SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Vind ik niet.quote:
Ja, ik had 10,6 en 2 in mijn hoofd, maar het is 10,6 en 4.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, dan 4 in plaats van 2, of zelfs 6 als Yates in de rem knijpt op de finish.
Het is toch een vreemde regel, eigenlijk zou het 10, 6 en 3 moeten zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, ik had 10,6 en 2 in mijn hoofd, maar het is 10,6 en 4.
Of sparen voor woensdag?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel benieuwd wat Jumbo morgen gaat doen. Nog zo'n dag en dan hopen dat de opeenstapeling van inspanningen Pogacar fataal wordt? Of toch juist wat meer defensief rijden?
Pantaniquote:
Of gewoon guardia civil inhuren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standaard 1 kilometer van de bergtop hekken plaatsen. en een touw op 1,5km van het einde.
Je stream loopt wat achter.quote:
Met hekken kan het net zo goed fout gaan. Iets met Oude Kwaremont. Doe maar gewoon 5km van de top geen publiek en vooral minder motoren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standaard 1 kilometer van de bergtop hekken plaatsen. en een touw op 1,5km van het einde.
“Heeft Wout zo vroeg gelost vanwege San Sebastian?”quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk wel uit naar Vive le velo vanavond, veel discussiepunten
Of het extreem duur maken, ik denk aan 500 euro per persoonquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met hekken kan het net zo goed fout gaan. Iets met Oude Kwaremont. Doe maar gewoon 5km van de top geen publiek en vooral minder motoren.
Ja super interessant, verschillende meningen horen van mensen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ineos wil hem heel graag behouden toch? Misschien een dik miljoenencontract zoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd geldschrapende Acquadro die Rodriguez naar Movistar dirigeert, zonde.
Wat een debuut in de Tour, amai.
Kritiek op de vele motoren is wat lastig voor Sporza omdat ze daarmee ook Maarten uit de Tour gooien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
We krijgen nu zeker de altijd vervelende man met een mening act van Jan, weinig zin inquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij heeft op de eerste rustdag al getekend.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ineos wil hem heel graag behouden toch? Misschien een dik miljoenencontract zo
Zoals vandaag zou ik niet doen, volgens mij speel je UAE daar uiteindelijk mee in de kaart.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel benieuwd wat Jumbo morgen gaat doen. Nog zo'n dag en dan hopen dat de opeenstapeling van inspanningen Pogacar fataal wordt? Of toch juist wat meer defensief rijden?
Of gewoon beperkt aantal mensen. Vol is vol.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met hekken kan het net zo goed fout gaan. Iets met Oude Kwaremont. Doe maar gewoon 5km van de top geen publiek en vooral minder motoren.
Dit werkt wel beter, nu was Vingegaard iig (minimaal) gelijkwaardig aan Pogacar op de klim.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, dan had hij even moeten wachten..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft op de eerste rustdag al getekend.
Wel een kans om morgen weer tijd terug te pakken, zoals wel meer die achter de top-6 staan in het klassementquote:
De koers is van het volk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of het extreem duur maken, ik denk aan 500 euro per persoon
Door rijden voor het ploegenklassement!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:03 schreef Szura het volgende:
Daar hebben we Castroviejo die Pitcuck moest ophalen
Ik mag hopen dat ze voor hem subsidie krijgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Kristof Meul, hoe komt Sporza aan dit soort kneuzen
Ik vroeg me af of jij bekend bent met dit youtube kanaal:quote:
Sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Kristof Meul, hoe komt Sporza aan dit soort kneuzen
Wat moet je wel doen? Enige waarop Vingegaard een voordeel lijkt te hebben, is inhoud, dus UAE heeft niet direct belang bij een zware koers, die laten gewoon telkens een grote groep wegrijden, zetten Pogi af op de laatste klim en laten hem wegpoefenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals vandaag zou ik niet doen, volgens mij speel je UAE daar uiteindelijk mee in de kaart.
Dat ie eeeeeh daar nog eeeeeeh maar eeeeehh in zat eeeeeeh met de eeeeeeeh ramen eeeeh dichtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Frans Maassen daar nog steeds in de auto zit, mijn hemel.
Daar ben ik het in principe mee eens.quote:
Mja goed punt. Toch maar meer van hetzelfde en nog harder beuken om Pogi te kraken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat moet je wel doen? Enige waarop Vingegaard een voordeel lijkt te hebben, is inhoud, dus UAE heeft niet direct belang bij een zware koers, die laten gewoon telkens een grote groep wegrijden, zetten Pogi af op de laatste klim en laten hem wegpoefen
Niermann?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is 1e ploegleider bij Jumbo? Ik mag hopen dat Maassen dat niet is.
Niermann denk ik dan @groenenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is 1e ploegleider bij Jumbo? Ik mag hopen dat Maassen dat niet is.
Dat is waar. Meer hekken lijkt me dan de beste oplossing of knuppelpolitie.gif.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar ben ik het in principe mee eens.
Maar als het volk de koers verziekt, dan vraagt het om maatregelen.
Ik begrijp dat de goeien dan onder de kwaaien gaan lijden, maar ik wil geen herhalingen van de Ventoux-shitzooi van 2016. Ook al waren de beelden van een rennende Froempie episch en zijn ze historisch geworden; ik hoef geen getuige te zijn van renners die door publiek en motoren van de sokken worden gelopen of gereden.
Ziet eruit als een goed kanaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of jij bekend bent met dit youtube kanaal:
https://www.youtube.com/@:cyclinghighlights
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |