quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Babette, ze wou ook geen ordinaire vriendin meer
Soort van "alles is voor Babsie"quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:58 schreef Yver73 het volgende:
Nu zegt Babette dat iedereen die aan dit programma meedoet volgens haar narcistische trekken heeft, niet egoïstisch, dat is nog te licht. ‘Die mensen’ hebben de aandacht nodig.
Uuuhhh ‘die mensen’ alleen? Of zij zelf ook?
Zelfreflectie is een lastig ding.
dat ven ek angquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:14 schreef schizolientje het volgende:
je zou toch een stoel pakken en voor die deur gaan zitten luisteren. En je dan laten zien als ze dat hok uit komen. Dan weet ze weer niet in welke bocht ze moet wringen
Ik vind Zoë zo'n misselijkmakend nare meid, maar ik hoop dat ze een eli tegen die 3 wint.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:28 schreef Varen het volgende:
Isaac, Babette en Marciano op kamer 4 in gesprek over de Zoë soap. Ze vinden haar gevaarlijk. Marciano wil Zoë en ook Wendy er uit
Babette is dus duidelijk haarzelf niet, dat ze ineens wat huishoudelijks doet, spulletjes opruimtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:44 schreef Harry het volgende:
Babette ruimt in K4 wat spulletjes op......
Marciano: ik kan geen muziek luisteren als iemand bezig is.
Babette: rustig Marciano.
Dat lijkt me wel waarheid inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Babette is dus duidelijk haarzelf niet, dat ze ineens wat huishoudelijks doet, spulletjes opruimt
Ja, wegpest gedrag, alsof ze 12 jaar zijn. Van dat valse gedrag, vreselijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef Yver73 het volgende:
Dat gelul over Wendy: wat verwachten ze nou? Zij schoppen haar aan de kant, maar ze mag dan verder met niemand omgaan?
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat een onzin, laat die man gewoon plezier hebben. ik vind dit echt negativiteit zoeken die er niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |