SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik Vinjego was zou ik daar 0 energie in steken, je verliest toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:34 schreef OProg het volgende:
Nu gaan ze eerst voor de seconden boven denk ik.
Klaar maken voor poging 2.quote:
Kan ie niet zoveel is duidelijk. Explosiviteit nul dit jaarquote:
Maar De Poog wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik Vinjego was zou ik daar 0 energie in steken, je verliest toch.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is vreselijk zwaar, maar het moment om te gaan was toen hij erbij kwam natuurlijk. Nu weer op explosiviteit.
Eigen tempo, sprintje verlies je toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:37 schreef littlemindy het volgende:
Ik vind Vingegaard toch dom hoor. Ga óf in z'n wiel zitten of rijd hem eraf, niet dit.
Hij had zijn tempo vast kunnen houden, dat was genoeg om in te lopen op Pogacar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kan ie niet zoveel is duidelijk. Explosiviteit nul dit jaar
Dat gaan we zien.quote:
Probleem is dat hij juist niet eigen tempo reed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigen tempo, sprintje verlies je toch.
Kan niet anders, anders komt het publiek er tussen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Motoren zaten er steeds al te dicht voor, wat een farce
Dan komt het publiek ertussen en heb je een groter probleemquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef Starflyer het volgende:
Wat doen die motoren daar? Die horen er verder voor te zitten
Sneeuwschep voorop en ploegen maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Motor kan natuurlijk moeilijk mensen gaan aanrijden om weg te rijden.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef DiegoFuser het volgende:
José met zijn eerste zinnige teksten deze Tour
Kan prima.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Motor kan natuurlijk moeilijk mensen gaan aanrijden om weg te rijden.
Jezus, dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef Aguero het volgende:
Het record van Pantani (32:50) overleeft door de laatste 2 kilometer.
±33:50
Eus is al eerder afgegaan als een gieter ten opzichte van Carlos (en Ayuso). Die kan het zich niet veroorloven om wederom een grote Spanjaard te missen. Die heeft zijn diepste chequeboekjes boven gehaald.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Waarom gaat hij in hemelsnaam naar Movistar?
Nee is vlak.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:40 schreef Toby56 het volgende:
Pogacar is woest, maar er komt volgens mij nog een stuk klimmen.
Rodriguez is 40-45 seconden dichter gekomen dus ze lagen onder het schema Pantani denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, dit kan echt niet.
Erachter?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan niet anders, anders komt het publiek er tussen.
Mwa was nog 500 meter, dat is een flink end om zo op de pedalen te gaan staan en op een counter te lopenquote:
Verpesten de etappe zo. Pleit maar weer voor hekken op de weg.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan komt het publiek ertussen en heb je een groter probleem
Ja hij leek in een soort staking te gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij kon daarna toch nog ook sprinten zoals Jonas wel deed?
Die was nog herstellendequote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou had Pogi ook de laatste 200m een sprint in kunnen zetten natuurlijk
Nee er tussen, als de motoren te ver ervoor zitten dan gaat die trechter van het publiek zich weer dichttrekken en is er geen ruimte.quote:
Jonas zette ook al aan voordat de motoren de boel verneukte, dus dat zal wel meevallen allemaal.quote:
Kost natuurlijk wel enorm veel kracht van bijna stilstaan zo’n sprint inzetten bergop.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij had nog het plan om in de afdaling verder te gaan?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:42 schreef franklop het volgende:
Pogacar had gewoon alsnog op 250m zijn sprint kunnen inzetten natuurlijk
Iedereen die in de buurt komt van een record van Pantani mag je van mij preventief schorsen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Rodriguez is 40-45 seconden dichter gekomen dus ze lagen onder het schema Pantani denk ik.
Hij leek van een soort gentlemen's agreement met Jonas uit te gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja hij leek in een soort staking te gaan
Misschien, maar dit had niet gemogen. Motoren die de wedstrijd beïnvloedenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon het publiek werenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
José is dom, motoren te ver ervoor en je hebt een publieksprobleem. Die blijven namelijk niet netjes staan.
Jumborenners vertrouwenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij leek van een soort gentlemen's agreement met Jonas uit te gaan.
Plijt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verpesten de etappe zo. Plijt maar weer voor hekken op de weg.
Terug naar 2020quote:
In een wielergebeuren.quote:
Oepsquote:
Bloed op de stoep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Horrordaler Rodriguez duikt als eerste omlaag, ik sluit mijn ogen.
Schitterend land, jammer dat er Fransen wonen.quote:
Dan kun je toch een voorbeeld geven hoe je moet scheldenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
HEB ZIN OM TE SCHELDEN maar ben blauw heb een vb fucntie
Veel minder motoren, meer drones aubquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Nee Maarten er moeten gewoon minder motoren op de weg want jij voegt helemaal niets toe
Ik ga er steeds meer een voorstander van worden. Ondanks het gebrek aan sfeer.quote:
Je kunt al beginnen met de volkomen nutteloze fotografen eruit te mieteren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is een publieksprobleem, niet een motorenprobleem.
Pogacar heeft er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:45 schreef OProg het volgende:
Rodriguez die weg aan het rijden is in de afdaling?
Wat is dat weer voor onzinquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets, boni's waren op de top.
Al die fotograven en Maartens kunnen best optyfenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat gaat ook zo lekker met de beperkte accuduur van die dingen.
Het gaat snel..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:47 schreef Rodgrod het volgende:
Wat is er zo gevaarlijk aan deze afdeling dan?
Er zitten bochten in. #prayforWielcoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:47 schreef Rodgrod het volgende:
Elke etappe ook bij de streepquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets, boni's waren op de top.
Smalle weg, maar wel snel en bochtig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:47 schreef Rodgrod het volgende:
Je kan er aardig wat inzetten dunkt me. En zullen modellen zijn waar je batterijen kunt vervangen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat gaat ook zo lekker met de beperkte accuduur van die dingen.
Motoren gaan er wel voor rijdenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de meet gaat Vinge nooit winnen van Pogacar
Hij zit perfect om secondes te winnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Jonas is deze situatie ideaal. Nu verliest hij maximaal 2 seconde.
Lijkt me vrij lastig op een parcours van 150km. Prima te doen bij veldritten en mountainbike wedstrijden etc. (Nog) niet hier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan er aardig wat inzetten dunkt me. En zullen modellen zijn waar je batterijen kunt vervangen.
Ligt altijd aan eind zware bergrit; renners zijn vermoeid... is snel en bochtig... maar een duidelijk verschil met 'vroeger' is, is dat het asfalt flink is opgeknapt. Vroeger was het echt niet best. Er zijn er hier heel wat afgevlogen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:47 schreef Rodgrod het volgende:
Nee toch? Geloof dat ze enkel waardes hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:50 schreef Zwansen het volgende:
Hebben die ‘bocht-borden’ wel zin? Vrijwel iedereen rijdt toch met een Garmin / Wahoo en heeft toch de route op z’n scherm?
Lijkt me wel. Denk dat iedereen elke etappe in z’n apparaatje krijgt geladen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee toch? Geloof dat ze enkel waardes hebben.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss 1 van de mooiste tour etappes die ik gezien heb
Basken zijn gewoon Spanjaarden hoe je het draait of keertquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste Spaanse ritzege sinds 2015.
Dan kijk je nog niet lang.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss 1 van de mooiste tour etappes die ik gezien heb
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste Spaanse ritzege sinds 2015.
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Basken zijn gewoon Spanjaarden hoe je het draait of keert
Ja maar nu pakt Vingegaard ook bonis.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, dan wint die maar 2 seconden ipv 4 nu.
Dat zijn van die als/dan situaties.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:54 schreef TAmaru het volgende:
Anti-climax zegt José
ben het er wel mee eens
zonder die motoren is er toch wel kans dat Pogacar 7 seconden pakt tov Vingegaard plus de ritzege
Nee, dan pakt hij 4 seconden op de streep en Vingegaard 0; nu pakken ze 6 en 4.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, dan 4 in plaats van 2, of zelfs 6 als Yates in de rem knijpt op de finish.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |