Niks beter om je frustraties weg te werken is luide muziek, mee brullen, dansen, zelf muziek cq lawaai maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:06 schreef engine het volgende:
Everything is gonna be alright!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mogge...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
FF terug lezen. Er was alcohol gisteravond kreeg ik nog net mee.
Nee valt tegen inderdaad. Of er is niet over gecost. Dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Niet genoeg om dronken van te worden hoor....
Morgen , volgens mij staat de triatlon op de agenda.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Voorlopig valt er nog niks te beleven vraag me sowieso af wat er vandaag te beleven zou zijn...
Veel gelul van Zoe een Babette waarschijnlijk...
2x geel ( binnen een bepaalde tijd) is rood is exitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:43 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Een gele kaart kost 10.000, wat kost een rode kaart eigenlijk?
Er was maar 1 kratje bierquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee valt tegen inderdaad. Of er is niet over gecost. Dat kan ook.
Zoals het er nu uit ziet zijn ze gisteravond allemaal rustig en braaf gaan slapen.
Mogge..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen , volgens mij staat de triatlon op de agenda.
Maar nu eunice weg is heb ik ze er weinig over gehoord dus ben benieuwd.
Mogge...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop vandaag niet veel te zien van 4 bepaalde personen uit de loods , ice , tiano , bep en zoe , die verpesten mijn plezier om te streamen
Ik ben bang dat je het er tot het einde mee moet doen Cinsanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop vandaag niet veel te zien van 4 bepaalde personen uit de loods , ice , tiano , bep en zoe , die verpesten mijn plezier om te streamen
Volgens mij gaat er richting eindstreep nog veel meer gezeik komen...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het er tot het einde mee moet doen Cinsan
oh dat zeker veel irritaties en tegen elkaar opzettenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er richting eindstreep nog veel meer gezeik komen...
Ja precies maar ik hou wel van een beetje gezeik anders wordt het ook maar een saaie bedoeling..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh dat zeker veel irritaties en tegen elkaar opzetten
Of je wisselt en dan wisselen ze meequote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Ik wilde zeggen ooh gewoon streampie wisselen maar soms zijn ze tegelijk op beide streams..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |