Ze heeft vandaag al teveel gehuild. Alles is al weggespoeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë heeft vandaag echt geen make up op![]()
[ afbeelding ]
Had ze wel maar vanmiddag met het janken heeft ze het eraf gehaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Zoë zit alleen buiten met Isaac. Zoë moet altijd rekening houden met een ander, maar niemand houdt rekening met haar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë bij Isaac zeiken over iets. Ik ga naar de gezelligheid binnen
Over datgene waar ze al 100.000 keer over heeft lopen zeiken. Maar het maakt haar verder niet uit, maar…. Blablabla….quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë bij Isaac zeiken over iets. Ik ga naar de gezelligheid binnen
`heeft ze er afgehuild vanmorgen/vanmiddagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin, laat die man gewoon plezier hebben. ik vind dit echt negativiteit zoeken die er niet is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gewoon. Nep. Niet zichzelf. Net doen of je het leuk vindt.
Wees gewoon jezelf.
Ah dus die wenkbrauwen zijn net als haar Wimpers puur natuur.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vraagt super veel negatieve aandacht vandaagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het mens loopt al de hele dag te zaniken
🤣🤣 Jaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah dus die wenkbrauwen zijn net als haar Wimpers puur natuur.
De rest zit er nu ook😄quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:42 schreef schizolientje het volgende:
Wel misselijk dat Babette en Marciano apart zijn gaan zitten Bah Bah En wanneer zal Isaac uit zijn vel springen. Ze heeft echt een bunker voor haar kop
Babette lachen als een boer met kiespijn. Geeft Wendy straks vast weer de schuld van dit concertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |