SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dewulf.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zag ook een fiets van AG2R.
Kalm aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat is dit voor ketterij? Ducrot was de enige reden om wel eens NOS te kijken na de Neel + Smeets
Faraday01 is toch geen lange naam?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:27 schreef StephanL het volgende:
Lange ts![]()
Onveilige etappe. Tijd voor meer bescherming voor die renners.
Waarom zou je het Frankrijk gunnen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik gun dit Frankrijk en dsm wel,maar Bardet zelf niet
Dat heet een OPquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tekst wel. Scroll me de tering op mijn Ipadd
Kun je nagaan wat er aan het eind van de etappe te wachten staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lollig dat er zoveel te doen is over de afdaling van de Joux Plane, want dat is de laatste en dus meest gevaarlijke afdaling.
Ze gaan tijdens de eerste afdaling op hun bek.
Ja, niets.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er aan het eind van de etappe te wachten staat.
Indd, vind het maar vreemd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
Jumbo wel totaal passief in het meespringen. Er is dus een ander droomplan.
Ja hallo Wielco is gevallen dan moeten ze natuurlijk overtappen op een ander plan, want zonder Wielco werkt het nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
En daarvoor ook al.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lollig dat er zoveel te doen is over de afdaling van de Joux Plane, want dat is de laatste en dus meest gevaarlijke afdaling.
Ze gaan tijdens de eerste afdaling op hun bek.
Of een paar mannetjes gehavend? Wielco en Van Hooijdonck lager er in ieder geval bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
Die laatste rijdt op kop.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of een paar mannetjes gehavend? Wielco en Van Hooijdonck lager er in ieder geval bij.
Ik denk geen vlucht maar de koers gruwelijk hard makenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:33 schreef franklop het volgende:
Daar komt Jumbo..
Het droomvluchtplan start
Omdat ik het een zaadland vindquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waarom zou je het Frankrijk gunnen?
Was meer een verwijzing naar hun shirt natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk geen vlucht maar de koers gruwelijk hard maken
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag doe ik geen ene fuck en ga ik met een hand in mijn broek de tour kijken.
quote:
Oh lol dat efteling shirtjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Was meer een verwijzing naar hun shirt natuurlijk
Goed planquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag doe ik geen ene fuck en ga ik met een hand in mijn broek de tour kijken.
Mooi als dat echt een strijd tot de laatste bergrit blijftquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:39 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, Ciccone vs. Johannessen vs. Martinez vs Powless voor Debollen.
Met dit tempo van Jumbo staat Pogacar na vandaag op #1.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi als dat echt een strijd tot de laatste bergrit blijft
Vandaag rustdagje voor Jumbo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met dit tempo van Jumbo staat Pogacar na vandaag op #1.
Niet jij Woutquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:43 schreef Aguero het volgende:
Laat gaan Jumbo, eventueel Wout er naar toe laten springen
Je bent wel op punt met je voorspellingenquote:
Ze gaan Pogacar simpelweg proberen te versmachten. Hele dag tempo en dan de attak op de Joux Plane.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:43 schreef Aguero het volgende:
Laat gaan Jumbo, eventueel Wout er naar toe laten springen
Dit is zijn vader Twan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wout Poels? Doet die ook mee aan de tour?
En dat de Tourwinnaar de trui dan weer per ongeluk meepaktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi als dat echt een strijd tot de laatste bergrit blijft
Totale sneuheid ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik zag weer zo'n trien met een bord en met haar rug naar het peloton.
Geen ruk hebben met het wielrennen, maar gewoon graag op die kut-verrekijk willen komen.
Die komt echt totaal niet vooruit deze Tour, bijzonder welquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:38 schreef franklop het volgende:
Het waren weer 2 fantastische minuten Ben
Dat had ik ook wel verwacht, behalve dan met een van de hardrijders in de kopgroep die na de Ramaz zou wachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze gaan Pogacar simpelweg proberen te versmachten. Hele dag tempo en dan de attak op de Joux Plane.
Denk ik dan.
Nou.quote:
Aanval op de Ramaz durven ze niet meer na het Tourmalet debacle?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze gaan Pogacar simpelweg proberen te versmachten. Hele dag tempo en dan de attak op de Joux Plane.
Denk ik dan.
Denk dat vooral het stuk in de vallei daarna wel afschrikwekkend kan werken. In dat kader was een mannetje in de kopgroep geen overbodige luxe geweest.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aanval op de Ramaz durven ze niet meer na het Tourmalet debacle?
Dat bedoel ik, het feit dat ze geen mannetje vooruit sturen geeft aan dat ze waarschijnlijk tot de slotklim gaan wachten met een aanvalquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat vooral het stuk in de vallei daarna wel afschrikwekkend kan werken. In dat kader was een mannetje in de kopgroep geen overbodige luxe geweest.
De geïnterviewde is ook niet best. Fré lijkt me zeker zeker een marginaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is dit voor debiele interviewer?
vind er maar eens een; die geen aandacht wil.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik zag weer zo'n trien met een bord en met haar rug naar het peloton.
Geen ruk hebben met het wielrennen, maar gewoon graag op die kut-verrekijk willen komen.
Vrouw in rode zomerjurk. Ik snap dat welquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Toch best een prestatie om hier rechtdoor te rijden.
Kristof Meulquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is dit voor debiele interviewer?
Ik moest even denken aan Voeckler... reed die niet eens zo'n erf op (gelukkig zonder muurtje)?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Toch best een prestatie om hier rechtdoor te rijden.
Gelukkig stond het hek open toenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan Voeckler... reed die niet eens zo'n erf op (gelukkig zonder muurtje)?
Welke afdaling het was weet ik niet meer... veel bomen en veel bochten, dat wel.
Was dat die keer dat een hekje open stond waar hij enorme mazzel mee had?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan Voeckler... reed die niet eens zo'n erf op (gelukkig zonder muurtje)?
Welke afdaling het was weet ik niet meer... veel bomen en veel bochten, dat wel.
Dat was de afdaling van de Pra Martino richting Pinerolo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, zo'n hekje kan open, zo'n muurtje niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was dat die keer dat een hekje open stond waar hij enorme mazzel mee had?
2011? Ik dacht Pinerolo maar kan ook naar Gap zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Of het blijft gelijk!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal er wat aan vingegaard zijn voorsprong geknabbelt worden of gaat Vinge extra seconden nemen
🤨quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:59 schreef wimderon het volgende:
Geschke mag zich op kop gaan zetten voor Giejoom, Hugo voor Rusty en Landa voor Twan.
Van Gap naar Pinerolo denk ik. Het was in Italië.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
2011? Ik dacht Pinerolo maar kan ook naar Gap zijn geweest.
Weet je het zeker?quote:
Ze willen Pogi gaarkoken..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:05 schreef Idisrom het volgende:
Wat doet Jumbo-Visma nu?
Net zo dom rijden als UAE gisteren rijden?
Pinot en z'n bidon ja, ik moet dan ook altijd aan Landis denkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Of bedoelde je Pinot
UAE zit er ook nog wel volledig bijquote:
Gisteren was het (bijna) vlak tot de slotklim, nu nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:05 schreef Idisrom het volgende:
Wat doet Jumbo-Visma nu?
Net zo dom rijden als UAE gisteren rijden?
Trentin en Bjerg niet, maar dat was ook wel te verwachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:07 schreef franklop het volgende:
[..]
UAE zit er ook nog wel volledig bij
Zal het doorgeven aan Gauduquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:10 schreef Mansjester het volgende:
Vrees voor Jumbo dat dit tempo niet hoog genoeg is.
Ach Maarten gaf hem net nog achteri n de groep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trentin en Bjerg niet, maar dat was ook wel te verwachten.
quote:
Zit constant zo rond de minuut nu wat minder omdat Laporte er zin in heeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog altijd geen vluchters met veel tijdsverschil weg?
die sparen krachtenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jumbo moet eens erg snel normaal gaan koersen.
Nee hoor, gisteren hadden ze er zelfs 4.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:16 schreef hhh38 het volgende:
Eerste keer dat er renners meer dan een minuut hebben?
Vandaag.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren hadden ze er zelfs 4.
Wat heeft hij nu weer gezegd ?quote:
Franse ploegen betalen hier dik voor.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Julian verandert in een Franse clichérenner die alleen nog kan demarreren voor cameratijd.
"Een SCHANDE wat er met Van Aert gebeurt deze etappe!"quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gezegd ?
Sprintjes doen voor de bergtrui en die niet winnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Julian verandert in een Franse clichérenner die alleen nog kan demarreren voor cameratijd.
Zo leer je nog eens wat joh.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:22 schreef Aguero het volgende:
Reclame op Eurosport, een of andere vage gast op de NOS. Nergens gewoon koers
Gewoon in de playert kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:22 schreef Aguero het volgende:
Reclame op Eurosport, een of andere vage gast op de NOS. Nergens gewoon koers
Ze vielen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Wat was er aan de hand met valpartij? Ik schakel nu pas in
Code rood.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Ja prima, maar die andere debiel die alleen maar lult alsof hij een samenvatting inspreekt…. Nee, ik heb eigenwaarde.quote:
Nou ja, iemand valt en een stuk of 20 duiken eroverheen. Gevolg: 3 opgaves en daarna nog 2 door een andere valpartijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Het is niet geweldig, maar bij Sporza en ES is het niet beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja prima, maar die andere debiel die alleen maar lult alsof hij een samenvatting inspreekt…. Nee, ik heb eigenwaarde.
Het lokale weerbericht zal nog wel komen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:26 schreef franklop het volgende:
Ze hebben ook 0,0 extra info he bij de Belgische radio
Ik heb wel heel veel bewondering voor Serge.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sersj moet niet lang zo doorgaan, ik sta op het punt in slaap te vallen.
Ik woon in het buitenland dus voor mij een goede deal om op die manier zo goed als elke sport te kunnen meepakkenquote:
Nou ja, behalve Pogi.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo maakt weer geen vrienden vandaag.
oh god begin je weer. Nee, gisteren was zo'n knallend succes waarin ze jouw tactiek deden door UAE te laten rijden.quote:
Net als de andere Jumbo's rijdt ook Pogi voornamelijk tegen Wout.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogi moet maar naar 1 jumbo kijken
Zo, dat zijn teksten! Belgische nuchterheid?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogi moet maar naar 1 jumbo kijken
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa met het elleboogje terwijl er niemand in zijn wiel zit.
Kwiatkowski brengt verslag uit, hij kent dit soort treintjes natuurlijk goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo maakt weer geen vrienden vandaag.
Wie denk jij dat er wint?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:34 schreef Mani89 het volgende:
In een lijstje van dingen die ik het minst interessant vind van de hele wereld staat “wie wint er” vragen aan mensen heel hoog.
Het valt me wel op... er zijn hier wel meer gassies die regelmatig kritisch zijn op JV en hun gekozen tactiek.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
oh god begin je weer. Nee, gisteren was zo'n knallend succes waarin ze jouw tactiek deden door UAE te laten rijden.
Je zag gisteren waarom UAE de leiding geven niet werkt, die gaan zeer langzaam naar de finish waarin Pogi in een sprint van een paar honderd meter een paar seconden + wat boni's pakt.
MAAR DAAROM RIJDT JUMBO DUS NU.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het valt me wel op... er zijn hier wel meer gassies die regelmatig kritisch zijn op JV en hun gekozen tactiek.
Maar je reageert steeds als door een wesp gestoken op mijn posts erover.
Relax, bro.
En ja: UAE heeft het gisteren goed gedaan.
Als die in deze Tours de koers een keer bepalen, dan werkt het in hun voordeel.
Slim.
Relax, bro.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
MAAR DAAROM RIJDT JUMBO DUS NU
Omdat hij in één ruimte met Vandegoor gaat zitten?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel bewondering voor Serge.
Kom op joh, het ene moment moet Jumbo niet van je rijden omdat ze UAE de koers moeten laten bepalen als achtervolgers om dan daarna te beweren dat als UAE de koers bepaalt dat in het voordeel is van UAE.quote:
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef wimderon het volgende:
Een vol ronddraaiende kopgroep loopt geen seconde uit op Laporte die al 50 kilometer op kop aan het boren is.
Jumbo pindakaas, beter ga je het niet vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef wimderon het volgende:
Een vol ronddraaiende kopgroep loopt geen seconde uit op Laporte die al 50 kilometer op kop aan het boren is.
Trapt alleen wat open deuren in.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dumoulin als expert bevalt me wel, terwijl ik vooraf geen zin in hem had.
Ze doen het daarom ook alleen als er niets in de koers gebeurt, eergisteren bijvoorbeeld hebben ze de eerste uren 0 interviews afgedraaid.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik wordt helemaal tureluurs van die contante schakelingen naar interviews zowel op de VRT als de NOS waar je echt nooit ook maar iets wijzer van wordt. Kijk de koers, dan wordt je wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |