quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Babette, ze wou ook geen ordinaire vriendin meer
Soort van "alles is voor Babsie"quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:58 schreef Yver73 het volgende:
Nu zegt Babette dat iedereen die aan dit programma meedoet volgens haar narcistische trekken heeft, niet egoïstisch, dat is nog te licht. ‘Die mensen’ hebben de aandacht nodig.
Uuuhhh ‘die mensen’ alleen? Of zij zelf ook?
Zelfreflectie is een lastig ding.
dat ven ek angquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:14 schreef schizolientje het volgende:
je zou toch een stoel pakken en voor die deur gaan zitten luisteren. En je dan laten zien als ze dat hok uit komen. Dan weet ze weer niet in welke bocht ze moet wringen
Ik vind Zoë zo'n misselijkmakend nare meid, maar ik hoop dat ze een eli tegen die 3 wint.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:28 schreef Varen het volgende:
Isaac, Babette en Marciano op kamer 4 in gesprek over de Zoë soap. Ze vinden haar gevaarlijk. Marciano wil Zoë en ook Wendy er uit
Babette is dus duidelijk haarzelf niet, dat ze ineens wat huishoudelijks doet, spulletjes opruimtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:44 schreef Harry het volgende:
Babette ruimt in K4 wat spulletjes op......
Marciano: ik kan geen muziek luisteren als iemand bezig is.
Babette: rustig Marciano.
Dat lijkt me wel waarheid inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Babette is dus duidelijk haarzelf niet, dat ze ineens wat huishoudelijks doet, spulletjes opruimt
Ja, wegpest gedrag, alsof ze 12 jaar zijn. Van dat valse gedrag, vreselijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef Yver73 het volgende:
Dat gelul over Wendy: wat verwachten ze nou? Zij schoppen haar aan de kant, maar ze mag dan verder met niemand omgaan?
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat een onzin, laat die man gewoon plezier hebben. ik vind dit echt negativiteit zoeken die er niet is.
Niks beter om je frustraties weg te werken is luide muziek, mee brullen, dansen, zelf muziek cq lawaai maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:06 schreef engine het volgende:
Everything is gonna be alright!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mogge...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
FF terug lezen. Er was alcohol gisteravond kreeg ik nog net mee.
Nee valt tegen inderdaad. Of er is niet over gecost. Dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Niet genoeg om dronken van te worden hoor....
Morgen , volgens mij staat de triatlon op de agenda.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Voorlopig valt er nog niks te beleven vraag me sowieso af wat er vandaag te beleven zou zijn...
Veel gelul van Zoe een Babette waarschijnlijk...
2x geel ( binnen een bepaalde tijd) is rood is exitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:43 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Een gele kaart kost 10.000, wat kost een rode kaart eigenlijk?
Er was maar 1 kratje bierquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee valt tegen inderdaad. Of er is niet over gecost. Dat kan ook.
Zoals het er nu uit ziet zijn ze gisteravond allemaal rustig en braaf gaan slapen.
Mogge..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen , volgens mij staat de triatlon op de agenda.
Maar nu eunice weg is heb ik ze er weinig over gehoord dus ben benieuwd.
Mogge...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop vandaag niet veel te zien van 4 bepaalde personen uit de loods , ice , tiano , bep en zoe , die verpesten mijn plezier om te streamen
Ik ben bang dat je het er tot het einde mee moet doen Cinsanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop vandaag niet veel te zien van 4 bepaalde personen uit de loods , ice , tiano , bep en zoe , die verpesten mijn plezier om te streamen
Volgens mij gaat er richting eindstreep nog veel meer gezeik komen...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het er tot het einde mee moet doen Cinsan
oh dat zeker veel irritaties en tegen elkaar opzettenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er richting eindstreep nog veel meer gezeik komen...
Ja precies maar ik hou wel van een beetje gezeik anders wordt het ook maar een saaie bedoeling..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh dat zeker veel irritaties en tegen elkaar opzetten
Of je wisselt en dan wisselen ze meequote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Ik wilde zeggen ooh gewoon streampie wisselen maar soms zijn ze tegelijk op beide streams..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |