Kut voor de Turken die de Armeense genocide stelselmatig ontkennen of bagatelliseren.quote:Het verbod geldt niet alleen voor holocaustontkenning. Ook andere beledigende vormen van vergoelijking, ontkenning of bagatellisering van genocide, misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden zijn hiermee expliciet verboden.
genocide-tabelquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:26 schreef Viezig het volgende:
[..]
Kut voor de Turken die de Armeense genocide stelselmatig ontkennen of bagatelliseren.
Alsof ze daar ook maar iets mee gaan doen. Gewoon de andere kant op blijven kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:26 schreef Viezig het volgende:
[..]
Kut voor de Turken die de Armeense genocide stelselmatig ontkennen of bagatelliseren.
Op social media valt dit wel redelijk te controleren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoe willen ze dit controleren? Als je iemand een genocide ziet ontkennen aangeven bij de politie?
alleen niet voor Assangequote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
Freedom of speech hebben die Amerikanen dan toch weer wel een stuk beter geregeld dan hier. Een van de weinig dingen die ze echt heel goed doen.
Dat komt ervan als je stukje bij beetje steeds meer Moslim cultuur toelaat in dit land.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
Freedom of speech hebben die Amerikanen dan toch weer wel een stuk beter geregeld dan hier. Een van de weinig dingen die ze echt heel goed doen.
wat is dit nou, Oekraïne 2022, hebben ze het over de oorlog 2022 die een genocide is of Holodomorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:31 schreef kiker het volgende:
[..]
genocide-tabel
https://open.overheid.nl/(...)546fc708ef8fae9a/pdf
moslims verbieden jou om de holocaust te ontkennen? gekkiequote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:37 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat komt ervan als je stukje bij beetje steeds meer Moslim cultuur toelaat in dit land.
Assange heeft niet veel met freedom of speech te maken maar met vrijgeven van staatsgeheimen, in geen 1 land kan dat.quote:
nee, Assange is een uitgever, publicistquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Assange heeft niet veel met freedom of speech te maken maar met vrijgeven van staatsgeheimen, in geen 1 land kan dat.
Niet specifiek dit, maar er worden wel steeds meer vrijheden afgepakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:38 schreef kiker het volgende:
[..]
moslims verbieden jou om de holocaust te ontkennen? gekkie
De informatie die Assange vrijgeeft vormt een gevaar voor anderen. Op staatsniveau zijn er altijd uitzonderingen, net zoals de president van een land meer waard is dan een gewone burger, het gaat dan namelijk niet om de persoon maar de functie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:40 schreef kiker het volgende:
[..]
nee, Assange is een uitgever, publicist
zijn vrijheid van meningsuiting is beknot
ook in de VS is vrijheid van meningsuiting niet absoluut
komt door de 150 islamitische parlementsleden en kabinetsledenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:43 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Niet specifiek dit, maar er worden wel steeds meer vrijheden afgepakt natuurlijk.
Je mag in dit land elk jaar een beetje minder, ipv meer.
Er komen alleen maar wetten bij om dingen te verbieden.
prietpraatjes, free Assangequote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De informatie die Assange vrijgeeft vormt een gevaar voor anderen. Op staatsniveau zijn er altijd uitzonderingen, net zoals de president van een land meer waard is dan een gewone burger, het gaat dan namelijk niet om de persoon maar de functie.
Binnenkort dus Thierry voor de rechter.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:26 schreef Viezig het volgende:
Het verbod geldt niet alleen voor holocaustontkenning. Ook andere beledigende vormen van vergoelijking, ontkenning of bagatellisering van genocide, misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden zijn hiermee expliciet verboden.
Ik denk dat als ik, jouw naam en adresgegevens hier neerpleur met alle dingen die jij in je leven hebt uitgehaald je daar ook niet blij van gaat worden.quote:
dat heeft Assange niet gedaan, hij heeft alle namen geblokkeerdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik, jouw naam en adresgegevens hier neerpleur met alle dingen die jij in je leven hebt uitgehaald je daar ook niet blij van gaat worden.
Bij journalistiek komt o.a. ethiek om de hoek kijken, dat heeft Assange natuurlijk compleet genegeerd.
gifgasaanvallen van Assad en Saddam mag je niet meer ontkennen zoals die Amerikaanse rechtsextremist deedquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:44 schreef Centenbak het volgende:
Maar corona mag je dus nog wel ontkennen?
okquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:47 schreef kiker het volgende:
[..]
dat heeft Assange niet gedaan, hij heeft alle namen geblokkeerd
"ik ontken alles" roepen is dus ook strafbaar?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:48 schreef kiker het volgende:
[..]
gifgasaanvallen van Assad en Saddam mag je niet meer ontkennen zoals die Amerikaanse rechtsextremist deed
wat weet jij dat amnesty niet weet, lees bovenstaand artikel van amnestyquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
ok
The Wikileaks 'insurance file', a highly-encrypted file released onto the web earlier this year by the whistle-blowing organisation, has been decrypted.
The contents contain the entire cache of U.S. diplomatic cables, without redaction or editing.
The unredacted cables, which were not edited or blacked out like previous releases, could expose hundreds of sources of intelligence and put their safety at risk.
rijp voor gestichtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:50 schreef Centenbak het volgende:
[..]
"ik ontken alles" roepen is dus ook strafbaar?
Wat bedoelt ze nu precies met dat laatste? Dat antisemitisme nog altijd actueel is, welig tiert en niet achter ons ligt? Beetje vreemd verwoord wat mij betreft.quote:Zo zien we regelmatig dat het monster van het antisemitisme weer de kop opsteekt", zegt Yesilgöz. "Dit baart mij ontzettend veel zorgen en we mogen het niet onbeantwoord laten, want de les van de Holocaust is geen geschiedenisles."
https://www.spiegel.de/in(...)ources-a-783084.htmlquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:52 schreef kiker het volgende:
[..]
wat weet jij dat amnesty niet weet, lees bovenstaand artikel van amnesty
Het is allemaal vrij cynisch, ze probeert een gedeelte van de achterban te paaien met dit soort pseudo-filosofisch geneuzel. Hoort bij de politiek natuurlijk, maar ik vind het minder leuk als daarmee de vrijheid van expressie aan banden wordt gelegd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:53 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze nu precies met dat laatste? Dat antisemitisme nog altijd actueel is, welig tiert en niet achter ons ligt? Beetje vreemd verwoord wat mij betreft.
Maar wat doet het nou eigenlijk met mensen die zichzelf van deze onzin overtuigd hebben? Gaan ze door dit verbod nadenken over dat ze er misschien toch naast zitten? Ik neem aan dat je in kunt zien hoe naief zo'n denkwijze zou zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Hm. Dubbel.
Aan de ene kant zeg ik; vrijheid van meningsuiting is een belangrijk goed.
Aan de andere kant wordt die vrijheid ook meer en meer misbruikt om complete misinformatie de wereld in te helpen.
Er behoeft geen discussie te zijn over of dit wel of niet gebeurt is, dat is gewoon een feit waar ruim bewijs voor te vinden is. Maar dat is net zo goed te zeggen voor allerlei andere zaken waarvan het niet illegaal is om het te ontkennen (aarde is plat, maanlanding is nep, etc.).
Ik ben bang dat dit soort dingen helaas nodig zijn omdat te veel mensen de intelligentie van een baksteen hebben
Dit heeft geen fuck met een mening te maken. En dus ook geen fuck met de vrijheid van meningsuiting. Maar dat weet je best hoop ik, trol?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:22 schreef kiker het volgende:
Vrijheid van meningsuiting blijkt weer een westers sprookje te zijn.
Als je het artikel in de OP gelezen zou hebben, dan zou je weten dat dit niet mag.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:04 schreef nixxx het volgende:
Mag je genocide nog wel aanprijzen? Vraag het voor een vriend.
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck met een mening te maken. En dus ook geen fuck met de vrijheid van meningsuiting. Maar dat weet je best hoop ik, trol?
je mag je domme mening uitenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck met een mening te maken. En dus ook geen fuck met de vrijheid van meningsuiting. Maar dat weet je best hoop ik, trol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |