En dan in de derde etappe lafjes af te stappen om zich een heel seizoen te verschuilen in het Tora Bora-gebergte zeker? Dat is nog iets anders dan de Teide of Mexico...quote:Op maandag 17 juli 2023 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Remco in een proloog op Ground Zero. Met de snelheden die hij daar zou halen is het alsof al Qaeda nooit is vertrokken!
Hoewel 9/11 natuurlijk een inside job was.
Heeft Bert toevallig ook al onderzocht hoe aerodynamisch dit is?quote:
Kwam ook bij mij voorbij, ven benieuwd of we morgen nog speciale dingen gaan zien.quote:
Ik heb me al vaker afgevraagd waarom er eigenlijk geen grote rondes worden georganiseerd in andere werelddelen. Zou echt episch zijn. In Europa zijn de mogelijkheden toch maar beperkt. Je zou in de winter in Afrika en Azië een grote ronde kunnen organiseren en ook Amerika biedt fantastische opties.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden om de Tour of America nieuw leven in te blazen.
Ik zou graag die verschillen willen zienquote:
Denk dat de afstand bij de toppers in het klassement wel gehandhaafd gaat wordenquote:Op maandag 17 juli 2023 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwam ook bij mij voorbij, ven benieuwd of we morgen nog speciale dingen gaan zien.
Lijkt mij ook, maar misschien plaatsen ze extra veel fietsen op het dak, of over dwars.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat de afstand bij de toppers in het klassement wel gehandhaafd gaat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |