Blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog nooit eerder zo lange vertrek moment gezien, meer dan 6 minuten Eunice en JW.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:24 schreef juul. het volgende:
In de tv uitzending is te zien dat Bep en playboy iets meer dan vrienden zijn
Nee.quote:
Ze kreeg nog best veel zendtijd nadat ze de poort uit wasquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:53 schreef spapaars het volgende:
Heb het gevoel dat na de reclame nog wel iemand komt (ik gok JW) Ze loopt weg zonder rolkoffer
[ afbeelding ]
`was toch geen Mequote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:06 schreef schizolientje het volgende:
nu pas Eunice op tv en opgehaald door JW in een mercedes cabrio. ( sponsor??) Denk echt dat ze een paar dagen "binnen"gehouden worden om bij te praten en dan weg gaan
Het lijkt er op dat playboy s'nachts Bep van achteren neemt, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat playboy s'nachts Bep van achteren neemt, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
`je weet inderdaad nooit wanneer het volgende rijtje op je pad komt Marciano, maar dat er iets voor je in de lucht hangt is wel duidelijk, zegt de stem als je die bewegingen onder de lakens zietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat playboy s'nachts Bep van achteren neemt, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Ja dacht dat denk ik eerderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:28 schreef schizolientje het volgende:
n
[..]
ee audi ik denk altijd dat die ringen mercedes is
Audi A5quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:28 schreef schizolientje het volgende:
n
[..]
ee audi ik denk altijd dat die ringen mercedes is
Ze zit nu mee te zingen en haar teennagels te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:39 schreef engine het volgende:
Hahaha actie
Babette is ergens geïrriteerd over en op de andere stream zingen
Wat zit hij nou nep te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Jalalallalallalallaaaalallalallaaaaa![]()
![]()
[ afbeelding ]
En biertje te drinkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit nu mee te zingen en haar teennagels te doen
quote:
Gewoon. Nep. Niet zichzelf. Net doen of je het leuk vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |