quote:Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 31 juli gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Martin Rombouts mag overnemen.
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
31 juli volgens de OPquote:Op maandag 17 juli 2023 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste naam die mij opviel.
Wanneer wordt het weer uitgezonden?
Voorlopig gaat het nog niet gebeuren.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:
Met de komst van Herman van der Zandt naar omroep KRO-NCRV draait de geruchtenmachine op volle toeren: zou hij de nieuwe presentator worden van hitquiz De slimste mens? Maarten van Rossem wijst dat van de hand. ,,Speculatie!”
[ afbeelding ]
Van Rossem en Philip Freriks zijn al elf jaar verbonden aan De slimste mens en volgens de historicus komt daar met de komst van Herman van der Zandt naar het presentatieteam van KRO-NCRV geen verandering in. Want de geruchtenmachine draaide overuren toen het nieuws van de overstap een paar dagen geleden bekend werd. Van der Zandt is immers geliefd als quizmaster van Het mes op tafel, zou hij nu De slimste gaan doen?
In zijn podcast reageert de 79-jarige Van Rossem op de geruchten. ,,Ik moet constateren dat wij allebei nog leven. En dat wij voorlopig ook niet van plan zijn om op te houden met leven.” Hij hoeft nog lang niet met pensioen, zegt de historicus. ,,Als deze waarnemers nou een beetje serieus nadenken, zien ze toch wel in dat mijn functie bij De slimste mens nog zeker dertig jaar vervuld kan worden door mijzelf. Ik zit gewoon in een stoel en zeg een keer in het kwartier drie zinnen. Dat is te doen. Desnoods met een zuurstofflesje achter de stoel is dat best te doen.”
https://www.ad.nl/show/ma(...)criminatie~a3a0c7c1/
quote:Harm Jan Kinkhorst, de eindredacteur van de populaire NPO-kennisquiz, heeft in de NPO Radio 2-show 'Jan-Willem Start Op' gereageerd op dit gerucht.
Het zou niet zo erg zijn als Maarten en Philip nog een tijdje doorgaan", zegt Harm Jan als hij wordt gevraagd naar het gerucht rond Herman. Hij geeft aan dat hij met Philip en de eenkoppige jury Maarten van Rossem nog geen gesprek heeft gehad over een eventueel naderend afscheid.
Dan zegt de eindredacteur het volgende over de mogelijkheid dat Herman het programma gaat presenteren: "Het gaat niet gebeuren. Je wil toch geen De Slimste Mens zonder Maarten en Philip, laten we wel wezen. Zij vinden het allebei nog een geweldig uitje. Het is twee keer jaar een maand en zij hebben er reuze lol in."
https://www.rtlboulevard.(...)tatie-herman-van-der
Kop premium artikel. 'De rede dat Schiffmacher met opzet verloor.'quote:Op maandag 31 juli 2023 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Henk Schiffmacher, dit gaat een leuke rubriek worden
Ik ken er 6. Als TV-en actualiteiten junk, veel-lezer etc.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:43 schreef ZaZoe het volgende:
Ik ken er 8.
En waarschijnlijk wel een aantal meer als ik er een gezicht bij zie
Dat was wel in de Vlaamse versie omdat hij naar huis wilde.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kop premium artikel. 'De rede dat Schiffmacher met opzet verloor.'
Oh, dat kon ik dus niet lezen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was wel in de Vlaamse versie omdat hij naar huis wilde.
Erg jammer.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het nog niet gebeuren.
[..]
Die laatste was ook een stuk makkelijker dan de tweede.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:55 schreef svann het volgende:
Dat was wel een erg simpele galerij voor Henk.
Ik moet bekennen dat ik ook vergeefs naar hem op zoek was....quote:Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel teleurgesteld dat Ramon niet in het publiek zat.
Was dat die Panorama gast?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is die gast die al jaren bij 75% van de uitzendingen in t publiek zitquote:
Stond vorige week vijf pagina’s tellend artikel over in de Panorama. Die is niet helemaal (goh).quote:Op maandag 31 juli 2023 21:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is die gast die al jaren bij 75% van de uitzendingen in t publiek zit
Heb deze eeuw geen Panorama meer gelezen, wist niet eens dat het nog bestond. Staan er nog steeds goeie artietelen in?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stond vorige week vijf pagina’s tellend artikel over in de Panorama. Die is niet helemaal (goh).
Leuk blad, vooral door de middenpagina. Krijg die van vorige week inmiddels al niet meer uit mekaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb deze eeuw geen Panorama meer gelezen, wist niet eens dat het nog bestond. Staan er nog steeds goeie artietelen in?
Moeder geworden??quote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is net moeder geworden dus wat pondjes meer ...
Euh, die heeft nog geen kind hoor, ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is net moeder geworden dus wat pondjes meer ...
quote:Op maandag 31 juli 2023 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Euh, die heeft nog geen kind hoor, ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Bij een zwemster zou ik toch over een Erica Terpstra sprekenquote:Op maandag 31 juli 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een Wesley Sneijder gedaan
Ze was altijd al vet.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet normaal hè.Geen kin meer over.
Ik kan me dat prima voorstellen en juich t zelfs toe. Nooit een fan geweest van Freriks als stijve presentatorquote:Op maandag 31 juli 2023 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het nog niet gebeuren.
[..]
Klopt dus nietquote:Op maandag 31 juli 2023 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was wel in de Vlaamse versie omdat hij naar huis wilde.
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zat wel in het publiek, links achter Philip. Alleen zat hij net steeds buiten het shot van de camera. Of de camera heeft 'm met opzet steeds buiten beeld gehouden. In het begin bij de shots van de hele studio zag je 'm wel zitten.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook vergeefs naar hem op zoek was....
Misschien kunnen ze eens een serie maken met bekende Fok!ersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verder: doen dit jaar wel erg veel journalisten mee. Valt me al 2 of 3 edities op dat t aantal a- of b-bners echt kariger begint te worden. Dit jaar is t helemaal erg. Ze zijn in de wintereditie al naar minder afleveringen gegaan, ik zou gewoon nog maar 1 editie per jaar maken anders zit je dadelijk met alleen nog maar onbekende nlers.
Count me inquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze eens een serie maken met bekende Fok!ers
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:56 schreef cafca het volgende:
Misschien kunnen ze eens een serie maken met bekende Fok!ers
Dit wordt echt iedere keer gezegd. Uiteindelijk ken je toch meer mensen dan je van tevoren dacht en zo herhaalt het proces zich iedere editie opnieuw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verder: doen dit jaar wel erg veel journalisten mee. Valt me al 2 of 3 edities op dat t aantal a- of b-bners echt kariger begint te worden. Dit jaar is t helemaal erg. Ze zijn in de wintereditie al naar minder afleveringen gegaan, ik zou gewoon nog maar 1 editie per jaar maken anders zit je dadelijk met alleen nog maar onbekende nlers.
Nee joh, een blok spier vroeger. En nu is ze (uiteraard) wel wat zwaarder, maar denk dat 80% van de Fokkers nog heel blij zou zijn met het vet percentage die zij heeftquote:
Ze heeft wel de potentie om behoorlijk uit te dijen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee joh, een blok spier vroeger. En nu is ze (uiteraard) wel wat zwaarder, maar denk dat 80% van de Fokkers nog heel blij zou zijn met het vet percentage die zij heeft
Groen shirtje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:26 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
[..]
Hij zat wel in het publiek, links achter Philip. Alleen zat hij net steeds buiten het shot van de camera. Of de camera heeft 'm met opzet steeds buiten beeld gehouden. In het begin bij de shots van de hele studio zag je 'm wel zitten.
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:58 schreef svann het volgende:
Antimuggenspiraal?
Ken alleen een anti-sperma spiraal.
Mijn buren vorige week hele huis leeg gehaald en gif gestrooidquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie last van Bedwantsen?
~@:monkyyy
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mijn buren vorige week hele huis leeg gehaald en gif gestrooid
Dat is dubbelopquote:
Nee, hij is niet in de war. Als je al een keer hebt meegedaan met de Nederlandse Slimste mens, mag je niet een tweede keer. Daarom zei hij dat het de Belgische versie was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt dus niet
Hij heeft niet meegedaan aan Belgische versie. Wel aan de nlse versie op rtl4. Met Jan Verheyen als jurylid. Hij zal daarmee in de war zijn en denken dat ie in de Vlaamse versie heeft gezeten
Dat viel me ook al op. Maar ja, wat wil je na tientallen jaren in oorlogsgebied te hebben doorgebracht. Daar wordt je volgens mij geen vrolijk mens van.quote:
Ja, grappig scherp, ik wilde het net typenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:55 schreef svann het volgende:
Sanne is scherp met haar bananasplit bij de Tros vroegah.
Was dus ook gewoon bijna geluktquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:07 schreef svann het volgende:
Hidde staat behoorlijk voor.
Als Sanne dit weet te redden....
Dichtklap genot jaquote:
Bij welke vraag?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Is het zo belangrijk om te vermelden dat deze opnames voor de val van Rutte IV waren? Nu al de tweede keer vandaag.
Vraag over Caroline en BBB.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij welke vraag?
Het viel me bij die vraag over Omtzigt ook op inderdaad.
anddd he's gonequote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:52 schreef TLC het volgende:
Die Tom Kleijn is gelijk al een serieuze kandidaat om dit hele gebeuren te winnen
Maar Minister Carola was dan weer niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij welke vraag?
Het viel me bij die vraag over Omtzigt ook op inderdaad.
Alles geacteerd. Ook niet echt mijn favo type deelneemsterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brr, die vreselijke Nandi, die gaan we nog lang zien.
Dat zou hem dit keer ook wel zijn gelukt, als hij niet zo'n enorme fout had gemaakt. Hij was te geconcentreerd op de vragen en zijn antwoorden, waardoor hij vergat na te denken over tact met de klok. Heel jammer. Maar onze patisier gun ik het ook. Hij weet ook veel en Maarten zal zeker blij zijn dat hij er nog even is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Niveau ligt tot nu toe al veel hoger dan de afgelopen serie, zo'n Tom was vorig jaar moeiteloos in de finaleweek gekomen.
Van veel voor / achter de TV zitten wordt je meestal niet slimmer, heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:34 schreef -Sigaartje het volgende:
Als je er over nadenkt is de titel Slimste mens wat verwarrend. Tenminste enigszins. Onder slim versta ik hoe je situaties aanwendt in je eigen voordeel. Dat zie je terug in de finale. Daarnaast speelt algemene ontwikkeling en belezenheid een grote rol. Tom is daar een voorbeeld van. Hoewel slim en algemene ontwikkeling vaak hand in hand gaan, zijn het wel twee verschillende dingen. Een derde wat in dit spel belangrijk is hoeveel tijd je achter de tv doorbrengt. Als je heel veel Nederlandse series bekijkt en de namen onthoudt van de betrokkenen, kun je ver komen bij de Slimste mens.
Dan heb je nog een klein gedeelte die de wazig gemaakte antwoorden probeert te ontcijferen, zoals die kale van de Speld jaren geleden. Irritant mannetje was dat die een houding aannam alsof in een zwembad ging duiken.
Kortom, als je ooit mee gaat doen aan de Slimste mens zou ik adviseren: Ga 's avonds de deur niet uit en besteed je tijd achter de tv, ook overdag in het weekend. En koop een atlas, als je die niet hebt. Blader er elke dag even door en leer landen, steden, bergketens, rivieren etc. uit je hoofd. En blader een muziekencyclopedie door.
Maar mensen zoals Tom, daar valt eigenlijk moeilijk tegen op te nemen.
Er zijn anders wel veel vragen over TV-programma's/films/acteurs.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Van veel voor / achter de TV zitten wordt je meestal niet slimmer, heb ik het idee
Volgens mij is ze wel lief, maar ook erg zenuwachtig. Ze loopt na elke vraag die ze goed heeft heel nep uit te puffen. ''Poe poe, ik heb de vraag gelukkig goed''. Dat is irritant ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat nandi er maar snel uit gaat. Geen idee waarom maar ze is irritant.
dat zou het kunnen zijn. Het lijkt me alleen gespeeld, maargoed een dikke aanname.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel lief, maar ook erg zenuwachtig. Ze loopt na elke vraag die ze goed heeft heel nep uit te puffen. ''Poe poe, ik heb de vraag gelukkig goed''. Dat is irritant ja.
Nog niemand uit de eerste week met uitzicht op de finaleweek. Benieuwd wie de eerste is die 5 afleveringen haalt.quote:
Lijkt me wel hard werken om zo dik te worden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
Shit, deze mevrouw past gewoon bijna niet in de stoel. Bizar..
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:36 schreef Martinello het volgende:
Na alle B-artiesten eindelijk weer een zwaargewicht.
Zeg Isabel:Past dat welquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
Shit, deze mevrouw past gewoon bijna niet in de stoel. Bizar..
Zo’n ongekende slang is dat.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die Femke, koekoek. Alleen die wenkbrauwen :’)
Ja, en anders moeten ze haar tijd niet laten lopen. Raarrrr.quote:
Gewoon pech met die muzikanten. Die andere twee galerijen waren erg makkelijk.quote:
Goed punt ja, belachelijk. Ze rekenen ''pas'' ook goed als je wil passen maar het ook een goed antwoord is.quote:
ze is geen 80, dan had je wel iets meer van die galerij kunnen weten. Ook daarna heel matig trouwens. De taj mahal miet kennen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon pech met die muzikanten. Die andere twee galerijen waren erg makkelijk.
Een volksvertegenwoordiger die niet weet wat de iftar isquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
ze is geen 80, dan had je wel iets meer van die galerij kunnen weten. Ook daarna heel matig trouwens. De taj mahal miet kennen...
Wat verwacht je van de BBB...quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een volksvertegenwoordiger die niet weet wat de iftar is
Femke was echt heel erg slecht inderdaad. Ze was misschien niet helemaal fit, maar daardoor ook gewoon niet goed genoeg. Helaas..quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
ze is geen 80, dan had je wel iets meer van die galerij kunnen weten. Ook daarna heel matig trouwens. De taj mahal miet kennen...
Als je niks het die muziek hebt... Ben jonger als haar, kende ook alleen die Famke Louis en nog eentje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat met die dassen was ook raar, er werd ook gezegd 'de mens'quote:
Ik kende werkelijk niemand van die rappersquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Femke was echt heel erg slecht inderdaad. Ze was misschien niet helemaal fit, maar daardoor ook gewoon niet goed genoeg. Helaas..
Ze wist de raarste dingen niet. En ik luister ook geen rap en verdiep mij er totaal niet in, maar toch kende ik al die rappers wel. Gewoon heel matig van Fem.
Stoelen sparenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Ze gaan staand de finale spelen. Ik heb wel een idee waarom...
Hij gaf haar nog de kans om specifieker te zijn, maar toen ging ze voor jagersquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat met die dassen was ook raar, er werd ook gezegd 'de mens'
Net alsof auto's zichzelf besturen
Theater acteurs zijn bijna altijd extreem irritante mensen. Ook buiten het podium moeten ze constant acteren en overdreven doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef S_E het volgende:
Nandi zit zo in m'n irritatie.
Echt zo'n iemand die vroeger de toets altijd HEEL slecht gemaakt had en dan weer een 9 had.
Begint?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Act Nandi begint behoorlijk te irriteren
Spugenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef svann het volgende:
WTF is tuffen?
Oh... spugen, zegt google.
Beetje kindertaal denk ik. Ik heb het ook al jaren niet meer gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:56 schreef svann het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zeker regionaal.
Dan moet ie nu alles goed hebben.quote:
Ben je wereldvreemd of watquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef svann het volgende:
WTF is tuffen?
Oh... spugen, zegt google.
Waar staat het record nu op dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet ie nu alles goed hebben.
Haha kwatten, nicequote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:10 schreef svann het volgende:
[..]
In een andere regio dan jij opgegroeid, denk ik.
Kwatten ken ik wel.
Ja dik in de 500 volgens mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:09 schreef svann het volgende:
[..]
Waar staat het record nu op dan?
Hoger dan 493?
Ik had er ook nog nooit van gehoord, vroeg me echt af wat ze daarmee bedoelde. Kwatten is hier inderdaad veel bekenderquote:Ben je wereldvreemd of wat
Tuffen, kwatten, spiersen, kitsen......quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:09 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord, vroeg me echt af wat ze daarmee bedoelde. Kwatten is hier inderdaad veel bekender
Ik vond Nandi in het begin wel OK, maar ze is wel duidelijk gewend om in de spotlights te staan, ja. Best irritantquote:
663 van Frank Heinen. Dat had ie zelfs met 150 niet gehaald. Ik dacht dat het lager was, iets van 615.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dik in de 500 volgens mij.
Jürgen vind ik minstens zo irritant als Nandi overigens, hij acteert dat ie verbaast is als ie een antwoord goed heeft maar ondertussen haalt ie bijna een highscore
Nee, die dames lieten een aantal keer wat antwoorden liggen waarop hij ook heel snel pas zei. Op dit momenten had hij echt (een beetje) moeten scoren om bij Frank in de buurt te komen. Hij wist best veel, zeker bij 369, maar hij wist ook een aantal onverwachte dingen niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
663 van Frank Heinen. Dat had ie zelfs met 150 niet gehaald. Ik dacht dat het lager was, iets van 615.
Hij had ook wel een heel makkelijke galerij. Die met die kinderprogramma's was toch wel een stuk lastiger. Je moet maar net die programma's kennen én de link leggen. In de 3-6-9 ronde was hij wel echt goed, en de puzzle deed hij ook primaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, die dames lieten een aantal keer wat antwoorden liggen waarop hij ook heel snel pas zei. Op dit momenten had hij echt (een beetje) moeten scoren om bij Frank in de buurt te komen. Hij wist best veel, zeker bij 369, maar hij wist ook een aantal onverwachte dingen niet.
Wow inderdaad. Blijft jammer dat hij in de finale toen niet dat niveau haaldequote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
663 van Frank Heinen. Dat had ie zelfs met 150 niet gehaald. Ik dacht dat het lager was, iets van 615.
Spelers vergeten vaak dat ze best veel tijd kunnen uittrekken om de juiste woorden te vinden bij de puzzle. Je krijgt 30(!!) seconden per goed antwoord! Je ziet vaak dat ze heel snel passen als ze er even niet uitkomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij had ook wel een heel makkelijke galerij. Die met die kinderprogramma's was toch wel een stuk lastiger. Je moet maar net die programma's kennen én de link leggen. In de 3-6-9 ronde was hij wel echt goed, en de puzzle deed hij ook prima
Iets met burlenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wow inderdaad. Blijft jammer dat hij in de finale toen niet dat niveau haalde
Nou, nou...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:17 schreef TLC het volgende:
Van tuffen naar auto's vanaf een viaduct naar bakstenen gooien is maar een kleine stap
Jah van mij had die Jurgen eruit gemogenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:13 schreef svann het volgende:
Daar gaat Nandie. Iedereen blij?
Vond haar na even wennen wel meevallen.
Tja, maar die jongen is toch al langere tijd vrij veel op TV te zien. Hadden ze wel wat meer van mogen weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:51 schreef svann het volgende:
Niemand weet iets van rapper Donnie.
Dat is uniek, al was het wel een onmogelijke vraag.
Nee, die is te sterk. Wil niet dat een vrij zwakke kandidaat ineens per ongeluk wint van een potentiële finalist.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jah van mij had die Jurgen eruit gemogen
Is natuurlijk een totaal nietszeggend figuur. Verder dan een amsterdamse rapper kom je toch niet. Dwdd is tegenwoordig ook al geen geaccepteerd antwoord meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar die jongen is toch al langere tijd vrij veel op TV te zien. Hadden ze wel wat meer van mogen weten.
Knap dat Nandi het zolang heeft volgehouden, en ondanks dat ze een beetje irritant is vond ik haar ook weer niet zo erg. Toch vond ik haar eigenlijk niet zo'n hele sterke kandidaat. Een beetje gemiddeld. Mocht ze de finaleweek halen vrees ik dat het geen spannende aflevering gaat worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Niveau blijft wel hoog liggen... Nandi maakt sowieso wel een kans op de finaleweek en Aimee en Jurgen zie ik ook wel een eind komen. Vind die Jurgen alleen wel bloedirritant pedant, die wil iets teveel pochen met anekdotes en wat ie allemaal wel weet.
Voor DWDD is Khalid & Sophie in de plaats gekomenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Is natuurlijk een totaal nietszeggend figuur. Verder dan een amsterdamse rapper kom je toch niet. Dwdd is tegenwoordig ook al geen geaccepteerd antwoord meer.
Iemand met een aandachtstekort en/of psychologische problemen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:39 schreef Peerijsje het volgende:
Heb het even gemist: waarom zit er een vrouw met een snor?
Ik vind haar wel leuk en heel dapper om daar zo te zitten.quote:
Was even bang dat het weer zo’n act à la Stefano Keizers zou worden maar dat valt gelukkig mee.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en heel dapper om daar zo te zitten.
Als mannen zich als dragqueens/vrouwen mogen aankleden, waarom dan niet andersom?
Ik vind het aandacht trekken en dat telt ook voor dragqueensquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en heel dapper om daar zo te zitten.
Als mannen zich als dragqueens/vrouwen mogen aankleden, waarom dan niet andersom?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:39 schreef Peerijsje het volgende:
Ze heeft met haar vader (ook cabaretier) een programma "De doom-boomer en de genderbender" over het wederzijdse onbegrip tussen generaties.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:39 schreef Peerijsje het volgende:
De wappie en totale idioot George van Houts bedoel je?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:17 schreef svann het volgende:
[..]
Ze heeft met haar vader (ook cabaretier) een programma "De doom-boomer en de genderbender" over het wederzijdse onbegrip tussen generaties.
Vond haar trouwens qua cringe nogal meevallen.
Dat is pa.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:31 schreef Mansjester het volgende:
De wappie en totale idioot George van Houts bedoel je?
Vermoeiende vent ja, maar we gaan 'm wel in de finaleweek zien ben ik bangquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t wel n beetje gehad met Jorgen die heel graag leuk gevonden wil worden. Heb t idee dat t heel erg de leuke kandidaat aan t acteren is
Zit ook zwaar in mijn allergie zone.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t wel n beetje gehad met Jorgen die heel graag leuk gevonden wil worden. Heb t idee dat t heel erg de leuke kandidaat aan t acteren is
Ik irriteer me al van begin af aan aan die act jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:11 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Zit ook zwaar in mijn allergie zone.
WEG MET DE OUDERENZORGquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:54 schreef Zipportal het volgende:
Moeke Meindert Talma zwaargewond bij opnames De Slimste Mens
https://www.rtvnoord.nl/n(...)ames-de-slimste-mens
Cancel dit onveilige programma. @:de_boswachter
Is toch zo, een Duitse herder. Heb al even geen tv gezien, dus ken de context niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik loop er een paar achter. Hoor net iemand roepen dat Blondie de hond van Hitler is. Briljant.
Dat was juist het mooiste, dat het nog klopt ook. Denk dat 99% meteen met de band in zijn hoofd zit en dan komt ineens 'hond van Hitler'.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is toch zo, een Duitse herder. Heb al even geen tv gezien, dus ken de context niet.
Ik zou het ook roepen. Gevolgd door zangeres en Amerika (veilige gok, levert vaak punten op)
Dat klopte ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik loop er een paar achter. Hoor net iemand roepen dat Blondie de hond van Hitler is. Briljant.
Nog bijzonder dat hij alsnog daar gaat zitten, ik was toch echt meegegaan naar het ziekenhuis, die kwis kan altijd nogquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:54 schreef Zipportal het volgende:
Dat staat er ook.quote:
Of samen het Songfestival kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Blijkbaar een onpopulair opnion: Ik vind Jürgen een leuke sympathieke man. Ik ga graag met hem naar een pretpark
Fan geworden dankzij Bill van Dijk. Dat hoor je ook niet vaakquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of samen het Songfestival kijkenHet zou leuk zijn als Maarten die uitdaging aanneemt.
Pfoe.... Slordig van de organisatie dat ze geen comfortabele plaats kreeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:54 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |