Ohhh gelukkig dan maarquote:Op zondag 16 juli 2023 09:21 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen! Mijn bed was nog droog!
Ik vind kamperen wel leuk maar denk dat je in een echt bed wel beter uitrust
heyyy praadje! Dank je welquote:Op zondag 16 juli 2023 10:20 schreef praadje het volgende:
Veel succes gewenst van een meelezer. Leuk jullie enthousiasme
Dat ligt op ongeveer 20km, de snelste lopers gaan 9,5/uur gemiddeld dus pak hem beet vanaf 6 uur/kwart over 6quote:Op zondag 16 juli 2023 11:00 schreef Nober het volgende:
Hoe laat zullen de eerste 50km lopers vrijdag in Grave arriveren?
Nijmegen is niet te doen het VDValk in lent vraagt 1600 voor 5 nachtenquote:Op zondag 16 juli 2023 09:36 schreef Bzzzzp het volgende:
Lekker!! Een bad na het lopen is heerlijk! (Heb ik alleen als het regent)
Waar laat je de auto dan?
Ik had vorig jaar heel naïef naar hotels in Nijmegen gezocht maar dat is niet te betalen!
Dat veranderd de zaak. Ze gaan dus van Grave naar Gessel?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat ligt op ongeveer 20km, de snelste lopers gaan 9,5/uur gemiddeld dus pak hem beet vanaf 6 uur/kwart over 6
Het gros doet rond de 5km/uur gemiddeld dus die zullen rond 8 uur door Grave geen komen
Dit zijn de kilometersquote:Op zondag 16 juli 2023 11:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak. Ze gaan dus van Grave naar Gessel?
Ik ben van plan om mee te lopen vanuit Grave denkende dat ik dan zo'n 20km zou moeten lopen maar ze gaan kennelijk de andere kant op.
Je gaat toch niet meelopen...zo de hele Via Gladiola af?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak. Ze gaan dus van Grave naar Gessel?
Ik ben van plan om mee te lopen vanuit Grave denkende dat ik dan zo'n 20km zou moeten lopen maar ze gaan kennelijk de andere kant op.
Op maandag is het rustiger is mijn ervaring. Ik ga ook morgen.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:15 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik ga morgen, hopelijk is het dan minder druk
Vorig jaar was het op de dag voor de start wel heel rustig. Maar toen was het ook 39 graden ofzo.
IK heb hier 2 30-km-wandelaars in huis. En die kunnen ook prima anti-rimpelcréme gebruiken.. Past prima bij de leeftijdquote:Op zondag 16 juli 2023 16:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bandje en merc al een tijdje binnen
Blijkbaar zit er nog een verschil in de give aways
De 30km lopers hadden blijkbaar popcorn en anti rimpel crème
Gekleurde? Vorig jaar had ik een setje witte veters, dit jaar geen veters in mijn zakquote:Op zondag 16 juli 2023 16:33 schreef qltel het volgende:
[..]
IK heb hier 2 30-km-wandelaars in huis. En die kunnen ook prima anti-rimpelcréme gebruiken.. Past prima bij de leeftijd
Die liga's zijn wel handig voor onderweg. Geen gekleurde veters dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |