PORTUGALquote:Eerste interland: Frankrijk 4–0 Nederland
(Hazebroek; 17 april 1971)
Grootste overwinning:
Nederland 12–0 Israël
(Zaandam; 27 augustus 1977),
Nederland 13–1 Macedonië
(Zwolle; 29 oktober 2009)
Nederland 12–0 Cyprus
(Groningen; 8 april 2022)
Grootste nederlaag:
Zweden 7–0 Nederland
(Borås; 26 september 1981)
Optredens 2 (eerste keer: 2015)
Beste resultaat Tweede (2019)
Optredens 4 (eerste keer: 2009)
Beste resultaat Winnaar (2017)
quote:Eerste interland:
Frankrijk 0–0 Portugal
(Le Mans, Frankrijk; 24 oktober 1981)
Grootste overwinning:
Portugal 7–1 Marokko
(Abrantas, Portugal; 15 november 2003)
Grootste nederlaag:
Duitsland 13–0 Portugal
(Reutlingen, Duitsland; 29 september 2001)
Optredens 1 (eerste keer: 2017)
Beste resultaat Groepsfase (2017)
🤨quote:
en dat gaat ze niet lukkenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Belangrijkste is dat je het toernooi start met een overwinning. hoe boeit niet.
Ga 'm missen, ben onderweg. Dan maar oldskool radio luisteren morgenvroeg.
quote:GK: Van Domselaar
RB: Casparij
CB: Van der Gragt
CB: Janssen
LB: Van Dongen
CM: Van den Donk
CM: Spitse
CM: Roord
RVA: Pelova
SP: Beerensteyn
LVA: Snoeijs
Pure Bordewijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
onze basiself voor morgen, wie willen jullie
doe mij maar
[..]
Je blijft normaal gesproken op zondagen altijd in bed liggen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ik ga er zowaar mijn bed voor uitkomen op zondag, hopelijk stellen ze mij niet teleur.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf dan uit dit topic landverrader
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen prono topic aangemaakt?
Jammer.
Dat is dit toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen prono topic aangemaakt?
Jammer.
Ze kan goed duidenquote:Op zondag 23 juli 2023 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We willen hier geen verkapte ego's.
waarom staat in dit plaatje pelova in de basis en die andere niet?quote:
weetniequote:Op zondag 23 juli 2023 09:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
waarom staat in dit plaatje pelova in de basis en die andere niet?
Omdat dit de opstelling was op het EK vorig jaar.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
waarom staat in dit plaatje pelova in de basis en die andere niet?
waar we weer zoals gewoonlijk nul komma nul van gaan zienquote:
Met haar teen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waar we weer zoals gewoonlijk nul komma nul van gaan zien
Well spotted. Waarom dat dan hier gepost wordt?quote:Op zondag 23 juli 2023 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Omdat dit de opstelling was op het EK vorig jaar.
Vast wel, beste spits van Nederlandquote:Op zondag 23 juli 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waar we weer zoals gewoonlijk nul komma nul van gaan zien
Omdat ik dat plaatje tegenkwam bij #nedpor hahaquote:Op zondag 23 juli 2023 09:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Well spotted. Waarom dat dan hier gepost wordt?
zo is vrouwenvoetbal altijdquote:Op zondag 23 juli 2023 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Vind onze dames nog niet heel best. Te slordig nog.
Even lekker scharen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
ze is er wel even bij geweest
https://sportnieuws.nl/vo(...)itiatief-van-jonker/
Ja staat ze in de weg van de keeper, beslis maar. Ik vind van niet.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja staat ze in de weg van de keeper, beslis maar. Ik vind van niet.
Van mij mogen ze best nog een paar keer scoren hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hoeven ze niet meer te doen.
Het is ook oorlog in Ukrainequote:Op zondag 23 juli 2023 09:45 schreef Paul het volgende:
whaha wat is ditleek ff dat iemand uit de oorlog ons toesprak
Gisteravond een date gehad.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef Paul het volgende:
trouwens..............
WAAROM IS @:SPEEDFIGHT NIET BIJ DE 1E ORANJE WEDSTRIJD?
Klopt.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gisteravond een date gehad.
Frikandellenbosje geweest?quote:Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gisteravond een date gehad.
Doorslag geeft denk ik dat de bal al voorbij de keepster was en geen Portugese het doelpunt had kunnen voorkomen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:47 schreef Keyos het volgende:
Wel redelijk discutabele beslissing. Ze ging ook nog eens naar de bal toe. Maar goed, we’ll take it.
Op de radio klonk Andy Houtkamp ook als het Poligoon journaal, want de commentaarstudio deed het niet tot nu toe. Moest ie vanuit het stadion met zijn mobieltje commentaar geven hihiquote:Op zondag 23 juli 2023 09:45 schreef Paul het volgende:
whaha wat is ditleek ff dat iemand uit de oorlog ons toesprak
En dat de keeper niet dook maar zich liet vallen. Had dat never nooit niet gered.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Doorslag geeft denk ik dat de bal al voorbij de keepster was en geen Portugese het doelpunt had kunnen voorkomen.
Ze hinderde niemand inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Doorslag geeft denk ik dat de bal al voorbij de keepster was en geen Portugese het doelpunt had kunnen voorkomen.
Als het draait.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar maken we ons ook druk om
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN JAAA
quote:Op zondag 23 juli 2023 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zover zou ik niet willen gaan. Maar we kunnen ver komen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WKV / [scoop] Nederland wordt wereldkampioen!quote:Op zondag 23 juli 2023 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2023 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rapinoe gaat Nederland slopen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ligt knap richting de poolcirkel. Zal niet heel warm zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
Is het zo koud daar, met handschoenen voetballen
Het is daar winter.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
Is het zo koud daar, met handschoenen voetballen
Ja, dit kijkt een stuk prettiger, ondanks dat ik niet denk dat ze heel ver gaan komen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:54 schreef Wicky15 het volgende:
Duidelijk verschil met het spel van die Engelse koekenbakker.
Jonker komt uit de Van Gaal-school, die zal er wel het maximale uithalen. Een titel zit er niet in nee.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit kijkt een stuk prettiger, ondanks dat ik niet denk dat ze heel ver gaan komen.
Samen met Pelova wel de aantrekkelijkste vrouwen jaquote:
lijkt wel of iemand er confetti op heeft geknoeidquote:Op zondag 23 juli 2023 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het shirt van Portugal is aartslelijk.
Je vergeet gewoon ff Liekequote:Op zondag 23 juli 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Samen met Pelova wel de aantrekkelijkste vrouwen ja
Het oog wil ook wat natuurlijk
Ik snap dit nooit zo. Alsof je er dan niet naar kan kijken ofzo.quote:
Groenenquote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Je vergeet gewoon ff Lieke
[ afbeelding ]
en jackie
[ afbeelding ]
DAT WAS HEUS WEL GELUKTquote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit zo. Alsof je er dan niet naar kan kijken ofzo.
Zelf ermee daten zat er namelijk vermoedelijk ook niet in als ze níet lesbisch was.
Die komen daarnaquote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Je vergeet gewoon ff Lieke
[ afbeelding ]
en jackie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mannen die Jackie Groenen niks vinden hebben een kleine piemel.
Ja dat, mooie vrouw hoorquote:Op zondag 23 juli 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mannen die Jackie Groenen niks vinden hebben een kleine piemel.
we hadden het over uiterlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Lieke Martens vind ik altijd een beetje overschat ofzo... die levert bijna nooit op het moment supreme.
quote:
Nu weer over de wedstrijdquote:
Die heeft één goed toernooi gespeeld en daarna nooit meer dat niveau gehaald.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Lieke Martens vind ik altijd een beetje overschat ofzo... die levert bijna nooit op het moment supreme.
Yup, en toen dat vage gezeik met die teenblessure waar ze ook zelf mysterieus over bleef doen, alsof ie er bijna aflag.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heeft één goed toernooi gespeeld en daarna nooit meer dat niveau gehaald.
Ho ho ho. Het is Lieke Martens-van Leer, vuile sexist.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
In de rust? 🤨quote:
Het is vooral degelijk.quote:
Ze handelt in drugs tegenwoordig?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lieke Martens-Van Leer gaat dit WK gewoon LEVEREN.
Heb je de VS gezien gisteren?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
natuurlijk geirriteerd want deze wedstrijd is gewoon het belangrijkst voor wie er als 2de naast de VS doorgaat
Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
Portugeze vrouwen zijn net zo irritant als de mannen
op papier ga je er gewoon vanuit dat de VS 1ste wordt in deze groepquote:
Bij het handbal is dat nog erger.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
De meest irritante vrouwenploeg vind ik toch wel die van Frankrijk, met een stel lompe vleeshouwers aan boord
Op papier ja maar ik zou de wedstrijd maar eens terug kijken in de praktijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
op papier ga je er gewoon vanuit dat de VS 1ste wordt in deze groep
en ook dat je makkelijk van Vietnam kan winnen, dus hier tegen portugal winnen is een must, om verzekerd te zijn van grootste kansen voor de 2de plek
Niet zoals onder Wiegman.quote:
Naar welke herhaling zit jij te kijken?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
wereldklasse eerste helft van onze leeuwinnen![]()
Kan me eigenlijk alleen die 3-0 tegen Engeland herinneren dat het echt groots was zowel aanvallend als verdedigend.quote:
we geven portugal totaal geen kans, en een doelpunt verschil is genoeg voor 3 puntenquote:Op zondag 23 juli 2023 10:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar welke herhaling zit jij te kijken?
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:20 schreef Paul het volgende:
https://www.soccernews.nl(...)uf6AaAY5Hl1AvCC23Ib8
Helpt natuurlijk dat die keepster weg is, die maakte iedere bal in de buurt van onze 16 gevaarlijk.quote:
Het is rommelig, niet veel creativiteit, laag tempo.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we geven portugal totaal geen kans, en een doelpunt verschil is genoeg voor 3 punten
Van Domselaar straalt idd meer rust uit.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helpt natuurlijk dat die keepster weg is, die maakte iedere bal in de buurt van onze 16 gevaarlijk.
noem dr damarisquote:Op zondag 23 juli 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
Beerensteyn zou ik wisselen voor Snoeijs, en Roord wisselen voor Egurolla
voor ietsjes meer creativiteit misschien, maar defensief gezien hoeft er niets te veranderen, dit is geweldig
15 man tweeten en heel het land is lyrisch, aldus de journalistiek anno 2023quote:Op zondag 23 juli 2023 10:20 schreef Paul het volgende:
https://www.soccernews.nl(...)uf6AaAY5Hl1AvCC23Ib8
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
15 man tweeten en heel het land is lyrisch, aldus de journalistiek anno 2023
15 is nog veel, tegenwoordig is 2 tweets al genoeg voor een artikel over ophef.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
15 man tweeten en heel het land is lyrisch, aldus de journalistiek anno 2023
Maar uiteindelijk was dit een prima oplossing. Heel zwak ingeschoten.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
Beerenstyn had veeeeel eerder moeten afspelen.....
Zo zette Gullit Marco in stelling. Simpel tikje.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
Beerenstyn had veeeeel eerder moeten afspelen.....
Euh nee. Als ze eerder had afgespeeld was de kans vele malen groter geweest. Nu draaide ze zich in een onmogelijke positie.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk was dit een prima oplossing. Heel zwak ingeschoten.
doeiquote:Op zondag 23 juli 2023 10:45 schreef TornadoDK het volgende:
Even 5 minuten gekeken maar wat een niveau zeg![]()
Dit was weer genoeg wk voor mij.
Goed nieuws.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:45 schreef TornadoDK het volgende:
Even 5 minuten gekeken maar wat een niveau zeg![]()
Dit was weer genoeg wk voor mij.
Was redelijk belangrijk in de playoffs tegen Denemarken voor vorig WK. Dat is het wel.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Beerensteyn ooit geleverd in Oranje?
Lijkt het wel op jaquote:Op zondag 23 juli 2023 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, nu is het wachten op de 1-1
Egu voor Roord, jaquote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
Tijd om te gaan wisselen. Het complete middenveld word compleet overlopen.
De Nederlandse ziekte bij vertegenwoordigende teams. Veel de bal willen hebben maar dan in te laag tempo gaan spelen met slordige passing en afronden. En dan weer het deksel op de neus krijgen. We zagen het ook weer bij Jong Oranje.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, nu is het wachten op de 1-1
Yepquote:
Ach gelukkig kunnen de speelsters hem niet horen met een onzichtbaar oortjequote:
Ja, ik vind die ook altijd weinig goed doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Beerensteyn is misschien wel de slechtste voetbalster die ik ooit gezien heb.
Wees blij dat Sjaan er niet bij is.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Beerensteyn is misschien wel de slechtste voetbalster die ik ooit gezien heb.
Betere vraag: is waarom niet (lol)quote:Op zondag 23 juli 2023 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je daar gaan zitten met een kaas op je hoofd?
Omdat je opa Nederlands wasquote:Op zondag 23 juli 2023 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je daar gaan zitten met een kaas op je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |