Een renner die door chronische knieproblemen 2 van de afgelopen 3 jaar niks heeft gereden, en een clubrenner.quote:
Het is ook wel peak wielrennen dat een willekeurige Nederlander met nul resultaten meteen een contract krijgt in de World Tour omdat hij op een hometrainer een goede test heeft afgelegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Mykonos het volgende:
Ryan kan ik nog inkomen, als die weer op niveau komt heeft 'ie al laten zien dat hij kan winnen op profniveau.
Maar die Van der Lee is wel heel random zeg
Anno 2023 ligt dit wel net even anders dan, wat, 2007?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:09 schreef Marcoss het volgende:
Vd Lee blijkbaar enorme waarden neergezet bij allerlei tests en dan hopen op de nieuwe Vine
Maar goed, never forget
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar van Lotto kwam vorig jaar ook een dergelijk lijstje dat niet overeenkwam met de prestaties toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anno 2023 ligt dit wel net even anders dan, wat, 2007?
Peak @Mani89quote:Op zondag 30 juli 2023 11:28 schreef TheArt het volgende:
Robeet waarschijnlijk naar Cofidis
[ twitter ]
Die is ook voor mijquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie pikt de boomlange Nicolas Debeaumarché op? Hij valt me al het hele seizoen goed op.
Lol, die zag ik helemaal niet aankomen. Lijkt me juist zo'n renner die blij is dat hij niet meer voor Spekenbrink rijdt. Al zal hij qua prestaties wellicht wel terugverlangen naar die tijd...quote:
Uit 2017...quote:Op maandag 31 juli 2023 23:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, die zag ik helemaal niet aankomen. Lijkt me juist zo'n renner die blij is dat hij niet meer voor Spekenbrink rijdt. Al zal hij qua prestaties wellicht wel terugverlangen naar die tijd...
quote:Team Sunweb heeft de Fransman Warren Barguil uit de Vuelta gezet. De reden voor het wegsturen is het niet opvolgen van de ploegorders. Tijdens de zevende etappe kreeg kopman Wilco Kelderman te maken met een lekke band. Een aantal ploeggenoten, onder wie de jonge Sam Oomen, liet zich terugzakken om Kelderman te ondersteunen. Barguil deed er alles aan om in het peloton te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |