abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209921947
Even een vraagje. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger van mijn verloofde en we zijn er erg blij mee.

Er is alleen een dingetje. We hebben het nog niemand verteld. Hij wil het zijn ex en hun kinderen eerst vertellen alleen wacht hier steeds mee.

We hebben al langere tijd een relatie maar hebben dit nooit officieel openbaar gemaakt door verschillende omstandigheden die niet ideaal waren. Maar nu het echt serieus is en we een kind verwachten, wil ik toch graag ook serieuze stappen zetten en alles officieel kenbaar maken aan familie en vrienden.

Het begint me langzaam erg dwars te zitten dat we er niet voor uit komen en ik voel me best wel eenzaam. Mijn eigen moeder weet het niet eens...

Mijn vraag is: moet ik er begrip voor hebben dat hij het juiste moment zoekt om dit aan zijn ex en kinderen te vertellen (omdat de scheiding nog vers is en niet verwerkt) of gaat het nu wel een beetje te lang duren?
  zondag 16 juli 2023 @ 21:05:48 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209921983
Stel een deadline, bijv 1 Aug. Dan vertel je het sowieso je moeder. Hij moet gewoon even z'n ballen zoeken en de ex bellen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209922047
🚩
pi_209922072
Inmiddels woont hij niet meer bij zijn ex en jij niet meer bij jouw ouders? Of nog wel?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:15:26 #5
269689 crew  Viv
pi_209922140
Weet je moeder wel van jullie relatie? :@
pi_209922143
Nee inmiddels wonen we al samen ja
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:18:01 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209922194
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef olijf09 het volgende:
Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?

Gebaseerd op wat ik lees denk ik dat er wel een groter / meer issues zijn dan een zwangerschap die verzwegen wordt. Ik snap ook niet wat die ex er mee van doen heeft, want die is blijkbaar belangrijker dan jij.

Dit verhaal is imho 1 grote rode vlag.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 16 juli 2023 @ 21:19:02 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_209922213
quote:
Ja dan zou ik 'm nog een week geven en het dan gewoon vertellen tegen m'n eigen vrienden en familie.
pi_209922237
Persoonlijk vind ik dat als je 20 weken ver bent en je wilt het graag aan je moeder vertellen, dat hij dit nu gewoon binnen een dag gefikst moet hebben. Hoe lastig is het om op te bellen om een afspraak te regelen?

Ik snap dat hij het spannend kan vinden, maar er zijn meer mensen op aarde, bij 20 weken lijkt het me lang genoeg duren. Ga je dan ook je behinnende buik verbergen, omdat je man de wereld zo ingewikkeld vindt?

Ieder zn proces hoor, maar jij hebt ook een proces.
-nee-
pi_209922253
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?

Gebaseerd op wat ik lees denk ik dat er wel een groter / meer issues zijn dan een zwangerschap die verzwegen wordt. Ik snap ook niet wat die ex er mee van doen heeft, want die is blijkbaar belangrijker dan jij.

Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.
pi_209922282
quote:
15s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:19 schreef Marsenal het volgende:
Persoonlijk vind ik dat als je 20 weken ver bent en je wilt het graag aan je moeder vertellen, dat hij dit nu gewoon binnen een dag gefikst moet hebben. Hoe lastig is het om op te bellen om een afspraak te regelen?

Ik snap dat hij het spannend kan vinden, maar er zijn meer mensen op aarde, bij 20 weken lijkt het me lang genoeg duren. Ga je dan ook je behinnende buik verbergen, omdat je man de wereld zo ingewikkeld vindt?

Ieder zn proces hoor, maar jij hebt ook een proces.
Precies dat. Voor mij is dit kind prioriteit en het stelt me teleur dat hij zo lang wacht. Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:22:28 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_209922284
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:21 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.
Moet dat een excuus zijn? Want met allemaal die dingen is het schijnbaar erg lastig om te vertellen dat jij zwanger bent.

Weet je wat 'ie niet lastig vond? Je vol duwen waardoor je zwanger werd. Dát kon blijkbaar zonder problemen.
pi_209922288
@CoolGuy jij maakt er soms echt een sport van om iemand met zn posthistory om de oren te slaan zeg, hoe vaak ik jou al niet heb zien zeggen dat iemand meer problemen heeft dan één topic.. _O-
-nee-
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:23:01 #14
269689 crew  Viv
pi_209922298
quote:

[..]

Zie haar vorige topic. Zij had al lang en breed een geheime relatie met deze man vóórdat hij ging scheiden.

Ik kan me voorstellen dat het dan langer duurt voordat je publiekelijk als koppel door het leven gaat, laat staan als aanstaande ouders.

Maar met de baby op komst zullen ze wel moeten. Binnen nu en de komende 22 weken komt dat ongemakkelijke moment hoe dan ook. Is het dan niet nóg ongemakkelijker hoe langer je wacht? Zo heeft iedereen ook minder tijd om aan het idee te wennen. :{
pi_209922303
En man verbergt maar voor 1 reden een relatie en dat is zijn opties openhouden.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:24:15 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_209922322
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef Marsenal het volgende:
@:coolguy jij maakt er soms echt een sport van om iemand met zn posthistory om de oren te slaan zeg, hoe vaak ik jou al niet heb zien zeggen dat iemand meer problemen heeft dan één topic.. _O-
Ik heb geen posthistorie bekeken, maar als je zwanger bent, al 20 weken, en je doet alsof dat nog niet verteld hebben hét issue is, terwijl je vervolgens begint over de ex van je vent die blijkbaar belangrijker is dan TS, en dat 'niemand' weet van je relatie terwijl je wél samenwoont én zwanger bent, dan is die zwangerschap niet hét probleem, maar één van de problemen. Daaruit volgt automatisch dat er wel wat meer aan de hand is dan 'we vertellen de zwangerschap na 20 weken nog steeds niet'.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:26:07 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_209922360
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Viv het volgende:

[..]
Zie haar vorige topic. Zij had al lang en breed een geheime relatie met deze man vóórdat hij ging scheiden.

Ik kan me voorstellen dat het dan langer duurt voordat je publiekelijk als koppel door het leven gaat, laat staan als aanstaande ouders.

Maar met de baby op komst zullen ze wel moeten. Binnen nu en de komende 22 weken komt dat ongemakkelijke moment hoe dan ook. Is het dan niet nóg ongemakkelijker hoe langer je wacht? Zo heeft iedereen ook minder tijd om aan het idee te wennen. :{
Ah kijk aan. Ja, maar dan heeft TS zich zelf in deze situatie gebracht, heeft zonder problemen haar benen geopend voor een gast die nog in een relatie zat, en is zich nu aan het verbazen over de situatie waar ze in zit.

Ja dag. Keuzes hebben consequenties, en dat ondervind TS nu.
pi_209922363
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Selenophilia het volgende:
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.
Zelf sta ik ook niet te springen om zo'n verhaal tegen mijn ouders te vertellen maarja moet toch gebeuren.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:26:58 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_209922376
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:

[..]

Ja, dat zei je net al ja. Daar heb ik ook al op gereageerd, te weten:

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Moet dat een excuus zijn? Want met allemaal die dingen is het schijnbaar erg lastig om te vertellen dat jij zwanger bent.

Weet je wat 'ie niet lastig vond? Je vol duwen waardoor je zwanger werd. Dát kon blijkbaar zonder problemen.
pi_209922400
Maar die ex weet toch van jou? Selenophilia heeft het over het verbergen van de relatie, maar dat deed alleen jij, toch?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_209922439
quote:

[..]

quote:
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.
Zelf sta ik ook niet te springen om zo'n verhaal tegen mijn ouders te vertellen maarja moet toch gebeuren.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef Sumppi het volgende:
Maar die ex weet toch van jou? Selenophilia heeft het over het verbergen van de relatie, maar dat deed alleen jij, toch?
Ja weet ze alleen tegen de kinderen is dit nooit officieel gedeeld.
pi_209922449
Waarom wacht je op je vriendin dan? Toestemming nodig? Vertel je moeder gewoon, lijkt me toch best belangrijk.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:30:52 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_209922450
quote:

Dat hield hem anders niet tegen om met jou in bed te duiken EN je zwanger te maken toch? Want je was al met hem samen blijkbaar toen hij nog een relatie had met zijn ex, en dat vond jij blijkbaar meer dan prima, om 'die andere vrouw' te zijn.
  zondag 16 juli 2023 @ 21:31:07 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_209922454
quote:

[..]
[..]
Ja natuurlijk gaat ie boosheid over zich heenkrijgen, hij heeft blijkbaar de vrouw waar hij mee vreemdging bezwangerd :{ Maar goed, dan hadden jullie beiden beter moeten opletten. Het is niet alsof je tegenwoordig niet genoeg voorbehoedsmiddelen hebt. Nu maar even door de zure appel heen bijten.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:32:00 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_209922462
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:30 schreef olijf09 het volgende:

[..]

Dit is nou de 3e keer dat je dit zegt.

Ik. Heb. Hier. Al. Op. Gereageerd.
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:32:00 #26
269689 crew  Viv
pi_209922463
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.
Misschien een rare vraag, maar weet je echt heel zeker dat ze gescheiden zijn? Hij zou de eerste niet zijn met een dubbelleven. :X
pi_209922474
quote:

[..]
[..]
Hij zal toch door de zure appel heen moeten bijten.

|:(
pi_209922524
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja natuurlijk gaat ie boosheid over zich heenkrijgen, hij heeft blijkbaar de vrouw waar hij mee vreemdging bezwangerd :{ Maar goed, dan hadden jullie beiden beter moeten opletten. Het is niet alsof je tegenwoordig niet genoeg voorbehoedsmiddelen hebt. Nu maar even door de zure appel heen bijten.
Ze waren al gescheiden maar woonden nog samen. Zij was destijds vreemd gegaan. Ook al wilde zij hem later wel weer terug en was ik zodoende toch een beetje 'die andere vrouw'
pi_209922536
Oh,is TS de vrouw in deze saga? Schijt aan die jongen, en je moeder vertellen. Als ik je moeder was en ik hoorde het pas als je al op de helft was, kreeg je ook nog een paar muilperen.
  zondag 16 juli 2023 @ 21:36:15 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209922552
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Misschien een rare vraag, maar weet je echt heel zeker dat ze gescheiden zijn? Hij zou de eerste niet zijn met een dubbelleven. :X
Als ik dit lees, maak ik daar uit op dat de scheiding nog niet is uitgesproken.

quote:

[..]
[..]
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 16 juli 2023 @ 21:36:18 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_209922553
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:34 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ze waren al gescheiden maar woonden nog samen. Zij was destijds vreemd gegaan. Ook al wilde zij hem later wel weer terug en was ik zodoende toch een beetje 'die andere vrouw'
Jullie hebben er in ieder geval een mooie zooi van gemaakt met z'n allen. Arme kinderen :{
pi_209922612
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Jullie hebben er in ieder geval een mooie zooi van gemaakt met z'n allen. Arme kinderen :{
Nou, inderdaad. Voor je gaat samenwonen sta je er toch op dat de kinderen ook van de relatie weten en de scheiding rond is. Wat een teringbende. -O-
  zondag 16 juli 2023 @ 21:39:43 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209922615
Oh. Vorige topic van TS bekeken. :{
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:40:18 #34
269689 crew  Viv
pi_209922628
Nog wat vragen. Ik hoef niet per se antwoord (mag wel), het is vooral om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten. :)

Ben je eigenlijk wel blij met de zwangerschap?

Als je niet staat te springen om het jouw moeder te vertellen, is dat vanwege haar mogelijke negatieve reactie, of omdat je er zelf ook niet bepaald trots op bent?

Waarom zou zijn ex het eerder moeten/mogen weten dan jouw eigen moeder?

En wat ik in een eerdere post zei: hoe langer je wacht, hoe minder tijd jullie omgeving heeft om aan het idee te wennen. Weegt dat niet zwaarder dan de wens van jouw partner om de hete aardappel voor zich uit te schuiven?
pi_209922688
quote:
Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.
Met de kinderen oké, maar met zijn ex?
:X dit riekt wel enorm naar van twee walletjes eten.
Google is your friend, abuse your friends
pi_209922712
Het begint me langzaam erg dwars te zitten dat we er niet voor uit komen en ik voel me best wel eenzaam. Mijn eigen moeder weet het niet eens...

Wat zegt hij hier dan op?
pi_209922746
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:40 schreef Viv het volgende:
Nog wat vragen. Ik hoef niet per se antwoord (mag wel), het is vooral om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten. :)

Ben je eigenlijk wel blij met de zwangerschap?

Als je niet staat te springen om het jouw moeder te vertellen, is dat vanwege haar mogelijke negatieve reactie, of omdat je er zelf ook niet bepaald trots op bent?

Waarom jou zijn ex het eerder moeten/mogen weten dan jouw eigen moeder?

En wat ik in een eerdere post zei: hoe langer je wacht, hoe minder tijd jullie omgeving heeft om aan het idee te wennen. Weegt dat niet zwaarder dan de wens van jouw partner om de hete aardappel voor zich uit te schuiven?
Als ik voor mezelf spreek ben ik heel blij met dit kindje en wil ik er alles voor doen om het geliefd en gezond op te laten groeien.

Maar ik ben inderdaad verre van trots op hoe dit allemaal gegaan is. Ik was destijds 16,5 en inmiddels 22 en nu zou ik dat dus nooit meer zo doen.

Wat betreft mijn partner, ik kan niet voor hem spreken. Wat betreft mijzelf, ik hoop dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor zijn deel (scheiding en er zijn voor zijn andere kinderen). Maar als dit een groot drama gaat worden dan zit ik liever alleen met mijn toekomstige zoontje in een hutje op de hei.

Als zwangere gaat opeens 1 ding boven alles en dat is stabiliteit voor je kind dus vandaar dit laatste. Alhoewel opgroeien mét beide ouders toch ook mega belangrijk is.
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:47:08 #38
269689 crew  Viv
pi_209922774
quote:
15s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:43 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Met de kinderen oké, maar met zijn ex?
:X dit riekt wel enorm naar van twee walletjes eten.
Ja, daarom mijn vraag of ze wel écht gescheiden zijn. Verreweg de meeste mannen verlaten hun gezin niet voor hun geheime vriendinnetje. ;)
pi_209922818
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:46 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Als ik voor mezelf spreek ben ik heel blij met dit kindje en wil ik er alles voor doen om het geliefd en gezond op te laten groeien.

Maar ik ben inderdaad verre van trots op hoe dit allemaal gegaan is. Ik was destijds 16,5 en inmiddels 22 en nu zou ik dat dus nooit meer zo doen.

Wat betreft mijn partner, ik kan niet voor hem spreken. Wat betreft mijzelf, ik hoop dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor zijn deel (scheiding en er zijn voor zijn andere kinderen). Maar als dit een groot drama gaat worden dan zit ik liever alleen met mijn toekomstige zoontje in een hutje op de hei.

Als zwangere gaat opeens 1 ding boven alles en dat is stabiliteit voor je kind dus vandaar dit laatste. Alhoewel opgroeien mét beide ouders toch ook mega belangrijk is.
Maar als ik het goed heb begrepen ben je van hem afhankelijk?
pi_209922824
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:44 schreef Sumppi het volgende:

Wat zegt hij hier dan op?
Dat hij het gaat doen, maar uiteindelijk wordt het dus uitgesteld. Deadline was eerst 12 weken, maar komt steeds van alles tussen zoals verhuizingen, nieuwe scholen van kids, zelf niet lekker in ons vel zitten.
pi_209922851
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Maar als ik het goed heb begrepen ben je van hem afhankelijk?
Nee hoor niet perse, financieel gezie . Ja nu met dit kind wel natuurlijk.

En met vertellen heb ik gerespecteerd dat hij het zijn ex en kinderen eerst wil vertellen zodat ze het niet via via horen.
pi_209922860
Gun je het beste, maar hoop niet voor je dat deze beste man bij zijn eigen huidige gezin wil blijven. Lijkt het wel op.

Je had zelf ook wel even kunnen nadenken imho. Condoom kost 80 cent ofzo, een luier kost 20 tot 25 cent, wel 5000 van nodig. En de rest.
pi_209922864
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:50 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Dat hij het gaat doen, maar uiteindelijk wordt het dus uitgesteld. Deadline was eerst 12 weken, maar komt steeds van alles tussen zoals verhuizingen, nieuwe scholen van kids, zelf niet lekker in ons vel zitten.
Weet zijn ex van jouw bestaan en de relatie die hij met jou heeft?
pi_209922893
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:52 schreef streamjohan het volgende:
Gun je het beste, maar hoop niet voor je dat deze beste man bij zijn eigen huidige gezin wil blijven. Lijkt het wel op.

Je had zelf ook wel even kunnen nadenken imho. Condoom kost 80 cent ofzo, een luier kost 20 tot 25 cent, wel 5000 van nodig. En de rest.
Hij woont bij mij. En nog wat toelichting. Door de dokter is hij onvruchtbaar verklaard na chemo's.
pi_209922897
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:54 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Hij woont bij mij. En nog wat toelichting. Door de dokter is hij onvruchtbaar verklaard na chemo's.
NAAR DE TUCHTRAAD MET DIE DOKTER!!!!!!
pi_209922908
quote:
5s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:53 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Weet zijn ex van jouw bestaan en de relatie die hij met jou heeft?
Jazeker ik was vroeger redelijk goed met haar zelfs en was wel bekend bij de kids ook, ook nu doen mijn vriend en ik soms dingen samen met de kids, zoals dagje dierentuin.
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:56:09 #47
269689 crew  Viv
pi_209922909
quote:

[..]
Aha, de klassieker "ik ben onvruchtbaar dus we kunnen wel zonder condoom"
_O_
pi_209922916
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:55 schreef streamjohan het volgende:

[..]
NAAR DE TUCHTRAAD MET DIE DOKTER!!!!!!
Ga jij dat doen? :-)
pi_209922928
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:50 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Als je aangeeft dat je je eenzaam voelt en dat het je niet lekker zit, dan is het toch harteloos naar jou toe. Wat een zak hooi. Heel vreemd allemaal.

Maar jouw moeder heeft toch geen contact met zijn ex en hun kinderen, dus wat dat betreft zou ik het gewoon m'n moeder vertellen.
pi_209922935
Topic rate: :') :') :') :') :')
pi_209922938
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:56 schreef Viv het volgende:

[..]
Aha, de klassieker "ik ben onvruchtbaar dus we kunnen wel zonder condoom"
_O_
Haha nee dit was echt. We hebben ook heel wat jaar gesekst voordat het dus raak was...
pi_209922953
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Als je aangeeft dat je je eenzaam voelt en dat het je niet lekker zit, dan is het toch harteloos naar jou toe. Wat een zak hooi. Heel vreemd allemaal.

Maar jouw moeder heeft toch geen contact met zijn ex en hun kinderen, dus wat dat betreft zou ik het gewoon m'n moeder vertellen.
Ze komen allemaal uit een refo roddeldorp dus dan weet je het wel.
pi_209922957
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:57 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Haha nee dit was echt. We hebben ook heel wat jaar gesekst voordat het dus raak was...
Hahaha oke dacht gelijk na eerste keer dacht eerst echt wtf oh zo haha
pi_209922979
Wat is de leeftijd van de beste heer van de tweede leg? Ben je zelf ook een stuk jonger?
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 22:01:12 #55
16180 crew  CoolGuy
pi_209922986
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:59 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Nou, en aangezien jij zwanger van hem bent....dan weten we het wel. Dat roddelen klopte in jouw geval vol-le-dig.

Dus deze relatie met die gast is jarenlang gegaan en jij kende zijn ex (toen nog niet ex) ook toen ze nog samen waren maar jij neukte dus gewoon met haar vent, en daar had je 0,0 last van, dat je haar een mes in de rug stak, maar nu ben jij zwanger en nu loop je te miepen dat het niet gaat zoals jij wil?

Neuh, je kiest de actie, dan kies je ook de gevolgen van die actie.
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 22:01:32 #56
269689 crew  Viv
pi_209922990
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dit. ^O^

En het lijkt nobel van hem dat hij zijn kinderen niet wil kwetsen of zo, maar dat moment komt er tóch. En dan lijkt het me alleen maar extra kwetsend als de zwangerschap al over de helft is. :{
pi_209922998
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:56 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Jazeker ik was vroeger redelijk goed met haar zelfs en was wel bekend bij de kids ook, ook nu doen mijn vriend en ik soms dingen samen met de kids, zoals dagje dierentuin.
Oké dus je kunt voorop stellen dat elke uitspraak van jullie als stel van jullie beiden komen. Met een kind op komst wordt dat al helemaal versterkt.
Dit zou een legitieme claim moeten zijn om het gewoon aan je moeder te kunnen vertellen, evenals de ex die het van hem niet te horen krijgt. Want in mijn optiek hebben beide recht op duidelijkheid.
pi_209923001
Door deze topic ben ik me er wel van bewust dat me een hoop dingen behoorlijk dwars zitten en ik even een hartig woordje met hem ga wisselen.

Dus dat is de tussenstand. Maar reageer gerust door, brengt mij een hoop inzichten.
pi_209923003
quote:

[..]
Toch knap dat jullie relatie dan wel zo lang geheim is gebleven.. :+
  zondag 16 juli 2023 @ 22:04:17 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923026
quote:

[..]
Aha, je was de oppas nietwaar?

En wat leuk dat je met de kinderen naar de dierentuin gaat.
Heeft hij een omgangsregeling? Co-ouderschap?
Ziet hij ze wel vaker? En zo ja waar?
Niemand weet toch dat jullie een stel zijn?
Heeft hij een postadres?
pi_209923028
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou, en aangezien jij zwanger van hem bent....dan weten we het wel. Dat roddelen klopte in jouw geval vol-le-dig.

Dus deze relatie met die gast is jarenlang gegaan en jij kende zijn ex (toen nog niet ex) ook toen ze nog samen waren maar jij neukte dus gewoon met haar vent, en daar had je 0,0 last van, dat je haar een mes in de rug stak, maar nu ben jij zwanger en nu loop je te miepen dat het niet gaat zoals jij wil?

Neuh, je kiest de actie, dan kies je ook de gevolgen van die actie.
Zoals eerder gezegd waren ze al gescheiden maar woonden ze nog samen. Zij was eerder vreemd gegaan. Hoe het overkomt op de buitenwereld is zoals jij de situatie schetst.
pi_209923034
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:02 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Toch knap dat jullie relatie dan wel zo lang geheim is gebleven.. :+
Heb je tips nodig?
pi_209923053
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heeft hij een postadres?
Ze hebben co ouderschap maar het is allemaal nog vers en zoeken. Hij ziet de kids meestal bij zijn ex thuis of ergens waar ze afspreken. En soms doet hij alleen wat met ze of hij en ik doen dingen samen met de kinderen.
  zondag 16 juli 2023 @ 22:06:34 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923063
En jullie gaan al 5,5 jaar met elkaar??
  zondag 16 juli 2023 @ 22:07:30 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923072
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:06 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ze hebben co ouderschap maar het is allemaal nog vers en zoeken. Hij ziet de kids meestal bij zijn ex thuis of ergens waar ze afspreken. En soms doet hij alleen wat met ze of hij en ik doen dingen samen met de kinderen.
Weet je wel wat co-ouderschap betekent lieverd? Dan heb je de kinderen 50/50
Dan wonen ze voor de helft bij hem dus
  zondag 16 juli 2023 @ 22:08:34 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923088
En hoe vers is de scheiding? Je sekst (jouw woorden) hem al vanaf je 16,5 en bent nu 22
Je bent al 20 wk zwanger.
Hoe vers is het dan allemaal?
pi_209923093
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:06 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Wat is de leeftijdscategorie van zijn kinderen?
pi_209923100
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heeft hij een postadres?
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:07 schreef amaranta het volgende:

[..]
Weet je wel wat co-ouderschap betekent lieverd? Dan heb je de kinderen 50/50
Dan wonen ze voor de helft bij hem dus
Ja daar zijn ze nog in aan het zoeken. Maar nu je het zegt, volgens mij hebben ze inmiddels een ouderschapsplan, dus dat is omgangsregeling. Sorry ik haalde het door elkaar.
pi_209923123
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vers is de scheiding? Je neukt (jouw woorden) hem al vanaf je 16,5 en bent nu 22
Je bent al 20 wk zwanger.
Hoe vers is het dan allemaal?
2017 scheiding maar dit is altijd een beetje gesust en nooit goed verwerkt of uitgesproken.
pi_209923129
quote:
5s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wat is de leeftijdscategorie van zijn kinderen?
13, 11 en 9
  zondag 16 juli 2023 @ 22:12:10 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923143
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:09 schreef olijf09 het volgende:

[..]
[..]
Ja daar zijn ze nog in aan het zoeken. Maar nu je het zegt, volgens mij hebben ze inmiddels een ouderschapsplan, dus dat is omgangsregeling. Sorry ik haalde het door elkaar.
Nee, een ouderschapsplan is gewoon een document waarin afspraken staan.
Omgangsregeling kan daar in beschreven staan.
Maar ook bij co-ouderschap heb je zo’n plan.

Get your facts straight meid. Voordat je topics gaat verzinnen.
pi_209923158
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:11 schreef olijf09 het volgende:

[..]
13, 11 en 9
En hoe vaak ziet hij zijn kinderen?
  zondag 16 juli 2023 @ 22:14:04 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923174
quote:

[..]
2017 scheiding maar dit is altijd een beetje gesust en nooit goed verwerkt of uitgesproken.
En dan zijn ze nu pas bezig met afspraken?
En hij ziet na 6 jaar de kinderen bij z’n ex thuis of in de dierentuin?
En niemand weet dat hij bij jou woont?
pi_209923181
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wekelijks sws maar dat verschilt
pi_209923199
& voor abortus is het zeker te laat? Arm kind dat in deze situatie moet opgroeien. Falcon punch wellicht een optie?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 16 juli 2023 @ 22:15:20 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923200
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Zo nu en dan in de dierentuin. Want ze hebben na 6 jaar nog niks vastgelegd.
pi_209923214
Maar natuurlijk.

Was weer even leuk zo op de zondagavond.
  zondag 16 juli 2023 @ 22:16:08 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923215
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:14 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Lekker stabiel zo.
pi_209923244
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:14 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Kinderen van 13 en 11 zitten volop in de puberteit en geven meer af aan de omgeving dan vragen om een vaderlijk rolmodel. Die hebben echt niet zin om continu met paps op pad te gaan. Alleen het kind van 9 is nog aanhankelijk.

Ik zou grote vraagtekens zetten bij de invulling van de bezoekjes aan zijn ex en de kinderen.
pi_209923296
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:17 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Kinderen van 13 en 11 zitten volop in de puberteit en geven meer af aan de omgeving dan vragen om een vaderlijk rolmodel. Die hebben echt niet zin om continu met paps op pad te gaan. Alleen het kind van 9 is nog aanhankelijk.

Ik zou grote vraagtekens zetten bij de invulling van de bezoekjes aan zijn ex en de kinderen.
Ja moet ik dan grenzen gaan stellen en zeggen niet meer dingen samen doen met ex en kinderen alles apart en duidelijk vanaf nu? Ben er ook huiverig voor om de boze partij te zijn of drama uit te lukken in een toch al vaak moeilijke en explosieve scheidingssituatie waar kinderen altijd onder lijden.
pi_209923349
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:21 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ja moet ik dan grenzen gaan stellen en zeggen niet meer dingen samen doen met ex en kinderen alles apart en duidelijk vanaf nu? Ben er ook huiverig voor om de boze partij te zijn of drama uit te lukken in een toch al vaak moeilijke en explosieve scheidingssituatie waar kinderen altijd onder lijden.
Je moet zorgen dat jouw eigen gezin op plek nummer 1 komt. Hij is met jóu, niet meer met háár.

Zijn er überhaupt scheidingspapieren of heeft hij je dit allemaal verteld?
pi_209923364
Ik kijk al uit naar het topic over hoe om te gaan als alleenstaande ouder
Nieuw is niet altijd beter.
pi_209923374
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:17 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Je moet zorgen dat jouw eigen gezin op plek nummer 1 komt. Hij is met jóu, niet meer met háár.

Zijn er überhaupt scheidingspapieren of heeft hij je dit allemaal verteld?
Heb ik zelf nooit ingezien.
  zondag 16 juli 2023 @ 22:30:27 #84
545 dop
:copyright: dop
pi_209923424
Ts vraag jezelf eens af of je in een gelijkwaardige relatie zit.

20 weken is echt wel de tijd dat je het gewoon met iedereen deelt. Wat about jouw vreugde en plezier om het met anderen te delen?
Gaat het zijn ex vertellen voor?
Wat een slappe lul.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_209923429
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Heb ik zelf nooit ingezien.
Dus hij vertelt je van alles maar is geen schriftelijk bewijs.
Neem volgende keer het kind van 13 even apart en vraag naar de situatie, om zo erachter te komen hoe de boel werkelijk in elkaar steekt en wat hun vader met zijn ex doet op het moment dat hij bij hun is.
  zondag 16 juli 2023 @ 22:32:36 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209923443
quote:
2s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:30 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dus hij vertelt je van alles maar is geen schriftelijk bewijs.
Neem volgende keer het kind van 13 even apart en vraag naar de situatie, om zo erachter te komen hoe de boel werkelijk in elkaar steekt en wat hun vader met zijn ex doet op het moment dat hij bij hun is.
Zou wat zijn dat hij helemaal niet gescheiden is werkelijk....
  zondag 16 juli 2023 @ 22:37:34 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209923494
Hoeveel nachten per week slaapt hij bij jullie thuis?
pi_209923558
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel nachten per week slaapt hij bij jullie thuis?
Elke nacht. Ik denk wel dat ze gescheiden zijn. De situatie is gewoon mega onduidelijk. Iets aan het verleden veranderen kan ik niet. Beste lijkt me het gesprek aan te knopen om te kijken wat voor alle partijen het beste is en daar niet langer voor weg te lopen. Komt tijd, komt raad. Mocht het blijken dat hij te verweven blijft met ex dan zie ik dat dan wel. Voor nu eerst een goed gesprek.
  Spellchecker zondag 16 juli 2023 @ 22:47:19 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209923609
quote:

[..]
Arme moeder ook die al zoveel weken oma-voorpret heeft moeten missen
pi_209923630
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:42 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Elke nacht. Ik denk wel dat ze gescheiden zijn. De situatie is gewoon mega onduidelijk. Iets aan het verleden veranderen kan ik niet. Beste lijkt me het gesprek aan te knopen om te kijken wat voor alle partijen het beste is en daar niet langer voor weg te lopen. Komt tijd, komt raad. Mocht het blijken dat hij te verweven blijft met ex dan zie ik dat dan wel. Voor nu eerst een goed gesprek.
Tot die tijd wel gewoon je moeder inlichten dat je zwanger bent. Want ja;
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:47 schreef maily het volgende:

[..]
Arme moeder ook die al zoveel weken oma-voorpret heeft moeten missen
Dit.
  Spellchecker zondag 16 juli 2023 @ 22:49:41 #91
197773 crew  maily
pi_209923632
quote:

[..]
Doe volgende keer een dik kussen onder je kleding, zodat je zwangerschap wordt benadrukt.

Eens kijken of daar vragen over komen bij de kinderen.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 22:51:58 #92
441859 crew  Lenny77
pi_209923648
quote:

[..]
Ik zou daar lekker buiten blijven. Is zijn gezin en ex. Dat lost m maar zelf op.
Ik zou het wel al lang tegen mijn moeder gezegd hebben.. daar heeft hij helemaal niets over te beslissen.
Het moet trouwens toch al te zien zijn ondertussen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209923650
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:49 schreef maily het volgende:

[..]
Doe volgende keer een dik kussen onder je kleding, zodat je zwangerschap wordt benadrukt.

Eens kijken of daar vragen over komen bij de kinderen.
Zou wat zijn...
  Spellchecker zondag 16 juli 2023 @ 22:52:54 #94
197773 crew  maily
pi_209923654
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:52 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Zou wat zijn...
Ja, dan weten ze het maar meteen.

Doe je ook babyboodschappen in dat roddeldorp? Kinderkamer enzo?
  zondag 16 juli 2023 @ 22:53:02 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209923656
quote:

[..]
Wat is er dan precies ‘mega onduidelijk’? Hij is gescheiden, al sinds 2017. Zijn ex weet dat hij met jou is, jullie wonen samen.
pi_209923658
Zat ook in die situatie, wilde het mijn kinderen eerst vertellen voordat ze het via via hoorde. Is nu 2 jaar geleden en heb ze vanaf de dag van het nieuws niet meer gezien omdat ex kinderen tegen mij ging opzetten.
Relatie was al 2 jaar voorbij en toch werd alle shit over mij heen gegooid dat ik haastig een nieuw gezin wilde maken om mijn kinderen te vervangen :')
pi_209923685
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou daar lekker buiten blijven. Is zijn gezin en ex. Dat lost m maar zelf op.
Ik zou het wel al lang tegen mijn moeder gezegd hebben.. daar heeft hij helemaal niets over te beslissen.
Het moet trouwens toch al te zien zijn ondertussen?
Ja je kan het zien als je het weet, maar het valt mee op zich.
Maarja ik ga het me ma wel zsm vertellen, is vooral mijn zwangerschap, en ook mijn eerste, dus minste is toch wel dat ik haar kan raadplegen voor adviezen en steun.
  zondag 16 juli 2023 @ 22:56:20 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923700
Ik heb even je vorige topic erbij gepakt.
Nov ‘22 woon jij nog thuis
Hij woont nog bij z’n ex waarvan hij in 2017 is gescheiden.

Juli ‘23
Jij hebt een huisje gevonden en hij is bij jou ingetrokken en heeft jou zwanger gemaakt.

Niemand weet van jullie relatie af en ook niet van jouw zwangerschap.

Vat ik het zo goed samen? Of weet je moeder wel dat je met hem samen bent?

En je vriendinnen?weten die het?

Werk je nog voor hem?

Staat hij ingeschreven op jouw adres?
pi_209923724
quote:
4s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ook in die situatie, wilde het mijn kinderen eerst vertellen voordat ze het via via hoorde. Is nu 2 jaar geleden en heb ze vanaf de dag van het nieuws niet meer gezien omdat ex kinderen tegen mij ging opzetten.
Relatie was al 2 jaar voorbij en toch werd alle shit over mij heen gegooid dat ik haastig een nieuw gezin wilde maken om mijn kinderen te vervangen :')
Ja dat wil je vermijden natuurlijk. Alhoewel, dan moet je als ex ook wel bij voorbaat al een beetje aangebrand zijn om de situatie. Wat als snel is natuurlijk. Mannen delven vaak het onderspit vind ik.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:00:17 #100
441859 crew  Lenny77
pi_209923733
quote:
4s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Triest ;(
pi_209923836
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:56 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even je vorige topic erbij gepakt.
Nov ‘22 woon jij nog thuis
Hij woont nog bij z’n ex waarvan hij in 2017 is gescheiden.

Juli ‘23
Jij hebt een huisje gevonden en hij is bij jou ingetrokken en heeft jou zwanger gemaakt.

Niemand weet van jullie relatie af en ook niet van jouw zwangerschap.

Vat ik het zo goed samen? Of weet je moeder wel dat je met hem samen bent?

En je vriendinnen?weten die het?

Werk je nog voor hem?

Staat hij ingeschreven op jouw adres?
We wonen nu nog tijdelijk in zijn huis, ex zoekt nog nieuwe woning en zit in vakantiehuis en wij gaan binnenkort naar nieuwe woning verhuizen.

Nee niemand weet het van mijn vriendinnen (zijn er 2). Hoop andere contacten vooral van werk weten het wel. Ik werk nog bij hem.
pi_209923848
En dan zeg je dat je niet afhankelijk bent van hem? :?
  zondag 16 juli 2023 @ 23:15:28 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923888
Dus je woont in zijn huis?
Is je moeder nooit op bezoek geweest?

Hoe kun je nou beweren dat niemand van jullie relatie weet?? Zie je het zelf niet?
Aan je schrijfstijl te lezen ben je niet dom. Maar naïef??
  zondag 16 juli 2023 @ 23:17:11 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923901
Je spreekt je zelf wel tegen he. Maar ik geef je vooralsnog het voordeel van de twijfel.
  zondag 16 juli 2023 @ 23:17:57 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923905
Zijn ex en kinderen weten wel vAn jullie relatie neem ik aan?
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:18:47 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_209923912
quote:

[..]
Doe nou niet alsof die kinderen je wat boeien want als dat zo was had je ook niet papa's piemel tot voorbij je huig gewrikt. Kom op zeg

Je doet alsof je het slachtoffer bent hier maar dat ben je alles behalve.

Maar ik twijfel inmiddels sterk aan de echtheid van dit verhaal.
pi_209923915
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:15 schreef amaranta het volgende:
Dus je woont in zijn huis?
Is je moeder nooit op bezoek geweest?

Hoe kun je nou beweren dat niemand van jullie relatie weet?? Zie je het zelf niet?
Aan je schrijfstijl te lezen ben je niet dom. Maar naïef??
Ik heb lang in het buitenland gewerkt en mijn ouders vragen me ook niet het hemd van mijn lijf dus dat scheelt natuurlijk.

Het is een beetje een kwestie van ergens verzeild in raken en dan achteraf jezelf voor je kop slaan. In zekere zin misschien wel naïef.
  zondag 16 juli 2023 @ 23:19:10 #108
156258 Metalfrost
dude, what
pi_209923916
Ik heb het vorige topic er ook even bij gepakt.. ik zag dat ik daarin ook had gereageerd.

Hoe is de financiële situatie welke beschreven staat in dat topic nu, @olijf09 ?
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:19:56 #109
269689 crew  Viv
pi_209923925
quote:

[..]
quote:

[..]
Elke nacht. Ik denk wel dat ze gescheiden zijn. De situatie is gewoon mega onduidelijk.
Zo onduidelijk hoeft het allemaal niet te zijn hoor: óf hij is gescheiden, óf niet. ^O^

Dat je niet eens 100% zeker weet of die scheiding wel echt doorgezet is, nooit de echtscheidingspapieren hebt ingezien, jullie relatie en zwangerschap niet in de openbaarheid brengt, zou álle alarmbellen moeten doen rinkelen bij jou. :{
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:22:09 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_209923942
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:19 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Zo onduidelijk hoeft het allemaal niet te zijn hoor: óf hij is gescheiden, óf niet. ^O^

Dat je niet eens 100% zeker weet of die scheiding wel echt doorgezet is, nooit de echtscheidingspapieren hebt ingezien, jullie relatie en zwangerschap niet in de openbaarheid brengt, zou álle alarmbellen moeten doen rinkelen bij jou. :{
Dit is waarom ik twijfels heb bij de echtheid. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó naïef is als diezelfee persoon altijd wel gehaald genoeg was om niet betrapt te worden. Jaren lang.
pi_209923958
Er begint veel onduidelijkheid te ontstaan over dit topic. Een complexe situatie van een paar jaar leg je niet makkelijk uit met een paar steekvragen hier en daar. Ik probeer dit zo goed mogelijk te doen, zonder teveel bijzaken erbij te halen. Dus dat verklaart misschien de verwarring? Wel ontzettend veel dank voor het reageren, een hoop inzichten. Nu even genieten van de nachtrust.
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:23:45 #112
441859 crew  Lenny77
pi_209923963
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef olijf09 het volgende:

[..]
We wonen nu nog tijdelijk in zijn huis, ex zoekt nog nieuwe woning en zit in vakantiehuis en wij gaan binnenkort naar nieuwe woning verhuizen.

Nee niemand weet het van mijn vriendinnen (zijn er 2). Hoop andere contacten vooral van werk weten het wel. Ik werk nog bij hem.
Maar je moeder weet wel dat je samen met hem bent en samenwoont??
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:24:51 #113
441859 crew  Lenny77
pi_209923979
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:23 schreef olijf09 het volgende:
Er begint veel onduidelijkheid te ontstaan over dit topic. Een complexe situatie van een paar jaar leg je niet makkelijk uit met een paar steekvragen hier en daar. Ik probeer dit zo goed mogelijk te doen, zonder teveel bijzaken erbij te halen. Dus dat verklaart misschien de verwarring? Wel ontzettend veel dank voor het reageren, een hoop inzichten. Nu even genieten van de nachtrust.
Mss de volgende keer dan ook echt antwoorden op de vragen ipv antwoorden te kopiëren en plakken.
  zondag 16 juli 2023 @ 23:26:23 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209923992
Jemig, wat een gedoe allemaal.

Wij hebben het anders aangepakt destijds: eerst de meiden (toen 12 en 15) verteld dat we graag een kindje wilden. Toen direct hun moeder ingelicht die alleen maar 'oh, leuk' kon stamelen. Dus die kon niet meer achteraf lopen kutten.

Maar ja.... Die kans hebben jullie gemist. Ik zou het in ieder geval diplomatiek brengen. En met 20 weken gaat het hoe dan ook als een mokerslag binnenkomen.

Als ik jou was, zou ik hem een week de tijd geven en daarna stop jij met je zwangerschap verbergen.
Resistance is futile.
  Spellchecker zondag 16 juli 2023 @ 23:26:30 #115
197773 crew  maily
pi_209923993
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar je moeder weet wel dat je samen met hem bent en samenwoont??
hopelijk wel, en krijgt ze morgen bericht van haar dochter dat ze oma wordt.
  zondag 16 juli 2023 @ 23:27:19 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209923998
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:19 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ik heb lang in het buitenland gewerkt en mijn ouders vragen me ook niet het hemd van mijn lijf dus dat scheelt natuurlijk.

Het is een beetje een kwestie van ergens verzeild in raken en dan achteraf jezelf voor je kop slaan. In zekere zin misschien wel naïef.
Jarenlang nog wel. Was dat dan voor je 16,5 toen je iets met hem kreeg?
Of ergens tussen 16,5 en 22 jaar? Terwijl jullie een affaire hadden?
En je werkte ook nog in zijn bedrijf en woonde ook nog thuis. Wanneer was dat dan?
  zondag 16 juli 2023 @ 23:32:10 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209924020
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mss de volgende keer dan ook echt antwoorden op de vragen ipv antwoorden te kopiëren en plakken.
Je vorige antwoord komt mee als je te snel achter elkaar post. Dat doet TS niet expres ;)

Al had ze ze wel handmatig kunnen weghalen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:35:43 #118
441859 crew  Lenny77
pi_209924033
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je vorige antwoord komt mee als je te snel achter elkaar post. Dat doet TS niet expres ;)

Al had ze ze wel handmatig kunnen weghalen.
Zo vaak?
Hoe snel moet ze dan wel niet typen?
  zondag 16 juli 2023 @ 23:36:43 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209924041
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo vaak?
Hoe snel moet ze dan wel niet typen?
Gebeurt mij ook regelmatig. Snapte daarom de "uitbarsting" van Coolguy hierover niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 23:37:35 #120
441859 crew  Lenny77
pi_209924046
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Snapte daarom de "uitbarsting" van Coolguy hierover niet.
Ja ik denk dat hij hetzelfde dacht als ik :@
  zondag 16 juli 2023 @ 23:45:33 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209924089
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:23 schreef olijf09 het volgende:
Ik help je wel.

Je was een jaar of 15-16 toen je bij dit gezin beeld kwam als oppas.
Na een tijdje kreeg de meneer gevoelens voor jou. Hij is een jaar of 27 heeft 3 jonge kinderen en voelt zich niet meer aangetrokken tot hun moeder.
Jij was een naïef meisje en bent erin meegegaan. Spannend, een oudere man. En hij wil jou!

Hun huwelijk was wankel en er is gesproken over een scheiding.

Ondertussen ben jij naar het buitenland vertrokken om daar een paar jaar te gaan werken.

Na een paar jaar ben jij teruggekeerd en ben je weer thuis gaan wonen.
Om voor mij onduidelijke reden wonen hij en z’n (mogelijke) ex-vrouw nog samen.

Jullie hebben al die tijd nog contact gehouden. Hij zegt dat hij van je houdt. Jij vindt dat normen en waarden belangrijk zijn én dat kinderen op moeten groeien bij hun vader en moeder.

Hij biedt jou aan baan aan in zijn bedrijf en jullie hervatten jullie romance. Hij woont nog bij zn ex.
Maar jullie besluiten om een gezamenlijke rekening te openen.

Zijn ex vertrekt naar een vakantiehuis.
En jjj trekt bij hem in. Je schreef dat hij bij jou was gaan wonen. Maar dat was een foutje.

Je ouders interesseert het geen ruk waar je bent gaan wonen en je 2 vriendinnen ook niet.
Ze komen niet op housewarming.
Of überhaupt op bezoek.

Hij ziet zijn kinderen bij zijn ex. Blijkbaar dan in hèt vakantiehuis. Of hij onderneemt soms iets met ze. Soms ben jij daar ook bij. Zijn kinderen vragen niet waarom de oppas er elke keer bij is.

Je raakt zwanger.

Ik vergeet nog iets. Hij heeft jou ook nog ten huwelijk gevraagd want jullie zijn inmiddels verloofd. Ook dat heb je niet gedeeld met je ouders of vriendinnen. Want waarom zou je leuk nieuws delen met je naasten

[ Bericht 2% gewijzigd door amaranta op 17-07-2023 00:06:07 ]
  zondag 16 juli 2023 @ 23:50:43 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209924140
Jemig, wat een gedoe allemaal :+ .
Resistance is futile.
pi_209924523
quote:

[..]
Dan zijn ze dus niet gescheiden.

Niet meer samen door is niet hetzelfde als gescheiden.
Er is geen co ouderschap, er is geen scheiding

Tot de rechter het heeft goed gekeurd is het allemaal enkel gebakken lucht.

Je bent ontzettend onwetend in deze, ronduit naief.

Meid, je bent 20 weken zwanger, tijd om je kop uit je kont te halen en te zorgen dat dingen geregeld zijn.
Je hebt een kerel die nog officieel getrouwd is. Besef dat maar eens verdomd goed.

Zorg dat Jij regelt dat het voor jou en dat kind goed gaat komen.
Kortom, vertel jouw omgeving van je zwangerschap, je gaat die steun hard nodig hebben. Want het vieze geheim van je getrouwde vriend gaat heel erg veel gezeik opleveren.
Je moet er niet eens zeker van zijn dat hij er wel voor jullie gaat zijn.
pi_209924541
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Zou wat zijn dat hij helemaal niet gescheiden is werkelijk....
Dat is hij ook niet. Anders was hij nu niet met een ouderschapsplan bezig.
Zonder dat plan kan je nog niet scheiden.
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 08:19:59 #125
197773 crew  maily
pi_209925369
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel een deadline, bijv 1 Aug. Dan vertel je het sowieso je moeder. Hij moet gewoon even z'n ballen zoeken en de ex bellen.
17 juli 2023 is een hele mooie datum :+
pi_209925413
TS, is dit dezelfde man als in je vorige topic? Hoe kan het dat je al bijna 6 jaar een relatie met hem hebt, maar de scheiding nog maar vers is?
  maandag 17 juli 2023 @ 08:37:03 #127
545 dop
pi_209925460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef Alloch87 het volgende:
TS, is dit dezelfde man als in je vorige topic? Hoe kan het dat je al bijna 6 jaar een relatie met hem hebt, maar de scheiding nog maar vers is?
je bent jong en je neukt wat.
Ze is nooit een echte man tegen gekomen. Dit is haar eerste relatie.
Als je als kind de relatie aan gaat met een volwassen, probeer later in de relatie dan maar een gelijkwaardig te worden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 08:48:51 #128
269689 crew  Viv
pi_209925546
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef Alloch87 het volgende:
Zie deze post:
amaranta in R&P / Nieuwe zwangerschap delen met ex en kinderen
pi_209925556
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:26 schreef Seven. het volgende:
Maar ja.... Die kans hebben jullie gemist. Ik zou het in ieder geval diplomatiek brengen. En met 20 weken gaat het hoe dan ook als een mokerslag binnenkomen.

Als ik jou was, zou ik hem een week de tijd geven en daarna stop jij met je zwangerschap verbergen.
Hoe lang wil je dit inderdaad voor iedereen verzwijgen. Denkt je partner dat het voor zijn ex minder erg is wanneer je 36 weken zwanger bent, wanneer de baby er al is of wil hij het vertellen wanneer je kindje zijn eindmusical van de basisschool heeft?
  maandag 17 juli 2023 @ 09:30:53 #130
545 dop
pi_209925885
Buiten de zwangerschap verberg je eigenlijk een heel leven. Waar in het soms ook gewoon belangrijk is om anderen dan je partner als klankbord te hebben.
Zeker als hij ook de regie heeft in je werk, vrienden en je huisvesting.
Hij zal vast hartstikke lief zijn, maar hij is in control in de belangrijkste zaken in jouw leven.
  maandag 17 juli 2023 @ 09:47:04 #131
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209926013
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Doe nou niet alsof die kinderen je wat boeien want als dat zo was had je ook niet papa's piemel tot voorbij je huig gewrikt.
_O_ _O_ _O- _O- _O_ _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209926152
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:00 schreef streamjohan het volgende:
Wat is de leeftijd van de beste heer van de tweede leg? Ben je zelf ook een stuk jonger?
33 volgens haar vorige topic. To is 22.
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 10:07:49 #133
269689 crew  Viv
pi_209926176
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 08:50 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Hoe lang wil je dit inderdaad voor iedereen verzwijgen. Denkt je partner dat het voor zijn ex minder erg is wanneer je 36 weken zwanger bent, wanneer de baby er al is of wil hij het vertellen wanneer je kindje zijn eindmusical van de basisschool heeft?
Die man kan inderdaad niet oneindig zijn kop in het zand blijven steken. En wie weet wat zijn uiteindelijke aanpak is als het écht nijpend wordt, want een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Zo was er een tijd geleden in Nederland een au pair die zwanger werd van de man in haar gastgezin, zij is sindsdien vermist en naar aangenomen wordt vermoord. (Ik kan de nieuwsartikelen hierover even zo snel niet terugvinden, want ik weet haar naam niet.) :X

Nog een vraag voor @olijf09 :

Heeft hij op enig moment tijdens jouw zwangerschap abortus geopperd als mogelijkheid?
  maandag 17 juli 2023 @ 10:10:24 #134
545 dop
pi_209926205
Nog even een belangrijke vraag die boven komt borrelen.
Ts is de erkenning van het kind al geregeld.
Of hoop je gewoon dat het goed komt.
https://www.rijksoverheid(...)oment%20zwanger%20is.
  maandag 17 juli 2023 @ 10:54:07 #135
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_209926666
Ik ga niet alles lezen maar ... waarom MOET hij zijn ex dat laten weten. Ik liet die niks weten.
En jij en je moeder. Jij gaat NU bij haar op bezoek met wat lekkers voor bij de koffie en als je binnenkomt zeg je, Muttie (of iets dergelijks) we hebben wat te vieren, ik ben zwanger.
Denk je dat ze er tegen is, zeg je IK heb wat te vieren, ik ben zwanger.

Hij heeft geen (ballen (die spreekwoordelijke) en jij ook niet echt.

Gefeliciteerd en succes *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_209926831
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 10:54 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik ga niet alles lezen maar ... waarom MOET hij zijn ex dat laten weten. Ik liet die niks weten.
Bij de combinatie ex en gezamenlijke kinderen lijkt het mij niet meer dan wenselijk dat je over zulke grote dingen communiceert.
  maandag 17 juli 2023 @ 11:14:57 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209926873
Gaat hij trouwens mee naar de verloskundige?
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 11:19:51 #138
269689 crew  Viv
pi_209926908
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Bij de combinatie ex en gezamenlijke kinderen lijkt het mij niet meer dan wenselijk dat je over zulke grote dingen communiceert.
Eens, maar die ex hoeft het niet per se eerder te weten dan de moeder van TS. Alsof die moeder het zou doorvertellen aan de ex van haar nieuwe schoonzoon. 8)7

Zolang TS het aan niemand mag vertellen is ze heel kwetsbaar en alleen.
pi_209926962
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Viv het volgende:

[..]
Die man kan inderdaad niet oneindig zijn kop in het zand blijven steken. En wie weet wat zijn uiteindelijke aanpak is als het écht nijpend wordt, want een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Zo was er een tijd geleden in Nederland een au pair die zwanger werd van de man in haar gastgezin, zij is sindsdien vermist en naar aangenomen wordt vermoord. (Ik kan de nieuwsartikelen hierover even zo snel niet terugvinden, want ik weet haar naam niet.) :X

Nog een vraag voor @:olijf09 :

Heeft hij op enig moment tijdens jouw zwangerschap abortus geopperd als mogelijkheid?
Sumanta Bansi bedoel je?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-van-sumanta-bekent
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 17 juli 2023 @ 11:27:22 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209926979
Er is nooit een juist moment.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 11:32:53 #141
269689 crew  Viv
pi_209927047
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:25 schreef Syrena het volgende:

[..]
Sumanta Bansi bedoel je?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-van-sumanta-bekent
Ja klopt, dank je! Inmiddels dus vermoord teruggevonden zie ik. ;( Het ging me om dit stukje uit het verhaal:

quote:
Ze woont bij hem en zijn gezin in Hoorn en ze hebben een geheime relatie. Bij een eerdere zwangerschap heeft ze onder druk abortus laten plegen, maar dit keer is ze vastbesloten het kind te houden.

Ze is zo'n negen weken zwanger als ze op mysterieuze wijze verdwijnt.
  maandag 17 juli 2023 @ 11:33:01 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927051
quote:

[..]

Whut?

Je had 6 jaar geleden op je 16de al een relatie met een man die nu bezig is de scheiding af te ronden?
Dan waren ze toen niet al gescheiden.

Los van het feit dat het een viespeuk is, als volwassen man met kinderen iets beginnen met een 16-jarige.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 11:34:41 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927076
quote:

[..]
Zegt hij... of was je er zelf bij toen de arts dat in het ziekenhuis verklaarde?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 11:37:37 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927113
quote:

[..]
Nooit uitgesproken door de rechter bedoel je?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 11:42:19 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927174
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:59 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ja dat wil je vermijden natuurlijk. Alhoewel, dan moet je als ex ook wel bij voorbaat al een beetje aangebrand zijn om de situatie. Wat als snel is natuurlijk. Mannen delven vaak het onderspit vind ik.
Hou toch op met je "mannen delven vaak het onderspit", als mensen fatsoenlijk met elkaar omgaan dan komt er ook een normale (50/50) omgangsregeling, als die er niet komt dan heeft dat meestal te naken met het feit dat er gelogen en bedrogen wordt, zoals in jullie geval.

Jullie hele relatie drijft op leugens.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 11:43:54 #146
545 dop
pi_209927197
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nooit uitgesproken door de rechter bedoel je?
Dat idee ga je wel krijgen.
Want in een convenant zijn de belangrijkste dingen normaal wel geregeld, dus ook (uitvoerig) besproken.
Dat geeft vaak toch wel duidelijkheid.
  maandag 17 juli 2023 @ 11:45:28 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927219
Wacht, de ex-echtgenote woont nu tijdelijk met de kinderen in een vakantiehuis en jij woont nu met hem in de echtelijke woning?
Sinds wanneer eigenlijk? Is zij niet gewoon met de kinderen op vakantie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 11:47:37 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927260
Hangen haar kleren nog in de kast?
Je moeder weet niet eens waar je nu woont?

Hoelang woon je nu in "zijn" huis?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 11:48:17 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209927275
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:45 schreef Leandra het volgende:
Wacht, de ex-echtgenote woont nu tijdelijk met de kinderen in een vakantiehuis en jij woont nu met hem in de echtelijke woning?
Sinds wanneer eigenlijk? Is zij niet gewoon met de kinderen op vakantie?
Ergens tussen november en nu. Want in november 22 woonde ze nog thuis.
Maar “ze” hebben ook een huis in het buitenland en “ze” gaan binnenkort verhuizen.
  maandag 17 juli 2023 @ 11:57:57 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209927439
quote:
99s.gif Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef praadje het volgende:

[..]
33 volgens haar vorige topic. To is 22.
Hij was ook jong vader, als de oudste al 13 is
  maandag 17 juli 2023 @ 12:02:57 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209927480
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:47 schreef Leandra het volgende:
Hangen haar kleren nog in de kast?
Je moeder weet niet eens waar je nu woont?

Hoelang woon je nu in "zijn" huis?
Ja het klinkt allemaal niet logisch...
  Vis een optie? maandag 17 juli 2023 @ 12:10:24 #152
70532 loveli
N
pi_209927538
quote:
Dat antwoord heb je nu al. Nee, hij heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen en reken er niet op dat hij dat voor jullie kind wel doet, als hij dat voor nummers 1 t/m 3 ook niet heeft gedaan.
crap in = crap out
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 12:12:59 #153
269689 crew  Viv
pi_209927560
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja het klinkt allemaal niet logisch...
En zorgwekkend. :{

Als de "ex" inderdaad op vakantie is met de kinderen zoals @Leandra opperde, en hij thuis is gebleven (bijvoorbeeld onder het mom van te druk op het werk) zodat hij bij zijn vriendinnetje de valse indruk kan wekken dat ze een toekomst hebben samen, hoe gaat dit dan verder? :X
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 12:16:15 #154
197773 crew  maily
pi_209927609
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:12 schreef Viv het volgende:

[..]

Als de "ex" inderdaad op vakantie is met de kinderen zoals @:leandra opperde, en hij thuis is gebleven (bijvoorbeeld onder het mom van te druk op het werk) zodat hij bij zijn vriendinnetje de valse indruk kan wekken dat ze een toekomst hebben samen, hoe gaat dit dan verder? :X
Wordt vervolgd :7

Als het allemaal waar is.
En anders heeft ts nog even de tijd om een nieuw verhaal te verzinnen.
pi_209927687
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:21 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Geen haat hoor, maar als de scheiding nog vers is en jij bent nu zwanger, gaat het misschien dan niet een beetje te snel voor hem?
  maandag 17 juli 2023 @ 12:24:04 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927712
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:12 schreef Viv het volgende:

[..]

Als de "ex" inderdaad op vakantie is met de kinderen zoals @:leandra opperde, en hij thuis is gebleven (bijvoorbeeld onder het mom van te druk op het werk) zodat hij bij zijn vriendinnetje de valse indruk kan wekken dat ze een toekomst hebben samen, hoe gaat dit dan verder? :X
Ik was afgelopen week ook alleen thuis terwijl man en kind op vakantie waren.
De buurvrouw was ook met de kinderen op vakantie terwijl de buurman thuis was.

Komt vaker voor.
Erg benieuwd hoelang TS daar inmiddels woont.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juli 2023 @ 12:24:16 #157
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209927714
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:16 schreef maily het volgende:

[..]

Als het allemaal waar is.
En anders heeft ts nog even de tijd om een nieuw verhaal te verzinnen.
Ja, dit dus.
Het klinkt allemaal nogal vergezocht en het klopt allemaal maar nét. Gaat bij jullie nergens het onzin alarm gigantisch af? :X
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209927728
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:24 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ja, dit dus.
Het klinkt allemaal nogal vergezocht en het klopt allemaal maar nét. Gaat bij jullie nergens het onzin alarm gigantisch af? :X
Het klopt vooral net niet.
6 jaar geleden gescheiden/uit elkaar en nu bezig met de basisdingen van het afwikkelen?
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 12:29:57 #159
441859 crew  Lenny77
pi_209927770
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:25 schreef mootie het volgende:

[..]
6 jaar geleden gescheiden/uit elkaar en nu bezig met de basisdingen van het afwikkelen?
Is het niet gewoon: 6 jaar geleden 'uit elkaar gegaan' als in de echte huwelijksrelatie beëindigd maar wel nog steeds samenwonend met echtgenote? Maar dat zij dat als gescheiden bekijkt en dat de echte scheiding pas recenter is ingezet.
TS en die kerel hebben trouwens ook nog een tijdje samengewoond in een huis in het buitenland.
pi_209927775
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:25 schreef mootie het volgende:

[..]
6 jaar geleden gescheiden en nu zijn ze de scheiding nog aan het verwerken?

Ik kan het niet meer volgen:

TS schrijft "Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan."

.....en daarna lees ik

"6 jaar geleden gescheiden/uit elkaar en nu bezig met de basisdingen van het afwikkelen?"

Huh?
  maandag 17 juli 2023 @ 12:32:24 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209927801
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:14 schreef amaranta het volgende:
Gaat hij trouwens mee naar de verloskundige?
Gaat TS überhaupt naar de verloskundige? 20-weken echo?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 12:37:24 #162
269689 crew  Viv
pi_209927862
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is het niet gewoon: 6 jaar geleden 'uit elkaar gegaan' als in de echte huwelijksrelatie beëindigd maar wel nog steeds samenwonend met echtgenote? Maar dat zij dat als gescheiden bekijkt en dat de echte scheiding pas recenter is ingezet.
Ja:

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:34 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Het huwelijk heeft kennelijk een doorstart gemaakt, nog voordat de scheiding officieel voltrokken en afgewikkeld was. Zo kun je dus al 6 jaar een relatie hebben én een verse scheiding. :X

Rode draad is wel dat de man in kwestie geen ballen heeft. Eerst zijn huwelijk niet fatsoenlijk ontbinden en er een geheime relatie op na houden, en nu de zwangerschap van zijn vriendin niet durven te vertellen. :r
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 12:40:22 #163
441859 crew  Lenny77
pi_209927898
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja:
[..]
Het huwelijk heeft kennelijk een doorstart gemaakt, nog voordat de scheiding officieel voltrokken en afgewikkeld was. Zo kun je dus al 6 jaar een relatie hebben én een verse scheiding. :X

Rode draad is wel dat de man in kwestie geen ballen heeft. Eerst zijn huwelijk niet fatsoenlijk ontbinden en er een geheime relatie op na houden, en nu de zwangerschap van zijn vriendin niet durven te vertellen. :r
Ze steken beiden hun kop diep in het zand.
TS was mss nog maar een kind toen ze samen kwamen dus dat valt ergens nog wel te begrijpen maar de man in het verhaal zit nog meters dieper in het zand dan TS...
  maandag 17 juli 2023 @ 12:47:12 #164
545 dop
pi_209927965
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze steken beiden hun kop diep in het zand.
TS was mss nog maar een kind toen ze samen kwamen dus dat valt ergens nog wel te begrijpen maar de man in het verhaal zit nog meters dieper in het zand dan TS...
We doen nu wel rap wat aannames waar van ik mag hopen dat ze niet allemaal kloppen.
Maar je hebt hier wel een punt
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 12:50:47 #165
197773 crew  maily
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 12:52:09 #166
269689 crew  Viv
pi_209928033
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:50 schreef maily het volgende:
Wil iemand een tijdlijn maken? :@
Ja, ik las net "je sekst al vanaf je 16,5 met hem" en ik dacht "okee, hier geeft ik het officieel op.'

Het is te veel. :{w
pi_209928198
quote:
Er zal ook wel gezeik met zijn ex komen als blijkt dat z'n voormalige minnares nu al zwanger is. De makkelijke omgang die er nu is zal dan wel verleden tijd zijn.
pi_209928295
Wat een treurige jeugdige jaren heb je gehad als je al vanaf je 16e met een getrouwde man loopt te rotzooien en vooral: er niet vanaf bent gekomen. Want zoiets kan even spannend en grappig zijn, maar het is wel gezond als je doorgaat met je leven, je een bepaalde ontwikkeling hebt en vooral met je leeftijdsgenoten en bijbehorende zaken bezig bent.

Maar zeker niet met een volwassen loser achtige man met 3 kinderen die z’n leven niet op orde heeft. Kortom: ik had je echt een gezonder en beter leven gegund. Maar helaas ook nog op alle vlakken afhankelijk van hem en nu ben je zelfs eenzaam zwanger op 22-jarige leeftijd en heb je niks of niemand om je heen lijkt het, dat je zo’n zwangerschap zelfs moet verbergen. Ik heb echt met je te doen.

Wat je moet doen is eerlijk aan de mensen die je wel hebt, vertellen dat je zwanger bent.

Plus waarom zou je als vrouw toch je leven zo in handen leggen van zo’n kansloze man en hem klakkeloos volgen. Ik snap dat niet.
pi_209928446
Maakt allemaal weinig uit. Over jaar of 4 is er wel een andere oppas van een jaar of 16 die haar mag vervangen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 13:24:58 #171
197773 crew  maily
pi_209928454
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:23 schreef marsan het volgende:
Maakt allemaal weinig uit. Over jaar of 4 is er wel een andere oppas van een jaar of 16 die haar mag vervangen.
Binnenkort de stagiaire
pi_209928467
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:23 schreef marsan het volgende:
Waar vind je dit soort gewillige oppasjes? :+ Ik vraag dat voor een vriend.
  maandag 17 juli 2023 @ 13:32:22 #173
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_209928548
Ik geloof er helemaal niks van.

Afgezien van dat er veel vergezochte elementen in het verhaal zitten, vind ik het vooral vreemd dat haar moeder van niks mag weten, maar dat ts en haar vent in hetzelfde bedrijf werken waar wel meerdere mensen op de hoogte zijn. Zo'n half geheim kun je dan ook wel aan je moeder vertellen.

En waarom woont zij met hem in zijn huis, maar zit moeder met 3 kinderen in een vakantiewoning als ze blijkbaar nog zo close zijn? Waarom is er dan zo weinig vastigheid qua omgang als hij een heel huis tot zijn beschikking heeft? Waar de kinderen eigen kamers zouden moeten hebben (want zij woonden daar eerder ook)? En waarom moet die ex er dan vaak bij zijn?

Helemaal geen logisch verhaal.
  Vis een optie? maandag 17 juli 2023 @ 13:35:17 #174
70532 loveli
N
pi_209928598
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gaat TS überhaupt naar de verloskundige? 20-weken echo?
Ja, want het is een jongetje.
crap in = crap out
  maandag 17 juli 2023 @ 13:37:58 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209928657
Dat ze de oppas was heb ik er van gemaakt… Wat moet een meisje van 16 anders bij een gezin met kinderen?
  maandag 17 juli 2023 @ 13:40:11 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209928691
En ze hebben dezelfde interesses enzo. Hij houdt ook dingen waar een 16 jarige van houdt😛
Zoveel raakvlakken.
  maandag 17 juli 2023 @ 13:40:25 #177
545 dop
pi_209928696
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:37 schreef amaranta het volgende:
Dat ze de oppas was heb ik er van gemaakt… Wat moet een meisje van 16 anders bij een gezin met kinderen?
zou kunnen ik denk dat hij iets van een winkel heeft waar zij personeel was/is.
op een bepaalde manier is ze waarschijnlijk nog steeds zijn personeel
  maandag 17 juli 2023 @ 13:41:03 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209928700
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Eens, maar die ex hoeft het niet per se eerder te weten dan de moeder van TS. Alsof die moeder het zou doorvertellen aan de ex van haar nieuwe schoonzoon. 8)7

Zolang TS het aan niemand mag vertellen is ze heel kwetsbaar en alleen.
De moeder en de ex kennen elkaar ook. Dat maakt het volgens Olivia een stuk ongemakkelijker
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 13:41:29 #179
197773 crew  maily
pi_209928704
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
De moeder en de ex kennen elkaar ook. Dat maakt het volgens Olivia een stuk ongemakkelijker
Vervelend allemaal.
  maandag 17 juli 2023 @ 13:42:36 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209928721
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:41 schreef maily het volgende:

[..]
Vervelend allemaal.
Zeg dat wel. En in het dorp wordt al zoveel geroddeld.
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 13:42:54 #181
197773 crew  maily
pi_209928724
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zeg dat wel. En in het dorp wordt al zoveel geroddeld.
Ja _O-
  Redactie Frontpage maandag 17 juli 2023 @ 13:45:03 #182
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_209928748
Klinkt als een rebound die per ongeluk in een zwangerschap is uitgelopen. Ik zie geen enkele commitment van je 'verloofde' TS.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_209928835
quote:

[..]

Uhm, iedereen die ff negeert dat een getrouwde man met een meisje van 16 gaat?
🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

TS, die kerel wilt niet met jou zijn. Je bent slechts een neukertje wat hij kan controleren als ik het zo lees en dat zeg ik niet om je rot te laten voelen. Kies je eigen pad en zorg voor een gelijkwaardige partner zonder deze GTST ellende, je bent daar veels te jong voor.
Kies voor een dramavrije toekomst voor je kindje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Witbaard op 17-07-2023 14:03:35 ]
Arr
  Vis een optie? maandag 17 juli 2023 @ 13:52:29 #184
70532 loveli
N
pi_209928862
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 19:32 schreef olijf09 het volgende:
Hij was de eerste waar ik bij terecht kon over mijn gevoelens. Langzaam ontstond er iets en kregen we een geheime relatie (hij woonde en woont nog bij zijn ex-vrouw en kinderen). Deze begintijd was echt een ongezonde periode. Ik had altijd een stemmetje in mijn hoofd die zei dat dit geen goede keuze was. Ik zag en zie hem niet goed bij mijn familie passen.
[..]
We hebben samen in het buitenland een huis waar we voor werk regelmatig zijn en tijd doorbrengen zoals een echt koppel. Maar in Nederland slaan de twijfels altijd weer toe. Ik heb zelf een beperkte sociale omgeving. Heb studies destijds afgekapt om met hem te kunnen zijn, en heb af en toe contact met 2 jeugdvriendinnen. De rest van mijn leven (buiten familie) gaat via hem. Zijn vrienden, zijn bedrijf, zijn geld etc. Doordat ik nooit echt op eigen benen heb gestaan ben ik best onzeker geworden. Ik heb vaak het verlangen om zelf iets op te bouwen en te ontdekken. Maar weet niet of ik dan iets moois weggooi van ons samen. Misschien is het bindingsangst? Misschien is de relatie nog steeds ongezond en gedoemd te mislukken? Moet ik er eindelijk gewoon voor uitkomen? Ik heb het idee dat ik er ben ingerold en er nooit helemaal zelf voor heb gekozen zoals bij normale relaties. Of ben ik onvolwassen en verdient hij beter?

Wat denken jullie?
Wij denken dat je vandaag eens met je moeder moet praten. Ga ook nadenken over je toekomst, welke opleiding je nog zou willen doen. Je moeder wil vast helpen met haar kleinkind als jij aan je eigen toekomst werkt.

Als je 30 bent is je zoon 7. Als je zoon naar huis komt, welke moeder treft hij dan aan? Een die haar opleiding heeft afgerond en een leuke baan in de zorg heeft, of een die nog bij een man woont die vers in scheiding ligt en de omgangsregeling nog niet op orde heeft?

Als hij al 5 jaar samenwoont met zijn ex-vrouw, dan is zij niet zijn ex-vrouw, en hij een klootzak van het type wat jij nog niet kunt bevatten.

Edit:
Waar ik 'zorg' zei bedoelde ik 'marketing/grafisch ontwerp' - stop de tijd.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:30 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ik zou ook graag een studie volgen, en inderdaad dat gevoel is niet alles. Ik ga heel lekker op marketing/grafisch ontwerp en heb daar best een goed portfolio in opgebouwd met aardige projecten. Dus een begin is er. Nog niet sterk genoeg om rond van te komen, en zeker nog meer kennis voor nodig.

[ Bericht 14% gewijzigd door loveli op 17-07-2023 14:10:47 ]
crap in = crap out
  maandag 17 juli 2023 @ 13:54:11 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209928882
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:35 schreef loveli het volgende:

[..]
Ja, want het is een jongetje.
Oh, dat had ik gemist.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? maandag 17 juli 2023 @ 13:55:51 #186
70532 loveli
N
pi_209928909
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, dat had ik gemist.
Post 37

quote:
Maar als dit een groot drama gaat worden dan zit ik liever alleen met mijn toekomstige zoontje in een hutje op de hei.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 17 juli 2023 @ 14:04:32 #187
70532 loveli
N
pi_209929045
Als je 16 en verliefd bent, dan kun je niet bevatten dat je geliefde je voorliegt.

Als je een fatsoenlijk moreel kompas hebt, dan kun je niet bevatten dat iemand zijn gezin en jou aan het lijntje houdt.

Als iemand zo lief en aardig tegen je is, kun je je niet voorstellen dat hij niet het beste met jou voorheeft, maar alleen aan zichzelf denkt.

Maar..
Kijk eens naar zijn daden.
Hij heeft zijn scheiding niet afgerond en begint iets met een jong meisje van 16 (ongelijkheid in levenservaring).
Hij (leidinggevende) begint iets met een personeelslid (ongelijkheid in machtsverhouding)
Hij laat jou je opleiding stoppen, zodat je mee kunt naar zijn huis in het buitenland om verliefd te zijn.
Hij heeft jouw financiële positie in de hand (werkgever).
Hij bepaalt wie mogen weten dat jullie een relatie hebben (afgelopen 5 jaar - zo goed als niemand).
Hij heeft na 5 jaar nog steeds geen omgangsregeling met zijn kinderen.
Zijn vrouw is vreemdgegaan en daarom mag hij dat ook, met een te jong, kwetsbaar meisje.

Hij kost jou de beste jaren van je leven en je hele toekomst. Is hij dat waard?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 17 juli 2023 @ 14:05:40 #188
70532 loveli
N
pi_209929058
Maar zolang je verliefd bent, blijf je bij hem. Zonde van je tijd.
crap in = crap out
pi_209929276
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er zal ook wel gezeik met zijn ex komen als blijkt dat z'n voormalige minnares nu al zwanger is. De makkelijke omgang die er nu is zal dan wel verleden tijd zijn.
Ja dat snap ik, want hij is totaal niet trots op zijn relatie. Lekker meisje stilhouden, maar wel genieten van de voordelen. Lekker naïef onzeker meisje sturen zoals het hem goed uitkomt.
Na een zwangerschap van 20 weken en nog steeds de ‘relatie’ verbergen gaat er waarschijnlijk wel een lampje branden bij ts.
Mentaal totaal misbruikt, ik zie geen liefde.
  maandag 17 juli 2023 @ 14:20:36 #190
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209929297
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:03 schreef olijf09 het volgende:
Even een vraagje. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger van mijn verloofde en we zijn er erg blij mee.

Er is alleen een dingetje. We hebben het nog niemand verteld. Hij wil het zijn ex en hun kinderen eerst vertellen alleen wacht hier steeds mee.

We hebben al langere tijd een relatie maar hebben dit nooit officieel openbaar gemaakt door verschillende omstandigheden die niet ideaal waren. Maar nu het echt serieus is en we een kind verwachten, wil ik toch graag ook serieuze stappen zetten en alles officieel kenbaar maken aan familie en vrienden.

Mijn vraag is: moet ik er begrip voor hebben dat hij het juiste moment zoekt om dit aan zijn ex en kinderen te vertellen (omdat de scheiding nog vers is en niet verwerkt) of gaat het nu wel een beetje te lang duren?
Je openingpost zegt er niks over maar heeft wel een sausje van een andere cultuur waar dit soort zaken toch wat gevoeliger liggen dan in de cultuur van NL. Tenzij je uit de Biblebelt komt.

Niet dat dat er iets toe doet maar als dat zo is zouden we je mischien wat beter kunnen helpen.
  maandag 17 juli 2023 @ 14:22:43 #191
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209929325
quote:

[..]
Precies dat. Voor mij is dit kind prioriteit en het stelt me teleur dat hij zo lang wacht. Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.
Eigen keuze. Voor mij is het niks, een partner die al een gezin heeft met een ander.
Precies vanwege dit soort toestanden.
Maar goed, het gaat niet om mij
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 14:23:08 #192
269689 crew  Viv
pi_209929334
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je openingpost zegt er niks over maar heeft wel een sausje van een andere cultuur waar dit soort zaken toch wat gevoeliger liggen dan in de cultuur van NL. Tenzij je uit de Biblebelt komt.

Niet dat dat er iets toe doet maar als dat zo is zouden we je mischien wat beter kunnen helpen.
Staat niet in de OP, maar later in het topic wel:

quote:

[..]
  maandag 17 juli 2023 @ 14:24:50 #193
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209929366
John de Mol kan hier zo de nieuwe seizoenen van GTST downloaden.
  maandag 17 juli 2023 @ 14:27:28 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_209929431
Als ik dit soort topics lees ben ik wel altijd even extra tevreden over m'n eigen leven.
pi_209929528
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Als ik dit soort topics lees ben ik wel altijd even extra tevreden over m'n eigen leven.
De enige reden dat ik in R&P kom.
pi_209929585
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:19 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ja dat snap ik, want hij is totaal niet trots op zijn relatie. Lekker meisje stilhouden, maar wel genieten van de voordelen. Lekker naïef onzeker meisje sturen zoals het hem goed uitkomt.
Na een zwangerschap van 20 weken en nog steeds de ‘relatie’ verbergen gaat er waarschijnlijk wel een lampje branden bij ts.
Mentaal totaal misbruikt, ik zie geen liefde.
Ze is er zelf bij.
pi_209929595
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:32 schreef Ceviche het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van.

Afgezien van dat er veel vergezochte elementen in het verhaal zitten, vind ik het vooral vreemd dat haar moeder van niks mag weten, maar dat ts en haar vent in hetzelfde bedrijf werken waar wel meerdere mensen op de hoogte zijn. Zo'n half geheim kun je dan ook wel aan je moeder vertellen.

En waarom woont zij met hem in zijn huis, maar zit moeder met 3 kinderen in een vakantiewoning als ze blijkbaar nog zo close zijn? Waarom is er dan zo weinig vastigheid qua omgang als hij een heel huis tot zijn beschikking heeft? Waar de kinderen eigen kamers zouden moeten hebben (want zij woonden daar eerder ook)? En waarom moet die ex er dan vaak bij zijn?

Helemaal geen logisch verhaal.
Ik geloof het wel eigenlijk. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en het is nooit logisch als je er met een gezonde bril naar kijkt.

Maar dit zijn vaak mensen met problemen. Dus jonge kwetsbare meiden die geen fijn thuis of vangnet hebben en dan nog de volwassen mannen die psychisch niet in orde zijn. En helaas zijn er veel van dit soort mannen.

Ik denk dat alle vrouwen weleens door dit soort mannen zijn benaderd op jongere leeftijd, tenminste: ik heb het weleens gehad bij bijvoorbeeld bijbaantjes/sportclub. Het valt mij op dat de mannen die dit doen vaak bij meerdere meisjes berichtjes/aandacht sturen/geven en dan hapt er altijd wel iemand. Vaak iemand die geen fijne of stabiele thuissituatie heeft. Althans zo heb ik het vaak om me heen gezien. Want ik kon er vroeger wel om lachen, maar er was geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om erop in te gaan. Ik vermoed omdat ik een fijne en veilige thuissituatie had waar ik bepaalde normen heb meegekregen en vooral omdat ik altijd bij mijn ouders terecht kon. Dat had denk ik anders kunnen zijn als ik die basis niet had.

Want het is moeilijk als je geen bevestiging etc thuis krijgt, het heel onveilig is, noem maar op. En daar spelen deze vieze mannetjes altijd goed op in. Daarom heb ik ook te doen met dit soort vrouwen, want dr is zoveel meer in het leven en je laten leiden door een kansloze man met psychische problematiek zou geen optie moeten zijn.
  maandag 17 juli 2023 @ 14:41:03 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209929619
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:38 schreef Pruim het volgende:

[..]

Maar dit zijn vaak mensen met problemen. Dus jonge kwetsbare meiden die geen fijn thuis of vangnet hebben en dan nog de volwassen mannen die psychisch niet in orde zijn. En helaas zijn er veel van dit soort mannen.
En naieve meisjes niet :')
pi_209930080
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze is er zelf bij.
Ja, totaal afhankelijk van hem geworden. Dom.
Hopelijk beseft ze nu wat er gaande is en kan ze voor zichzelf betere keuzes maken vanaf nu.
pi_209930101
Stel je voor dat het kind over 15 jaar dit topic vindt.. wat een treurigheid.. sterkte jongen of meisje
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209930110
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:24 schreef nils_22 het volgende:
Stel je voor dat het kind over 15 jaar dit topic vindt.. wat een treurigheid.. sterkte jongen of meisje
:')
pi_209930151
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:22 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Hopelijk beseft ze nu wat er gaande is en kan ze voor zichzelf betere keuzes maken vanaf nu.
Ja, je zou zeggen dat als ze terug leest wat ze heeft geschreven dat ze ook wel moet snappen dat dit zo niet werkt.
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 15:27:21 #203
197773 crew  maily
pi_209930159
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:22 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
ik hoop dat ze met een grote bos rozen bij haar moeder zit O+
pi_209930205
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:27 schreef maily het volgende:

[..]
ik hoop dat ze met een grote bos rozen bij haar moeder zit O+
En dat ze de komende periode hulp van haar moeder krijgt. Dat kan ze goed gebruiken.
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 15:32:40 #205
197773 crew  maily
pi_209930212
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:31 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
En dat ze de komende periode hulp van haar moeder krijgt. Dat kan ze goed gebruiken.
Niet alleen de hulp, ook de verhalen van hoe het toen ging .... ^O^
pi_209930393
Het is wel overduidelijk dat ts mentaal, financieel totaal van hem afhankelijk is gemaakt en ook nog eens sociaal geïsoleerd wordt. Dus of er zo makkelijk een knop om gaat en ze drastisch op haar strepen gaat staan is wel erg optimistisch gedacht en toch hoop ik dat je je niet laat inpeperen door zijn slappe gelul/ leugens/ manipulatie vooral omdat je nu moeder gaat worden ts.
Bang voor eenzaamheid hoef je echt niet te zijn, het zal alleen maar beter voelen als je voor jezelf je zaken beter op orde hebt zonder hem met behulp van je moeder die WEL het beste voor je over heeft.

Als hij je nu egoïstisch gaat noemen als je het aan je moeder wil vertellen dan weet je voor jezelf wel hoe laat het is en dan is het echt tijd om je spullen te pakken en te gaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2023 15:52:43 ]
  maandag 17 juli 2023 @ 15:55:59 #207
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209930473
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze is er zelf bij.
Dat is waar, maar dit is Grooming 2.0. Een kind van 16 is zo makkelijk te beïnvloeden, al TS haar topics zijn daar het treurige bewijs van.

Die gaat hier niet zelf uitkomen, of pas jaren later als alle ellende al lang en breed geschied is, en TS haar nazaten de treurige cirkel compleet gaan maken omdat ze nooit voorbeelden hebben meegekregen van hoe het ook kan / wel moet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 17 juli 2023 @ 16:34:21 #208
450228 LeesFoknl
pi_209930981
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dat is waar, maar dit is Grooming 2.0. Een kind van 16 is zo makkelijk te beïnvloeden, al TS haar topics zijn daar het treurige bewijs van.

Die gaat hier niet zelf uitkomen, of pas jaren later als alle ellende al lang en breed geschied is, en TS haar nazaten de treurige cirkel compleet gaan maken omdat ze nooit voorbeelden hebben meegekregen van hoe het ook kan / wel moet.
Beetje genuanceerder svp. Een man van 18 kan ook vader zijn, zelfs al met 16 of 17!
Een jonge meid van 16 kan ook een bitch zijn, en ze kan op die leeftijd ook zo geil als een pakje boter zijn, en dan gekke dingen doen die wij als volwassenen niet zouden doen.
Moeders hebben gelijk als ze tegen hun dochter zeggen ... doe niks wat IK niet zou doen. Dus qua seks, rommel gerust maar wat aan, maar geen geslachts verkeer, wamt dan zit je dadelijk met een baby in je buik.
Zelf heb ik dit ooit gezegd tegen een jonge meid van 19-20. Goed uitgelegd en condooms gegeven. Nou, het heeft gewerkt. Ze is nu eind dertig en nog altijd geen kind!
pi_209931071
Kleine update. Hij gaat het vandaag z'n ex en kinderen vertellen. En ik heb morgen met mijn ouders afgesproken.
Of de relatie stand gaat houden kan ik nu nog niet zeggen. Wat jullie hebben gereageerd zit natuurlijk een grote kern van waarheid in. Ik was destijds erg jong en had geen goede omgeving waar ik terecht kon. Ik heb de relatie in het verleden al meerdere keren uitgemaakt en opnieuw geprobeerd, omdat ik er nooit vrede mee had hoe het gelopen is. De vraag is alleen of ik dat ooit ga hebben. Of ik het moet proberen voor het kind.

Lang verhaal kort. Ik ben erg teleurgesteld in hem maar ook in mezelf. Boos, verdrietig, schaamte.

Dat wordt een leuk gesprek morgen met mijn ouders... Maarja, situatie heb ik zelf gecreëerd en nu maar door de zure appel heen. Hopelijk wordt het hierna een stuk beter. Makkelijker niet waarschijnlijk, maar dan kan ik mijn familie tenminste weer recht aankijken.

Advies en reacties zijn welkom :-)
  Spellchecker maandag 17 juli 2023 @ 16:43:16 #210
197773 crew  maily
pi_209931081
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:42 schreef olijf09 het volgende:
Kleine update. Hij gaat het vandaag z'n ex en kinderen vertellen. En ik heb morgen met mijn ouders afgesproken.
Of de relatie stand gaat houden kan ik nu nog niet zeggen. Wat jullie hebben gereageerd zit natuurlijk een grote kern van waarheid in. Ik was destijds erg jong en had geen goede omgeving waar ik terecht kon. Ik heb de relatie in het verleden al meerdere keren uitgemaakt en opnieuw geprobeerd, omdat ik er nooit vrede mee had hoe het gelopen is. De vraag is alleen of ik dat ooit ga hebben. Of ik het moet proberen voor het kind.

Lang verhaal kort. Ik ben erg teleurgesteld in hem maar ook in mezelf. Boos, verdrietig, schaamte.

Dat wordt een leuk gesprek morgen met mijn ouders... Maarja, situatie heb ik zelf gecreëerd en nu maar door de zure appel heen. Hopelijk wordt het hierna een stuk beter. Makkelijker niet waarschijnlijk, maar dan kan ik mijn familie tenminste weer recht aankijken.

Dit is al een hele grote stap! Goed gedaan! ^O^
  maandag 17 juli 2023 @ 16:53:50 #211
545 dop
pi_209931181
quote:

Heel goed, en van af nu bij alles waar je twijfelt, zet jezelf op de eerste plaats. wat wil jij wat vind jij belangrijk.
pi_209931593
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja, een kind van 16 wel. Maar een kind van 16 blijft geen kind van 16. En ze zijn niet allemaal hetzelfde. Zitten ook doorgewinterde dames bij die niet aan hun proefstuk toe zijn en zich best wel even af kunnen laten neuken door een getrouwde man waar ze bij oppassen, maar dan zonder verloving, zwangerschap en andere ongein.
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 17:32:10 #213
269689 crew  Viv
pi_209931681
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, een kind van 16 wel. Maar een kind van 16 blijft geen kind van 16.
Nee, maar TS heeft niet bepaald een normale ontwikkeling doorgemaakt sinds haar 16e. Ze is sociaal geïsoleerd, afhankelijk van hem qua wonen en financiën, heeft geen opleiding afgerond door hem, etc.

Dus hoewel ze nu geen 16 meer is, is ze mogelijk bijna net zo beïnvloedbaar als toen. :{
  maandag 17 juli 2023 @ 18:00:10 #214
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_209931987
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 22:15 schreef Chinless het volgende:
& voor abortus is het zeker te laat? Arm kind dat in deze situatie moet opgroeien. Falcon punch wellicht een optie?
Ts is inmiddels al 22 dus rijkelijk laat ja.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_209932377
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:43 schreef maily het volgende:

[..]
Dit is al een hele grote stap! Goed gedaan! ^O^
Dit. ^O^

En het is goed om zelf nog eens te lezen wat je in november schreef:

Dus dat advies neem ik ter harte, stappen maken in zelfstandigheid. :-)

Je wilde meer onafhankelijkheid. Hou dat ook voor ogen bij latere beslissingen. Kijk bijvoorbeeld of je na je verlof een opleiding kunt volgen of een andere baan kunt vinden. Schrijf je in voor een huurwoning, mocht je nog niet ingeschreven staan. Alleen om ervoor te zorgen dat je een kant uit kunt als het niet loopt zoals je nu voor ogen hebt.

Succes!
pi_209932404
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 18:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dit. ^O^

En het is goed om zelf nog eens te lezen wat je in november schreef:

Dus dat advies neem ik ter harte, stappen maken in zelfstandigheid. :-)

Je wilde meer onafhankelijkheid. Hou dat ook voor ogen bij latere beslissingen. Kijk bijvoorbeeld of je na je verlof een opleiding kunt volgen of een andere baan kunt vinden. Schrijf je in voor een huurwoning, mocht je nog niet ingeschreven staan. Alleen om ervoor te zorgen dat je een kant uit kunt als het niet loopt zoals je nu voor ogen hebt.

Succes!
In November?
pi_209932417
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 18:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
In November?
Ja, in een vorig topic.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 21:26 schreef olijf09 het volgende:
Dankjewel iedereen voor alle adviezen. Het is natuurlijk lastig om op basis van weinig informatie iets in te vullen voor iemand, maar toch kan dat genoeg zijn. Stepperoller en Claudia_x, jullie slaan de spijker op z’n kop. Dat is inderdaad mijn gevoel. Het verlangen naar zelfverkregen onafhankelijkheid en een proces waar je doorheen moet en niet door een ander overgenomen kan worden.
En ja, mijn lichaam zegt al lange tijd nee. Ook al is mijn hart nog niet daar. Peinzen laat me alleen in mijn hoofd worstelen, en ik schat dat het tijd is om nu vooral te leven. Actie te ondernemen. Dus dat advies neem ik ter harte, stappen maken in zelfstandigheid. :-)
  maandag 17 juli 2023 @ 18:50:45 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209932540
quote:

Mijn advies: zoek een andere baan.
Resistance is futile.
pi_209932547
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 18:50 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mijn advies: zoek een andere baan.
Andere baan, andere woning, andere vent. Genoeg andere dingen te zoeken nog. :+
pi_209932585
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 18:40 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, in een vorig topic.
[..]

Ja, okee.

Dank je wel.

pi_209933628
quote:

Mijn tip: ga zo snel mogelijk werken aan je plan B. In je vorige topic gaf je aan dat je van deze man afhankelijk bent. Een baby gaat dat er niet veel beter op maken. Zorg dat je zo snel mogelijk onafhankelijk van hem wordt zodat je in alle vrijheid kunt kiezen om hem te verlaten wanneer je dat wil.

En als je relatie met je ouders enigszins oké is, vraag aan hen dan hulp hierbij. Het klinkt alsof je jezelf geïsoleerd hebt van vrienden en familie, wat je natuurlijk nog afhankelijker van hem maakt. Werk aan je andere relaties - je zult ze nog hard nodig hebben.

Je bent veel te veel bezig met hem: zijn ex, zijn kinderen, zijn problemen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209934201
Ja, tijdens de zwangerschap kun je in elk geval heel hard werken aan jouw contacten. Zorg dat je een vangnet hebt. Dat is met een kleintje ook zo belangrijk om te hebben. En een kind maakt het gelukkig ook weer makkelijker om nieuwe mensen te leren kennen en zo vriendschappen op te bouwen. Kijk bijvoorbeeld maar hier in het topic: zwanger en geboorte. Daar ontstaan ook vriendschappen tussen moeders en dat is lekker laagdrempelig.

Net wat je zelf al zei: kom in actie en focus je niet alleen op hem.
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 21:09:38 #223
269689 crew  Viv
pi_209934236
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:06 schreef Sumppi het volgende:
En een kind maakt het gelukkig ook weer makkelijker om nieuwe mensen te leren kennen en zo vriendschappen op te bouwen. Kijk bijvoorbeeld maar hier in het topic: zwanger en geboorte. Daar ontstaan ook vriendschappen tussen moeders en dat is lekker laagdrempelig.
Goed idee! :Y

@olijf09 zie hier:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1982
pi_209934387
quote:
Wellicht niet eens gescheiden. Dumdumduuuuum.
  maandag 17 juli 2023 @ 21:23:42 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209934498
Ben wel benieuwd of de erkenning al geregeld is.
Tegenwoordig kan een kind ook erkend worden door iemand die nog gehuwd is met iemand anders, dus dat scheelt al.
Laat hem geen nonsens-verhaal ophangen dat een erkenning niet kan, dat kan zelfs als hij nog getrouwd blijkt te zijn met zijn ex.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209935403
Ik vind het wel opmerkelijk dat niemand van jullie adviseert om er samen met hem het beste van te maken.

Ik hou er niet van om iemand alle schuld in de schoenen te schuiven en zelf slachtoffertje te spelen.

Dat hij zijn shit niet op orde heeft is duidelijk. Met de scheiding en alles. Maar ook ik heb een aandeel in dit alles en heb er een potje van gemaakt.

Dan vraag ik me af. Is er dan volgens jullie geen enkel scenario waar hij en ik wel samen blijven en dit kindje samen opvoeden en hier op die manier het beste van maken?

Natuurlijk met het gegeven dat omgang met andere kinderen en ex normaal verloopt en hij volgens de scheidingspapieren inderdaad in 2017 is gescheiden (hij gaat deze opvragen).
pi_209935483
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 22:19 schreef olijf09 het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat niemand van jullie adviseert om er samen met hem het beste van te maken.

Ik hou er niet van om iemand alle schuld in de schoenen te schuiven en zelf slachtoffertje te spelen.

Dat hij zijn shit niet op orde heeft is duidelijk. Met de scheiding en alles. Maar ook ik heb een aandeel in dit alles en heb er een potje van gemaakt.

Dan vraag ik me af. Is er dan volgens jullie geen enkel scenario waar hij en ik wel samen blijven en dit kindje samen opvoeden en hier op die manier het beste van maken?

Natuurlijk met het gegeven dat omgang met andere kinderen en ex normaal verloopt en hij volgens de scheidingspapieren inderdaad in 2017 is gescheiden (hij gaat deze opvragen).
Jawel, maar ook daarvoor geldt wat mij betreft hetzelfde advies, zodat het een keus is om samen te zijn en van jouw kant geen noodzaak.

Hoe is het vandaag gegaan?

[ Bericht 19% gewijzigd door Sumppi op 17-07-2023 22:45:36 ]
pi_209935494
Erkenning is trouwens afspraak vrijdag. Die stond al een tijd. Hij is als de dood dat zijn kinderen bij hem weggenomen worden.
  maandag 17 juli 2023 @ 22:39:48 #229
545 dop
pi_209935633
quote:

Ik denk niet dat iedereen er tegen is als jullie samen er voor gaan.
Alleen is gezien de opsomming aan zaken die scheef zijn, is het vertrouwen daar in niet heel groot.
Ga er voor. Maar vergeet jezelf niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 18-07-2023 10:35:27 ]
pi_209935636
Hoe reageerde zijn ex?
Alius aliud dicit
pi_209935640
quote:

Volgens mij hebben genoeg mensen gezegd dat je dom bezig was/ bent :+
Maar logischerwijs komt een geheimhouding van een zwangerschap plus alle andere eigenschappen van jullie relatie absoluut niet gezond over. Dus nee, zo gek is het niet dat veel mensen geen gelukkig toekomst zien tussen jullie twee.
pi_209935699
Vind je het ook niet apart dat jij jezelf niet als afhankelijk ziet, terwijl heel veel mensen in dit topic juist schrikken van de situatie waar je nu in zit?

Daarom was mijn eerste vraag wat je woonsituatie nu is. Blijkt dat je bij hem bent ingetrokken, nog altijd voor hem werkt, voor hem je vrienden en familie op afstand houdt, geen opleiding meer hebt afgemaakt en nu zelfs dat je zwanger bent wat je nog afhankelijker maakt dan je al was.

Vandaar mijn advies en de vragen. Ook als jullie samen blijven zou het goed zijn voor jou om meer los van hem te staan. Als hij morgen onder een bus komt heb je namelijk ook een probleem.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:02:23 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209935827
Hij gaat de scheidingspapieren opvragen? Waarom?
.
pi_209935868
Maargoed, dat is heel veel om aan te werken. Daarom denk ik: het versterken van je netwerk kun je nu al doen. Net als het regelen van een inschrijving voor een huurwoning. Kijk ook naar hoe jullie alles op papier vastleggen, zoals een testament, geregistreerd partnerschap, enz. Ik kan me niet voorstellen dat dat al gebeurd is?

Op die manier maak je er met hem het beste van. Niet door maar wat aan te modderen, maar door je shit te regelen. O+
pi_209936270
Morgen delen we op hetzelfde moment het verhaal aan onze families is besloten. Vanavond alles samen doorgesproken samen.

Ik heb mijn verhaal klaar en heb daar vrede mee.

Hij zit nog mega in over wat die en die wel niet gaan zeggen. Dat maakt mij tamelijk pissig als hij zich vooral druk maakt om zijn imago. Dan slinken voor mij een beetje zijn waardigheidspunten als partner.

Btw toevallig had ik vanavond een leuk zwangerschaps pilates klasje met leuke meiden.
  Manager PR/Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 00:14:56 #236
269689 crew  Viv
pi_209936424
quote:
Kleine update. Hij gaat het vandaag z'n ex en kinderen vertellen.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:55 schreef olijf09 het volgende:
Morgen delen we op hetzelfde moment het verhaal aan onze families is besloten.
Heeft hij toch weer een dag uitstel gekregen. ;)

Spreek met jezelf af: wat er verder ook gebeurt en wat hij ook zegt, jij vertelt het morgen aan jouw familie. :*
pi_209936445
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:14 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Heeft hij toch weer een dag uitstel gekregen. ;)

Spreek met jezelf af: wat er verder ook gebeurt en wat hij ook zegt, jij vertelt het morgen aan jouw familie. :*
Dat sws! Zal morgen een update geven hier ook.
  Manager PR/Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 00:22:56 #238
269689 crew  Viv
pi_209936450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:21 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Succes morgen! :*
pi_209936466
Dankje!!
pi_209938548
Zij: mam pap, ik ben zwanger en ik ben zoo gelukkig hij is echt lief maar zijn ex doet moeilijk.

Hij: ik heb er echt spijt van maar het is gebeurt, het komt ook allemaal door jou ik mis jullie zo en ik was eenzaam bla
pi_209939140
quote:

Nou, ik wens je gewoon veel geluk, welke keuze je ook gaat maken. :)

Live and learn, zeggen ze dan ;)

Ook heel veel geluk met jullie zoontje :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Jacy-Jacy op 18-07-2023 10:39:06 ]
  Vis een optie? dinsdag 18 juli 2023 @ 10:59:47 #242
70532 loveli
N
pi_209939469
quote:
Maarja, situatie heb ik zelf gecreëerd
Er is een reden dat stemrecht vanaf 18 jaar is, dat je vroeger pas op je 18e je rijbewijs mocht halen, dat je niet voor je 18e mag roken en drinken. Een getrouwde man van 27 met 3 kinderen hoort geen geheime relatie te beginnen met een meisje van 16.

Maar als je 16 en verliefd bent, voelt dat niet als misbruik.
crap in = crap out
pi_209939645
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Er is een reden dat stemrecht vanaf 18 jaar is, dat je vroeger pas op je 18e je rijbewijs mocht halen, dat je niet voor je 18e mag roken en drinken. Een getrouwde man van 27 met 3 kinderen hoort geen geheime relatie te beginnen met een meisje van 16.

Eens eigenlijk. Misschien goed idee om een psycholoog op te zoeken om het een en ander even op een rijtje te kunnen zetten.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 12:08:01 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209940177
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is nog maar 36 jaar geleden dat je op je 21ste pas voor de wet volwassen was, en niet op je 18de
Wullie bin KOEL © Soneal
  roze dinsdag 18 juli 2023 @ 12:09:50 #245
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209940204
quote:
Maar niemand weet dat je een relatie hebt? :?
Your beauty never ever scared me.
pi_209940218
quote:

[..]
Ja als er geen kinderen in het spel waren had TS ook al veel eerder haar eigen plan kunnen trekken qua vertellen.

Terwijl ze nu ook te maken heeft met kinderen en de band met hun vader die daardoor ondermijnd kan worden. Dat is te danken aan die vader, maar die kinderen kunnen er weer niks aan doen dat hij zo'n lamlul is.
pi_209940227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:21 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Er komt op een gegeven moment zo een "realisatie-moment" (zelf verzonnen ;) ) in je leven dat jou vanzelf vertelt wat je nog wilt doen en wat niet. Daar ben je nu nog niet klaar voor, denk ik.

Maar als dat moment komt, dan weet je ook welke beslissing je moet nemen.

Want als je verliefd bent, zoals jij, ( en nu ook nog zwanger) dan kan iedereen hoog en laag springen met zijn of haar advies, dat dringt dan toch niet door ;)

....en dat bedoel ik helemaal niet hatelijk, maar de enige die daarover kan beslissen ben jij zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jacy-Jacy op 18-07-2023 12:20:57 ]
pi_209940742
quote:

Voor "samen het beste er van maken" heb je er twee nodig hè.
pi_209940751
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef olijf09 het volgende:
Erkenning is trouwens afspraak vrijdag. Die stond al een tijd. Hij is als de dood dat zijn kinderen bij hem weggenomen worden.
Waarom zouden die bij hem weggenomen moeten worden?

Dat hij een schuinsmarcheerder is wil nog niet per definitie zeggen dat hij dan ook niet geschikt is als vader.
pi_209941111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 13:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waarom zouden die bij hem weggenomen moeten worden?

Dat hij een schuinsmarcheerder is wil nog niet per definitie zeggen dat hij dan ook niet geschikt is als vader.
Dat hij op kinderen valt als volwassen man is wel twijfelachtig.
pi_209941297
quote:
Waarom is hij daar zo bang voor?

Kinderen worden je niet zomaar afgenomen.
Vreendgaan e.d. staat daar geheel los van.

En hij is toch Al gescheiden? Dan is er al een omgangsregeling vast gelegd.

Het stinkt gewoon aan alle kanten. Het klopt voor geen meter allemaal.
Hij is of niet gescheiden, of heeft een onder voorwaarden omgangsregeling en in het laatste geval speelt er een stuk meer dat gaat over het welzijn van de kinderen. Dat wordt niet licht besloten door een rechter.

Dus TS, waarom heeft jouw partner vrijwel nooit de kinderen bij hem alleen?
Wat is de omgangsregeling die er ligt van de echtscheiding? Dat is van uiterst belang om te weten nu jij zwanger bent.
pi_209941563
Het hoge woord is eruit. Ik heb het mijn ouders verteld. Mijn moeder was eigenlijk heel lief en nuchter en totaal niet oordelend. Mijn vader was best verbouwereerd en reageerde wat zorgelijker. Een hoop vragen kwamen naar boven, die hij wil stellen als alles een beetje bezonken is. Kreeg wel een knuffel van 'em en wij zijn geen kleffe familie dus dat zegt wat.

Ze lieten wel weten eigenlijk al vermoedens te hebben al die tijd.

Ik ben mega opgelucht maar ook ontdaan. Stilletjes baalt iedereen er een beetje van dat dit niet het ideaalplaatje is, inclusief mijzelf.

Vriend is bij kinderen dus daar heb ik nog niks van gehoord. Als het van zijn kant echt een ding is en er dingen boven water komen of de scheiding nog veel te vers is, dan kies ik er denk ik voor om lekker zelf in een klein huisje te vertoeven, ook voor mijn rust nu ik zwanger ben en mijn eigen leven verder op te pakken. Voor nu wil ik even afwachten hoe alles landt.

Scheidingspapieren en ouderschapsplan ga ik ook inzien.
pi_209941906
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:55 schreef olijf09 het volgende:
Dat maakt mij tamelijk pissig als hij zich vooral druk maakt om zijn imago.
Welk imago? Het is een loser.
pi_209941948
Hij liegt.
Purr.
pi_209942132
Mocht je met hem verder willen dan adviseer ik je geen 16 jarige oppas in huis te nemen. Tip.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 14:46:45 #256
197773 crew  maily
pi_209942174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 14:44 schreef Selenophilia het volgende:
Mocht je met hem verder willen dan adviseer ik je geen 16 jarige oppas in huis te nemen. Tip.
Hij ook geen stagiaire.
pi_209942441
Ex is inmiddels ook op de hoogte en reageerde volgens hem minder heftig dan verwacht maar wel nog steeds vrij hatelijk.

Grootouders waren er ook dus de kinderen zijn niet op de hoogte gesteld. Hij dacht morgen dat te doen.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 15:11:04 #258
197773 crew  maily
pi_209942504
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef olijf09 het volgende:
Ex is inmiddels ook op de hoogte en reageerde volgens hem minder heftig dan verwacht maar wel nog steeds vrij hatelijk.

Grootouders waren er ook dus de kinderen zijn niet op de hoogte gesteld. Hij dacht morgen dat te doen.
En wat als zij hem voor is en het de kinderen vertelt?
  Vis een optie? dinsdag 18 juli 2023 @ 15:18:03 #259
70532 loveli
N
pi_209942586
En waarom mogen grootouders niet weten dat ze nog een keer opa/oma worden?
crap in = crap out
  dinsdag 18 juli 2023 @ 15:19:09 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209942599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 15:18 schreef loveli het volgende:
En waarom mogen grootouders niet weten dat ze nog een keer opa/oma worden?
Ouders van de ex?
pi_209942616
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 15:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ouders van de ex?
Ja dat zijn de ouders van die ex
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 15:20:16 #262
197773 crew  maily
pi_209943061
Natuurlijk is hij heel laat en komt dit door de omstandigheden, maar ik vind het wel een logische volgorde om eerst ex op de hoogte te brengen en dan pas de kinderen. In elk geval niet tegelijkertijd, zodat zij het ook even kan laten bezinken en rustig kan reageren als de kinderen vragen of opmerkingen hebben.

Bij jou is het hoge woord eruit en eigenlijk viel de reactie wel mee, denk ik. Natuurlijk is het niet ideaal en is dat even slikken voor jou en je ouders, maar dat komt vast wel goed.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 15:59:04 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209943140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 15:20 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Ja dat zijn de ouders van die ex
Ook niet raar dat die het komen te weten toch ook al is het geen kleinkind van hun, wel een halfzus/broer voor hun kleinkinderen, klinkt een beetje als zwak argument.
pi_209943698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 14:07 schreef olijf09 het volgende:
Het hoge woord is eruit. Ik heb het mijn ouders verteld. Mijn moeder was eigenlijk heel lief en nuchter en totaal niet oordelend. Mijn vader was best verbouwereerd en reageerde wat zorgelijker. Een hoop vragen kwamen naar boven, die hij wil stellen als alles een beetje bezonken is. Kreeg wel een knuffel van 'em en wij zijn geen kleffe familie dus dat zegt wat.

Ze lieten wel weten eigenlijk al vermoedens te hebben al die tijd.

Ik ben mega opgelucht maar ook ontdaan. Stilletjes baalt iedereen er een beetje van dat dit niet het ideaalplaatje is, inclusief mijzelf.

Even met een dikke knipoog ;)
Hou er rekening mee dat kleinkinderen heel anders zijn voor opa en oma dan hun eigen kind.

Mijn zusje werd ook tienermoeder en keer op keer werden mijn ouders verrast. Na het eerste nieuws, kwam het tweede bericht ehh het is een tweeling.. na de geboorte was ze binnen een week weg bij de vader van de kinderen.

Maar opa en oma stonden altijd voor de kleinkinderen klaar en nu hebben ze een betere band met opa dan met hun eigen moeder.
Mijn vader heeft ook ruiterlijk toegegeven dat zijn kleinkinderen boven mij gaan :')

Dus ga er lekker van genieten, je ouders vinden het mssn niet ideaal, maar die zijn door het dolle heen dat ze opa en oma worden.. rest boeit ze waarschijnlijk niet eens :)
Als jij en hun kleinkind maar gelukkig zijn.
Hell To The Liars
  Manager PR/Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 17:10:57 #266
269689 crew  Viv
pi_209944297
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef olijf09 het volgende:
Sorry dat ik zo argwanend tegenover hem ben hoor, maar eigenlijk weet je nu niet zeker dat hij het verteld heeft. :@
pi_209945698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 13:50 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Waarom is hij daar zo bang voor?

Kinderen worden je niet zomaar afgenomen.
Vreendgaan e.d. staat daar geheel los van.

En hij is toch Al gescheiden? Dan is er al een omgangsregeling vast gelegd.

Het stinkt gewoon aan alle kanten. Het klopt voor geen meter allemaal.
Hij is of niet gescheiden, of heeft een onder voorwaarden omgangsregeling en in het laatste geval speelt er een stuk meer dat gaat over het welzijn van de kinderen. Dat wordt niet licht besloten door een rechter.

Dus TS, waarom heeft jouw partner vrijwel nooit de kinderen bij hem alleen?
Wat is de omgangsregeling die er ligt van de echtscheiding? Dat is van uiterst belang om te weten nu jij zwanger bent.
Als het goed is moet er een echtscheidingsconvenant zijn en een ouderschapsplan.
pi_209946533
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 13:35 schreef Pruim het volgende:

[..]
Dat hij op kinderen valt als volwassen man is wel twijfelachtig.
Mja, weet jij veel hoe TS er als 16-jarige uit zag. De 16-jarige van tegenwoordig is vaak al goed voorzien van hoorns en poten.

Dat iemand een gewillige 16-jarige, voorzien van hoorns en poten, niet afslaat wil niet zeggen dat 'ie ook meteen aan z'n eigen peuterkind zit hè...
pi_209947101
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mja, weet jij veel hoe TS er als 16-jarige uit zag. De 16-jarige van tegenwoordig is vaak al goed voorzien van hoorns en poten.

Dat iemand een gewillige 16-jarige, voorzien van hoorns en poten, niet afslaat wil niet zeggen dat 'ie ook meteen aan z'n eigen peuterkind zit hè...
Dat laatste wil ik niet zeggen en daar dacht ik zeker niet aan. Maar ik trek wel de conclusie dat zo’n man mentaal niet in orde is aangezien hij als volwassene een relatie aan is gegaan met een kind.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 20:21:33 #270
197773 crew  maily
pi_209947136
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:19 schreef Pruim het volgende:

[..]
Dat laatste wil ik niet zeggen en daar dacht ik zeker niet aan. Maar ik trek wel de conclusie dat zo’n man mentaal niet in orde is aangezien hij als volwassene een relatie aan is gegaan met een kind.
dan word je al bijna nieuwsgierig naar zijn ex ....
pi_209947170
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:03 schreef olijf09 het volgende:

De moderne vrouw maakt altijd de fout om steeds zwanger te worden voordat ze de getrouwd is. Heb het nou eens een keer door beste vrouwen. We hebben al teveel alleenstaande moeders die een bak geld en ellende kosten voor de samenleving.
pi_209947232
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef BookFreak het volgende:

[..]
De moderne vrouw maakt altijd de fout om steeds zwanger te worden voordat ze de getrouwd is. Heb het nou eens een keer door beste vrouwen. We hebben al teveel alleenstaande moeders die een bak geld en ellende kosten voor de samenleving.
😂
  dinsdag 18 juli 2023 @ 20:30:48 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209947258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef BookFreak het volgende:

[..]
pi_209947481
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:19 schreef Pruim het volgende:

[..]
Denk niet dat dat echt een argument is als het gaat om de verdeling van de zorg voor de kinderen.
pi_209947522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk niet dat dat echt een argument is als het gaat om de verdeling van de zorg voor de kinderen.
Maar als ik het goed begrijp heeft hij daar toch nog helemaal niet voor gezorgd sinds die scheiding?
pi_209947810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Maar als ik het goed begrijp heeft hij daar toch nog helemaal niet voor gezorgd sinds die scheiding?
Dat weet ik niet. Sowieso een beetje een apart verhaal. Hij zit met de oppas in de woning, zij met de kinderen in een vakantiehuisje :? En hij is bang dat de kinderen van hem af worden genomen? Als hij ze helemaal niet ziet, dan

Uitgangspunt bij een scheiding is wel dat de ouders gezamenlijk voor de kinderen zorgen.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:10:49 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209947812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoorns en poten? :?
pi_209947827
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Vrouwelijke rondingen.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:13:39 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209947851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vrouwelijke rondingen.
Hoe kom je erop om dat aan te duiden met ‘hoorns en poten’?
pi_209947972
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe kom je erop om dat aan te duiden met ‘hoorns en poten’?
Bij FC De Kampioenen weleens gehoord dat iemand hiervoor deze uitdrukking te gebruiken.
pi_209950000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 18:34 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Als het goed is moet er een echtscheidingsconvenant zijn en een ouderschapsplan.
Volgens de TS is hij nog bezig met een ouderschapsplan.
Daardoor wapperen bij mij de rode vlaggen met veel gewapper.

Of er is nog geen officiele scheiding, of het is een bezoeksregeling met voorwaarden.
Bij een 'gewone' scheiding is er al een ouderschapsplan met omgangsregeling vastgelegd voordat de rechter de scheiding goed keurt.

Iets zit niet goed hier dus.
pi_209950860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 00:47 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Volgens de TS is hij nog bezig met een ouderschapsplan.
Daardoor wapperen bij mij de rode vlaggen met veel gewapper.

Of er is nog geen officiele scheiding, of het is een bezoeksregeling met voorwaarden.
Bij een 'gewone' scheiding is er al een ouderschapsplan met omgangsregeling vastgelegd voordat de rechter de scheiding goed keurt.

Iets zit niet goed hier dus.
Bij mij wappert er een grote rode vlag in mijn gezicht. Ik struikel bijna over de vlaggenmast.

Er is geen ouderschapsplan, en toch is die man als de dood dat hij zijn kinderen kwijt raakt.
pi_209950932
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Bij mij wappert er een grote rode vlag in mijn gezicht. Ik struikel bijna over de vlaggenmast.

Er is geen ouderschapsplan, en toch is die man als de dood dat hij zijn kinderen kwijt raakt.
Nou precies dit
Alius aliud dicit
  woensdag 19 juli 2023 @ 08:44:17 #284
545 dop
pi_209950935
quote:

[..]

Zoveel en zo duidelijk heeft de TS dat niet vertelt.
gezien de ex dit gaat opvragen samen met scheidingspapieren lijkt er wel een ouderschapsplan te zijn.
het is onmogelijk te scheiden zonder dit plan (als je jonge kinderen hebt).
Dat hij bang is zijn kinderen te verliezen lees ik ook niet letterlijk. hij is bang voor gedonder met zijn ex.
Dat kan ook gewoon zelfs met ouderschapsplan. als een ouder daar van af gaat wijken heb je ook gewoon veel gedonder voor dat je de boel dan weer geregeld hebt (gang naar de rechter).
Ik heb de indruk dat er vooral ook veel schaamte is, maar lastig inschatten met de beperkte info van maar 1 kant.
Wat niet weg neemt dat er zeker rode vlaggen zijn
pi_209950983
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:44 schreef dop het volgende:

[..]
gezien de ex dit gaat opvragen samen met scheidingspapieren lijkt er wel een ouderschapsplan te zijn.
Dat hij bang is zijn kinderen te verliezen lees ik ook niet letterlijk. hij is bang voor gedonder met zijn ex.
Dat kan ook gewoon zelfs met ouderschapsplan. als een ouder daar van af gaat wijken heb je ook gewoon veel gedonder voor dat je de boel dan weer geregeld hebt (gang naar de rechter).
Ik heb de indruk dat er vooral ook veel schaamte is, maar lastig inschatten met de beperkte info van maar 1 kant.
Okee, ik ben zelf ook gescheiden en ik kreeg al die papieren gewoon van mijn advocaat.

Maar goed ik wil me wel open stellen voor een andere gang van zaken. ;)
  woensdag 19 juli 2023 @ 08:50:02 #286
545 dop
pi_209951016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Okee, ik ben zelf ook gescheiden en ik kreeg al die papieren gewoon van mijn advocaat.

Maar goed ik wil me wel open stellen voor een andere gang van zaken. ;)
Same here ik heb die papieren ook gewoon, en weet hoe het werkt.
maar als je me nu zou vragen waar ze zijn zou ik ook moeten zoeken.
pi_209951034
quote:

[..]
Psst :)

quote:
Ik vind het wel een rode vlag dat hij dat ouderschapsplan moet opvragen. Misschien ligt het aan mijn ervaringen, maar klinkt als tijd kopen om een oplossing voor zijn leugens te zoeken. Ik zou verwachten dat je zoiets als een ouderschapsplan ergens bij de hand hebt.
  Manager PR/Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 08:53:13 #288
269689 crew  Viv
pi_209951060
quote:

[..]

Ja, maar die echtscheidingspapieren zouden van 6 jaar geleden zijn, terwijl het ouderschapsplan nog altijd niet rond is.

Óf TS wordt voorgelogen door haar verloofde, óf wij door TS. :+
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:01:24 #289
545 dop
pi_209951172
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:51 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Psst :)
[..]
Ik vind het wel een rode vlag dat hij dat ouderschapsplan moet opvragen. Misschien ligt het aan mijn ervaringen, maar klinkt als tijd kopen om een oplossing voor zijn leugens te zoeken. Ik zou verwachten dat je zoiets als een ouderschapsplan ergens bij de hand hebt.
daar staat dat hij als de dood is , wat niet wil zeggen dat er geen ouderschapsplan is.
ook met ouderschapsplan kan een ex je nog steeds het leven zuur maken.'
uiteindelijk moet je als gescheiden ouders ook gewoon normaal kunnen overleggen dus een redelijke relatie met de ex is wel prettig.

ik ben 6 jaar geleden gescheiden, en inmiddels gaan dingen ook niet meer precies zoals in het ouderschapsplan.
ik zou niet weten waar het ligt (ergens in een doos) en kijk het ook nooit meer in.
Enige waar wel Jaarlijks iets mee gebeurd is een excel filetje voor de kinderalimentatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 19-07-2023 10:24:07 ]
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:02:39 #290
545 dop
pi_209951190
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, maar die echtscheidingspapieren zouden van 6 jaar geleden zijn, terwijl het ouderschapsplan nog altijd niet rond is.

Óf TS wordt voorgelogen door haar verloofde, óf wij door TS. :+
de TS heeft daar eerder zelf nooit naar gekeken of gevraagd en weet zelf niet wat bij wat hoort. dus het kan ook gewoon haar verwarring zijn.
Ze is ook niet heel duidelijk over haar situatie, samen wonen werk, enz
pi_209951353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:01 schreef dop het volgende:

[..]
daar staat dat hij als de dood is , wat niet wil zeggen dat er geen ouderschapsplan is.
ook met ouderschapsplan kan een ex je nog steeds het leven zuur maken.'
uiteindelijk moet je als gescheiden ouders ook gewoon normaal kunnen overleggen dus een redelijke relatie met de ex is wel prettig.

ik ben 6 jaar geleden gescheiden, en inmiddels gaan dingen ook niet meer precies zoals in het ouderschapsplan.
ik zou niet weten waar het licht (ergens in een doos) en kijk het ook nooit meer in.
Enige waar wel Jaarlijks iets mee gebeurd is een excel filetje voor de kinderalimentatie.
Ik haalde de quote er alleen bij omdat je niet letterlijk had gelezen dat hij doodsbang was om zijn kinderen te verliezen.

Opmerking over de rode vlag had daar verder niets mee te maken. Enkel mijn beeld over dat ouderschapsplan. Er is een namelijk een verschil tussen opvragen en opzoeken. Opvragen suggereert dat je het niet ergens in een doos hebt. Opvragen is in mijn ogen alleen logisch als hij 0 belangrijke papieren in huis heeft. De grootste populatie mensen heeft dat soort dingen wel in huis, en hoeven dus alleen te zoeken. Vandaar die rode vlag imho.
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:29:13 #292
450228 LeesFoknl
pi_209951561
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vrouwelijke rondingen.
Hier leer je tenminste nog eens iets!
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:52:21 #293
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209951843
quote:

[..]

Ik ben benieuwd naar de volgende onthulling in deze soap.
Komt er nog iemand uit de kast? Een ex uit een ver verleden die er iets mee te maken heeft?
To be continued....
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:55:54 #294
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209951892
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:51 schreef Zombabe het volgende:
Hij verteld net genoeg om haar 'rustig' te houden, maar lang niet alles omdat het dan niet meer klopt. En TS is naief en/of goedgelovig genoeg om het te slikken.
Voor zover het allemaal waar is dan.
pi_209951937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:55 schreef daNpy het volgende:

[..]
Hij verteld net genoeg om haar 'rustig' te houden, maar lang niet alles omdat het dan niet meer klopt. En TS is naief en/of goedgelovig genoeg om het te slikken.
Voor zover het allemaal waar is dan.
Laten we hopen dat de vader van TS zich straks ook in het verhaal gaat mengen. Volwassen vaders laten zich meestal niet in de luren leggen.
Hell To The Liars
pi_209952224
Hij klaagt dat ik me afstandelijk en boos gedraag en had het er gisteren over dat we misschien een beetje afstand moeten nemen. Voorderest ook weinig input van hem om dit alles goed en vlot op te lossen.

Tja. Ik ben dus al aan het kijken naar betaalbare huurwoningen.
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:25:57 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209952270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:23 schreef olijf09 het volgende:
Hij klaagt dat ik me afstandelijk en boos gedraag en had het er gisteren over dat we misschien een beetje afstand moeten nemen. Voorderest ook weinig input van hem om dit alles goed en vlot op te lossen.

Ik zou lekker weer tijdelijk bij papa en mama gaan wonen.
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 10:33:53 #298
441859 crew  Lenny77
pi_209952405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:23 schreef olijf09 het volgende:

Twee mogelijke redenen van die opmerking:
-Je staat nu ineens op je strepen dus dat is eng voor hem natuurlijk.
-Ofwel wordt het te heet onder zijn voetjes en probeert hij er nu onderuit te muizen, want alles opblazen is natuurlijk nog altijd makkelijker dan alles toe te moeten geven.
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 10:34:18 #299
441859 crew  Lenny77
pi_209952418
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
En absoluut dit, zeker met baby op komst
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:36:20 #300
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209952448
Bijna vol, hoe gaat dit aflopen??

Abonneer je nu op het volgende deel!!!!
pi_209952872
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Een aantal van mijn broers en zussen woont nog thuis en ook wil ik mijn ouders niet belasten met extra zorgen. M'n moeder is psychisch niet heel sterk ook.
  Manager PR/Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 11:14:25 #302
269689 crew  Viv
pi_209952948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:10 schreef olijf09 het volgende:

[..]
Een aantal van mijn broers en zussen woont nog thuis en ook wil ik mijn ouders niet belasten met extra zorgen. M'n moeder is psychisch niet heel sterk ook.
Die zorgen zijn er nu toch al. Ik denk dat ze jou liever onderdak bieden dan aan de grillen van hem overlaten. :*

(Het is aan jou als topicstarter om het volgende deel te openen als je wil, dit topic is vol. :) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')