O jee, alweer \Jammer dat er niet veel is, Denk dat het dan nog meer gaat botsen tussen Babette en Zoe.quote:
Oh okay. Ik had zelf niet het idee dat het nep was maar dat ze gewoon lol hadden met een groepje. Beetje enthousiasme enzo...vond het wel even leuk momentje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gewoon. Nep. Niet zichzelf. Net doen of je het leuk vindt.
Wees gewoon jezelf.
Dat geluid danquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Gatver. Ze zitten die gore pompoempitten te eten. Steeds dat uit de mond halen van de schil ziet er goor uit.
Ik had het over Eric.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay. Ik had zelf niet het idee dat het nep was maar dat ze gewoon lol hadden met een groepje. Beetje enthousiasme enzo...vond het wel even leuk momentje.
oh, Marciano zit daar nu ook . Prive feestjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:50 schreef schizolientje het volgende:
Babette mag apart muziek luisteren zie ik
Goede analyse.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:55 schreef Yver73 het volgende:
Marciano is echt een vervelend mannetje. Hoe hij tegen Babette praat: ‘dit is de laatste keer dat je zo tegen me praat’
Rupi is ook klaar met Babette en nu boos op Immi dat hij zich door Babette mee naar kantoor laat sleuren om voor de 30.000ste keer haar verhaal te doen om maar niet bij de vrijmibo te hoeven zijn met de rest.
De sfeer is top 👍
Misschien dat ze daarom niet uitzoomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:55 schreef Yver73 het volgende:
Marciano is echt een vervelend mannetje. Hoe hij tegen Babette praat: ‘dit is de laatste keer dat je zo tegen me praat’
Rupi is ook klaar met Babette en nu boos op Immi dat hij zich door Babette mee naar kantoor laat sleuren om voor de 30.000ste keer haar verhaal te doen om maar niet bij de vrijmibo te hoeven zijn met de rest.
De sfeer is top 👍
Ik denk dat Immi niet meer naar Rupi luistert en zijn eigen ding doet als managerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:01 schreef Yver73 het volgende:
De komende weken gaat nog wel een paar keer de vlam in de pan slaan denk ik! 🔥
Ook tussen Immi en Rupi loopt het helemaal niet meer zo tof. Met de rollerskate avond hebben zij ook een huwelijkscrisis uitgepraat (ze dachten te kunnen praten toen doordat er harde muziek was, maar de camera heeft alles meegekregen, was te zien op de stream)
Is dat vet nog ooit gewisseld na de exit van Jeff?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:04 schreef Yver73 het volgende:
De frituur kan inmiddels ook wel bij het chemisch afval, die ziet een partij smerig uit…
Dat valt me erg van hem meequote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Immi niet meer naar Rupi luistert en zijn eigen ding doet als manager
Denk ik ook! Rupi zit helemaal niet te wachten op iemand die hem niet overal volgt en geen ja en en zegt op wat hij wil.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Immi niet meer naar Rupi luistert en zijn eigen ding doet als manager
hahahaha ja omdat ze rond het tafeltje met eten zittenquote:
Ja weet ik maar toch wel leuk om even te zienquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha ja omdat ze rond het tafeltje met eten zitten
De patat is weer behoorlijk bleek, maar goed, ze eten er lekker van
Ze heeft vandaag al teveel gehuild. Alles is al weggespoeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë heeft vandaag echt geen make up op![]()
[ afbeelding ]
Had ze wel maar vanmiddag met het janken heeft ze het eraf gehaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Zoë zit alleen buiten met Isaac. Zoë moet altijd rekening houden met een ander, maar niemand houdt rekening met haar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë bij Isaac zeiken over iets. Ik ga naar de gezelligheid binnen
Over datgene waar ze al 100.000 keer over heeft lopen zeiken. Maar het maakt haar verder niet uit, maar…. Blablabla….quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë bij Isaac zeiken over iets. Ik ga naar de gezelligheid binnen
`heeft ze er afgehuild vanmorgen/vanmiddagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin, laat die man gewoon plezier hebben. ik vind dit echt negativiteit zoeken die er niet is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gewoon. Nep. Niet zichzelf. Net doen of je het leuk vindt.
Wees gewoon jezelf.
Ah dus die wenkbrauwen zijn net als haar Wimpers puur natuur.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vraagt super veel negatieve aandacht vandaagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het mens loopt al de hele dag te zaniken
🤣🤣 Jaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah dus die wenkbrauwen zijn net als haar Wimpers puur natuur.
De rest zit er nu ook😄quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:42 schreef schizolientje het volgende:
Wel misselijk dat Babette en Marciano apart zijn gaan zitten Bah Bah En wanneer zal Isaac uit zijn vel springen. Ze heeft echt een bunker voor haar kop
Babette lachen als een boer met kiespijn. Geeft Wendy straks vast weer de schuld van dit concertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |