SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dewulf.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zag ook een fiets van AG2R.
Kalm aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat is dit voor ketterij? Ducrot was de enige reden om wel eens NOS te kijken na de Neel + Smeets
Faraday01 is toch geen lange naam?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:27 schreef StephanL het volgende:
Lange ts![]()
Onveilige etappe. Tijd voor meer bescherming voor die renners.
Waarom zou je het Frankrijk gunnen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik gun dit Frankrijk en dsm wel,maar Bardet zelf niet
Dat heet een OPquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tekst wel. Scroll me de tering op mijn Ipadd
Kun je nagaan wat er aan het eind van de etappe te wachten staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lollig dat er zoveel te doen is over de afdaling van de Joux Plane, want dat is de laatste en dus meest gevaarlijke afdaling.
Ze gaan tijdens de eerste afdaling op hun bek.
Ja, niets.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er aan het eind van de etappe te wachten staat.
Indd, vind het maar vreemd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
Jumbo wel totaal passief in het meespringen. Er is dus een ander droomplan.
Ja hallo Wielco is gevallen dan moeten ze natuurlijk overtappen op een ander plan, want zonder Wielco werkt het nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
En daarvoor ook al.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lollig dat er zoveel te doen is over de afdaling van de Joux Plane, want dat is de laatste en dus meest gevaarlijke afdaling.
Ze gaan tijdens de eerste afdaling op hun bek.
Of een paar mannetjes gehavend? Wielco en Van Hooijdonck lager er in ieder geval bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |