Bandjequote:Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef Prisha het volgende:
Ik heb m’n gele bandje![]()
Inmiddels zijn we in de B&B aangekomen.
Straks boodschappen doen, dat gaat 4 dagen pasta worden denk ik![]()
En op tijd naar bed, ergens tussen 20:00 en 21:00 denk ik.
Morgen ziet er qua weer prima uit. Morgenochtend wat fris maar geen regen en goeie temperaturen.
Zijn jullie er ook klaar voor?
Nee helaas niet op fietsafstand. Maar verder prima.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bandje
Ik heb mijn rode bandje ook. Verder vandaag voor 4 dagen kleren en snacks klaargelegd en zonet ook voor de hele week gekookt. Alle dagen pasta![]()
Het enige wat ik dan de komende 4 dagen nog hoef te doen is lopen, eten en slapen. Avondeten kan ik zo in de magnetron schuiven en ontbijt/lunchboterhammen moet ik wel nog vers smeren want dat wordt niet lekker als ik die nu smeer voor vrijdag.
Handig dat je in een b&b zit. Op fietsafstand?
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee helaas niet op fietsafstand. Maar verder prima.
Jij ook aan de pasta![]()
Alleen lopen eten en slapen, dat klinkt prima
Veel succes!
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE en zijn killerparkiet wensen Prisha morgen en de komende dagen veel succes met de vierdaagse. Go girl.
Jij ook veel succes en plezier.. en alle anderen hier ook natuurlijk. En zie je iemand met een blauw FOk! shirt lopen dan is er een goede kans dat ik dat ben.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 02:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Goede morgen
Succes allemaal en. Veel plezier
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 02:23 schreef Shii het volgende:
Veel succes @:Prisha en ook voor alle andere Vierdaagse-lopers.
Dat zal lekker schurenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 03:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Bizar, als je er op gaat letten, ik sta voor de start te wachten en heb al 10 mensen gezien die in een korte of lange spijkerbroek lopen
En zoveel mensen kan ik niet zien…
Ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Asociaal om in de drukte zo te lopen
Jaaaaa bij omroep Gelderland.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 03:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Jij ook veel succes en plezier.. en alle anderen hier ook natuurlijk. En zie je iemand met een blauw FOk! shirt lopen dan is er een goede kans dat ik dat ben.
Rewimo zegt me waar ze staan en dan zwaai ik naar haarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:41 schreef yvonne het volgende:
Hé, wie liep er net door het beeld net een www.fok.nl shirt aan??
Heb je me gezien?????quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:46 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 18 juli 2023 12:41 schreef yvonne het volgende:
Hé, wie liep er net door het beeld net een www.fok.nl shirt aan??
Moet je 50 lopen. Stuk rustigerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:39 schreef MorganLeFay het volgende:
Ook binnen! Maar ik vond het soms helemaal niet leuk. Een beetje vooruit schuifelen in de drukte![]()
Gelukkig kan ik morgen eerder starten!
Ja het 50-km-lusje was heel fijn lopenquote:
Ik liep achter iemand met een blauw www.fok.nl T-shirt. Maar er hing een kaartje met persfotograaf om z’n nek? Dus ik dacht, dat zal onze fok dan niet zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 03:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Jij ook veel succes en plezier.. en alle anderen hier ook natuurlijk. En zie je iemand met een blauw FOk! shirt lopen dan is er een goede kans dat ik dat ben.
Ja, dat was ik. Ik heb een perskaart aangevraagd. Dus je hebt achter mij gelopen.. morgen loop ik in het roze maar wel met perskaart.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik liep achter iemand met een blauw www.fok.nl T-shirt. Maar er hing een kaartje met persfotograaf om z’n nek? Dus ik dacht, dat zal onze fok dan niet zijn.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa*O* Het blauwe FOK!T-shirt, je hebt een hoesje rond je telefoon.quote:
Die wandelaars lopen langs stukken waar nog geen afzettingen en/of verkeersregelaars zijn, ze komen te vroeg. Dat kan gevaarlijke situaties opleveren (en ik denk misschien ook zelfs met aansprakelijkheid maar in ieder geval gedoe met de organisatie)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb geen idee welk probleem die auto op zou moeten lossen eigenlijk.
Dat doen ze de rest van het jaar ook en de afgelopen decennia hebben ze dat ook allemaal zonder ongelukken kunnen doen. Begrijp me goed, ik heb niks met die gasten, maar ik blijf erbij dat hier geen probleem was om op te lossen. Zal er verder ook niet wakker van liggen. Ik zie noch de pacecar, noch de bezemwagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:57 schreef Serinde het volgende:
Die wandelaars lopen langs stukken waar nog geen afzettingen en/of verkeersregelaars zijn, ze komen te vroeg.
Ik vermoed dat er toch een incident of klachten / meldingen achter zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doen ze de rest van het jaar ook en de afgelopen decennia hebben ze dat ook allemaal zonder ongelukken kunnen doen. Begrijp me goed, ik heb niks met die gasten, maar ik blijf erbij dat hier geen probleem was om op te lossen. Zal er verder ook niet wakker van liggen. Ik zie noch de pacecar, noch de bezemwagen.
Wat wel weer raar is: op de infoschermen op de Wedren bij de start stond dat het passeren van de Safetycar op eigen risico is. Dat suggereert toch echt dat je er niet voor gediskwalificeerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |