SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het ff rustig aan.
Door Marco?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:44 schreef Godshand het volgende:
Poels wordt eerst wel in de afdaling in gelopen...
Nog maar 28 seconden!quote:
Wie?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:47 schreef Toby56 het volgende:
Op de NOS doen ze net of Soler niet meedoet.
Ja kaputtquote:Op zondag 16 juli 2023 17:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Zo net op tijd thuis. De GPS is straalbezopen begrijp ik?
GPS is vandaag net zo scherp als Renaat idd.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Wout (vA) schakelde even op en reed er in 100 meter 25 seconden af.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Sven van Poppel.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Twan is 15kg lichter dan Wout. Dat zou een voordeel kunnen zijn.
Hij zoekt de grenzen opquote:Op zondag 16 juli 2023 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Twan is 15kg lichter dan Wout. Dat zou een voordeel kunnen zijn.
Is naar verwachting toch? Ging goed mee in de eerste week, maar de zwaardere ritten is er toch teveel aan.quote:
Dat gaat nooit lukken met die groep ertussen.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Wilco moet en zal weer een top-10 plaats halen?
Hij reed ook echt achteruit dit jaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:56 schreef Mansjester het volgende:
En dat terwijl Poels allesbehalve zeker van z'n plekje in de tourploeg was
Was nochtans meer een klim voor van Aert met al die van Aert stroken.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:55 schreef Remco het volgende:
Dit is natuurlijk ook een perfecte klim en etappe voor Poels.
Kwiato, Woods, Izagirre, Bilbao, Poels. Allemaal boven de dertig. Dán worden wielrenners juist gevaarlijkquote:Op zondag 16 juli 2023 17:56 schreef TAmaru het volgende:
toch leuk voor Poels dat hij nog eens mag winnen op zijn oude dag
Het is vooral heel nutteloos allemaal.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:56 schreef H.Vviv het volgende:
Gaudu wel een geweldig indelingsvermogen, respect.
Wel wat te steil toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was nochtans meer een klim voor van Aert met al die van Aert stroken.
Morele winnaar van de etappequote:Op zondag 16 juli 2023 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wout heeft gewonnen in zijn eigen gewichtscategorie
Ja hij houdt ze op afstand.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straffe klim van Poels. Denk niet dat die langzamer klimt dan Hindley en Simon Yates bijvoorbeeld
Altijd mannen ook.quote:
Ik luister Radio Tour bij de beelden, geen SCHREEUWENDE Joris en geen sippe Belgenquote:Op zondag 16 juli 2023 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Joris zit maar te zeiken over de volledig begrijpelijke regiekeuze om niet constant de kilometers lang alleen rijdende Poels te laten zien.
Dat is de Franse vlag.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:05 schreef Gunner het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik veel Russische vlaggen ?
Lekker wat puntjes gehaaldquote:
Sloveense vlag...quote:Op zondag 16 juli 2023 18:05 schreef Gunner het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik veel Russische vlaggen ?
Laat.quote:
Krijg een beetje eerste rit vibesquote:Op zondag 16 juli 2023 18:08 schreef Rodgrod het volgende:
Doe iets Vingegaard. Gast zit alleen maar in het wiel te hangen..
er gebeurt anders niets.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:08 schreef heywoodu het volgende:
Oh, Boogerd zit ook maar te eikelen over de terechte keuzes van de regie.
Morele overwinnaarquote:
Vermoeden van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |