Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?quote:
Ja dan zou ik 'm nog een week geven en het dan gewoon vertellen tegen m'n eigen vrienden en familie.quote:
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?
Gebaseerd op wat ik lees denk ik dat er wel een groter / meer issues zijn dan een zwangerschap die verzwegen wordt. Ik snap ook niet wat die ex er mee van doen heeft, want die is blijkbaar belangrijker dan jij.
Dit verhaal is imho 1 grote rode vlag.
Precies dat. Voor mij is dit kind prioriteit en het stelt me teleur dat hij zo lang wacht. Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:19 schreef Marsenal het volgende:
Persoonlijk vind ik dat als je 20 weken ver bent en je wilt het graag aan je moeder vertellen, dat hij dit nu gewoon binnen een dag gefikst moet hebben. Hoe lastig is het om op te bellen om een afspraak te regelen?
Ik snap dat hij het spannend kan vinden, maar er zijn meer mensen op aarde, bij 20 weken lijkt het me lang genoeg duren. Ga je dan ook je behinnende buik verbergen, omdat je man de wereld zo ingewikkeld vindt?
Ieder zn proces hoor, maar jij hebt ook een proces.
Moet dat een excuus zijn? Want met allemaal die dingen is het schijnbaar erg lastig om te vertellen dat jij zwanger bent.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:21 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.
Zie haar vorige topic. Zij had al lang en breed een geheime relatie met deze man vóórdat hij ging scheiden.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ik lees denk ik dat er wel een groter / meer issues zijn dan een zwangerschap die verzwegen wordt. Ik snap ook niet wat die ex er mee van doen heeft, want die is blijkbaar belangrijker dan jij.
Ik heb geen posthistorie bekeken, maar als je zwanger bent, al 20 weken, en je doet alsof dat nog niet verteld hebben hét issue is, terwijl je vervolgens begint over de ex van je vent die blijkbaar belangrijker is dan TS, en dat 'niemand' weet van je relatie terwijl je wél samenwoont én zwanger bent, dan is die zwangerschap niet hét probleem, maar één van de problemen. Daaruit volgt automatisch dat er wel wat meer aan de hand is dan 'we vertellen de zwangerschap na 20 weken nog steeds niet'.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef Marsenal het volgende:
@:coolguy jij maakt er soms echt een sport van om iemand met zn posthistory om de oren te slaan zeg, hoe vaak ik jou al niet heb zien zeggen dat iemand meer problemen heeft dan één topic..
Ah kijk aan. Ja, maar dan heeft TS zich zelf in deze situatie gebracht, heeft zonder problemen haar benen geopend voor een gast die nog in een relatie zat, en is zich nu aan het verbazen over de situatie waar ze in zit.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie haar vorige topic. Zij had al lang en breed een geheime relatie met deze man vóórdat hij ging scheiden.
Ik kan me voorstellen dat het dan langer duurt voordat je publiekelijk als koppel door het leven gaat, laat staan als aanstaande ouders.
Maar met de baby op komst zullen ze wel moeten. Binnen nu en de komende 22 weken komt dat ongemakkelijke moment hoe dan ook. Is het dan niet nóg ongemakkelijker hoe langer je wacht? Zo heeft iedereen ook minder tijd om aan het idee te wennen.
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Selenophilia het volgende:
En man verbergt maar voor 1 reden een relatie en dat is zijn opties openhouden.
Ja, dat zei je net al ja. Daar heb ik ook al op gereageerd, te weten:quote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.
quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet dat een excuus zijn? Want met allemaal die dingen is het schijnbaar erg lastig om te vertellen dat jij zwanger bent.
Weet je wat 'ie niet lastig vond? Je vol duwen waardoor je zwanger werd. Dát kon blijkbaar zonder problemen.
[..]
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Selenophilia het volgende:
En man verbergt maar voor 1 reden een relatie en dat is zijn opties openhouden.
Ja weet ze alleen tegen de kinderen is dit nooit officieel gedeeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef Sumppi het volgende:
Maar die ex weet toch van jou? Selenophilia heeft het over het verbergen van de relatie, maar dat deed alleen jij, toch?
Dat hield hem anders niet tegen om met jou in bed te duiken EN je zwanger te maken toch? Want je was al met hem samen blijkbaar toen hij nog een relatie had met zijn ex, en dat vond jij blijkbaar meer dan prima, om 'die andere vrouw' te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.
Zelf sta ik ook niet te springen om zo'n verhaal tegen mijn ouders te vertellen maarja moet toch gebeuren.
Ja natuurlijk gaat ie boosheid over zich heenkrijgen, hij heeft blijkbaar de vrouw waar hij mee vreemdging bezwangerdquote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.
Zelf sta ik ook niet te springen om zo'n verhaal tegen mijn ouders te vertellen maarja moet toch gebeuren.
Dit is nou de 3e keer dat je dit zegt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:30 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar weet je echt heel zeker dat ze gescheiden zijn? Hij zou de eerste niet zijn met een dubbelleven.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.
Hij zal toch door de zure appel heen moeten bijten.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
[..]
Ze waren al gescheiden maar woonden nog samen. Zij was destijds vreemd gegaan. Ook al wilde zij hem later wel weer terug en was ik zodoende toch een beetje 'die andere vrouw'quote:Op zondag 16 juli 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat ie boosheid over zich heenkrijgen, hij heeft blijkbaar de vrouw waar hij mee vreemdging bezwangerdMaar goed, dan hadden jullie beiden beter moeten opletten. Het is niet alsof je tegenwoordig niet genoeg voorbehoedsmiddelen hebt. Nu maar even door de zure appel heen bijten.
Als ik dit lees, maak ik daar uit op dat de scheiding nog niet is uitgesproken.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar weet je echt heel zeker dat ze gescheiden zijn? Hij zou de eerste niet zijn met een dubbelleven.
quote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben er in ieder geval een mooie zooi van gemaakt met z'n allen. Arme kinderenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:34 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ze waren al gescheiden maar woonden nog samen. Zij was destijds vreemd gegaan. Ook al wilde zij hem later wel weer terug en was ik zodoende toch een beetje 'die andere vrouw'
Nou, inderdaad. Voor je gaat samenwonen sta je er toch op dat de kinderen ook van de relatie weten en de scheiding rond is. Wat een teringbende.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hebben er in ieder geval een mooie zooi van gemaakt met z'n allen. Arme kinderen
Met de kinderen oké, maar met zijn ex?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef olijf09 het volgende:
Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.
Als ik voor mezelf spreek ben ik heel blij met dit kindje en wil ik er alles voor doen om het geliefd en gezond op te laten groeien.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:40 schreef Viv het volgende:
Nog wat vragen. Ik hoef niet per se antwoord (mag wel), het is vooral om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten.![]()
Ben je eigenlijk wel blij met de zwangerschap?
Als je niet staat te springen om het jouw moeder te vertellen, is dat vanwege haar mogelijke negatieve reactie, of omdat je er zelf ook niet bepaald trots op bent?
Waarom jou zijn ex het eerder moeten/mogen weten dan jouw eigen moeder?
En wat ik in een eerdere post zei: hoe langer je wacht, hoe minder tijd jullie omgeving heeft om aan het idee te wennen. Weegt dat niet zwaarder dan de wens van jouw partner om de hete aardappel voor zich uit te schuiven?
Ja, daarom mijn vraag of ze wel écht gescheiden zijn. Verreweg de meeste mannen verlaten hun gezin niet voor hun geheime vriendinnetje.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Met de kinderen oké, maar met zijn ex?dit riekt wel enorm naar van twee walletjes eten.
Maar als ik het goed heb begrepen ben je van hem afhankelijk?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:46 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek ben ik heel blij met dit kindje en wil ik er alles voor doen om het geliefd en gezond op te laten groeien.
Maar ik ben inderdaad verre van trots op hoe dit allemaal gegaan is. Ik was destijds 16,5 en inmiddels 22 en nu zou ik dat dus nooit meer zo doen.
Wat betreft mijn partner, ik kan niet voor hem spreken. Wat betreft mijzelf, ik hoop dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor zijn deel (scheiding en er zijn voor zijn andere kinderen). Maar als dit een groot drama gaat worden dan zit ik liever alleen met mijn toekomstige zoontje in een hutje op de hei.
Als zwangere gaat opeens 1 ding boven alles en dat is stabiliteit voor je kind dus vandaar dit laatste. Alhoewel opgroeien mét beide ouders toch ook mega belangrijk is.
Dat hij het gaat doen, maar uiteindelijk wordt het dus uitgesteld. Deadline was eerst 12 weken, maar komt steeds van alles tussen zoals verhuizingen, nieuwe scholen van kids, zelf niet lekker in ons vel zitten.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:44 schreef Sumppi het volgende:
Het begint me langzaam erg dwars te zitten dat we er niet voor uit komen en ik voel me best wel eenzaam. Mijn eigen moeder weet het niet eens...
Wat zegt hij hier dan op?
Nee hoor niet perse, financieel gezie . Ja nu met dit kind wel natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:50 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen ben je van hem afhankelijk?
Weet zijn ex van jouw bestaan en de relatie die hij met jou heeft?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:50 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Dat hij het gaat doen, maar uiteindelijk wordt het dus uitgesteld. Deadline was eerst 12 weken, maar komt steeds van alles tussen zoals verhuizingen, nieuwe scholen van kids, zelf niet lekker in ons vel zitten.
Hij woont bij mij. En nog wat toelichting. Door de dokter is hij onvruchtbaar verklaard na chemo's.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:52 schreef streamjohan het volgende:
Gun je het beste, maar hoop niet voor je dat deze beste man bij zijn eigen huidige gezin wil blijven. Lijkt het wel op.
Je had zelf ook wel even kunnen nadenken imho. Condoom kost 80 cent ofzo, een luier kost 20 tot 25 cent, wel 5000 van nodig. En de rest.
NAAR DE TUCHTRAAD MET DIE DOKTER!!!!!!quote:Op zondag 16 juli 2023 21:54 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Hij woont bij mij. En nog wat toelichting. Door de dokter is hij onvruchtbaar verklaard na chemo's.
Jazeker ik was vroeger redelijk goed met haar zelfs en was wel bekend bij de kids ook, ook nu doen mijn vriend en ik soms dingen samen met de kids, zoals dagje dierentuin.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Weet zijn ex van jouw bestaan en de relatie die hij met jou heeft?
Aha, de klassieker "ik ben onvruchtbaar dus we kunnen wel zonder condoom"quote:Op zondag 16 juli 2023 21:54 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Hij woont bij mij. En nog wat toelichting. Door de dokter is hij onvruchtbaar verklaard na chemo's.
Ga jij dat doen? :-)quote:Op zondag 16 juli 2023 21:55 schreef streamjohan het volgende:
[..]
NAAR DE TUCHTRAAD MET DIE DOKTER!!!!!!
Als je aangeeft dat je je eenzaam voelt en dat het je niet lekker zit, dan is het toch harteloos naar jou toe. Wat een zak hooi. Heel vreemd allemaal.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:50 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Dat hij het gaat doen, maar uiteindelijk wordt het dus uitgesteld. Deadline was eerst 12 weken, maar komt steeds van alles tussen zoals verhuizingen, nieuwe scholen van kids, zelf niet lekker in ons vel zitten.
Haha nee dit was echt. We hebben ook heel wat jaar gesekst voordat het dus raak was...quote:Op zondag 16 juli 2023 21:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Aha, de klassieker "ik ben onvruchtbaar dus we kunnen wel zonder condoom"
Ze komen allemaal uit een refo roddeldorp dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je je eenzaam voelt en dat het je niet lekker zit, dan is het toch harteloos naar jou toe. Wat een zak hooi. Heel vreemd allemaal.
Maar jouw moeder heeft toch geen contact met zijn ex en hun kinderen, dus wat dat betreft zou ik het gewoon m'n moeder vertellen.
Hahaha oke dacht gelijk na eerste keer dacht eerst echt wtf oh zo hahaquote:Op zondag 16 juli 2023 21:57 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Haha nee dit was echt. We hebben ook heel wat jaar gesekst voordat het dus raak was...
Nou, en aangezien jij zwanger van hem bent....dan weten we het wel. Dat roddelen klopte in jouw geval vol-le-dig.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:59 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit een refo roddeldorp dus dan weet je het wel.
Dit.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je je eenzaam voelt en dat het je niet lekker zit, dan is het toch harteloos naar jou toe. Wat een zak hooi. Heel vreemd allemaal.
Maar jouw moeder heeft toch geen contact met zijn ex en hun kinderen, dus wat dat betreft zou ik het gewoon m'n moeder vertellen.
Oké dus je kunt voorop stellen dat elke uitspraak van jullie als stel van jullie beiden komen. Met een kind op komst wordt dat al helemaal versterkt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:56 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Jazeker ik was vroeger redelijk goed met haar zelfs en was wel bekend bij de kids ook, ook nu doen mijn vriend en ik soms dingen samen met de kids, zoals dagje dierentuin.
Toch knap dat jullie relatie dan wel zo lang geheim is gebleven..quote:Op zondag 16 juli 2023 21:59 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit een refo roddeldorp dus dan weet je het wel.
Aha, je was de oppas nietwaar?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:56 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Jazeker ik was vroeger redelijk goed met haar zelfs en was wel bekend bij de kids ook, ook nu doen mijn vriend en ik soms dingen samen met de kids, zoals dagje dierentuin.
Zoals eerder gezegd waren ze al gescheiden maar woonden ze nog samen. Zij was eerder vreemd gegaan. Hoe het overkomt op de buitenwereld is zoals jij de situatie schetst.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, en aangezien jij zwanger van hem bent....dan weten we het wel. Dat roddelen klopte in jouw geval vol-le-dig.
Dus deze relatie met die gast is jarenlang gegaan en jij kende zijn ex (toen nog niet ex) ook toen ze nog samen waren maar jij neukte dus gewoon met haar vent, en daar had je 0,0 last van, dat je haar een mes in de rug stak, maar nu ben jij zwanger en nu loop je te miepen dat het niet gaat zoals jij wil?
Neuh, je kiest de actie, dan kies je ook de gevolgen van die actie.
Heb je tips nodig?quote:Op zondag 16 juli 2023 22:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Toch knap dat jullie relatie dan wel zo lang geheim is gebleven..
Ze hebben co ouderschap maar het is allemaal nog vers en zoeken. Hij ziet de kids meestal bij zijn ex thuis of ergens waar ze afspreken. En soms doet hij alleen wat met ze of hij en ik doen dingen samen met de kinderen.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aha, je was de oppas nietwaar?
En wat leuk dat je met de kinderen naar de dierentuin gaat.
Heeft hij een omgangsregeling? Co-ouderschap?
Ziet hij ze wel vaker? En zo ja waar?
Niemand weet toch dat jullie een stel zijn?
Heeft hij een postadres?
Weet je wel wat co-ouderschap betekent lieverd? Dan heb je de kinderen 50/50quote:Op zondag 16 juli 2023 22:06 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ze hebben co ouderschap maar het is allemaal nog vers en zoeken. Hij ziet de kids meestal bij zijn ex thuis of ergens waar ze afspreken. En soms doet hij alleen wat met ze of hij en ik doen dingen samen met de kinderen.
Wat is de leeftijdscategorie van zijn kinderen?quote:Op zondag 16 juli 2023 22:06 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ze hebben co ouderschap maar het is allemaal nog vers en zoeken. Hij ziet de kids meestal bij zijn ex thuis of ergens waar ze afspreken. En soms doet hij alleen wat met ze of hij en ik doen dingen samen met de kinderen.
Ze hebben co ouderschap maar het is allemaal nog vers en zoeken. Hij ziet de kids meestal bij zijn ex thuis of ergens waar ze afspreken. En soms doet hij alleen wat met ze of hij en ik doen dingen samen met de kinderen.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aha, je was de oppas nietwaar?
En wat leuk dat je met de kinderen naar de dierentuin gaat.
Heeft hij een omgangsregeling? Co-ouderschap?
Ziet hij ze wel vaker? En zo ja waar?
Niemand weet toch dat jullie een stel zijn?
Heeft hij een postadres?
Ja daar zijn ze nog in aan het zoeken. Maar nu je het zegt, volgens mij hebben ze inmiddels een ouderschapsplan, dus dat is omgangsregeling. Sorry ik haalde het door elkaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je wel wat co-ouderschap betekent lieverd? Dan heb je de kinderen 50/50
Dan wonen ze voor de helft bij hem dus
2017 scheiding maar dit is altijd een beetje gesust en nooit goed verwerkt of uitgesproken.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vers is de scheiding? Je neukt (jouw woorden) hem al vanaf je 16,5 en bent nu 22
Je bent al 20 wk zwanger.
Hoe vers is het dan allemaal?
13, 11 en 9quote:Op zondag 16 juli 2023 22:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat is de leeftijdscategorie van zijn kinderen?
Nee, een ouderschapsplan is gewoon een document waarin afspraken staan.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:09 schreef olijf09 het volgende:
[..]
[..]
Ja daar zijn ze nog in aan het zoeken. Maar nu je het zegt, volgens mij hebben ze inmiddels een ouderschapsplan, dus dat is omgangsregeling. Sorry ik haalde het door elkaar.
En dan zijn ze nu pas bezig met afspraken?quote:Op zondag 16 juli 2023 22:11 schreef olijf09 het volgende:
[..]
2017 scheiding maar dit is altijd een beetje gesust en nooit goed verwerkt of uitgesproken.
Wekelijks sws maar dat verschiltquote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En hoe vaak ziet hij zijn kinderen?
Zo nu en dan in de dierentuin. Want ze hebben na 6 jaar nog niks vastgelegd.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En hoe vaak ziet hij zijn kinderen?
Kinderen van 13 en 11 zitten volop in de puberteit en geven meer af aan de omgeving dan vragen om een vaderlijk rolmodel. Die hebben echt niet zin om continu met paps op pad te gaan. Alleen het kind van 9 is nog aanhankelijk.quote:
Ja moet ik dan grenzen gaan stellen en zeggen niet meer dingen samen doen met ex en kinderen alles apart en duidelijk vanaf nu? Ben er ook huiverig voor om de boze partij te zijn of drama uit te lukken in een toch al vaak moeilijke en explosieve scheidingssituatie waar kinderen altijd onder lijden.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kinderen van 13 en 11 zitten volop in de puberteit en geven meer af aan de omgeving dan vragen om een vaderlijk rolmodel. Die hebben echt niet zin om continu met paps op pad te gaan. Alleen het kind van 9 is nog aanhankelijk.
Ik zou grote vraagtekens zetten bij de invulling van de bezoekjes aan zijn ex en de kinderen.
Je moet zorgen dat jouw eigen gezin op plek nummer 1 komt. Hij is met jóu, niet meer met háár.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:21 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ja moet ik dan grenzen gaan stellen en zeggen niet meer dingen samen doen met ex en kinderen alles apart en duidelijk vanaf nu? Ben er ook huiverig voor om de boze partij te zijn of drama uit te lukken in een toch al vaak moeilijke en explosieve scheidingssituatie waar kinderen altijd onder lijden.
Ja moet ik dan grenzen gaan stellen en zeggen niet meer dingen samen doen met ex en kinderen alles apart en duidelijk vanaf nu? Ben er ook huiverig voor om de boze partij te zijn of drama uit te lukken in een toch al vaak moeilijke en explosieve scheidingssituatie waar kinderen altijd onder lijden.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kinderen van 13 en 11 zitten volop in de puberteit en geven meer af aan de omgeving dan vragen om een vaderlijk rolmodel. Die hebben echt niet zin om continu met paps op pad te gaan. Alleen het kind van 9 is nog aanhankelijk.
Ik zou grote vraagtekens zetten bij de invulling van de bezoekjes aan zijn ex en de kinderen.
Heb ik zelf nooit ingezien.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat jouw eigen gezin op plek nummer 1 komt. Hij is met jóu, niet meer met háár.
Zijn er überhaupt scheidingspapieren of heeft hij je dit allemaal verteld?
Dus hij vertelt je van alles maar is geen schriftelijk bewijs.quote:
Zou wat zijn dat hij helemaal niet gescheiden is werkelijk....quote:Op zondag 16 juli 2023 22:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus hij vertelt je van alles maar is geen schriftelijk bewijs.
Neem volgende keer het kind van 13 even apart en vraag naar de situatie, om zo erachter te komen hoe de boel werkelijk in elkaar steekt en wat hun vader met zijn ex doet op het moment dat hij bij hun is.
Elke nacht. Ik denk wel dat ze gescheiden zijn. De situatie is gewoon mega onduidelijk. Iets aan het verleden veranderen kan ik niet. Beste lijkt me het gesprek aan te knopen om te kijken wat voor alle partijen het beste is en daar niet langer voor weg te lopen. Komt tijd, komt raad. Mocht het blijken dat hij te verweven blijft met ex dan zie ik dat dan wel. Voor nu eerst een goed gesprek.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel nachten per week slaapt hij bij jullie thuis?
Arme moeder ook die al zoveel weken oma-voorpret heeft moeten missenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hebben er in ieder geval een mooie zooi van gemaakt met z'n allen. Arme kinderen
Tot die tijd wel gewoon je moeder inlichten dat je zwanger bent. Want ja;quote:Op zondag 16 juli 2023 22:42 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Elke nacht. Ik denk wel dat ze gescheiden zijn. De situatie is gewoon mega onduidelijk. Iets aan het verleden veranderen kan ik niet. Beste lijkt me het gesprek aan te knopen om te kijken wat voor alle partijen het beste is en daar niet langer voor weg te lopen. Komt tijd, komt raad. Mocht het blijken dat hij te verweven blijft met ex dan zie ik dat dan wel. Voor nu eerst een goed gesprek.
Dit.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Arme moeder ook die al zoveel weken oma-voorpret heeft moeten missen
Doe volgende keer een dik kussen onder je kleding, zodat je zwangerschap wordt benadrukt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:56 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ik zou daar lekker buiten blijven. Is zijn gezin en ex. Dat lost m maar zelf op.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:21 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ja moet ik dan grenzen gaan stellen en zeggen niet meer dingen samen doen met ex en kinderen alles apart en duidelijk vanaf nu? Ben er ook huiverig voor om de boze partij te zijn of drama uit te lukken in een toch al vaak moeilijke en explosieve scheidingssituatie waar kinderen altijd onder lijden.
Zou wat zijn...quote:Op zondag 16 juli 2023 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Doe volgende keer een dik kussen onder je kleding, zodat je zwangerschap wordt benadrukt.
Eens kijken of daar vragen over komen bij de kinderen.
Ja, dan weten ze het maar meteen.quote:
Wat is er dan precies ‘mega onduidelijk’? Hij is gescheiden, al sinds 2017. Zijn ex weet dat hij met jou is, jullie wonen samen.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:42 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Elke nacht. Ik denk wel dat ze gescheiden zijn. De situatie is gewoon mega onduidelijk. Iets aan het verleden veranderen kan ik niet. Beste lijkt me het gesprek aan te knopen om te kijken wat voor alle partijen het beste is en daar niet langer voor weg te lopen. Komt tijd, komt raad. Mocht het blijken dat hij te verweven blijft met ex dan zie ik dat dan wel. Voor nu eerst een goed gesprek.
Ja je kan het zien als je het weet, maar het valt mee op zich.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou daar lekker buiten blijven. Is zijn gezin en ex. Dat lost m maar zelf op.
Ik zou het wel al lang tegen mijn moeder gezegd hebben.. daar heeft hij helemaal niets over te beslissen.
Het moet trouwens toch al te zien zijn ondertussen?
Ja dat wil je vermijden natuurlijk. Alhoewel, dan moet je als ex ook wel bij voorbaat al een beetje aangebrand zijn om de situatie. Wat als snel is natuurlijk. Mannen delven vaak het onderspit vind ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ook in die situatie, wilde het mijn kinderen eerst vertellen voordat ze het via via hoorde. Is nu 2 jaar geleden en heb ze vanaf de dag van het nieuws niet meer gezien omdat ex kinderen tegen mij ging opzetten.
Relatie was al 2 jaar voorbij en toch werd alle shit over mij heen gegooid dat ik haastig een nieuw gezin wilde maken om mijn kinderen te vervangen
Triestquote:Op zondag 16 juli 2023 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ook in die situatie, wilde het mijn kinderen eerst vertellen voordat ze het via via hoorde. Is nu 2 jaar geleden en heb ze vanaf de dag van het nieuws niet meer gezien omdat ex kinderen tegen mij ging opzetten.
Relatie was al 2 jaar voorbij en toch werd alle shit over mij heen gegooid dat ik haastig een nieuw gezin wilde maken om mijn kinderen te vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |