse marginale ploegjes?
Waar kan ik dit nieuws vinden trouwens? Ik zie het nerregens.
quote:Ex-Belgisch kampioen Dries De Bondt verlaat de broers Roodhooft na vijf seizoenen. De 32-jarige De Bondt won in 2022 een rit in de Giro en bezorgde Alpecin-Deceuninck dit jaar nog de zege in Antwerp Port Epic Sels. Volgend jaar zal de aanvallende renner uit Buggenhout koersen voor de Franse ploeg AG2R-Décathlon. Hij wordt er de derde landgenoot naast Oliver Naesen en Stan Dewulf. Lawrence Naesen zal allicht moeten uitkijken naar een nieuwe werkgever. De Bondt is al de tweede Belgische vertrekker bij Alpecin-Deceuninck. De Waalse sprinter Lionel Taminiaux (27) is op weg naar Lotto- Dstny. (BVDC)
Vino doet er niet verstandig aan om Kef de sleutels in handen te geven. Kun je wel allerlei pionnen binnenhalen waarmee je succes hebt gehad, maar je kunt beter alles zetten op het feit dat je de cruciale bij Movistar weg moet halen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We schakelen over naar @:wimderon
Wie?quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vino doet er niet verstandig aan om Kef de sleutels in handen te geven. Kun je wel allerlei pionnen binnenhalen waarmee je succes hebt gehad, maar je kunt beter alles zetten op het feit dat je de cruciale bij Movistar weg moet halen.
In 2022, zijn laatste juniorenjaar, zat het wel snor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:30 schreef TAmaru het volgende:
wat kan die Morgado? volgens PCS is het een klimmer maar ik zie geen heel bijzondere uitslagen
Jeetje, zelfs soort van talenten houdt Pat niet meer binnenquote:
Een renner die door chronische knieproblemen 2 van de afgelopen 3 jaar niks heeft gereden, en een clubrenner.quote:
Het is ook wel peak wielrennen dat een willekeurige Nederlander met nul resultaten meteen een contract krijgt in de World Tour omdat hij op een hometrainer een goede test heeft afgelegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Mykonos het volgende:
Ryan kan ik nog inkomen, als die weer op niveau komt heeft 'ie al laten zien dat hij kan winnen op profniveau.
Maar die Van der Lee is wel heel random zeg
Anno 2023 ligt dit wel net even anders dan, wat, 2007?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:09 schreef Marcoss het volgende:
Vd Lee blijkbaar enorme waarden neergezet bij allerlei tests en dan hopen op de nieuwe Vine
Maar goed, never forget
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar van Lotto kwam vorig jaar ook een dergelijk lijstje dat niet overeenkwam met de prestaties toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anno 2023 ligt dit wel net even anders dan, wat, 2007?
Peak @Mani89quote:Op zondag 30 juli 2023 11:28 schreef TheArt het volgende:
Robeet waarschijnlijk naar Cofidis
[ twitter ]
Die is ook voor mijquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie pikt de boomlange Nicolas Debeaumarché op? Hij valt me al het hele seizoen goed op.
Lol, die zag ik helemaal niet aankomen. Lijkt me juist zo'n renner die blij is dat hij niet meer voor Spekenbrink rijdt. Al zal hij qua prestaties wellicht wel terugverlangen naar die tijd...quote:
Uit 2017...quote:Op maandag 31 juli 2023 23:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, die zag ik helemaal niet aankomen. Lijkt me juist zo'n renner die blij is dat hij niet meer voor Spekenbrink rijdt. Al zal hij qua prestaties wellicht wel terugverlangen naar die tijd...
quote:Team Sunweb heeft de Fransman Warren Barguil uit de Vuelta gezet. De reden voor het wegsturen is het niet opvolgen van de ploegorders. Tijdens de zevende etappe kreeg kopman Wilco Kelderman te maken met een lekke band. Een aantal ploeggenoten, onder wie de jonge Sam Oomen, liet zich terugzakken om Kelderman te ondersteunen. Barguil deed er alles aan om in het peloton te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |