🤨quote:
Wij kijken Eurosport.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het niveau ligt hoog volgens Ziggy. Nou gelukkig maar
Leuk.quote:
Gewoon in 4Kquote:Op zondag 16 juli 2023 17:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is 720p en 25 frames nog heel gewoon. ik vermijd ze liever.
Uiteraard, ik ook. Bij Novak weten we dat dit echt 0,0 zegt.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik zie djoko dit nog steeds winnen hoor, niks aan het handje.
@Mortaxx wel 👀quote:
het is een ongekende slechte partij..niet normaalquote:Op zondag 16 juli 2023 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu vraag ik me toch een beetje af waar ik in hemelsnaam naar zit te kijken met die 10x deuce
Maar ja we moeten toch weten wie er met die cup naar huis gaatquote:Op zondag 16 juli 2023 17:57 schreef leukeditter het volgende:
[..]
het is een ongekende slechte partij..niet normaal
haha iddquote:Op zondag 16 juli 2023 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja we moeten toch weten wie er met die cup naar huis gaat
Gehaktbal, gekookte aardappels en slaquote:
zelden zo'n slechte djokovic gezien na die eerste setquote:Op zondag 16 juli 2023 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Slechtste finale sinds Leeton Huewit-middelmatige Argentijn.
Leeftijd haalt iedereen een keer inquote:Op zondag 16 juli 2023 18:04 schreef leukeditter het volgende:
[..]
zelden zo'n slechte djokovic gezien na die eerste set
dat heeft er niks mee te maken vandaagquote:Op zondag 16 juli 2023 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeftijd haalt iedereen een keer in
De wind zeker?quote:Op zondag 16 juli 2023 18:05 schreef leukeditter het volgende:
[..]
dat heeft er niks mee te maken vandaag
Djokovic-Anderson vergeten?quote:Op zondag 16 juli 2023 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Was dat op Wimbledon dan? Matige finales hebben we er zat gehad op GS’en, hahaquote:
Oh ik dacht dat het over GS finales gingquote:Op zondag 16 juli 2023 18:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Was dat op Wimbledon dan? Matige finales hebben we er zat gehad op GS’en, haha
Ja zo'n onzinquote:Op zondag 16 juli 2023 18:57 schreef GwaiLow het volgende:
Als een speler lelijk valt dan lijken de lijnrechters daar niet eens naar te mogen kijken. Ze bleven strak voor zich uitkijken.
Hij is wel steeds te laat in deze fase, oa matig voetenwerkquote:
Ligt eraan. Kan 6-0, 6-2, 7-6 etc. worden.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tot de hoeveel is dit tegenwoordig?
bij 6-6 spelen ze best of 5 supertiebrekasquote:Op zondag 16 juli 2023 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tot de hoeveel is dit tegenwoordig?
Waarom is de damesdubbel niet om 11:00 uur?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:10 schreef Arizona het volgende:
Alcaraz kan zijn Wimbledon-handdoekje wel vast in de ring gooien, dit gaat hij niet meer winnen.
Kan de damesdubbel ook nog op een beetje een leuk tijdstip beginnen vanavond
NalbandianGOATquote:Op zondag 16 juli 2023 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Roland Garros gemist?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat die jonge spanjaar uiteindelijk meer conditie zal hebben
Djokovic afschrijven op conditiequote:Op zondag 16 juli 2023 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
nooit van zn levenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja was ingegaan volgens mij en de BBC-commentatorsquote:Op zondag 16 juli 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij kwam wel terug naar binnen
Remember Wimbledon 2019.. toen stonden we 40-15 voor op eigen service!quote:Op zondag 16 juli 2023 19:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien volg jij Djokovic niet zo goed. Hij heeft een aardige vechtersmentaliteit.
Z’n hele mimiek staat me niet aan en helaas is het weer geen fijnbesnaarde topper waar we nog jaren aan vastzittenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vind dat constant voor lijnrechter spelen van Alcaraz ook erg vervelend.
Maar wel breakgenot
Nummer 1 sinds US Open vorig jaar ja. Nog heel jong, dus als je paar jaar niet gekeken hebt, is het niet zo raar dat je hem niet kent inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2023 19:26 schreef RipCity het volgende:
Moet duidelijk vaker tennis kijken. Bedacht me on eens op te zoeken of die Alcarez een qualifier was maar staat gewoon nummer 1nog nooit van gehoord. Zit denk ik nog teveel in het djoko/Federer/Nadal tijdperk.
Speelt wel als een legend die Spanjaard zeg.
Ik vind hem ronduit irritant. Was blij dat we straks eindelijk van die reetplukker af zijn, krijgen we dit.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vind dat constant voor lijnrechter spelen van Alcaraz ook erg vervelend.
Maar wel breakgenot
Dit vinden wij geen leuke herinnering om opnieuw op te rakelenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Remember Wimbledon 2019.. toen stonden we 40-15 voor op eigen service!
Als je hem vergelijkt met Rune, Tsitsipas en Zverev dan toch liever Alcarazquote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Z’n hele mimiek staat me niet aan en helaas is het weer geen fijnbesnaarde topper waar we nog jaren aan vastzitten
King Roger wordt node gemistquote:Op zondag 16 juli 2023 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je hem vergelijkt met Rune, Tsitsipas en Zverev dan toch liever Alcaraz
500 Zwitserse Frank, en teruggezet naar laatste plaats in de groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef Arizona het volgende:
Krijgt Djoko nog een boete voor het mishandelen van de onschuldige netpaal?
Het is gewoon een kopie van Nadal. Ik weet niet wat er in het water zit in Spanje maar het is wel bijzonder. Maar eens, zie liever een nieuwe Federer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Z’n hele mimiek staat me niet aan en helaas is het weer geen fijnbesnaarde topper waar we nog jaren aan vastzitten
Zitten nog wat aflossingen door Djokovic tussendoorquote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nummer 1 sinds US Open vorig jaar ja. Nog heel jong, dus als je paar jaar niet gekeken hebt, is het niet zo raar dat je hem niet kent inderdaad
Is niet echt zijn stijl, je moet ook een beetje dichtbij jezelf blijven.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dom van Alcaraz om na de vierde set niet even te gaan poepen ofzo. Gewoon het momentum van Djokovic even breken, zoals die deed na de derde set. Hij gaat ten onder aan onervarenheid.
Sorry 😘quote:Op zondag 16 juli 2023 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit vinden wij geen leuke herinnering om opnieuw op te rakelen
Nadal was zeker in z’n beginjaren qua spel toch niet echt te vergelijken met Alcaraz nu?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is gewoon een kopie van Nadal. Ik weet niet wat er in het water zit in Spanje maar het is wel bijzonder. Maar eens, zie liever een nieuwe Federer.
Mwah, Alacaraz doet er in ieder geval niet 3 minuten over om een service te slaan.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is gewoon een kopie van Nadal. Ik weet niet wat er in het water zit in Spanje maar het is wel bijzonder. Maar eens, zie liever een nieuwe Federer.
hij heeft geen richard mille horloge om zijn pols neequote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal was zeker in z’n beginjaren qua spel toch niet echt te vergelijken met Alcaraz nu?
Versie 2.0 dus met een paar verbeteringenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Alacaraz doet er in ieder geval niet 3 minuten over om een te service te slaan.
Ik ga die neurotische handelingen wel een beetje missenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Alacaraz doet er in ieder geval niet 3 minuten over om een te service te slaan.
Goranquote:Op zondag 16 juli 2023 19:35 schreef TjjWester het volgende:
Is dit richard rawlings? Wat doet die bij tennis?
[ link | afbeelding ]
nee zeer matige pot 4 sets langquote:Op zondag 16 juli 2023 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar was dit het niveau van de hele wedstrijd?
Nope, want de tegenstander is Djoko.quote:
Eerste set was Alcaraz heel slordig. 2e set was goed en spannend. 3e set niet gezien vanwege de Tour en de 4e was heel wisselend.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar was dit het niveau van de hele wedstrijd?
Voorlopig lijkt hij een aardig koele kikkerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Alcaraz de druk aan kan, maar laat me graag verrassen.
En Djoko geeft gewoon nooit op, die laat nooit zijn kop hangen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Alcaraz de druk aan kan, maar laat me graag verrassen.
Deze game in elk geval..quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thanks! Op een goed moment gaan kijken dusquote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste set was Alcaraz heel slordig. 2e set was goed en spannend. 3e set niet gezien vanwege de Tour en de 4e was heel wisselend.
Ja een challenge van Alcaraz die net de baseline raaktequote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er al een succesvolle challenge geweest?
Een paar, maar nu challengen ze bijna elk twijfelgevalquote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er al een succesvolle challenge geweest?
Zou je denken?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:48 schreef superniger het volgende:
Laatste kans voor Djokovic om te breaken.
Er gaan heel wat bizarre reeksen sneuvelenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:49 schreef Marcoss het volgende:
Voor het eerst sinds 2002 mogelijk een andere winnaar dan iemand van de Big Four blijft ook wel een bizarre statistiek
quote:
quote:
quote:
idioten...quote:
Dat kan alleen in een Olympisch jaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:53 schreef GwaiLow het volgende:
Ai, ik denk dat dit Novak zijn laatste kans op de Golden Slam is geweest. Geen enkele speler van The Big 3 heeft die Golden Slam kunnen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |