abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:51:25 #276
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_210342881
Aad zet alles op alles voor zijn zoektocht naar Almkerkse vrouw: ‘Krijg haar niet uit mijn hoofd’

De gedachten aan haar blijven in zijn hoofd rondspoken. Aad Vink, inwoner van Klaaswaal, hoopt een inwoonster van Almkerk terug te vinden. Hij ontmoette de vrouw tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, waar direct een sterke klik tussen hen ontstond. Helaas voor Aad verloor hij haar uit het oog in de mensenmassa.

https://www.hetkontakt.nl(...)t-naar-almkerkse-vro
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:23:19 #277
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210343240
Wat leuk! Hopelijk vind hij haar..

Ik had het een tijdje geleden tegen mijn vrouw over een jonge vrouw die ik de eerste dag ergens bij Arnhem zag en waar ik toen langs de A325 mee heb lopen kletsen, en de tweede dag zag ik haar weer bij het viaduct over de A326, net na Wijchen. We hebben gezellig gekletst tijdens het wandelen en ik zou best willen weten of ze het gehaald heeft.. Was voor haar de eerste keer.

Ach ja, zo hebben we allemaal onze leuke ontmoetingen tijdens de 4daagse.. :-)
pi_211476865
POLL
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 november 2023 @ 19:18:17 #279
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211478206
Nu ben ik erg benieuwd wie er koos voor "uitgelopen maar nooit meer". Ik kan niet wachten.. :)
  donderdag 30 november 2023 @ 19:22:05 #280
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211478244
Ik mis de optie 'Jazeker, maar komend jaar loop ik niet mee'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211479552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:18 schreef qltel het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd wie er koos voor "uitgelopen maar nooit meer". Ik kan niet wachten.. :)
dat was ik :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_211481158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ik mis de optie 'Jazeker, maar komend jaar loop ik niet mee'.
Dat zou ook mijn optie zijn. Ik heb nu ook de "uitgelopen maar nooit meer" aangeklikt - zou eigenlijk ooit nog de 40 willen proberen (afgelopen jaar de 50 gedaan) maar niet komend jaar :D
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 07:32:38 #283
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211482812
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:50 schreef Prisha het volgende:

[..]
dat was ik :D
Oooh, okee, jammer! Maar wel begrijpelijk.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 07:33:28 #284
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211482817
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat zou ook mijn optie zijn. Ik heb nu ook de "uitgelopen maar nooit meer" aangeklikt - zou eigenlijk ooit nog de 40 willen proberen (afgelopen jaar de 50 gedaan) maar niet komend jaar :D
De 40 is prima, ik wil eigenlijk nog wel een keer de 50 proberen, want die heb ik nog nooit gedaan.
pi_211482865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Voor mij hetzelfde: de 50 vond ik wel heel erg vermoeiend en lang. Ik denk dat ik, als ik nog eens meeloop, de 40 zou doen. Maar komend jaar niet.

Alhoewel, met betere schoenen zou ik misschien ook de 50 nog wel eens proberen. Want vorig jaar was het uiteindelijk een wandeldriedaagse en die eerste dag wil ik ook wel eens meemaken. Maar mijn voeten deden zo'n pijn toen: ik liep anderhalf van de drie dagen echt af te zien.
pi_211483304
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 07:50 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]
Voor mij hetzelfde: de 50 vond ik wel heel erg vermoeiend en lang. Ik denk dat ik, als ik nog eens meeloop, de 40 zou doen. Maar komend jaar niet.

Alhoewel, met betere schoenen zou ik misschien ook de 50 nog wel eens proberen. Want vorig jaar was het uiteindelijk een wandeldriedaagse en die eerste dag wil ik ook wel eens meemaken. Maar mijn voeten deden zo'n pijn toen: ik liep anderhalf van de drie dagen echt af te zien.
Vermoeiend en lang idd. Ik vond het best wel intens om om 3 uur 's ochtends op te staan en om na het avondeten al naar bed te gaan - we hebben die week eigenlijk helemaal geen tijd/energie overgehouden om na het lopen nog een biertje te doen met vrienden of zo. Maar mischien was dat ook omdat het de eerste keer was: ik was nu wel erg bezig met energie opsparen omdat ik niet wist hoe zwaar het nog zou gaan worden. En toen viel het eigenlijk wel mee met hoe veel zwaarder de 2e, 3e en 4e dag werden. Eigenlijk vond ik de eerste dag het moeilijkst omdat je dan in het ritme moet komen en omdat het toen het warmst was.

Wat voor schoenen had je?
Ik had me schoenen aan laten meten bij de Spac Sport en heb echt nul pijn aan mijn voeten gehad. Dat was echt een wonder _O_ (wel pijn aan ongeveer alle andere lichaamsdelen haha)
  vrijdag 1 december 2023 @ 10:48:31 #287
442280 Prisha
Moonshine!
pi_211484236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 07:32 schreef qltel het volgende:

[..]
Oooh, okee, jammer! Maar wel begrijpelijk.
Het vergt heel veel tijd qua trainen, ik was er veel tijd aan kwijt in de weekenden en ik heb andere dingen die ik ook graag wil. Zoals Mount Everest Basecamp, dat staat nu hoog op mijn lijst. Moet ik ook voor trainen alleen op een iets andere manier.

En ik heb ook het idee dat je nooit het gevoel van die eerste keer kan evenaren. Dat was zo wonderlijk en alles was nieuw en zo ontzettend WOW! Dat zal ik niet op die manier meemaken meer.

Ik vond het ook heel zwaar, het duurde een week eer ik een beetje normaal weer kon lopen. Ondanks het vele trainen. En het weer was nu ideaal geweest, daar heb ik echt veel geluk mee gehad. Als het 4 dagen 27+ graden zou zijn geweest, dan denk ik niet dat ik het gered zou hebben. Geen regen, alleen op die laatste 10 km van de laatste dag. Dus alles was eigenlijk gewoon perfect.

We hebben het er wel over gehad dat als we straks een stukkie ouder zijn en 30 km mogen doen, om dat dan nog een keertje te doen. Tijdens de trainingen ging 30 km best prima, er zat voor mij een behoorlijk verschil tussen 30 en 40. Maar dan ben ik ook wel weer een stuk ouder dus dan sta ik er qua gezondheid misschien ook wel anders voor.

Het blijft een geweldige en bijzondere ervaring waar we het nog steeds vaak over hebben en dat ik voor geen goud had willen missen!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 12:39:34 #288
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211485540
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 07:50 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]
Schoenen is voor mij ook een issue. Niet dat ik de ideale schoenen nog niet gevonden heb, alleen slijten moderne schoenen zo vreselijk snel. Als ik in het voorjaar start met een paar nieuwe Lowa's, dan mag ik hopen dat de zolen niet glad zijn voor de 4daagse begint.. :-(

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Vermoeiend en lang idd. Ik vond het best wel intens om om 3 uur 's ochtends op te staan en om na het avondeten al naar bed te gaan - we hebben die week eigenlijk helemaal geen tijd/energie overgehouden om na het lopen nog een biertje te doen met vrienden of zo.
Wat zongen Bruls & Co ook alweer? Echte stappers lopen niet, en echte lopers stappen niet? :P

Ik heb die week ook nergens anders energie voor hoor. Het reizen kost me enkele reis ook altijd een uur en ik hou van op tijd zijn. En ik vind het ook altijd wel wat hebben, zo intensief met iets bezig zijn.

quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

En ik heb ook het idee dat je nooit het gevoel van die eerste keer kan evenaren. Dat was zo wonderlijk en alles was nieuw en zo ontzettend WOW! Dat zal ik niet op die manier meemaken meer.
Dat is zeker waar. De 2e en volgende keer is anders. Maar niet minder leuk. Het stomme is dat ik me van de eerste keer (2018) heel weinig meer kan herinneren, ik heb toen zoveel indrukken opgedaan dat het me gewoon teveel was om te onthouden ofzo.. Van de andere 3x heb ik veel meer overgehouden.
quote:
En het weer was nu ideaal geweest, daar heb ik echt veel geluk mee gehad. Als het 4 dagen 27+ graden zou zijn geweest, dan denk ik niet dat ik het gered zou hebben. Geen regen, alleen op die laatste 10 km van de laatste dag. Dus alles was eigenlijk gewoon perfect.
Ja hoor, had je ook gered! :Y :Y :Y

Mijn eerste 2x was het weer onbewolkt en warm. En ruim 25+. Vorig jaar stortregende het op donderdag en was de woensdag heet. En dit jaar regende het een beetje op vrijdag. En voor mij maakt dat in elk geval niets uit. Als het in je hoofd maar goed zit, dan haal je het.

quote:
We hebben het er wel over gehad dat als we straks een stukkie ouder zijn en 30 km mogen doen, om dat dan nog een keertje te doen.

30 zou voor mij echt pas een optie zijn als ik 40 niet meer zou kunnen. Je mist zoveel leuke dingen. Cuijk en de pontonbrug niet meemaken??? Nee!

Mijn moeder van 90 heeft nu 3x de 30 gelopen, en wil volgend jaar misschien de 40 gaan proberen. Ik heb haar aangeraden om het in de komende maanden gewoon te proberen. Kan ze het in mei 2 dagen achter elkaar, dan kan ze het met de 4daagse ook.

quote:
Het blijft een geweldige en bijzondere ervaring waar we het nog steeds vaak over hebben en dat ik voor geen goud had willen missen!
En die nemen ze je niet meer af.. ^O^ ^O^ ^O^ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 1 december 2023 @ 12:43:39 #289
346939 Janneke141
pi_211485566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 12:39 schreef qltel het volgende:
Schoenen is voor mij ook een issue. Niet dat ik de ideale schoenen nog niet gevonden heb, alleen slijten moderne schoenen zo vreselijk snel. Als ik in het voorjaar start met een paar nieuwe Lowa's, dan mag ik hopen dat de zolen niet glad zijn voor de 4daagse begint.. :-(
Hoe veel train jij in vredesnaam?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 12:56:51 #290
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211485666
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 12:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet eens zoveel de laatste keren. Ik wandel trouwens wel graag. Maar die schoenen slijten gewoon zo snel.
pi_211485696
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 12:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik had voor de Vierdaagse Salomon schoenen gekocht, die zijn ook al behoorlijk glad na 500 km. En ik vind 500 km niet veel voor trainen en de 50 km.
Van hardloopschoenen ben ik gewend dat ze minstens 1000 km meegaan. En bergschoenen nog langer.

Het helpt wel als je je voeten beter optilt en meer op onverharde paden loopt.
  vrijdag 1 december 2023 @ 13:03:11 #292
346939 Janneke141
pi_211485714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 13:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik had voor de Vierdaagse Salomon schoenen gekocht, die zijn ook al behoorlijk glad na 500 km. En ik vind 500 km niet veel voor trainen en de 50 km.
Van hardloopschoenen ben ik gewend dat ze minstens 1000 km meegaan. En bergschoenen nog langer.

Ik train iets altijd ergens in de range 200-250km, en ik heb nog wel eens twee vierdaagses op hetzelfde paar gelopen...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 13:42:05 #293
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211486047
Ik heb geen idee hoeveel km ik wandel als training.. Ik wandel gewoon vrij regelmatig en bouw wat in afstand op voor de 4daagse. Dus mijn eerste is 25 ofzo en dan bouw ik rustig aan op naar 45.

quote:

[..]
Lowa Camino zijn bergschoenen. Daar heb ik vorig jaar de vierdaagse op gelopen. Ik was blij dat ik het einde erop gehaald heb. Lopen prima, maar je ziet de zolen bijna kleiner worden.

Tja, misschien moet ik maar eens garantie gaan claimen. Ze geven tenslotte 6 jaar garantie. Maar dan gooien ze het vast op "normale slijtage".
pi_211486930
quote:

[..]

Tijdens mijn eerste vierdaagse in 2022 (50km) had ik ook zoiets getraind, rond de 500/600 km een schema gevolgd met meerdere dagen achter elkaar en meerdere tochten van 50km etc

Dus totaal ongeveer 750km gemaakt op dat paar in 2022, daar heb ik vorig jaar ook de 4daagse mee gelopen maar wel aanzienlijk minder trainingen gedaan

dit jaar: ongeveer 300km training kilometers

En natuurlijk de 4daagse zelf: 200 kilometers

Nu liggen de schoenen na 1250km op de stort

Ik heb weer dezelfde gekocht voor als in volgend jaar mee ga lopen: Brooks Addiction Walkers 2

Voor mij een ideale wandelschoen
pi_211502519
😃 leuk! Weer actie in het Vierdaagse topic! Ik ga weer de 50 doen! 😃
Ben er eigenlijk nu al klaar voor, in november heb ik voor de Zevenheuvelendag geoefend tijdens een trekking in Nepal! 😉 (Op mijn vierdaagse Lowa renegades, die gaan denk ik nog wel een jaartje mee, hooguit een keer nieuwe zolen)
  zondag 3 december 2023 @ 08:40:35 #296
442280 Prisha
Moonshine!
pi_211502529
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:38 schreef Bzzzzp het volgende:
😃 leuk! Weer actie in het Vierdaagse topic! Ik ga weer de 50 doen! 😃
Ben er eigenlijk nu al klaar voor, in november heb ik voor de Zevenheuvelendag geoefend tijdens een trekking in Nepal! 😉 (Op mijn vierdaagse Lowa renegades, die gaan denk ik nog wel een jaartje mee, hooguit een keer nieuwe zolen)
Nepal!!! Daar ga ik volgend jaar heen. Wat voor trekking heb je gedaan, de EBC toevallig?
pi_211502549
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:40 schreef Prisha het volgende:

[..]
Nepal!!! Daar ga ik volgend jaar heen. Wat voor trekking heb je gedaan, de EBC toevallig?
Nee, Annapurna circuit, een aanrader! 5416m hoog!
EBC lijkt me ook een mooie tocht!
Ik vond de vierdaagse trouwens pittiger dan dit :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door Bzzzzp op 03-12-2023 08:50:44 ]
  zondag 3 december 2023 @ 08:59:00 #298
442280 Prisha
Moonshine!
pi_211502602
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 08:45 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Nee, Annapurna circuit, een aanrader! 5416m hoog!
EBC lijkt me ook een mooie tocht!
Ik vond de vierdaagse trouwens pittiger dan dit :s)
ha daar heb ik ook naar gekeken! Gaaf!!! Maar die Everest Base camp heb ik iets mee. Ik ga de three pass route doen, die is langer maar rustiger. Ik zie alleen tegen de vlucht uit Lukla op.
En ja, heb ik ook! k heb paar jaar geleden de Kilimanjaro gedaan (top bereikt ook, 5895m) en ik vond de 4daagse pittiger dan dat. Alleen het hoogteverschil was een dingetje maar fysiek vond ik die berg beklimmen minder lastig dan de 4daagse.
pi_211502635
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:59 schreef Prisha het volgende:

[..]
ha daar heb ik ook naar gekeken! Gaaf!!! Maar die Everest Base camp heb ik iets mee. Ik ga de three pass route doen, die is langer maar rustiger. Ik zie alleen tegen de vlucht uit Lukla op.
En ja, heb ik ook! k heb paar jaar geleden de Kilimanjaro gedaan (top bereikt ook, 5895m) en ik vond de 4daagse pittiger dan dat. Alleen het hoogteverschil was een dingetje maar fysiek vond ik die berg beklimmen minder lastig dan de 4daagse.
Leuk hoor! Dat gaat een mooie reis worden!
pi_211527726
De Vierdaagse camping is sinds vandaag ook weer te boeken! Ga ik vanavond maar eens doen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')