Zonder Alpecin bonus wordt dan een paar jaartjes DNF's verzamelen.quote:
In een Belgische krant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:00 schreef Mani89 het volgende:
God ik zie nu dat Dries al 32 is. Hoeveel Belgische coureurs zouden inmiddels al vervroegd met pensioen hebben kunnen gaan dankzij het wanbeleid van de enorme stronthoop aan franse marginale ploegjes?
Waar kan ik dit nieuws vinden trouwens? Ik zie het nerregens.
quote:Ex-Belgisch kampioen Dries De Bondt verlaat de broers Roodhooft na vijf seizoenen. De 32-jarige De Bondt won in 2022 een rit in de Giro en bezorgde Alpecin-Deceuninck dit jaar nog de zege in Antwerp Port Epic Sels. Volgend jaar zal de aanvallende renner uit Buggenhout koersen voor de Franse ploeg AG2R-Décathlon. Hij wordt er de derde landgenoot naast Oliver Naesen en Stan Dewulf. Lawrence Naesen zal allicht moeten uitkijken naar een nieuwe werkgever. De Bondt is al de tweede Belgische vertrekker bij Alpecin-Deceuninck. De Waalse sprinter Lionel Taminiaux (27) is op weg naar Lotto- Dstny. (BVDC)
Goh ik zou het wel weten als ik hem was ...quote:
Vino doet er niet verstandig aan om Kef de sleutels in handen te geven. Kun je wel allerlei pionnen binnenhalen waarmee je succes hebt gehad, maar je kunt beter alles zetten op het feit dat je de cruciale bij Movistar weg moet halen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We schakelen over naar @:wimderon
Wie?quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vino doet er niet verstandig aan om Kef de sleutels in handen te geven. Kun je wel allerlei pionnen binnenhalen waarmee je succes hebt gehad, maar je kunt beter alles zetten op het feit dat je de cruciale bij Movistar weg moet halen.
In 2022, zijn laatste juniorenjaar, zat het wel snor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:30 schreef TAmaru het volgende:
wat kan die Morgado? volgens PCS is het een klimmer maar ik zie geen heel bijzondere uitslagen
Jeetje, zelfs soort van talenten houdt Pat niet meer binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |