En haar vriendin van 75..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:14 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]dat betekent dat je anti rimpelcreme grap over je moeder ging
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Echt heerlijk om al die tradities mee te krijgen idd![]()
Elk dorp net anders.
Prachtig ook hoe de mensen de moeite nemen om om 6:30 in de ochtend al een feestje te bouwen
Ik hoorde een hoop mensen om me heen die de Engelbewaarder geteld hadden, de 50 km kreeg 'm zo'n 16 keer per dag om de oren![]()
Schlagers vind ik nog wel oké. Ik ben vooral helemaal klaar met de Engelbewaarder en met Hazes Jr.
Ik heb liever van die hele foute nineties muziek, of rock, of de YMCA (donderdag maar liefst 4 keer het dansje kunnen doen met alle toeschouwers). Maar nineties muziek is het beste. Wij hakken gewoon 50 km per dag
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ben trouwens bang dat dit 1 van de Vierdaagse kneiters gaat worden
Die ga je gemiddeld 50x per dag horen, als het niet meer is
Welke nummers verwacht jij dit jaar?
Persoonlijk vindt ik het stuk voor de Sint Annastraat echt het mooiste van dag 4quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik had het idee dat er juist meer wc’s waren dan vorig jaar! Ik heb nu op 1x na niet echt hoeven wachten gelukkig.
Water punten heb ik niet gebruikt, ik heb 2 flessen, die krijg ik nooit helemaal leeg. Genoeg eten is inderdaad wel een ding….
Het onthaal gisteren was fantastisch! Wat een feest! Disco man was inderdaad een topper!
Als ik in bed lag dreunden al die deuntjes nog die mijn hoofd;atje voor sfeer, voor de sfeer
![]()
Sterkte allemaal met de pijntjes! Ik heb alleen vermoeide voeten gelukkig, ik ben wel echt heel moe na al die nachten van 4 à 5 uur en 200km lopen…. nu al zin om te slapen!
Ik wordt er ook steeds wat emotioneel van, al die mensen die zo hun best doen er een feest van te maken en het respect dat ze tonen!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het stuk voor de Sint Annastraat echt het mooiste van dag 4
Cuijk (voor de 40/50 km lopers) Mook, Molenhoek, malden is echt fantastisch daar voel ik mij echt speciaal , de intocht zelf vind ik wat minder gezellig.
Op alle dagen als ze live muziek maken, of dit nu een zangeres zoals bv in alverna is, een pretband met instrumenten, een harmonie orkest of een dj die de hele straat tot een feest maakt. ik kan het niet beschrijven dat doet iets met mij, soort van brok in mijn keel krijg ik daar van
Yep bij de 40 ook. Heel hard en heel veel muziek door elkaar heen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Oh wel 1 ding die ik merkte in de 50km groep. De hoeveelheid geluidsdragers die mensen bij hadden soms wel tot 4 verschillende liedjes om je heen , dat was veel meer dan vorig jaar en met vlagen ronduit kut. Was dat bij de andere afstanden ook het geval?
Ik had overigens ook het idee dat buiten de feest dorpen (malden, Wijchen, Beuningen en andere waar mensen massaal op straat staan) het veel rustiger was met het publiek dan vorig jaar
In de 50 km waar ik liep (de relatief snelle maar niet heeel snelle) had je daar idd ook soms last van. Soms was het wel leuk, als je bijvoorbeeld een groep had van 10+ mensen die allemaal de Macarena liepen te doen of die allemaal aan het meezingen waren. Maar de mensen die gewoon hun eigen prutmuziek uit zo'n kleine prut-JBL aan het spelen waren, dat had écht niet gehoevenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Oh wel 1 ding die ik merkte in de 50km groep. De hoeveelheid geluidsdragers die mensen bij hadden soms wel tot 4 verschillende liedjes om je heen , dat was veel meer dan vorig jaar en met vlagen ronduit kut. Was dat bij de andere afstanden ook het geval?
Ik had overigens ook het idee dat buiten de feest dorpen (malden, Wijchen, Beuningen en andere waar mensen massaal op straat staan) het veel rustiger was met het publiek dan vorig jaar
Ik ook. Ongelofelijk gewoon.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:33 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik wordt er ook steeds wat emotioneel van, al die mensen die zo hun best doen er een feest van te maken en het respect dat ze tonen!
Drumbands vind ik ook erg leuk!!
Dan zie je gasten met koptelefoons op lopen, ik vraag me dan af wat ze nog van hun eigen muziek horen…..
Het lukt mij meestal wel om het op dat soort momenten droog te houden.. Net.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Ongelofelijk gewoon.
De laatste kilometer op de tweede dag deed me emotioneel het meest, nog meer dan de Via Gladiola. Je komt van die Waalkade het Valkhof op en daar was het al,tof, en dan kom je de bocht door en dan die weg die helemaal met dranghekken afgezet was en ineens het lawaai en geschreeuw en aanmoediging van iedereen.
Ik hield het niet droog. Mijn vriend zei dat het net was of we de stad bevrijd hadden of zoiets.
Echt zo mooi was dat.
Oh, dat laatste vond ik wel meevallen eigenlijk. Toen ik vanaf de Wedren op de fiets zat met m'n gladiool in de fietstas ben ik nog een paar keer aangesproken met "goed gedaan!"quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Het lukt mij meestal wel om het op dat soort momenten droog te houden.. Net.
En dat vind ik erg gaaf, maar ook vreemd, dat mensen het zo'n prestatie vinden, dat ze echt urenlang mensen gaan staan aanmoedigen. Maar wel heel erg gaaf!
Gisteren was ik ergens in Molenhoek en liep net een beetje alleen, en een man wees naar me en riep toen iets van topper en stak 2 duimen omhoog. Dat doet hij ongetwijfeld bij meer mensen, maar dat doet me dan toch wel wat.
Aan de andere kant, als je dan klaar bent, en je strompelt moeizaam van de Wedren naar het station dan is er niemand die zal zeggen "goed gedaan" ofzo. Men kijkt niet meer naar je om. Ik vind dit best apart.
Ik denk dat dat meer een stads dingetje is, ik heb het grootste gedeelte van mijn leven in dorpen gewoond waar ik hallo zeg als ik iemand voorbij loop, je de hand op steekt als iemand je voor laat in het verkeer, of als je samen bij een wegversmalling komt waar beide voorhang hebben sein ik met de lampen dat de ander voor mag en dan krijg je een handje als bedankje. Dat is waar ik vandaan kom normaalquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Het lukt mij meestal wel om het op dat soort momenten droog te houden.. Net.
En dat vind ik erg gaaf, maar ook vreemd, dat mensen het zo'n prestatie vinden, dat ze echt urenlang mensen gaan staan aanmoedigen. Maar wel heel erg gaaf!
Gisteren was ik ergens in Molenhoek en liep net een beetje alleen, en een man wees naar me en riep toen iets van topper en stak 2 duimen omhoog. Dat doet hij ongetwijfeld bij meer mensen, maar dat doet me dan toch wel wat.
Aan de andere kant, als je dan klaar bent, en je strompelt moeizaam van de Wedren naar het station dan is er niemand die zal zeggen "goed gedaan" ofzo. Men kijkt niet meer naar je om. Ik vind dit best apart.
En nog een tip: als je een blaar achterop je voet hebt, schop niet zittend tegen de poot van je bureaustoel.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:00 schreef Janneke141 het volgende:
Protip: als je een blaar op je kleine teen hebt, dan moet je niet op blote voeten tegen de tafelpoot schoppen.
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:00 schreef Janneke141 het volgende:
Protip: als je een blaar op je kleine teen hebt, dan moet je niet op blote voeten tegen de tafelpoot schoppen.
Grappig!!!quote:Op zondag 23 juli 2023 14:20 schreef qltel het volgende:
Nog een tip: in "mijn 4daagse" kun je je in- en uitchecktijden zien en ook je gemiddelde snelheid.
Die bij mij best wel laag ligt, want ik had nogal wat rustposten en bekenden waar ik langs moest..
Leuk om terug te zien iddquote:Op zondag 23 juli 2023 15:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Grappig!!!
Totale wandeltijd
41:56:34
Gemiddelde snelheid
4,77 km/u
Mooie tijden!quote:Op zondag 23 juli 2023 20:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk om terug te zien idd![]()
Totale wandeltijd
40:23:29
Gemiddelde snelheid
4,96 km/u
En de dinsdag waren we het snelste met 5,25 km/u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |