SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Vind ik niet.quote:
Ja, ik had 10,6 en 2 in mijn hoofd, maar het is 10,6 en 4.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, dan 4 in plaats van 2, of zelfs 6 als Yates in de rem knijpt op de finish.
Het is toch een vreemde regel, eigenlijk zou het 10, 6 en 3 moeten zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, ik had 10,6 en 2 in mijn hoofd, maar het is 10,6 en 4.
Of sparen voor woensdag?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel benieuwd wat Jumbo morgen gaat doen. Nog zo'n dag en dan hopen dat de opeenstapeling van inspanningen Pogacar fataal wordt? Of toch juist wat meer defensief rijden?
Pantaniquote:
Of gewoon guardia civil inhuren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standaard 1 kilometer van de bergtop hekken plaatsen. en een touw op 1,5km van het einde.
Je stream loopt wat achter.quote:
Met hekken kan het net zo goed fout gaan. Iets met Oude Kwaremont. Doe maar gewoon 5km van de top geen publiek en vooral minder motoren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standaard 1 kilometer van de bergtop hekken plaatsen. en een touw op 1,5km van het einde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |